معرفی ۱۰ مکمل لاغری سال ۱۴۰۰ ایران

0

رپورتاژ

بسیاری از افراد از گرفتن رژیم‌های غذایی متفاوت خسته شده‌اند و به دنبال راهی سریع برای کاهش وزن هستند. یکی از راه‌های لاغری سریع استفاده از قرص برای لاغری است. یکی از محصولات پر فروش در داروخانه ها قرص های لاغری هستند.چاقی نه تنها عوارض ناخوشایندی را به وجود می آورد و عاملی برای ابتلا به برخی بیماریها می باشد بلکه ظاهری نامطلوب و اندامی نامتناسب نیز ایجاد می‌کند که برای افراد بسیار آزار دهنده است. قرص‌های لاغری معمولا در صورتی بهترین نتیجه را برای مصرف کننده دارد  که در کنار مصرف آنها اصلاحاتی در رژیم غذایی و سبک زندگی نیز ایجاد کند و ورزش به عنوان یک فعالیت همیشگی به روال معمول زندگی فرد افزوده شود. داروخانه آنلاین دکترلوکس

قرص های لاغری چگونه سبب کاهش وزن می شوند؟

·         سرکوب اشتها

قرص های لاغری زمان و میزان ترشح هورمون ها را از حالت عادی خارج می کنند که باعث مختل شدن سیگنال های بدن به مغز می شود.راه دیگری نیز برای کاهش اشتها وجود دارد: برهم زدن بازجذب سروتونین. این اختلال باعث می شود که زودتر احساس سیری کنید.

مسدودکننده های چربی

این ماده به چربی هایی که می خورید، چسبیده و مانع از جذب آن ها در بدن می شود. مسدودکننده های چربی هم مضرات خود را دارند: این مواد نه تنها از جذب چربی جلوگیری می کنند، بلکه جذب سایر مواد مغذی لازم برای بدن را نیز با اختلال مواجه می نمایند.

·         افزایش متابولیسم

بعضی قرص های چربی سوز نیز از طریق افزایش متابولیسم بدن منجر به کاهش وزن می شوند. این قرص های لاغری به طور مصنوعی سوخت و ساز بدن و یا سرعت شکستن مواد مغذی و تبدیل آن ها به انرژی را افزایش می دهد. کافئین یکی از موادی است که به وفور در چربی سوزها استفاده می شود. مصرف کافئین باعث آزاد شدن هورمون هایی در جریان خون می شود که سرعت متابولیسم را بالا می برند. بدن در بلند مدت در برابر این محرک ها مقاوم شده و این نوع چربی سوزها تاثیر خود را از دست می دهند.

معرفی بهترین قرص ها برای لاغری

  • اسلیم کوئیک گل دارو

قرص اسلیم کوئیک سوخت و ساز چربی را در بدن افزایش داده و با کاهش اشتها موجب می‌شود تا فرد مقدار غذای کمتری را مصرف کند و در نتیجه چربی‌های دور شکم کمتر شود. این قرص روی مرکز اشتها در مغز تاثیر گذاشته و در انتقال حس گرسنگی وقفه ایجاد می‌کند. بذر کرفس، بذر شوید و چای سبز از موثرترین ترکیبات موجود در این محصول به شمار می‌آیند. مصرف قرص اسلیم کوییک همچنین چربی و کلسترول خون را نیز پایین آورده و احتمال بروز دیابت را کاهش می‌دهد.

·         اسلیم مکس قائم دارو

عصاره گیاهانی مانند تخم کرفس، رازیانه، زیره سبز و کاسنی در این محصول آن را از لحاظ تاثیر در لاغری در گروه بهترین‌ قرص ها قرار می‌دهد. قرص اسلیم مکس با کاهش توده چربی در بدن، کاهش اشتها و کاهش جذب مواد غذایی، لاغری را به همراه دارد. این فرآورده از جذب چربی در روده پیشگیری به عمل می‌آورد. قرص اسلیم مکس سوخت و ساز بدن را افزایش داده و در نتیجه کاهش وزن را در پی دارد.

·          قرص لاغری گارسینیا کامبوجیا

این قرص لاغری می‌تواند یک آنزیم تولید کننده چربی در بدن را مهار کند و سطح سروتونین را افزایش دهد که به‌طور بالقوه باعث کاهش میل به غذا می‌شود.این قرص در کنار رژیم غذایی سالم و انجام تمرینات ورزشی می‌تواند نتایج موثری در کاهش وزن داشته باشد. کاهش جذب چربی و کاهش اشتها از مزایای این قرص است که به لاغری منتهی خواهد شد.

·         اسلیم ونس بادی دینامیکس

با مصرف روزانه ۲ عدد کپسول اسلیم ونس هر بار ۲۰ دقیقه قبل از غذا می‌توانید به کاهش وزن قابل توجهی دست یابید. این محصول حاوی گیاهانی مانند زردچوبه، مورینگا و کاری بوده و در دسته چربی‌ سوزها قرار می‌گیرد. جهت کاهش سایز بدن نیز می‌توان از اسلیم ونس استفاده کنید این کپسول سبب افزایش متابولیسم شده و از تجمع چربی‌ ها در بدن پیشگیری می‌کند

 

·         کربو اسلیم هلث اید

این محصول ترکیبی از عصاره لوبیای قرمز، عصاره چای سبز و ماده معدنی کروم بوده و خاصیت چربی سوزی و کاهنده اشتها دارد. از فواید و مزایای کپسول کربو اسلیم به این مورد می‌توان اشاره کرد که گیا هخواران و بیماران مبتلا به دیابت، سلیاک و عدم تحمل به لاکتوز نیز می‌توانند از آن استفاده نمایند. این قرص در مهار جذب کربوهیدرات‌های مصرف شده موثر بوده و همراه با سرعت بخشیدن به متابولیسم بدن، به تنظیم قند خون نیز کمک می‌کند.

آشنایی با محصولات کرم های مرطوب کننده و آبرسان

 

 

·                      کارویل حکیم مومن تبریزی

این دارو با فیبرهای سلولوزی که دارد باعث می‌شود آب زیادی در بدن جذب شود و احساس سیری کاذب ایجاد گردد و بدن برای سوخت‌ و ساز به‌ ناچار سراغ چربی‌ های ذخیره‌شده در بدن برود

 

·         اسلیم فول سبز دارو

این داروی لاغری اسلیم فول یک داروی گیاهی و مؤثر درروند لاغری می‌باشد ،اسلیم فول یک چربی سوز بی نظیر میباشد وپتاسیم موجود در آن تضمین کننده تعادل شیمیایی مناسب جهت جلوگیری از تجمع آب اضافی در بدن است.

·          زیره باریج

بررسی ها بر روی گیاه زیره نشان داده است که این گیاه می تواند رادیکال‌های آزاد را خنثی کرده و همچنین از اکسیداسیون اسیدهای چرب غیراشباع جلوگیری نماید. این قرص سبب کاهش اشتها و کاهش وزن نیز می شود

آشنایی با محصولات مراقبت و زیبایی پوست داروخانه اینترنتی دکترلوکس

·         قرص چای سبز گرین تیدین

گرین تیدین علاوه بر کاهش وزن باعث کاهش کلسترول و تری گلیسیرید نیز می‌شود. گرین تیدین به قرص چای سبز نیز معروف است و ترکیب اصلی تشکیل‌دهنده آن عصاره برگ چای سبز می‌باشد.قرص گرین تیدین با داشتن خواص ترموژنیک (افزایش سوخت و ساز سلولی) موجب کاهش و کنترل وزن می گردد.با مصرف روزانه 4 نوبت 500 میلی گرمی چای سبز بعد از 15 روز 1.7کیلوگرم و بعد از 30 روز 2.9 کیلوگرم کاهش وزن به همراه کاهش کلسترول ایجاد می شود

·         کافئین ها

کافئین به‌طور طبیعی در قهوه، چای سبز و شکلات تلخ یافت می‌شود و به بسیاری از غذاهای فرآوری شده و نوشیدنی‌ها نیز اضافه می‌گردد. کافئین یک تقویت‌کننده متابولیسم شناخته‌شده است و اغلب به داروهای لاغری کاهش وزن تجاری اضافه می‌شود.کافئین می‌تواند سوخت‌وساز بدن را ۳ تا ۱۱ درصد تقویت کند و چربی سوزی را تا ۲۹ درصد افزایش دهد. همچنین کافئین می‌تواند باعث کاهش وزن متوسط ​​در انسان شود.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5