5 اشتباه رایج هنگام کشیدن ابروها و 3 راهکار برای مقابله با آن

0

رپورتاژ

متدهای آرایشی روزبه روز تغییر می­کنند. این تغییرات چندسالی است که بسیار مثبت بوده و زنان را به سوی نچرال و طبیعی بودن هدایت کرده است. آرایش ابرو هم با متدهای جدیدی روبرو است و مدل­های جدیدی برای زیباتر شدن توسط مدل­های فشن شوها یا برندهای آرایشی تبلیغ می­شود. اگر دقت کرده باشید طی چند سال اخیر ما یک مدل آرایش ابرو نداشتیم و چندین مدل ابرو تبلیغ شده است.

دلیل این کار تفاوت چهره­های افراد است و متناسب با چهره­های مختلف هرسال مدل جدید به متد آرایش ابرو اضافه می­شود. چیزی که بسیاری از افراد نمی­دانند روش صحیح آرایش ابروهاست. آنها سعی می­کنند شبیه به مدل­های مشهور شوند اما نکات لازم برای آرایش مورد نظر خود را نمی­دانند. ما در اینجا اشتباهات رایج آرایش ابرو را بررسی می­کنیم و در انتها روش­های صحیح را با شما در میان می­گذاریم.

  1. پر کردن بیش از اندازه داخل ابرو

حدود دو سال پیش، مدل ابرویی توسط مدل­ها معرفی شد که در آن قاب ابرو به صورت دقیق و بسیار تمیز مشخص شده و سپس داخل ابرو به وسیله سایه ابرو پر شده است. این آرایش ابرو زمانی انجام می­شود که مقدار زیادی کرم پودر و کانسیلر، برای کاور کردن پوست استفاده شده باشد. زمانی که پوست بی نقص به نظر برسد، آرایش ابرو و چشم خود را به خوبی نشان می­دهد. از طرفی برای کشیدن کادر در این مدل از یک مداد بسیار ظریف استفاده می­شود تا رد باقی مانده از آن به سختی دیده شود. افراد تصور می­کنند که می­توانند این کار را با یک مداد پررنگ، به همراه نوک پهن و یک سایه بی کیفیت انجام دهند.

این تصور غلط است و سایه ابرویی برای این کار مناسب است که بافتی نرم داشته باشد و به راحتی نریزد. اگر ابروی خود را به همراه یک سایه بی کیفیت پررنگ و خشن کنید و پس از یک ساعت چیزی از آن باقی نمانده باشد چهره شما زیبایی خود را از دست خواهد داد. بیش از اندازه ابرها را پر رنگ نکنید و یک سایه­ابروی مناسب تهیه کنید. سایه ابرو مک، کالیستا، آکوا و vov از جمله بهترین مواردی است که می‌توان در این زمینه از آن‌ها استفاده کرد.

  1. نازک کردن ابرو

دوره­ی ابروهای نازک سر رسیده و دیگر کسی ابروهای خود را خیلی نازک نمی­کند. برداشتن بیش­از حد ابرو باعث ضعیف شدن تار ابرو می­شود و پس از مدتی شما شاهد رشد نکردن مجدد ابروها خواهید بود. ابروهای پر و بلند اکنون از ترندهای جذاب آرایشی است و اگر شما چنین ابروهایی ندارید می­توانید با آرایش صحیح و طبیعی کمی تغییر ایجاد کنید. شما نهایت می­توانید چند میلیمتر بالاتر از ابروهای خود را آرایش کنید و هاشور بزنید. استفاده بیش از حد هاشور ابروهای شما را غیر عادی جلوه می­دهد.  هاشوری را برای ابروهای خود انتخاب کنید که بافتی طبیعی و یکدست داشته باشد و پس از چند ساعت شاهد ترک خوردن آن نشوید. هاشور ابروی مای انتخاب مناسبی از لوازم آرایشی مای است. این محصول باکیفیت، تولید داخل بوده و از مواد اولیه درجه یک در تولید آن استفاده شده است.

  1. تاج ابروی پر رنگ

تاج ابروهای پر رنگ چهره شما را خشن و خشک نشان خواهد داد. چهره­ای خشن برای هیچ کس جذاب نیست و همه دوست دارند با افراد مهربان معاشرت کنند. خود را فردی عصبانی نشان ندهید و تاج ابروی خود را تیره نکنید. فرم طبیعی ابروهای هر فرد به این صورت است که کمی تاج ابرو کم مو­ تر از قسمت میانی ابرو است. این فرم را حفظ کنید تا زیبایی و جذابیت چهره شما از بین نرود.

  1. هاشور­های درشت

ظرافت به خرج دهید. تار ابروهای شما نازک است و این ظرافت به زیبایی چهره شما کمک می­کند. ابروهایی کاشت شده به دلیل ضخیم بودن جذاب و زیبا نیستند. هاشور ظریف و باریکی انتخاب کنید و با دقت ابروها را هاشور بزنید تا چهره شما غیر عادی یا عصبانی نشود. هاشوری با سایز باریک و ظریف انتخاب کنید. اگر به استفاده از مداد ابرو عادت کرده­اید نوک مداد خود را تا حد امکان تیز کنید. مداد را روی تار ابرو نکشید چون این کار باعث ضعیف شدن تار ابرو و در نتیجه ریزش آن می­شود.

  1. ابروهایی پررنگ

مشکی و تیره بودن ابرو مختص کسانی است که با ابروهایی پر و مشکی به دنیا آمده­اند. اگر می­خواهید با یک ظاهر کاملا متفاوت خود را شبیه به کسانی کنید که ابروی مشکی دارند این اشتباه است. ابروهای مشکی برای همه مناسب نیست و اگر رنگ یا سایه مشکی استفاده کنید چیزی شبیه به چسباندن لواشک روی ابرو را امتحان کرده­اید. هاشور، سایه یا ریمل متناسب با رنگ ابروی خود انتخاب کنید. هاشور یا مداد را بیش از اندازه روی ابروها فشار ندهید. این کار هم منجر به تیره­تر شدن ابرو خواهد شد.

چند روش صحیح

  • روش اول: امروزه از پرطرفدارترین آرایش­های ابرو استفاده از ژل ابرو و هاشور است. ابروهایی لیفت شده افتادگی پلک را پنهان خواهد کرد و شما را جوان­تر نشان می­دهد. این کار چهره­ شما را سرحال و شاداب نشان می­دهد. آرایش­های سنگین امروزه طرفدار ندارد و زیبایی در سادگی خلاصه می­شود. شما می­توانید ژل یا صابون ابرو استفاده کنید یا به یک مرکز آرایش بروید و ابروهای خود را به صورت دائمی لیفت کنید. انتخاب با شماست. این بهترین سبک آرایش ابروها در سال 2022 است.
  • روش دوم: روش دیگری که می­توانید استفاده کنید برداشتن یک ریمل ابرو و پر کردن ابرو است. در استفاده از ریمل ابرو دقت کنید. این محصول غلیظ است و رنگ قویی دارد. ابتدا کمی از مایع ریمل ابرو را از داخل فرچه پاک کنید و سپس آن را فقط در قسمت­های خالی امتحان کنید. از ریمل ابرو به اندازه­ای استفاده کنید که ابروها حالت طبیعی خود را از دست ندهند. اگر فرچه ریمل مناسب نیست می­توانید از یک فرچه دیگر استفاده کنید تا آرایش ابروی شما خراب یا شلخته نشود.
  • روش سوم: از کادرهای آماده استفاده کنید. کادر ابرو به شما کمک می­کند به راحتی داخل ابروهای خود را پر کنید و کوچکترین اشتباهی نکنید. کادرهای ابرو متناسب با فرم­های مختلف ابرو تولید می­شوند و این غالب­های برای کسانی که در آرایش مهارت کافی ندارند بسیار مناسب است. البته شما می­توانید یک شابلون ابرو در کیف آرایش خود بگذارید و برای مواقعی که عجله دارید این شابلون کمکتان خواهد کرد. داخل ابرو را می­توانید با سایه ابروی هم رنگ ابروهای خود پر کنید.

ابروها قاب صورت شما هستند و باید آنها را به روشی صحیح و مناسب چهره خودتان آرایش کنید. ابتدا فرم ابروهای خود را شناسایی کنید و پس از آن می­توانید بهترین آرایش ممکن را با ابزارهای کمکی انجام دهید.

نویسنده: سارااقبالی

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.