بدون جراحی، بینی زییایی داشته باشید

0

رپورتاژ

جراحی بینی یکی از روش‌های رفع نواقص ظاهری بینی است اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که آیا روش دیگری برای رفع نواقص بینی وجود دارد یا خیر؟ آیا اصلاح فرم بینی بدون عمل جراحی امکان‌پذیر است؟ آیا واقعا برای رفع یک نقص کوچک نیاز به عمل جراحی داریم؟ تا چند سال گذشته، جراحی بینی تنها روش رفع نواقص ظاهری بینی بود اما امروزه  تزریق فیلر یک روش غیرتهاجمی، سرپایی و بدون دوره نقاهت برای بهبود شکل ظاهری بینی است. در این مقاله قصد داریم در رابطه با تزریق فیلر به بینی صحبت کنیم، اگر قصد جراحی بینی استخوانی را دارید، بهتر است قبل از تصمیم‌گیری نهایی این مقاله را مطالعه کنید.

فیلر چیست؟

فیلرها مواد پرکننده‌ای هستند که با اهداف گوناگون به نقاط مختلف بدن تزریق می‌شوند. تزریق فیلر در نواحی دور چشم، خط خنده، لب، زاویه صورت، بینی و… رایج است. تزریق فیلر یک روش کاملا سرپایی و بدون بیهوشی است و در مدت زمان 20 الی 30 دقیقه قابل انجام است.

اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر

بی شک همه افراد دوست دارند بینی خوش فرم و زیبایی داشته باشند اما رفع نقص بینی از طریق عمل جراحی، تنها راه زیباسازی و اصلاح فرم بینی نیست. تزریق فیلر به بینی برای کسانی که از عمل جراحی ترس دارند یا دارای نواقص بسیار کوچک در بینی هستند، بسیار مناسب است. قوز بینی یکی از مشکلاتی است که اکثر افراد با بینی‌های استخوانی با آن مواجه هستند. رفع قوز بینی با تزریق فیلر یکی از رایج‌ترین کاربردهای تزریق فیلر بینی است. البته باید گفت تمام نواقص بینی با تزریق فیلر امکان‌پذیر نیست و پزشک متخصص پس از ویزیت فرد، نظر خود را اعلام خواهد کرد. با مراجعه به مجموعه زیبایی مهزیار و ملاقات با پزشک متخصص می‌توانید در رابطه با اصلاح فرم بینی خود مشاوره داشته باشید.

تزریق فیلر به بینی چگونه انجام می‌شود؟

پزشک متخصص با بررسی بینی در زوایای مختلف، نواقص بینی را مشخص کرده و نقاطی از بینی را که نیاز به تزریق دارند، مشخص می‌کند. معمولا افراد با بینی‌های استخوانی و بینی‌هایی با عدم تقارن، بهترین کاندیدها برای تزریق فیلر هستند. توجه داشته باشید که در تزریق فیلر به بینی قرار نیست بینی شما کوچک شود، فقط فرم بینی اصلاح می‌شود. قبل از تزریق از کرم بی‌حسی موضعی روی بینی استفاده می‌شود، پس نگران درد تزریق نباشید. تکنیک تزریق فیلر بینی در مجموعه زیبایی مهزیار به گونه‌ای است که انتظارات بیماران را برآورده سازد. در این تکنیک، فیلر آرام، با دوزهای کم تا رسیدن به نتایج موردنظر تزریق می‌شود. پس از اتمام تزریق، نتایج در همان لحظه قابل مشاهده است.

ماندگاری تزریق فیلر بینی چقدر است؟

فیلرها دارای انواع مختلفی هستند و ماندگاری آن‌ها بر اساس برند انتخابی شما متفاوت است. به طور معمول تزریق فیلر به بینی در کمترین حالت 6 ماه و در بیشترین حالت 18 ماه ماندگاری دارد. فیلرها از مواد هیالورونیک اسید ساخته می‌شوند. با گذشت زمان، اسید هیالورونیک توسط بدن متابولیزه می‌شود.کسانی که رینوپلاستی با تزریق فیلر را انتخاب می‌کنند، باید بعد از 6 تا 12 ماه برای تزریق مجدد مراجعه کنند.

تزریق فیلر بینی برای چه کسانی مناسب نیست؟

  • خانم‌هایی که در دوره شیردهی یا بارداری هستند.
  • افرادی که دارای مشکلات تنفسی در ناحیه بینی هستند
  • افرادی که به پروتئین‌ باکتری‌های گرم مثبت حساسیت دارند.
  • افرادی که حساسیت بالایی به لیدوکائین دارند .
  • بیماران حساس به محصولات هیالورونیک اسید
  • افرادا با سابقه بیماری در بافت همبند یا اختلالات خونی
  • افرادی که از آسپیرین و یا درمان انتی بیوتیکی استفاده می‌کنند
  • افراد دارای عفونت فعال در ناحیه‌ی سینوس
  • افرادی که عفونت در ناحیه ی لثه و یا دندان دارند (بهتر است قبل از تزریق حتما نسبت به درمان دندانپزشکی اقدام نمایند.)

عوارض اصلاح فرم بینی با ژل یا فیلر

تزریف فیلر یکی از کم عارضه‌ترین روش‌ها است زیرا مواد هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن وجود دارد. پس از تزریق فیلر مقداری قرمزی، ورم و حساسیت طبیعی است اما این موارد باید تا دو روز پس از تزریق، از بین برود. به طور کلی تزریق فیلر بینی ممکن است عوارض زیر را داشته باشد:

  • کبودی، ورم، قرمزی
  • ایجاد ظاهری موج دار یا جابه جایی فیلر که این موارد در اثر تکنیک نادرست تزریق یا دستکاری محل تزریق رخ می‌دهد.

هزینه تزریق فیلر به بینی

قیمت تزریق فیلر به بینی در درجه اول به برند فیلر تزریق شده و در درجه دوم به مقدار دوز تزریق فیلر بستگی دارد. تکنیک تزریق فیلر نیز در نتایج بسیار موثر است، پس مراقب باشید گرفتار مراکز ارزان نامعتبر و افراد غیرمتخصص نشوید. مراجعه به کلینک‌های معتبر و پزشکان متخصص را یک اصل قرار دهید و زیبایی خود را تهدید نکنید. مجموعه زیبایی مهزیار یکی از مراکز معتبر در حوزه خدمات زیبایی است. پزشکان این مجموعه دارای تخصص و سابقه کاری موفق هستند.

مراقبت‌های پس از اصلاح فرم بینی بدون جراحی

نگران نباشید، بر خلاف دوره نقاهت جراحی بینی استخوانی، بعد از تزریق فیلر قرار نیست چند روز مرخصی بگیرید و خانه نشین شوید. خوشبختانه در این روش بلافاصله پس از تزریق می‌توانید به زندگی عادی خود ادامه دهید. به طور کلی رعایت موارد زیر توصیه می‌شود:

  • از دست زدن و ماساژ دادن بینی خودداری کنید.
  • از محصولات موضعی مانند Tretinoin (Retin-A)، رتینول، رتینوئیدها، گلیکولیک اسید یا هرگونه محصولات “ضد پیری” بر روی ناحیه‌ی تزریق خودداری کنید.
  • از اپیلاسیون، کرم‌های سفید کننده، ضد لک و موبر بر روی ناحیه ای که برای درمان تزریق شده است خودداری کنید.
  • به مدت 3 شب با استفاده از 2 بالش یا بالش‌های تثبیت کننده به پشت و صاف بخوابید.
  • در 24 ساعت اول، از خم شدن بیش اندازه و پایین گرفتن طولانی مدت سر خودداری کنید.

حال که با تزریق فیلر بینی آشنا شدید، باید بگوییم لیفت ابرو نیز یکی از جراحی‌های ساده اما بسیار اثرگذار در افزایش زیبایی و جوانسازی است. بهتر است حالا که فرصت معرفی این روش جوانسازی پیش آمده است اطلاعات مختصری را در اختیارتان قرار دهیم.

جراحی لیفت ابرو چیست؟

با افزایش سن ابروها حالت افتاده‌تری به خود می‌گیرند که سبب می‌شود چهره حالت خسته و خشن داشته باشد. جراحی لیفت ابرو یکی از روش‌هایی است که می‌تواند ابروها را به حالت قبل و حتی بهتر بازگرداند. البته برخی افراد نیز به طور ژنتیکی ابروهای افتاده‌ای دارند که آن‌ها نیز می‌توانند از این روش استفاده کنند. هرچند روش‌هایی مانند تزریق بوتاکس نیز تا حدی ابروها را لیفت می‌کنند اما جراحی لیفت ابرو، روشی با ماندگاری بیشتر است و تغییرات بیشتری را به همراه دارد. لیفت ابرو که گاهی افراد به آن لیفت پیشانی نیز می‌گویند، حالت ابروها را یکسان کرده و چروک‌های پیشانی را نیز باز می‌کند.

جراحی لیفت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

  • افرادی که ابروهای افتاده‌ای دارند
  • افراد با خطوط عمیق در بین ابروها
  • افراد با چین و چروک های عمیق در پیشانی
  • افرادی که به طور کلی ابروهایشان پایین است

سخن آخر

تا چند سال گذشته، اولین و تنها روش برای رفع عیوب بینی، جراحی بینی یا رینوپلاستی بینی بود. امروزه برای رفع عیوب کوچک و قوزهای کوچک بینی نیاز نیست زیر تیغ جراحی بروید، تزریق فیلر بینی به سادگی و در کمترین زمان، همان کار جراحی بینی استخوانی را انجام می‌دهد. همچنین اگر می‌خواهید با تغییر فرم ابروها، چهره شاداب‌تری داشته باشید، جراحی لیفت ابرو یکی از راه‌های آن است. همه‌ی این روش‌های زیبایی در کلینیک مهزیار و نزد بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک قابل انجام است.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.