زیر پایه مبل چی بزاریم خوبه؟

0

رپورتاژ

اگر هنگام تغییر دادن دکوراسیون و جابه جا کردن مبلمان یا حتی کشیدن جارو زیر پایه مبل ها دقت کرده باشید حتما رد پایه های مبل که بر اثر فشار مبل روی فرش باقی مانده است را دیده اید. هر چند که مبل ها باعث راحتی در نشستن و برخواستن می شوند و خانه ها را زیباتر جلوه می دهند اما باعث بروز مشکلاتی هم می شوند. گاهی آنقدر توجه مان به مراقبت کردن از مبل استیل ترک داخل پذیرایی یا راحتی های داخل اتاق خواب است که کلا فرش ها را از یاد می بریم. در این نوشتار تلاش خواهیم کرد بیشتر به موضوع زیر پایه مبل ها بپردازیم و اطلاعات کاربردی از فروشگاه مبلمان تخت طاووس در اختیارتان قرار دهیم.

برای زیر پایه مبل چی بزاریم ؟

حتما تا به حال با این صحنه روبرو شده اید رد پایه های مبلمان بر روی فرش ها !! فشاری که پایه های مبل طی روز و شب وارد می کند باعث آسیب رساندن به تار و پود فرش ها می شود. غالبا فرو رفتگی هایی که پایه های مبل بر روی فرش ایجاد می کنند حتی با تغییر جای مبل از بین نمی رود و ظاهر نامناسبی برای فرش ایجاد می کنند.

فرقی نمی کند مبل منزل شما مدل کلاسیک، سلطنتی یا حتی مبل راحتی ارزان قیمت باشد، به مرور زمان با نشستن و برخواستن پایه ها فشار زیادی به فرش وارد می کنند. حتی اگر مبل بر روی فرش نباشد بر روی کفپوش خط و خش های زیادی ایجاد می کند. به همین دلیل بهتر است که هر چه سریعتر به دنبال راهکاری برای محافظت از فرش ها و کفپوش منزل باشید و از زیر پایه مبل استفاده کنید.

کدام جنس زیر پایه مبلی بهتره؟ انواع زیرپایه مبلی

تولیدکنندگان مبل برای حل این مشکل و کم کردن آسیبی که به فرش و کفپوش ها وارد می شود انواع مختلفی از ضربه گیر پایه مبل و پدهای زیر مبلی در جنس های مختلف به بازار وارد کرده اند. این پایه های محافظ با کیفیت های متنوعی تولید می شوند و بسته به جنس و ابعاد پایه مبل کاربرد دارند. طراحی زیر پایه مبل فقط مخصوص مبلمان نبوده و حتی می توان از آن برای میز ناهار خوری نقلی گوشه سالن یا پایه های تخت هم استفاده کرد.

هنگامی که برای خرید مبلمان به فروشگاه مراجعه می کنید از فروشنده بخواهید در انتخاب و خرید زیر پایه مبلی مناسب با نوع پایه مبلمان شما را راهنمایی کند. رایج ترین متریالی که برای ضربه گیر پایه مبل استفاده می شود عبارتند از : زیر پایه مبل ژله ای ، زیر پایه مبلی فومی، زیر پایه مبلی نمدی و جنس های دیگری که در بازار وجود دارد.

پد پایه مبل و صندلی چی خوبه؟

همانطور که پایه های مبلمان با جنس های مختلفی تولید می شوند مانند چوب و استیل، زیر پایه های مبل هم جنس های متنوعی دارند که هر کدام به روش خود از ورود آسیب به فرش و پایه مبل جلوگیری می کند.

زیر مبلی ژله ای خوبه؟

زیر پایه مبل علاوه بر اینکه مانع آسیب رسیدن به تار و پود فرش و ایجاد خط و خش بر روی کفپوش می شود. مانع ایجاد سر و صدای اضافی در هنگام جا به جایی مبل هم هستند. گاهی حتی هنگام تغییر دادن مکان مبل ها با کشیدن غیر اصولی و ناگهانی ممکن است پایه های مبل هم ضربه بخورند که زیر پایه مبل زله ای از این آسیب هم جلوگیری می کند.

مزایای استفاده از زیر پایه مبل

قبل از اینکه برای خرید زیر پایه مبل به فروشگاه مراجعه کنید با استفاده از کاغذ و قلم اندازه پایه های مبل را مشخص کنید. سپس با توجه به سایز پایه مبل جنس و نوع زیر پایه مبلی که برای مبلمان شما مناسب است را خریداری کنید. از مهمترین مزایای زیر پایه مبلی می توانیم موارد زیر را هم نام ببریم:

  • جلوگیری از ایجاد سر و صدا
  • جلوگیری از ورود آسیب و خراش به کفپوش
  • جلوگیری از ورود آسیب به تار و پود فرش
  • جلوگیری از ورود آسیب به پایه مبل

طراحی زیر پایه مبل از هر جنسی که باشد کمک می کند وزن مبلمان به صورت مساوی بر روی فرش یا کفپوش تقسیم شود و دیگر ردی از خود باقی نمی گذارد. همچنین می توانید خودتان در منزل با استفاده از تکه موکت ها و فرش های قدیمی زیر پایه مبل درست کنید. فقط به شکلی دقیق برش بزنید که اضافه های آن از لبه پایه مبل دیده نشود.

خرید انواع مبل استاندارد از فروشگاه مبلمان تخت طاووس

فروشگاه مبلمان تخت طاووس یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولید کنندگان در صنعت مبلمان است. تمامی محصولات در فروشگاه تخت طاووس با بهترین کیفیت ممکن تولید شده اند و دارای گارانتی دو ساله هستند. همچنین در فروشگاه مبلمان تخت طاووس امکان سفارش مبل با ابعاد و نفرات دلخواه مشتریان از سراسر کشور قابل سفارش دهی است. در این فروشگاه امکان خرید انواع زیر پایه مبل استیل، مبل راحتی، مبل ال، مبل چستر و دیگر انواع مبلمان را با بهترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ما به آدرس https://takhttavoosco.com/ مراجعه کنید و یا با شماره 09129630185 در تماس باشید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. گروه تولیدی مبل تخت طاووس مفتخر است که به صورت رایگان در زمینه طراحی داخلی و هارمونی رنگ مبل با فضای مورد نظر مشتریان مشاوره ارائه می دهد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.