هتل‌های 4 ستاره و قیمت مناسب مشهد

0

رپورتاژ

رفتن به سفر می‌تواند دلایل خاصی داشته باشد؛ ولی معمولا خرید، تفریح و زیارت عواملی هستند که افراد برای سفر مد نظر دارند. شهر مشهد، دومین شهر بزرگ کشور، یکی از مقصدهای پرطرفدار برای سفر است که همه موارد ذکرشده را دارد. این شهر توریستی، زیارتی با جاذبه‌های گردشگری، بناهای قدیمی، تفریحات مختلف، هتل های 4 ستاره مشهد و پنج ستاره، مراکز خرید جذاب و حرم مطهر امام رضا(ع) توانسته سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر را به خود جذب کند. به همین خاطر آژانس‌های مسافرتی تورهای زیادی را در سال از سراسر ایران به مشهد انجام می‌دهند. یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین آن‌ها تور مشهد از اصفهان لحظه آخری است.

هتل مشهد در مشهد

هتل مشهد از بهترین هتل های 4 ستاره مشهد و نزدیک‌ترین هتل‌ احداث شده در خیابان امام رضا با چشم‌اندازی خاص و جذاب از بارگاه ملکوتی امام رضا(علیه السلام) است که در سال ۱۳۵۳ افتتاح شد. آخرین بازسازی مجموعه در سال ۱۳۹۲ انجام شده است. مجموعه اقامتی مشهد با ۱۰ طبقه بنا و ۱۳۷ باب اتاق و سوئیت، امکانات رفاهی ویژه‌ای دارد.

این هتل فاصله کمی با حرم مطهر امام رضا (ع) دارد و به‌ همین دلیل هتل مشهد از جایگاه بهتری نسبت به رقیبان خود برخوردار است. هتل مشهد در منطقه‌ای قرار گرفته که مهمانان به‌ سادگی و در کم‌ترین زمان می‌توانند به اماکن مهم مشهد رفته و از آن‌ها دیدن کنند. این هتل یکی از بهترین هتل‌های مشهد است.

موقعیت مکانی هتل مشهد

یکی از بهترین خیابان‌های منتهی به حرم مطهر، خیابان امام رضا در مشهد است. این هتل با قرارگیری در این خیابان و فاصله 391 متر با حرم میزبان زائران زیادی در شهر مشهد می‌شود. شما می‌توانید فاصله هتل تا حرم را در کم‌تر از پنج دقیقه پیاده‌روی کنید. از دیگر ویژگی‌های خوب این هتل نزدیکی به بازار امام رضا و خیابان هفده شهریور است. مراکز خرید خوبی در این خیابان پیدا می‌شود. پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل مشهد آماده‌ خدمت‌رسانی به زائران و مسافران هستند. این هتل به‌طورمعمول با تور مشهد از اصفهان لحظه آخری ارائه می‌شود.

امکانات هتل مشهد

در ساختمان این هتل امکانات، خدمات و فضاهایی مانند خدمات تور، لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پارکینگ، پرینتر، زنگ هشدار، کافی شاپ، اتاق چمدان، روزنامه، خدمات برای معلولین، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و… قرار داده شده است.

همچنین از خدمات اتاق‌ها می‌توان به آرایشگاه، خدمات باربری، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار با هزینه، تلویزیون در لابی و اتاق‌ها، اینترنت در لابی و اتاق‌ها و لاندری اشاره کرد. هتل مشهد رستورانی با ظرفیت 250 نفر و پارکینگی با ظرفیت 10 خودرو دارد. شما می‌توانید برای رزرو هتل مشهد از اپلیکشن‌های خرید بلیط و تور استفاده کنید.

هتل الماس 1 مشهد

هتل الماس هتلی چهار ستاره واقع شده در شهر مشهد است. این هتل در سال 1391 با موقعیت مکانی مناسب افتتاح و برای بالا بردن کیفیت در سال 1394 بازسازی شد. هتل الماس مشهد شامل دو ساختمان مجاور هم بوده که یک ساختمان آن پنج طبقه و دیگری هفت طبقه است. این هتل در مجاورت حرم امام رضا (علیه السلام) در خیابان امام رضا 6 قرار دارد. هتل الماس مجموعا 163 باب اتاق با بهترین امکانات رفاهی مدرن و معماری زیبا دارد که خاطره‌ جذابی را از مشهد برای شما به‌ارمغان می‌آورد. از ویژگی‌های خاص این هتل می‌توان به نزدیکی به حرم و بازارهای اطراف آن مثل 17 شهریور، بازار رضا و… اشاره کرد. اگر اهل خرید هستید، یکی از بهترین انتخاب‌های پیش‌روی شما هتل الماس است. هتل الماس در لیست بهترین هتل‌های چهار ستاره مشهد قرار دارد. این هتل را می‌توانید در تور مشهد از اصفهان لحظه آخری پیدا کنید.

موقعیت مکانی هتل الماس 1

هتل الماس موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد. این هتل در خیابان امام رضا بین کوچه 4 و6 واقع شده و نزدیک به مراکز خرید، حرم، فرودگاه و… است. هتل الماس تا ورودی باب الرضا 516 متر فاصله دارد و امکان پیاده‌روی تا حرم نیز ممکن خواهد بود. همچنین این هتل فاصله‌ هشت کیلومتری با فرودگاه داشته و برای مسافرت با هواپیما بسیار مناسب است. البته فاصله کم‌تری حدود چهار کیلومتر با راه‌آهن دارد. هتل الماس به مراکز خرید مثل بازار امام رضا و 17 شهریور نزدیک است و می‌توانید پیاده به این پاساژها بروید.

امکانات هتل الماس 1

در ساختمان‌های این هتل امکاناتی مانند آسانسور، اتاق چمدان، اتاق تلفن، صنوق امانات، ترانسفر رفت با هزینه، خدمات باربری، کافی‌شاپ، آتیله و… وجود دارد و مسافران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. همچنین از دیگر خدمات رفاهی این هتل می‌توان به پارکینگ، ماساژ، نمازخانه، اتاق بازی، کتابخانه، فتوکپی، اتاق سیگار، خودپرداز، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، لاندری (خشکشویی)، خدمات بیدارباش، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، تلویزیون در لابی واتاق‌ها، خدمات برای معلولین و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. هتل چهار ستاره الماس با کادری مجرب آماده خدمت‌رسانی به مسافرانی است که قصد سفر به شهر مشهد را دارند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5