بهترین فیلم های پوریا پورسرخ به همراه خلاصه و معرفی و بیوگرافی این هنرپیشه

0

پوریا پورسرخ متولد ۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون، فارغ التحصیل دکترای فیزیولوژی گیاهی است. دوخواهر و یک برادر کوچتر از خود دارد، پدرش کارمند بازنشسته شرکت نفت و مادرش معلم زبان است. اولین حضور در تلویزیون را با سریال روزهای بیاد ماندنی در سال 1381 تجربه کرد و پس از آن در حالیکه مشغول تحصیل در مقطع دکتری بود در سریال فرار بزرگ ایفای نقش کرد.

پوریا پورسرخ سال 1385 با بازی در سریال وفا مشهور شد. سپس در نقش های مختلفی در سینما و تلویزیون ظاهر شد. نقشش در فیلم روز سوم از درخشان ترین بازی های اوست که نامزدی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر را برایش به ارمغان آورد. حضور در اولین فیلم سه بُعدی تاریخ سینمای ایران آقای الف و طولانی ترین سریال ایرانی(کیمیا) از مهمترین سوابق کاری این هنرمند است.

نامزدی دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد درام برای بازی در سریال کیمیا، نامزدی دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد درام برای بازی در سریال وفا و نامزدی دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد درام برای بازی در سریال برادر از موفقیت های هنری پوریا پورسرخ به شمار می ایند.


فیلم تکخال

«تکخال» فیلمی در ژانر کمدی-خانوادگی، محصول سال 1399 به کارگردانی «مجید مافی» است. در این فیلم بازیگرانی چون «پوریا پورسرخ»، «سحر قریشی»، «شبنم قلی خانی» و … به ایفای نقش پرداخته اند. داستان از این قرار است که مردی در میان بانوانی گرفتار می شود. آن مرد تمام تلاشش را می کند تا در روزگار نادرست، مسیر درست را انتخاب کند ولی کار ساده ای نیست.

فیلم تکخال به کارگردانی مجید مافی در سال 1399 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم پوریا پورسرخ، سحر قریشی، شبنم قلی خانی، یوسف تیموری و امیر کربلایی زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دخمه

فیلم دخمه در ژانر وحشت محصول سال 1398 به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی وحید ضرابی نسب است. “دخمه” در سی و ششمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر رونمایی شد.در این فیلم بازیگرانی چون شقایق فراهانی، پوریا پورسرخ، کاوه خداشناس و… به بازیگری پرداخته اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که یه صدایی از ورودی خونه مدام تو گوشم می پیچید: عروسی خون چه بدشگونه؛ تور عروس غرق به خونه… صدای یه مرد حتما نبود… ولی صدای یه زن هم نبود… شاید صدای خودم بود… کجا شنیده بودم اولین بار این صدا رو یا حتی شعر رو… کی برام خونده بود؟

فیلم دخمه به کارگردانی وحید ضرابی نسب در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر وحشت و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم پوریا پورسرخ، شقایق فراهانی، کاوه خداشناس، خسرو شهراز، سمیرا حسینی، مهدی میامی، مهری آل آقا، حسین توشه، لیلا سرمدی و صبا قاسمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم چشم و گوش بسته\

فیلم چشم و گوش بسته در ژانر کمدی محصول سال 1397 است. فرزاد موتمن کارگردانی این اثر را به عهده دارد. پیش از این فرزاد موتمن فیلمهایی چون آخرین بار کی سحر را دیدی، خداحافظی طولانی، سایه روشن و … را کارگردانی کرده است. در “چشم و گوش بسته” بازیگرانی چون امین حیایی، بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی، مسعود کرامتی و …. به ایفای نقش پرداخته اند. ماجرای این فیلم از این قرار است که دو جوان به جرم قتل بازداشت می شوند. یکی از آنها صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست. این دو تا غروب فرصت دارند خود را از این مهلکه نجات دهند.

فیلم چشم و گوش بسته به کارگردانی فرزاد موتمن در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی، مسعود کرامتی، لیندا کیانی، پوریا پورسرخ و مانی حقیقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خالتور

چند نوازنده جوان که تمایلی ندارند تا آهنگ های سطح پایین اجرا کنند با مشکل بی کاری دست به گریبان می شوند، ولی آشنایی با فردی میلیاردر مشکلات آن ها را در مسیری جدید قرار می دهد…

فیلم خالتور به کارگردانی آرش معیریان در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و کمدی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا شریفی نیا، پوریا پورسرخ، مهران غفوریان، سحر قریشی، علی صادقی، مریم معصومی، مریم امیرجلالی، امیرحسین صدیق و محمدرضا هدایتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم به وقت خماری

«به وقت خماری» فیلمی به کارگردانی محمدحسین لطیفی با نویسندگی احمد رفیع زاده و تهیه کنندگی جمال گلی محصول سال ۱۳۹۶ است. فیلم «به وقت خماری» داستان چند خانواده با نسبت های فامیلی نزدیک است که در یک خانه قدیمی زندگی می کنند و روز خواستگاری دختر کوچک یکی از این خانواده ها فرا می رسد و …

فیلم به وقت خماری به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم مهدی فخیم زاده، هنگامه قاضیانی، ابوالفضل پورعرب، پوریا پورسرخ، هنگامه حمیدزاده، رعنا آزادی ور، هومن برق نورد، سیما تیرانداز، هادی کاظمی، شهره لرستانی، مجید یاسر، علی سلیمانی، بهروز بقایی و شیرین یزدان بخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ثبت با سند برابر است

همیشه تو زندگیم دنبال یه پاس طلایی بودم ولی بهم پاس که ندادن هیچ، خودشون توپ رو کردن تو گل. اونا شدن غزال تیزپا، من شدم شیر، بی یال… .
درباره فیلم ثبت با سند برابر است

فیلم ثبت با سند برابر است به کارگردانی بهمن گودرزی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و کمدی می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، فرزاد حسنی، سحر قریشی، الهام حمیدی، سپند امیرسلیمانی، یزدان فتوحی، مهران رجبی، پوریا پورسرخ و محمدرضا شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم عاشق ها ایستاده می میرند

رضا یک خبرنگار آزاد است که به طور اتفاقی سرنخ هایی از هیوا سرباز عراقی پیدا می کند که سال ها پیش رضا را در شرایط سخت جنگی نجات داده است. او برای جواب به مسائلی که سال هاست از اطرافیانش پنهان کرده عازم عراق می شود….

فیلم عاشق ها ایستاده می میرند به کارگردانی شهرام مسلخی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنگی می‌باشد. در این فیلم سروش صحت، پوریا پورسرخ، لعیا زنگنه و شوان عطوف به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم عشق و جنون

فیلم عشق و جنون در ژانر خانوادگی محصول سال 1392 و به کارگردانی حسن نجفی است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که مردی بعد از گذشت 30 سال از یک اتفاق که او را دچار سوتفاهم کرده، به تهران می آید تا انتقام بگیرد. او در این میان با دو نفر از نسل جوان آشنا می شود و…

فیلم عشق و جنون به کارگردانی حسن نجفی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم سعید راد، پوریا پورسرخ، بهاره افشاری، الهام چرخنده و شیوا مکی نیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم لامپ ۱۰۰

این فیلم داستان زندگی فرزین را روایت می کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی می کند…

فیلم لامپ ۱۰۰ به کارگردانی سعید آقاخانی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم محسن تنابنده، ساره بیات، مسعود کرامتی، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی و حمید لولایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آقای الف

امیر ادیب تاجر جوان ایرانی در حالی که قرار است در مزایده بزرگ بورس شرکت کند، با شخصی روبرو میشود که به او می گوید تا دو هفته دیگر خواهد مرد…

فیلم آقای الف به کارگردانی علی عطشانی در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این فیلم پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی، نیما شاهرخ شاهی، مهران رجبی، خشایار راد، مهدی فقیه و مهدی مقدم به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم چراغ قرمز

بهروز” جوان ساده دلی است که در اثر اتفاقاتی درگیر ماجرای یک قتل می شود و این موضوع ماجراهایی را برای اون به وجود می آورد که…

فیلم چراغ قرمز به کارگردانی علی غفاری در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و کمدی می‌باشد. در این فیلم پوریا پورسرخ، الناز شاکردوست، رضا شفیعی جم، مجید یاسر، نعیمه نظام دوست، محسن قاضی مرادی و انوشیروان ارجمند به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شیر و عسل

«شیر و عسل»، فیلمی در ژانر خانوادگی-اجتماعی به نویسندگی«جابر قاسمعلی» و کارگردانی «آرش معیریان» محصول سال 1388 سینمای ایران است. در این فیلم با هنرمندانی چون : «پوریا پورسرخ»، «مهران غفوریان، «افسانه پاکرو»، «مجید صالحی» «فتحعلی اویسی»، «فلور نظری» نقش آفرینی کرده اند . داستان این فیلم از جایی شروع می شود که پیمان جوانی است که به دلیل مشکلات مالی به گروهی که از عوامل سرقت طلافروشی ها هستند می پیوندد و طی جریانی وارد خانه ای میشود و در نقش شاهرخ خان، جوانی 30 ساله و هندی تبار که بعد از درگذشت مادرش به همراه مباشرش آمیتا به ایران بر می گردد تا طبق وصیت نامه ارثیه اش را از دایی اش تحویل بگیرد، وارد آن خانه میشود و…

فیلم شیر و عسل به کارگردانی آرش معیریان در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم مهران غفوریان، فتحعلی اویسی، پوریا پورسرخ و علی صادقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم به دنبال خوشبختی

عطا جوانی ساده دل و دلپاک است که به تینا علاقه دارد و می خواهد با او ازدواج کند. پدر تینا برای این وصلت شرط هایی تعیین کرده و به عطا مهلت داده که در زمانی مشخص خواسته های او را برآورده کند. مهلت عطا رو به پایان است و در این میان سرو کله زنی به نام نصرت در زندگی اش پیدا می شود…

فیلم به دنبال خوشبختی به کارگردانی بهمن گودرزی در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی، مریم امیرجلالی، نادر سلیمانی، سپند امیرسلیمانی و محسن زهتاب به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم حرکت اول

معتمدی، خلافکار بزرگ، بر اثر اختلاف، شریک خود روشن را، در خارج از کشور به قتل رسانده و برای به دست آوردن اموال او و با هویت جعلی وارد ایران می شود. پلیس که در جریان این ماجرا قرار گرفته در صدد پیدا کردن مخفیگاه معتمدی و دستگیری او برمی آید.

فیلم حرکت اول به کارگردانی فرهاد نجفی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم لیلا اوتادی، پوریا پورسرخ، الناز شاکردوست، تیرداد کیایی، علی صادقی، مجید مشیری، کیانوش گرامی، بهمن دان و پرویز شفیع زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دلخون

الناز شاکردوست وکیل تسخیری عماد (حامد بهداد) که همسر خود را به خاطر بدبینی و سوءظن به قتل رسانده است. سرانجام دادگاه با خواست اولیای دم عماد را به اعدام محکوم می کند. عماد که حکم اعدام را پذیرفته و از درخواست تجدید نظر منصرف شده است از وکیل خود می خواهد تا قبل از مرگ همه اعضای بدن خود را ببخشد ولی….

فیلم دلخون به کارگردانی محمدرضا رحمانی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم الناز شاکردوست، حامد بهداد، پوریا پورسرخ، حبیب دهقان نسب، افسانه ناصری، هنگامه حمیدزاده و حشمت الله آرمیده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مهمان

این فیلم که موضوعی عشقی و عاطفی دارد راجع به دخترییست که در آمریکا زندگی می کند و قصد ازدواج با یک مرد ایرانی را دارد. اما دوستش درباره عواقب این وصلت به او هشدار می دهد. او ازدواجش را مشروط به این می کند که به ایران بیاید و با خانواده شوهر آینده اش آشنا شود. به این ترتیب این سه وارد ایران میشوند. زن به دیدار خانواده شوهرش می رود و…

فیلم مهمان به کارگردانی سعید اسدی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، شقایق فراهانی، حسام نواب صفوی، محمدرضا شریفی نیا، پوریا پورسرخ، مریم امیرجلالی، ثریا قاسمی، الیزابت امینی و کرولاین پیچ به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌هایی که جادوی پرسپکتیو را نشان می‌دهند

عکاسی به نام هوگو سوئیساس، یک عکاس خلاق مستقر در لیسبون پرتغال است. او از دوربین و مغزش برای فریب چشم بینندگان عکس‌هایش استفاده می‌کند. او کاملاً خودآموخته، اشیاء روزمره را در صحنه‌هایی که به نظر نمی‌رسد متعلق به آن‌ها هستند، قرار می‌دهد، و…

۱۱ رخدادی که تاریخ دنیا را تغییر دادند به روایت میدجرنی

گرچه از اکثر این وقایع تاریخی عکسها و فیلم‌های زیادی وجود دارد، اما می‌خواهیم با میدجرنی آنها را بازسازی کنیم. شاید تمرینی شود برای بازافرینی رخدادهایی که از آنها عکسی گرفته نشده یا عکاسی در زمان آنها اصلا اختراع نشده بود.شروع جنگ جهانی…

عکس‌هایی از حوادث ناگوار که با کمی «احتیاط» و عقل قابل پیشگیری‌اند

گاهی ما در کارهایمان به اصطلاح از خلاقیت استفاده می‌کنیم یا سعی می‌کنیم کاری را بدون اینکه وسایل لازمش را داشته باشیم با چیزهای بی‌ربط، در زمان کم، تمام کنیم. خب راستش گاهی شانس می‌آوریم و پز می‌دهیم که خلاقیت داشته‌ایم، اما خیلی وقت‌ها…

عکس‌های قدیمی از یخ‌فروش‌های آمریکایی

یخ‌فروش‌ها در دوران قدیم اهمیت زیادی داشتند. قبل از رواج یخچال‌های مدرن، زندگی بدون آنها مختل می‌شد.عکس‌های این نوشته نگاهی اجمالی به دوران گذشته می‌اندازند، زمانی که صدای یخ‌فروش‌ها و شکستن بلوک‌های یخی در خیابان‌ها طنین‌انداز می‌شد.…

نوستالژی: سیر در لوازم التحریر قدیمی

لوازم التحریر زمان کودکی ما نه کیفیت لازم را داشتند (به جز استثنائاتی) و نه تنوع کافی را. خوبی‌اش این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که لوازم التحریر با کیفیت عالی‌تری هم وجود دارد و فاصله فقیر و غنی در مدارس آنقدرها هم زیاد نبود. یعنی تقریبا…

چگونه ترانه Careless Whisper جورج مایکل موفق‌ترین موسیقی دوره حرفه‌ای او شد

برای پنجمین سال متوالی، ترانه‌ای که جورج مایکل در سال 1984 خوانده بود به عنوان آهنگ مورد علاقه بریتانیا انتخاب شد. این رتبه بندی بر اساس نظرسنجی Smooth Radio به دست آمد که بر اساس آن این ترانه 32000 رای به دست آورد. ترانه این سوپراستار فقید…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.