چگونه یک وب‌سایت تخصصی در زمینه پزشکی داشته باشیم؟

0

رپورتاژ

برخلاف سال‌های نه‌چندان دور، این روزها وب‌سایت‌هایی که طراحی می‌شوند بسیار تخصصی‌تر هستند و دیگر نمی‌توان یک نسخه عمومی برای همه پیچید. وب‌سایتی که برای یک شرکت مهندسی طراحی می‌شود، کاملاً متفاوت از وب‌سایت‌های پزشکی است. قبل از طراحی وب‌سایت، حتماً باید تمامی نیازمندی‌های مشخص شوند تا بتوان بر اساس نیاز افراد و کسب و کارها سایت را طراحی کرد. در این مطلب قرار است درباره سایت‌های پزشکی با شما صحبت کنیم. لطفاً تا انتهای این مطلب با ما در شرکت طراحی سایت دیجی تک همراه باشید.

انواع وب‌سایت‌ها با موضوعات مربوط به پزشکی

موضوع پزشکی یک موضوع کلی است و برای طراحی وب‌سایت باید بیشتر به جزئیات توجه شود. باید دقیقاً بدانیم که شما قرار است چه خدماتی به مردم ارائه دهید. برخی از وب‌سایت‌های پزشکی ارائه کننده اطلاعات هستند و تقریباً همانند یک مجله علمی، اطلاعات مختلفی در زمینه سلامت، تغذیه، طب سنتی و مواردی از این قبیل را در اختیار کاربران خود می‌گذارند. شاید این ساده‌ترین حالت ممکن باشد.

نوع دیگر وب‌سایت‌های پزشکی می‌تواند وب‌سایت‌هایی باشند که در کنار ارائه اطلاعات، به‌صورت آنلاین به مشاوره هم می‌پردازند. این حالت بیشتر برای متخصصان تغذیه و موارد مشابه می‌تواند مفید باشد. برای اینکه بتوان مشاوره آنلاین داشت، در کنار وب‌سایت باید یک سیستم ارتباط با مشتری هم طراحی شود که از بستر همان سایت قابل ارائه خواهد بود.

وقتی‌که نگاهمان به وب‌سایت کمی تجاری‌تر باشد، بحث فروش و نوبت‌دهی هم به میان خواهد آمد. مبحث فروش در بخش داروها و لوازم پزشکی قابلیت پیاده‌سازی دارد. درواقع چیزی مانند خرید آنلاین غذا است البته با کمی تفاوت، چون در بخش فروش دارو نیاز به بررسی نسخه‌ها و بیمه‌های درمانی مختلف هم وجود دارد. وب‌سایت‌های نوبت‌دهی هم بیشتر برای کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها بکار می‌روند، اما اگر پزشکی بخواهد وب‌سایتی برای خود داشته و برای مطب خود نوبت‌دهی آنلاین داشته باشد، هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. چهار موردی که ذکر شد، رایج‌ترین وب‌سایت‌های حوزه پزشکی هستند که در ایران هم زیاد به چشم می‌خورند. با این حال اگر مورد خاصی مد نظر شما است، باز هم مشکلی وجود ندارد. کافی است آنچه را که در ذهن دارید با متخصصان امر در میان بگذارید.

شرکت مهندسی دیجی تک، به پشتوانه تجربیات باارزشی که دارد، در این زمینه می‌تواند کمک‌های شایانی به شما بکند. کافی است آنچه را که در ذهن دارید با متخصصان این شرکت در میان بگذارید. بخش طراحی وب  سایت کرج ، تهران، اصفهان، تبریز، اهواز و شهرهای دیگر دیجی تک، همگی مشاوران زبده‌ای دارند که می‌توانند نیازمندی‌های وب‌سایت مورد نظر شما را به‌خوبی تحلیل کرده و حتی پیشنهادهایی برای بهبود طرح شما ارائه کنند.

اهمیت پشتیبانی از وب‌سایت‌های پزشکی

 

پشتیبانی از وب‌سایت‌های پزشکی اهمیت بسیار زیادی دارد. امروزه تقریباً به هر مطب، کلینیک یا بیمارستانی مراجعه کنید، ازدحام جمعیت یک مسئله آزاردهنده برایتان خواهد بود. وب‌سایت‌های حوزه پزشکی به این خاطر توسعه داده می‌شوند که از این ازدحام کم کنند و در کل هدفشان آسان‌تر کردن کارها است. لزومی ندارد شما برای کوچک‌ترین اتفاقات به پزشک مراجعه کنید؛ ممکن است با یک مشاوره آنلاین ساده موردی که برایتان پیش‌آمده حل شود. یا لزومی ندارد که شما برای گرفتن نوبت ساعت‌ها در صف‌های طولانی کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها بایستید.

حال فرض کنید به هر دلیلی وب‌سایت شما مدتی قادر به سرویس دادن نباشد، در این صورت مجدد به همان صف‌ها بر خواهیم گشت. ایستادن در صف در حالت عادی شاید برایمان چیز عجیبی نباشد، اما در شرایطی که بیماری‌های واگیر همانند کرونا افزایش یافته‌اند، می‌تواند بسیار خطرناک باشد. با این اوصاف برای اینکه سایت شما همیشه به‌درستی کار کرده و در دسترس باشد، باید یک تیم قوی از آن پشتیبانی کند. وجود یک تیم پشتیبانی برای هر وب‌سایتی واقعاً لازم است، اما برای برخی از سایت‌ها اهمیت آن دوچندان است.

مزیت‌های وب‌سایت‌های پزشکی

وب‌سایت‌های پزشکی اگر طراحی درستی داشته باشند و به‌خوبی پشتیبانی شوند، می‌توانند مزیت‌های زیادی داشته باشند که در زیر به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

مزیت‌های وب‌سایت‌های پزشکی برای پزشکان:

1- دیده شدن تخصص پزشکان در سراسر کشور و حتی دنیا با تأیید بیماران مراجعه‌کننده

2- بالا رفتن سرعت معاینه‌ها و مشاوره‌ها

3- توانایی برقراری ارتباط بیشتر با بیماران

4- نوبت‌دهی منظم‌تر

مزیت‌های وب‌سایت‌های پزشکی برای بیماران

1- امکان نوبت‌گیری بدون مراجعه به مطب پزشک، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها

2- امکان ارتباط مستقیم با پزشک از راه دور

3- راهنمایی در انتخاب پزشک

4- بهره‌مندی از خدمات با هزینه کمتر

ارائه خدمات برای وب‌سایت‌های پزشکی در دیجی تک

متخصصان ما در دیجی تک که در زمینه طراحی وب‌سایت‌های ASP.NET فعالیت می‌کنند، آماده ارائه انواع خدمات همانند مشاوره، طراحی سایت، پشتیبانی سایتهای  ASP.NET، سئو، استراتژی‌های کسب و کار و مواردی از این قبیل به مشتریان عزیز هستند. شما می‌توانید طراحی وب‌سایت خود را با خیال راحت به این شرکت بسپارید. جهت مشاوره در زمینه طراحی وب‌سایت‌های پزشکی، کافی است به وب‌سایت شرکت به آدرس http://digitechseo.com مراجعه کرده و از بخش درخواست مشاوره، درخواست خود را مطرح کنید. همچنین می‌توانید از طریق تلفن شرکت در ساعات اداری و واتساپ در ساعات غیر اداری (که در وب‌سایت ثبت‌شده‌اند) با ما در تماس باشید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.