کلینیک آرمان برترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز

0

رپورتاژ

داشتن دندان های زیبا و سالم یکی از فاکتورهای مهم در زیبایی است. دندان های زیبا و بدون نقص لبخندتان را زیباتر کرده و ظاهر شما را بسیار جذاب و جوانتر می کند. این روزها کمتر کسی را می توان دید که به ظاهر خود اهمیت ندهد. زیبایی بدون دندان های مرتب، سالم و زیبا ممکن نیست و اگر شما هم جزء افرادی هستید که به ظاهر خود توجه زیادی دارید پس بدون شک به فکر سلامت دندان هایتان هستید.

ما می‌خواهیم امروز به شما کلینیک دندانپزشکی معرفی کنیم که تمام خدمات زیبایی و ترمیمی را همراه با بهترین تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری از کادر درمانی مجرب ارائه می‌کند. در کلینیک آرمان که از بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز است شما می‌توانید تمامی مشکلات ظاهری و درمانی دندان‌های خود را رفع کنید و لبخندی زیبا و دلنشین هدیه بگیرید.

در کلینیک آرمان چه خدماتی ارائه می‌شود؟

کلینیک دندانپزشکی آرمان یک کلینیک تخصصی شامل مجرب‌ ترین و با تجربه ترین متخصصین دهان و دندان در شیراز است که کلیه خدمات زیبایی از جمله لمینت دندان و ونیر کامپوزیت و خدمات ترمیمی و درمانی از جمله عصب کشی، ارتودنسی دندان، دندانپزشکی اطفال، جراحی دندان، دندان مصنوعی و ایمپلنت دندان در شیراز را ارائه می‌کند.

در ادامه بیشتر در رابطه با ایمپلنت دندان که یکی از پرطرفدارترین خدمات دندانپزشکی است صحبت کرده و سوالاتی که اکثر مراجعه کنندگان در ارتباط با ایمپلنت دندان دارند را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

ایمپلنت دندان چیست و چگونه انجام می‌شود؟

جراحی ایمپلنت دندان در واقع یک روش جایگزین دندان از دست رفته و یا آسیب دیده است که در این روش پیچ و پایه فلزی جایگزین ریشه دندان می‌شود و همانند دندان طبیعی عمل می‌کند. ایمپلنت دندان یک روش دائمی بوده و پیچ ها در استخوان فک قرار گرفته و از آنجایی که پایه از جنس تیتانیوم است با استخوان فک جوش خورده و ترکیب می شود. همین امر باعث شده است که پایه ایمپلنت نلغزد، صدا ایجاد نکند و به استخوان فک آسیب نزند.

ایمپلنت ها جایگذین بسیار مناسبی برای دندان مصنوعی، پروتز ها و بریج ها هستند. اما آیا همه می‌توانند از روش ایمپلنت دندان برای جایگذین کردن دندان از دست رفته استفاده کنند؟

ایمپلنت دندان برای چه کسانی مفید است؟

  • کسانی که یک یا چند دندان از دست رفته داشته باشند.
  • کسانی که استخوان کافی برای محکم کردن ایمپلنت ها داشته باشید یا قادر به پیوند استخوان باشند.
  • کسانی که بافت های دهان سالم داشته باشند.
  • کسانی که نمی توانند یا تمایلی به استفاده از دندان مصنوعی ندارند.
  • کسانی که به علت از دست دادن دندان می خواهید گفتار خود را بهبود بخشید.
  • کسانی که شرایط یا بیماری ندارید که بر بهبود استخوان تأثیر بگذارد.
  • کسانی که مراقبت های بعد از ایمپلت را رعایت کرده و مایل هستند چندین ماه به این روند متعهد باشند.
  • کسانی که سیگار و تنباکو نمی‌کشند.

 

انجام ایمپلنت دندان به چه دلیل ضرورت دارد؟

زمانی که ما دندانی را از دست می‌دهیم به چند علت ضرورت دارد که جایگزین شود. اول اینکه جویدن دچار مشکل می‌شود که این خود باعث اجاد سوء هاضمه می‌شود. دوم اینکه صحت کردن دچار اشکال می شود و ممکن است فرد در ادای برخی کلمات به مشکل بر بخورد. و سومین دلیل زیبایی است که نبود یک یا چند دندان تاثیر زیادی در صورت هر فرد داشته و زیبایی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 

مزایای ایمپلنت دندان

  • ظاهر و عملکردی شبیه به دندان دارد.
  • دوام بسیار بالایی دارد و مینواند سال ها سالم بیماند.
  • موجب افزایش اعتماد به نفس در صحبت کردن می شود.
  • به لثه و دندان های مجاور آسیب نمی زند.
  • به استخوان فک متصل است و تغییر حالت نمی دهد.
  • به بهبود زیبایی و سلامت دهان و دندان کمک می کند.
  • به بهبود گفتار کمک می‌کند.
  • غذا خوردن راحت تر می‌شود.

چه مدت بعد از کشیدن دندان می‌توانیم ایمپلنت دندان انجام دهیم؟

معمولا توصیه می شود که زمان آن بیشتر از 6 ماه نشود و در صورتی که دندان عفونت نداشته باشد بین 6 تا 8 هفته بعد از خارج کردن دندان، آمادگی لازم برای کاشت دندان را داریم.

به طور کلی ما در کاشت دندان یا جایگزین کردن دندان با ایمپلنت با چند حالت رو به رو هستیم. گاهی اوقات ما چندین سال است که دندانی را از دست داده ایم و جای ریشه دندان با استخوان لثه پر شده است که ما در این حالت می‌توانیم ایمپلنت انجام دهیم. حالت بعد زمانی است که به دلایلی مجبور به خارج کردن دندان و جایگزین دندان با ایمپلنت هستیم که اگر شرایط مناسب باشد می‌توانیم ایمپلنت را قرار دهیم و در صورتی که ضرورت باشد باید بعد از خارج کردن دندان زمان مشخصی را صبر کرد تا شرایط استخوان فک فراهم شود و سپس ایمپلنت را قرار دارد. زمانی که میزان استخوان فک کم باشد در این صورت باید ابتدا پیوند استخوان فک انجام می‌شود و بعد از محکم و ایمن شدن استخوان، بعد از مدت زمانی ایمپلنت قرار داده می‌شود.

 

درد ایمپلنت دندان چقدر است؟

می‌توان گفت درد ایمپلنت را در دو مرحله کنترل می‌شود. زمانی که جراحی ایمپلنت انجام می‌شود، از داروهای بی حسی استفاده شده که در اسین مدت بیمار دردی را حس نمی‌کند و سپس بعد از جراحی که با مسکن هایی که تجویز می‌شود می‌توان درد را کنترل کرد.

 

پرسه درمان ایمپلنت دندان چقدر طول می‌کشد؟

اگر همه شرایط را نرمال در نظر بگیریم، در مرحله اول جراحی ایمپلنت استخوان انجام می‌شود و زمان آن بسته به نوع ایمپلنت که بعضی از آنها زودتر به استخوان اتصال برقرار کرده و برخی دیرتر میتواند متغیر باشد. معمولا زمانی بین یک تا سه ماه برای اتصال ایمپلنت به استخوان معین می شود و بعد از آن مرحله قالب گیری و قرار دادن دندان مصنوعی است. بنابراین اگر شرایط کاملا روتین باشد بین یک ماه و نیم تا سه ماه طول می شد تا مراحل ایمپلنت دندان به طور کامل انجام شود.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5