دستگاه لاک خشککن UV و LED چه تفاوتی دارد؟

0

زپورتاژ

دستگاه لاک خشک کن چیست؟

قطعا خیلی از خانم ها بارها اسم دستگاه لاک خشک کن یا لاک ژل را شنیده اند و ممکن است به طور واضح با کارآیی این دستگاه آشنا نشده باشند، دستگاه لاک خشک کن تنها محصول مناسب برای کسانی است که از لاک ژل استفاده می کنند و معمولا با 4 عدد لامپ و متصل به برق شهری قابل استفاده است. در ادامه برای آشنایی بیشتر با دستگاه لاک خشک کن با فروشگاه مستر استایل همراه شوید.

انواع دستگاه لاک خشک کن

لاک ژل برخلاف لاک های معمولی در صورت قرار گیری در معرض هوا خشک نشده و برای خشک کردن آن نیاز به نور فرابنفش است، با این حساب برای خشک کردن لاک ژل باید از نور فرابنفش استفاده نمائید. نکته ای که باید هنگام خرید دستگاه لاک خشک کن به آن توجه داشته باشید نوع دستگاه است که تنوع آن عبارتند از:

  • دستگاه یو وی UV
  • دستگاه ال ای دی LED

دستگاه لاک خشک کن در دو نوع یو وی و ال ای دی در بازار موجود می باشد که استفاده از هرکدام از آن ها بستگی به لاک انتخابی شما خواهد داشت، برای آنکه هنگام استفاده از دستگاه لاک خشک کن اشتباهی صورت نگیرد می توانید روی لاک خود را چک نموده و به دنبال عبارت UV gel color یا  LED qel color باشید و برحسب نوشته دستگاه خود را انتخاب نمائید. هنگام خرید دستگاه لاک خشک کن باید به این نکته توجه داشته باشید که ژلیش های پایه UV با دستگاه های LED قابل خشک کردن نخواهد بود و در صورتی که دستگاه یو وی خریده اید به دلیل طیف گسترده ای که دارد برای لاک های پایه  LED قابل استفاده خواهد بود. قیمت دستگاه لاک خشک کن بستگی به کیفیت و جنس دستگاه داشته و اگر تصمیم دارید از این دستگاه مکرر استفاده کنید تلاش کنید از نوع خوب هر کدام از این دستگاه ها خریداری نمائید.

لاک خشک کن چند وات بهتر است؟

هنگام خرید دستگاه لاک خشک کن سوالی که مطرح می شود این است که لاک خشک کن چند وات بهتر است؟ برای پاسخ به این سوال شما باید بدانید که وات دستگاه مهمترین معیار برای انتخاب دستگاه لاک خشک کن بوده است و نشانگر قدرت دستگاه است. هر چه توان دستگاه شما بیشتر باشد طبیعتا دستگاه بهتری خواهید داشت و برای خرید دستگاه توجه داشته باشید که دستگاه بیش از 10 وات توان داشته باشد. نکته ای که شاید پس از شنیدن میزان وات دستگاه ممکن است نگران تان کند این است که مصرف برق دستگاه زیاد نباشد که برای رفع این نگرانی باید بدانید که مصرف برق دستگاه لاک خشک کم بوده و بسیار کم مصرف است.

بهترین مارک لاک خشک کن کدام است؟

در زمینه ساخت دستگاه های لاک خشک کن برندهای مختلفی فعالیت داشته اند که هرکدام از این دستگاه ها دارای ویژگی هایی خاص و منحصربفرد خود هستند و بسته به طراحی که روی آن ها صورت گرفته اند در برخی از این دستگاه ها شما می توانید به صورت همزمان انگشتان دست و پای خود را داخل دستگاه برده تا با سرعت بیشتری خشک شود. اما در نهایت برای شناخت بیشتر نسبت به بهترین برند دستگاه لاک خشک کن با فروشگاه لوازم کاشت ناخن مستر استایل همراه شوید.

بهترین مارک دستگاه لاک خشک کن از مستر استایل

داشتن ناخن های زیبا و خیره کننده نیازمند استفاده از ابزارهای مناسب و کمی زمان است، تصور کنید که شما می خواهید ناخن های خود را ژلیش کنید و دستگاه لاک خشک کن ندارید. اتفاقی که رخ می دهد این است که لاک های شما خشک نخواهد شد و در نهایت تمامی لاک بر سر انگشتانتان پخش خواهد شد و ابدا جلوه زیبایی ندارد. برای خرید دستگاه یو وی و ال ای دی با جنس مرغوب و با کیفیت می توانید به فروشگاه لوازم کاشت ناخن مستر استایل مراجعه نمائید و خرید خود را با اطمینان انجام بدهید.

  • دستگاه سان SUN ( UV LED )

دستگاه سان SUN از جمله دستگاه هایی است که به وسیله ی امواج ماوراء بنفش کار کرده و در اکثر سالن های آرایشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، شما می توانید برای خشک کردن انواع لاک ژل از این دستگاه استفاده کنید. دستگاه جدید سان جایگزین مناسبی برای دستگاه های قدیمی بوده و از این دستگاه برای انواع ژلیش استفاده می شود، برای اطلاع از قیمت دستگاه یو وی ال ای دی ناخن می توانید به فروشگاه معتبر مستر استایل مراجعه نمائید.

  • دستگاه لاک خشک کن سان مدل 4 plus

دستگاه لاک خشک کن سان مدل plus 4 از جمله دستگاه های با کیفیت و قیمت مناسب در فروشگاه لوازم کاشت ناخن مستر استایل است که قابلیت استفاده برای ناخن های دست و انگشتان پا را داشته و بسیار با کیفیت است. طراحی زیبا و قابلیت حمل آسان این محصول این دستگاه را در زمره دستگاه های محبوب قرار داده است.

خرید دستگاه لاک خشک کن از فروشگاه مستراستایل

همانطور که در نوشتار بالا خوانده اید می توانید برای خرید دستگاه لاک خشک کن از فروشگاه مستر استایل به وب سایت رسمی ( https://mrstylee.com/ ) این فروشگاه مراجعه نمائید و باتوجه به تنوع دستگاه های لاک خشک موجود در این فروشگاه و اطلاع از قیمت انواع دستگاه یووی ناخن و ال ای دی ناخن خرید خود را انجام بدهید. توجه نمائید که خرید دستگاه لاک خشک کن نیاز به دقت و شناخت بیشتری خواهد داشت با این حساب هنگام خرید سعی کنید پس از مطالعه دقیق و شناخت بیشتر خرید تان را انجام بدهید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.