راهنمای خرید صندلی ماساژ و مزایای آن برای سلامت بدن

0

رپورتاژ

همه افراد گاهی در بدن‌شان احساس ناراحتی می‌کنند؛ این ناراحتی غیر از بیماری، می‌تواند به علت خستگی زیاد یا انقباض عضلات و بافت‌های بدن باشد و اینجاست که ماساژ و استفاده از صندلی ماساژ به کار می‌آید. ماساژ همان حرکات منظم، مرتب و اصولی روی لایه‌های سطحی و عمیق بدن است که بر روی سیستم عصبی، عضلانی، پوست، مفاصل و عروق تاثیرات معجزه‌آسایی بر جای می‌گذارد به گونه‌ای که عملکرد آن‌ها را بهبود می‌بخشد و بازدهی بدن را بالا می‌برد.

ماساژ باعث تولید سروتونین در بدن انسان می‌شود؛ ماده‌ای که خاصیت تسکین‌دهنده دارد! در ادامه این مطلب با فواید ماساژ و در نهایت با نکاتی درباره خرید صندلی ماساژ بیشتر آشنا خواهید شد؛

بهبود دستگاه گردش خون

ماساژ، گردش خون را در تمام بدن تسریع می‌کند و فشار وارده بر عروق را کاهش می‌دهد به طوری که با کاهش تعداد ضربان قلب باعث بهبود فشار خون بالا و در نتیجه تقویت قلب می‌شود.

رفع مشکلات پوستی

ماساژ با تحریک غدد چربی و تقویت آن‌ها، باعث می‌شود سموم زیرپوستی دفع شوند و ضمن گشودن منافذ پوست به تنفس آن کمک کرده و شادابی و طراوت را برای پوست به همراه دارد.

کمک به دستگاه عضلانی و اسکلتی

ماساژ به کشش و نیروی عضلات کمک و آن‌ها را برای حالت ارتجاعی تقویت می‌کند. کسانی که دچار اسپاسم و گرفتگی عضلانی می‌شوند، می‌توانند برای بهبود از ماساژ بهره ببرند. همچنین ماساژ به حفظ ایستادگی بدن و مفاصل کمک می‌کند.

بهبود دستگاه عصبی و خواب

همانطور که گفته شد، ماساژ هورمون‌هایی را در بدن ترشح می‌کند، یکی از آن‌ها هورمون ملاتونین است که مغز را برای خوابیدن آماده می‌کند. از همین رو ماساژ به کسانی که خواب منظمی ندارند، توصیه می‌شود.

کاهش دردهای مزمن

افراد زیادی در دنیا، کمردرد را تجربه می‌کنند به طوری که این بیماری منجر به از کار افتادگی بسیاری از جهانیان شده است. اما ماساژ مدوام می‌تواند این دردها را کاهش دهد و همانطور که گفته شد باعث شود بدن بازدهی بیشتری داشته باشد.

افزایش خلاقیت

آسودگی خاطر باعث بروز خلاقیت می‌شود، ماساژ ضمن فراغت از استرس‌های ذهن انسان را باز می‌کند و باعث می‌شود او بتواند به چیزهای جدیدتری فکر کند. به همین جهت است که در بسیاری از شرکت‌ها، صندلی‌های ماساژ برای کارمندان تدارک دیده شده است.

اما در کنار همه این‌ها، ماساژ اگر درست و اصولی نباشد، علاوه‌بر اینکه امراض را بهبود نمی‌بخشد، آسیب‌های دیگری نیز به بدن می‌زند. از همین رو ماساژورهای برقی و صندلی‌های ماساژ ، حتی ماساژورهای دستی و پرتابل با انواع مختلف به بازار آمده‌اند تا افراد بدون مشکل خاصی، از آن‌ها بهره ببرند. در ادامه انواع این ماساژورها معرفی خواهند شد؛

انواع صندلی‌های ماساژ و کاربردهایشان

هرکدام از انواع صندلی‌های ماساژ ویژگی‌هایی دارند و به تبع کاربردهایشان متفاوت است؛ پس بهتر است کسانی که قصد خرید این صندلی‌ها را دارند، با این ویژگی‌ها و همچنین قیمت صندلی ماساژور آشنا شوند.

صندلی‌های هیتد؛ گرم و راحت

این صندلی‌ها قابلیت گرم‌کنندگی دارند درحالی که این قابلیت با ماساژ همراه شده است. صندلی‌های ماساژ هیتد، برای درمان‌ها عضلانی کاربرد دارند.

صندلی‌های فول‌بادی؛ پوشش حداکثری بدن

این صندلی‎ها از به روزترین صندلی‌های ماساژ هستند که به طور تمام قد از سر تا نوک انگشتان را ماساژ می‌دهند و به عنوان یکی از بهترین صندلی‌های ماساژ شناخته شده‌اند.

صندلی‌های ریکلاین؛ برای استراحت

این نوع صندلی ماساژ بیشتر برای استراحت و ریلکس کردن است و حتی می‌توان آن را به همراه مبل‌های راحتی منزل خریداری کرد. بعضی از انواع این صندلی‌های درازکشیده، تخت‌خواب‌شو نیز هستند.

صندلی‌های ماساژ جاذبه صفر؛ بی‌وزنی و رهایی

زیروگراویتی یا جاذبه صفر به این معنا است که زمانی که صندلی به پشت بخوابد، پایه‌های نیز همزمان بالا می‌آید به طوری که بدن در حالت افقی کامل قرار می‎گیرد و وزن آن تقسیم می‎شود. این صندلی‎های گرانش صفر بهترین مدل برای دردهای مفصلی و استخوانب هستند.

اما علاوه بر صندلی‌های ماساژ که یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین ماساژورها هستند، ماساژورهای دستی و پرتابل نیز وجود دارند که با قیمت ارزان‌تر می‌توان آن‌ها را خریداری کرد.

ماساژور پرتابل و دستی پا، قلب دوم انسان

بیشترین فشار و وزن بدن به پاها وارد می‌شود، پس پاها بیش از همه اندام‌ها نیاز به ماساژ دارند. از همین رو ماساژورهای زیادی برای آن‌ها طراحی شده است. یکی از بهترین ماساژورهای پا از برند آیرست است که دارای یک برنامه اتوماتیک برای ماساژ دادن است. ماساژ گوی کف پا همراه با عملکرد گرمایشی، ماساژ فشار هوا در پاشنه پا و فناوری ترکیبی ژبور با ماساژ پا در نقاط طب سوزنی از برنامه‌های ماساژ این نوع ماساژور به شمار می‌روند.

ماساژور پرتابل و دستی سر و چشم‌ها، رفع خستگی ذهنی

ما به طور روزانه برای انجام بسیاری از کارها از فکر و مغزمان بهره می‌بریم از همین رو بیشترین خستگی در قسمت سر و چشم‌ها بروز پیدا می‌کند. دنیای امروز و گوشی‌های هوشمند و کارهای دیجیتال نیز بر خستگی چشم‌ها افزدوه‌اند. در نتیجه ماساژورهای مخصوص سر و چشم به بازار آمده‌اند تا عضلات دور چشم و گردن با استفاده از آن‌ها تسکین یابد.

ماساژور گردن، سبک و قابل حمل

گردن یکی از نواحی آسیب‌پذیر بدن انسان است و ممکن است با اندک بی‌توجهی، دچار درد شود. از همین رو رفع خستگی آن ناشی از رانندگی، کار پشت سیستم و… نیاز به یک ماساژور دارد. برند آیرست با اتکا بر تکنولوژی‌های روز دنیا یک ماساژور پرتابل گردن طراحی کرده است که دارای شش گوی ماساژ، قابلیت اتصال به فندک ماشین، دارای امواج نورانی گرمایشی، ماساژ مالشی و قابلیت شارژ است.

آی رست، علاوه بر انواع مختلف صندلی ماساژ، ماساژورهای دیگری نیز ارائه می‌دهد که هرکدام با توجه به نیاز، بهترین عملکرد را دارند. حال پس از آشنایی با فواید ماساژ، انواع ماساژورها و کاربردهایشان، در ادامه این مطلب، این شرکت و خدماتش بیشتر معرفی خواهد شد.

آرامشی میان مشغله‌های روزانه

شرکت خدمات ماساژ طبی اسپیتمان آسا با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای کمک به ارتقاء سطح سلامت جامعه و کمک به مقابله با استرس‌های ناشی از زندگی مدرن امروزی در سال 1383 شکل گرفت.

این شرکت، دستگاه‌ها و تجهیزات ماساژ طبی را از برندهای معتبر خارجی مطابق با استانداردهای روز دنیا وارد می‌کند به طوری که اقشار مختلف جامعه با هر سطح نیاز و درآمدی بتوانند از آن‌ها بهره ببرند.

در کنار واردات، آیرست راه‌اندازی دقیق دستگاه‌ها در محل، ارائه آموزش لازم و کافی، گارانتی محصولات و ارائه خدمات پس از فروش به مشتری را نیز بر عهده دارد. پس درنگ نکنید و خستگی‌هایتان را به آیرست بسپارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت آیرست به آدرس www.irest.co مراجعه نمایید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.