محمد رحیمی ; کارشناس تخصصی خرید و فروش پنت هاوس

0

رپورتاژ

خرید پنت هاوس، لاکچری‌ترین تصمیم در خصوص انتخاب محل سکونت است. اقامت در این واحدهای لوکس و متمایز، علاوه بر پرستیژ، مزایای زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد. مزایایی که بهره‌مندی از آن‌ها را شاید روزی در خواب می‌دیدید. بدون هرگونه اغراق باید اذعان کرد که زندگی در پنت هاوس، تجربه‌ای هیجان‌انگیز است. تجربه‌ای که احتمالاً هر فرد یا خانواده‌ای با استطاعت مالی کافی، از آن استقبال می‌کند. بااین‌حال، اگر به فکر خرید پنت هاوس هستید، باید از ملاحظات مهمی که در این ارتباط وجود دارند، باخبر باشید. قیمت پنت هاوس، ویژگی‌های آن و همین‌طور موارد قانونی، از مهم‌ترین این ملاحظات محسوب می‌شوند. با وجود پیچیدگی حاکم بر معاملات در بازار پنت هاوس، خوشبختانه همواره افرادی وجود دارند که کار را برایتان آسان می‌کنند. اگر بخواهیم مثالی در این زمینه بیاوریم باید از آقای مهندس محمد رحیمی که لقب «مستر پنت هاوس» را یدک می‌کشند، نام ببریم.

خرید پنت هاوس؛ زندگی در خانه رؤیاها!

همه می‌دانیم که خرید پنت هاوس، تصمیمی است که برای عملی ساختن آن باید پول قابل‌توجهی خرج کنید. به‌هرحال باید قبول کرد که پنت هاوس در مقایسه با آپارتمان‌های معمولی، خصوصیات بسیار جذاب و منحصربه‌فردی دارد.

اول از همه اینکه خرید پنت هاوس و یا رهن و اجاره این آپارتمان لوکس، در بلندترین نقطه یک ساختمان مستقر می‌شوید. جایی که همه چیز در زیر پایتان قرار می‌گیرد و به‌ندرت می‌توانید در آن حوالی، نقطه‌ای بلندتر از مکان استقرار خودتان پیدا کنید. همین بالانشینی به‌تنهایی خودش یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت پنت هاوس است. این ویژگی به‌نوبه خود، اِشراف کامل بر شهر و بهره‌مندی از مناظر دیدنی آن را برایتان امکان‌پذیر می‌کند.

فرار از شلوغی دلیل موجه دیگری برای خرید پنت هاوس است. همه ما از معضلات زندگی شهری مطلعیم و کم یا زیاد با این مسئله درگیر هستیم. اقامت در پنت هاوس فرصتی طلایی برای تجربه یک زندگی آرام در دل شلوغی شهر است. وقتی ده‌ها متر از سطح زمین فاصله داشته باشید، دیگر نه از گرد و غبارِ برخاسته از عبور و مرورها کلافه می‌شوید و نه از همهمه‌ی جمعیت یا صدای ممتد بوق ماشین‌ها. دیگر اینکه در کف کوچه و خیابان چه می‌گذرد، چندان مهم نیست. چون بعید است حادثه‌ای بتواند آرامش زندگی در واحد لاکچری‌تان را مختل کند. ضمناً ازآنجایی‌که در بلندترین واحد ساختمان سکونت دارید، دیگر نیاز نیست نگران سروصدای وقت و بی‌وقت همسایه‌ی بالاسری باشید. از مقابل درب منزلتان نیز عبور و مروری انجام نمی‌شود. این آرامش آن‌قدر ارزشمند است که خریداران را مجاب می‌کند تا با مسائلی مثل قیمت پنت هاوس، راحت‌تر کنار بیایند.

جالب است بدانید هنوز به جذاب‌ترین قسمت ماجرای خرید پنت هاوس نرسیده‌ایم! اکثر پنت هاوس‌های استاندارد به امکانات خاص و یونیکی تجهیز شده‌اند. درواقع مهم‌ترین دلیل بالا بودن قیمت پنت هاوس، وجود همین امکانات است. فکرش را بکنید. شما در جایی سکونت دارید که برای استفاده از امکاناتی مثل سونا، استخر، جکوزی و … نیازی نیست هیچ زحمتی به خودتان بدهید. چون هر آنچه بخواهید در کسری از ثانیه در خانه برایتان مُهیاست. بهتر از این هم مگر داریم؟!

قیمت پنت هاوس؛ گران با سیر صعودی!

اولین واقعیتی که از دانستن آن نباید شوکه شوید این است که قیمت پنت هاوس، گران است. گاهی خیلی گران‌تر از واحدهای آپارتمانی دیگر. اگر واحدی را فرض کنیم که قیمت آن 2 میلیارد تومان باشد، قیمت یک پنت هاوس با همان متراژ و شرایط مشابه ممکن است تا 600 میلیون بیشتر شود! به‌عنوان یک قاعده کلی قیمت پنت هاوس 5 تا 30 درصد گران‌تر از واحدهای معمولی برآورد می‌شود. البته این قیمت با توجه به عوامل مختلف، بالا و پایین دارد. شهر، منطقه، سال ساخت، ساختار، امکانات و … ازجمله مهم‌ترین فاکتورهای تأثیرگذار بر قیمت پنت هاوس هستند.

کارشناسان، جهش چشمگیر قیمت پنت هاوس در سال‌های آتی را پیش‌بینی می‌کنند. البته گران شدن املاک در کشور ما، موضوع جدید و عجیبی نیست؛ بااین‌حال، انتظار می‌رود قیمت واحدهای پنت هاوس با شیب تندتری افزایش یابد. دلیل این امر، محدودیت تعداد پنت هاوس‌ها در هر شهر و به‌طور هم‌زمان، افزایش تقاضای خرید برای آن‌هاست. بنابراین اگر اهل حساب‌وکتاب هستید و با زحمت زیاد، توانسته‌اید پول خرید پنت هاوس را جور کنید، بهتر است تعلل نکنید. در بازار املاک ایران، معمولاً خیلی زودتر از آنچه فکر کنید، دیر می‌شود!

محمد رحیمی؛ مِستر پنت هاوس بازار املاک ایران!

اگر در فکر خرید پنت هاوس هستید، نگرانی‌هایتان را کاملاً درک می‌کنیم. کِی، کُجا و به چه قیمتی بخرم؟ آیا فلان پنت هاوس، انتظاراتم را برآورده می‌کند؟ نکُنَد یک مورد قانونی جزئی ولی مهم را از قلم انداخته باشم؟ این‌ها سؤالات آشنایی هستند که به‌طور دسته‌جمعی به ذهنتان هجوم می‌آورند!

در چنین شرایطی، مشورت با یک فردِ اصطلاحاً «این‌کاره» شما را به نقطه خوبی برای تصمیم‌گیری می‌رساند. آیا در جستجوی چنین فردی هستید؟ مهندس محمد رحیمی  مدیر پلتفرم پنت هاز، همان نامِ آشنا و معتمدی است که می‌توانید روی آن حساب کنید. مهندس رحیمی که به « آقای پنت هاوس » بازار املاک ایران مشهور هستند، شما را از هر آنچه باید درباره معامله پنت هاوس بدانید، آگاه می‌کنند. دانش و تجربه ایشان در کنار ارتباط نزدیکی که با معروف‌ترین سازندگان و طراحان پنت هاوس در کشور دارند، به سمت انتخاب مناسب‌ترین گزینه ممکن هدایتتان می‌کند. البته خدمات مشاوره‌ای ایشان و پلتفرم پنت هاز، صرفاً مختص خریداران نیست. شاید قصد رهن و اجاره یا فروش پنت هاوس را داشته باشید. در این صورت باز هم می‌توانید به لطف بهره‌مندی از مشاوره‌های مهندس رحیمی، بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید و فروش پنت هاوس می‌توانید به وب‌سایت www.penthuzz.com مراجعه نموده یا با شماره تلفن‌های 09121509516 و 88492313 تماس حاصل فرمایید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5