آیا هایفو واقعا تاثیر دارد؟ بررسی اثر هایفوتراپی در جوانی دوباره پوست

0

بشر تاکنون موفق به ساخت اکسیر جوانی نشده، پس نمی‌توان از افزایش سن، پیری و چین‌و‌چروک فرار کرد. اما امروزه می‌توان با به کارگیری روش‌هایی، پیری را به عقب انداخت و شادابی و طراوت پوست را حفظ کرد. یکی از بهترین روش‌های جوانسازی، که در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین تاثیر را روی زیبایی و سلامت دوباره پوست می‌گذارد، هایفوتراپی است. اگر شما هم به تازگی با این روش جوانسازی آشنا شده و می‌خواهید بدانید ایا هایفو واقعا تاثیر دارد یا نه، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

هایفو چیست و چگونه انجام می‌شود؟

برای رسیدن به پاسخ ایا هایفو واقعا تاثیر دارد یا نه، ابتدا باید در مورد چیستی و چگونگی هایفوتراپی صحبت کنیم. هایفو یا HIFU که مخفف واژه انگلیسی High-Intensity Focused Ultrasound بوده برای جوانسازی و ترمیم پوست از امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا استفاده می‌کند. هایفوتراپی یک روش جوانسازی غیر تهاجمی بوده و می‌تواند بافت عمیقی از پوست را که تنها در جراحی پلاستیک قابل ترمیم است، بدون برش و ایجاد زخم از سطح پوست با امواج خود هدف قرار دهد. امواج به کار رفته در لیزر هایفو، همان امواج سونوگرافی بوده که با ورود به لایه‌های عمیق پوست سلول‌ها را به کلاژن سازی تشویق می‌کنند.

امواج هایفو فقط سطح زیر پوست را هدف قرار داده و آسیبی به لایه اولیه پوست (اپیدرم) وارد نمی‌کند. زخم نشدن سطح پوست با هایفو، به دلیل پایین بودن انرژی امواج در لحظه برخورد است. این امواج در لایه‌های عمیق پوست، با یکدیگر برخورد کرده، در یک نقطه متمرکز شده و میزان انرژی را تقویت می‌کنند. با متمرکز شدن و تقویت امواج، نقطه هدف منقبض و آسیب دیده و باعث تولید کلاژن می‌شود. در روش هایفوتراپی، لیفتینگ پوست صورت و گردن، بدون نیاز به جراحی و فقط در یک جلسه انجام می‌شود. هایفوتراپی از سال 2009 توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تایید شده و از آن پس به عنوان یک روش جوانسازی پرطرفدار در جهان شناخته می‌شود.

موارد استفاده زیبایی و کاربرد هایفوتراپی

طبق نظر متخصصین و نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده‌اند، این روش درمانی در بین سایر راه‌های جوانسازی، بیشترین تاثیر را در میزان لیفتینگ صورت و گردن دارد. البته دستگاه هایفو علاوه‌بر لیفت صورت و گردن، کاربرد بسیاری در امور پزشکی دارد. برخی از مهم‌ترین کاربرد‌ها و موارد استفاده از هایفوتراپی عبارتند از:

  • لیفت گردن
  • لیفت صورت (ابرو، گونه و پلک)
  • اصلاح خط خنده
  • بهبود خط چانه و رفع غبغب
  • کاهش سطحی چین‌و‌چروک
  • از بین بردن جای جوش

مزایای انتخاب هایفوتراپی برای جوانسازی و شادابی پوست

برای رسیدن به پاسخ آیا هایفو واقعا تاثیر دارد یا نه، باید در مورد مزایای آن هم صحبت کنیم. جلسات درمانی هایفوتراپی بسیار کوتاه و سریع بوده و فرد متقاضی می‌تواند، بلافاصله بعد از اتمام جلسه به انجام کار‌های روزمره خود بپردازد. دوره نقاهت هایفوتراپی بسته به محل تحت درمان، از حداقل چند ساعت تا حداکثر دو روز بوده و نیازی به بستری شدن و استراحت مطلق نیست.

هایفوتراپی یک روش جوانسازی غیرتهاجمی بوده و نیازی به برش و استفاده از سوزن ندارد. در نتیجه بعد از جوانسازی خبری از جای اسکار، زخم، کبودی و تورم نیست. برای بسیاری از بیماران، در حدود 20% از نتیجه و تاثیر هایفو بلافاصله بعد از اتمام اولین جلسه درمان قابل مشاهده است. اما برای مشاهده تاثیر فوق‌العاده و کامل دستگاه جوانسازی پوست هایفو، باید 6 الی 12 هفته صبر کرد. شما می‌توانید با مشاهده عکس قبل و بعد هایفوتراپی در کلینیک‌های زیبایی، به نتیجه و تاثیر این روش جوانسازی پی‌ببرید.

میزان ماندگاری هایفوتراپی روی پوست چقدر است؟

بعد از رسیدن به پاسخ پرسش آیا هایفو واقعا تاثیر دارد، باید درمورد میزان ماندگاری این تاثیر و نتیجه صحبت کنیم. میزان ماندگاری نتیجه و تاثیر هایفو به عوامل مختلفی چون سن، نوع پوست، سبک زندگی، رژیم غذایی و میزان افتادگی پوست و مقدار کلاژن موجود و…بستگی دارد. به طور معمول ماندگاری هایفو روی پوست با توجه به موارد گفته شده، بین 1 تا 3 سال خواهد بود. بهتر است فرد متقاضی برای ماندگاری نتیجه هایفو، سالی یکبار برای ترمیم به پزشک مراجعه کند.

چه کسانی نباید هایفو انجام دهند؟ معرفی عوارض جدی هایفو!

هایفوتراپی یکی از ایمن‌ترین روش‌ها برای جوانسازی پوست بوده و به نسبت جراحی پلاستیک، ژل و لیفت صورت با نخ عارضه جدی ندارد. اما هایفوتراپی نیز با تمام قابلیت‌ها و مزیت‌ها، برای افراد خاصی مناسب نبوده و توصیه نمی‌شود. به عنوان مثال افراد زیر سی سال نباید هایفو انجام دهند. همچنین هایفوتراپی برای بانوان باردار، افراد مبتلا به دیابت، بیماران صرعی و افراد مبتلا به کم‌کاری تیروئید ممنوع است. وجود عفونت و آکنه فعال در پوست هم مانعی برای هایفوتراپی خواهد بود.

جوانی دوباره پوست با استفاده از فناوری هایفوتراپی

در این مقاله به پرسش آیا هایفو واقعا تاثیر دارد یا نه پاسخ داده و این روش جوانسازی را به طور کامل بررسی کردیم. انجام هایفوتراپی نیز مانند سایر روش‌های زیبایی و جوانسازی، نیاز به دانش و تخصص کافی دارد. پس برای انجام هایفوتراپی به کلینیک‌های زیبایی معتبر و یک پزشک متخصص ماهر مراجعه کنید.

یک عامل موثر دیگر در میزان ماندگاری و نتیجه هایفو، به استفاده از دستگاه‌های بروز و با کیفیت برمی‌گردد. پس قبل از انجام هایفو، در انتخاب کلینیک دقت کرده و در مورد اصل یا کپی بودن دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی تحقیق کنید. پزشکان و متخصصان کلینیک‌های معتبر و مطمئن، با خرید دستگاه‌های جوانسازی بروز و جدید، رشد چشمگیری در افزایش رضایت مشتریان خود خواهند داشت. اگر به دنبال فروشگاهی شناخته شده، برای خرید بهترین تجهیزات جوانسازی پوست هستید، به شما شرکت آفتاب فروزان آریا را پیشنهاد می‌کنیم.

شرکت آفتاب فروزان آریا با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تولید و واردات تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های زیبایی، بهترین خدمات را به شما عرضه خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت مشاوره از متخصصان شرکت تجهیزات پزشکی آفا می‌توانید از طریق شماره 02188107070 با مشاورین ما در ارتباط باشید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.