نحوه ی تشخیص فوراور اصل از تقلبی

0

رپورتاژ

با افزایش اهمیت مصرف محصولات گیاهی و طبیعی در دنیا، شرکت های زیادی شروع به تولید محصولات متنوع گیاهی کردند. یکی از موفق ترین شرکت هایی که در زمینه ی تولید انواع محصولات آرایشی و درمانی فعالیت می کند نیز شرکت فوراور (forever) است. این کمپانی آمریکایی با هدف افزایش سلامتی و ترویج فرهنگ استفاده از مواد طبیعی بنیان گذاری شده و بیش از 40 سال است که محصولات آن به فروش می رسد. این روزها محصولات این برند به عنوان برترین محصولات گیاهی در دنیا شناخته می شوند و توانسته اند تاثیرات مثبت زیادی در زندگی افراد مختلف در سراسر جهان داشته باشند.

تاریخچه ی کمپانی فوراور

کمپانی فوراورلیوینگ برای اولین بار در سال 1978 توسط شخصی آمریکایی به نام رکس موان پایه گذاری شده و شروع به تولید انواع محصولات گیاهی کرد.

پایه مواد اولیه محصولات این شرکت آلوئه ورا و عسل است، در حال حاضر نیز 85 درصد از مزارع آلوئه ورا دنیا به این کمپانی تعلق دارد؛ همچنین این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده ی محصولات آلوئه ورا در تمام جهان شناخته می شود.

رکس موان توانست با فعالیت صادقانه خود در این سال ها برندی پرطرفدار را پایه گذاری کند و با اینکه 40 سال از تولید محصولات فوراور می گذرد هر روزه به تعداد طرفداران آن افزوده می شود.

تاثیر شگفت انگیز این محصولات بر هیچکس پوشیده نبوده و تمام کسانی که این برند را انتخاب می کنند افرادی هستند که سلامتی و زیبایی شان برای آن ها اهمیت زیادی دارد.

مهم ترین ویژگی های محصولات فوراور چیست؟

همه ی محصولات این شرکت بر پایه آلوئه ورا و عسل بوده و دارای فواید بسیار زیادی هستند، اما به طور کلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت و پاکسازی سیستم ایمنی بدن
  • بهبود سلامت پوستی افراد
  • سم زدایی بدن
  • دارای املاح معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن
  • کمک به سلامت سیستم گوارشی بدن و کاهش میزان قند خون و کلسترول
  • از مهمترین محصولات توصیه شده توسط برترین پزشکان زیبایی و کاهش وزن
  • کمک به کاهش وزن
  • دارای گواهینامه های معتبر جهانی مانند IASC، گواهینامه حلال و …

محصولات فوراور شامل چه مواردی می شوند؟

در سال های اولیه فعالیت کمپانی فوراور تنها چند محصول تولید و عرضه می شد، اما این روزها گستره ی این محصولات بسیار افزایش یافته و شامل انواع کرم ها، نوشیدنی ها و مکمل های غذایی می شود.

چند نمونه از محصولات این کمپانی شامل موارد زیر است:

  • انواع نوشیدنی ها و محصولات آرایشی آلوئه ورا
  • انواع مکمل های غذایی
  • انواع محصولات گیاهی موثر در کاهش وزن
  • انواع کرم ها و مواد آرایشی درمانی
  • انواع لوازم آرایشی بهداشتی (زیبایی)

آیا محصولات فوراور نمونه های تقلبی هم دارند؟

یکی از مهم ترین دغدغه های مردم برای خرید محصولات برند فوراورلیوینگ این است که بتوانند نمونه ی اصلی و واقعی آن ها را خریداری کنند، زیرا همیشه فروشندگانی وجود دارند که تنها به فکر کسب سود خود هستند و هیچ توجهی به حقوق مشتریان ندارند.

متاسفانه این مشکل برای ایرانیان بیشتر از کشورهای دیگر است، از آنجا که ایران تحریم شده و واردات محصولات مختلف به آن بسیار سخت است، امکان دارد بسیاری از خریداران نتوانند یک محصول کاملا اصل و قابل اطمینان را به دست آورند؛ به همین دلیل در این قسمت سعی داریم از نشانه های یک محصول اصل forever برایتان بگوییم تا بتوانید به سادگی نمونه های اصل آن را از تقلبی اش تشخیص داده و بهترین خرید را در جهت سلامتی خود داشته باشید.

 

انتخاب یک نمایندگی کاملا معتبر

نکته ی اول و بسیار مهم در تشخیص محصولات اصل، انتخاب یک فروشگاه معتبر و قابل اعتماد است، با وجود اینکه نمایندگی های برند فوراورلیوینگ در دنیا بسیارند، تنها تعداد محدودی از آن ها معتبر بوده و نماینده ی اصل این شرکت هستند، پس در درجه ی اول سعی کنید یک فروشگاه اینترنتی کاملا مطمئن را شناسایی کنید و سپس به خریداری محصولات مورد نظر خود بپردازید.

 

به نوع بسته بندی محصول مورد نظر خود توجه ویژه داشته باشید

نوع بسته بندی محصولات اصلی برند forever بسیار شکیل و زیبا است؛ زیرا شیوه ی بسته بندی مواد مختلف یکی از مهم ترین ملاک های تشخیص یک محصول با کیفیت است، از این رو اکثر کمپانی ها به این نکته توجه ویژه ای دارند، پس اگر بسته بندی محصولتان جلوه ای نامناسب داشت باید به اصل بودن آن شک کنید.

ظاهر محصول را به خوبی بررسی کنید

از دیگر نکته های تشخیص یک محصول اصلی از نمونه ی فیکش ظاهر و نوع رنگ و بوی آن است، محصولات فوراور گیاهی بوده و دارای رنگ و بوی بسیار خوبی هستند، اگر کرم یا هر محصول دیگری که از این برند سفارش داده اید دارای ویژگی ها ظاهی نامناسبی بوده و بوی بدی دارند، احتمالا یک محصول تقلبی را خریداری کرده اید.

 

قیمت محصول اصلی را چک کنید

قبل از اینکه بخواهید از سایت یا فروشگاهی، یکی از محصولات شرکت فوراورلیوینگ را خریداری کنید، حتما قیمت واقعی آن را در سایت شرکت forever چک کرده و با قیمت محصول مورد نظر خود تطبیق دهید، در صورتی قیمت ماده ی مورد نظر شما بسیار کمتر از محصول اصلی باشد باید نسبت به واقعی بودن آن شک کنید.

تاریخ انقضای محصول را بررسی کنید

توجه داشته باشید که حتی یک محصول واقعی هم بعد از گذشت تاریخ انقضایش قابل استفاده نیست چه برسد به محصولات فیک و تقلبی! پس در درجه ی اول تاریخ انقضای محصول مورد نظرتان را به خوبی بررسی کرده و از زمان استفاده ی آن مطمئن شوید.

بررسی انواع گواهینامه های برند فوراورلیوینگ

نکته ی بعدی بررسی تمام گواهینامه هایی است که این کمپانی دریافت کرده، احتمالا عکس این گواهینامه ها بر روی محصول یا بسته بندی آن درج شده و می تواند نمادی از اصل بودن آن باشد.

( این شرکت گواهینامه های سلامت بسیاری را در سطح جهانی دریافت کرده و محصولات آن مطمئن و بدون هیچ خطر و عوارضی هستند)

طبیب سرا نمایندگی رسمی محصولات فوراور در ایران

همانطور که متوجه شدید محصولات برند فوراور بسیار معتبر و با خاصیت هستند، این محصولات متنوع می توانند تاثیر فراوانی بر سلامت و زیبایی پوست چهره و بدن افراد داشته باشند به همین  دلیل خرید آن ها همیشه از سوی متخصصان و پزشکان بسیار معتبر دنیا توصیه شده است. سایت طبیب سرا یکی از بهترین فروشگاه های فروش انواع محصولات این برند درجه یک است و شما می توانید با اطمینان کامل به محصولات این سایت، از آن خریداری کنید.

تمامی محصولات این کمپانی در وب سایت طبیب سرا با تضمین اصالت و ضمانت بازگشت برای شما ارسال می شود و شما در هر نقطه از ایران می توانید خرید خود را به راحتی از این فروشگاه انجام دهید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.