هزینه ایمپلنت دندان در سال جدید چقدر است؟

0

هزینه ایمپلنت دندان در سال 1400 از  3 میلیون تومان تا 14 میلیون تومان برای هر واحد ایمپلنت دندان است و این قیمت متناسب با جنس و انواع ایمپلنت دندانی که انتخاب می‌شود متفاوت از دیگری خواهد بود.

در ادامه این مطلب لیست قیمت ایمپلنت دندان در تهران و عوامل موثر بر هزینه ایمپلنت و همچنین مزایای ایمپلنت دندان را خدمت شما عزیزان شرح میدهیم.

عوامل موثر بر هزینه ایمپلنت

عوامل مختلفی در تعیین قیمت ایمپلنت دخیل هستند که هر یک از این عوامل به تنهایی موجب تغییر در قیمت ایمپلنت‌ها خواهند شد. از جمله مهم‎ترین این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مارک ایمپلنت
  • کشور سازنده ایمپلنت
  • ضمانت ایمپلنت
  • متخصص ایمپلنت دندان که کار کاشت دندان را انجام می‌دهد.

لیست قیمت ایمپلنت دندان

در خصوص لیست قیمت ایمپلنت همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد کم‌ترین قیمت ایمپلنت‌ها برای هر واحد دندان از 3 میلیون تومان شروع می‌شود و تا 14 میلیون تومان نیز ادامه دارد.

در حالت کلی 3 لیست قیمت برای انواع ایمپلنت وجود دارد که به موارد زیر تقسیم می‌شوند:

  • ارزان‌ترین ایمپلنت دندان
  • پرطرفدارترین و رایج‌ترین نوع ایمپلنت دندان
  • بهترین قیمت ایمپلنت دندان

ایمپلنت ایرانی از جمله ارزان‌ترین ایمپلنت دندان به شمار می‌روند که امروزه بسیاری از بیماران و متخصصین ایمپلنت دندان از آن استفاده می‌کنند.

این ایمپلنت ایرانی 3A نام دارد و دارای کیفیت مناسبی بوده به گونه‌ای که توانسته با سایر برندهای دیگر در این زمینه رقابت کند و از قیمت پایینی نسبت به سایر ایمپلنت‌ها برخوردار است.

تنها مشکلی که این نوع ایمپلنت‌ها دارند این است که بدون ضمانت هستند. در جدول زیر لیست قیمت ایمپلنت دندان ارزان آورده شده است.

در کنار ایمپلنت ارزان، رایج‌ترین و پرطرفدارترین نوع ایمپلنت‌ها نیز وجود دارند که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و قیمت آنها از 3.5 میلیون تومان شروع شده و تا 11 میلیون تومان نیز ادامه دارد.

این ایمپلنت‌ها دارای ضمانت بالای 5 سال هستند و بهترین آنها حتی تا 20 سال نیز ضمانت دارند.
کیفیت این نوع ایمپلنت‌ها فوق العاده بالا بوده و قیمتی مناسب و طول عمری بالا دارند که همین موارد موجب شده است تا از آنها به عنوان محبوب‌ترین نوع ایمپلنت دندان یاد شود.

از جمله رایج‌ترین ایمپلنت‌های حال حاضر می‌توان به لیست زیر اشاره کرد که به همراه مارک، قیمت و ضمانت آنها آورده شده است.

ایمپلنت   Sic با  قیمت 4.500.000 الی 6.000.000 تومان و با ضمانت     5 سال

ایمپلنت مگاژن            با قیمت 7.000.000 تومان و با ضمانت 10 سال

ایمپلنت اشترومن Neodent با قیمت 8.000.000 میلیون تومان و ضمانت 20 سال

ایمپلنت اشترومن iti (SLA active) با قیمت 10 میلیون و 900 هزار تومان و ضمانت 10 سال

بهترین ایمپلنت دندان های موجود در ایران

بهترین نوع ایمپلنت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که درون استخوان فک به صورت دائمی کاشته می‌شوند و عملکردی شبیه به ریشه‌های طبیعی دندان دارند. بسیاری از این ایمپلنت‌ها دارای ضمانتی مادام‌المعر هستند و کم‌ترین ضمانتی که برای آن در نظر گرفته شده 10 سال است.
ساختار و نحوه کاشت این نوع ایمپلنت‌ها دارای مراحل و طول عمری متفاوت از دو سری قبل بوده و از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند.

کیفیت این نوع ایمپلنت‌ها نیز فوق العاده بالا بوده و نسبت به کارایی که دارند از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و به همین دلیل به عنوان بهترین نوع ایمپلنت شناخته می‌شوند.
از جمله بهترین نوع ایمپلنت‌های حال حاضر می‌توان به لیست زیر اشاره کرد.

درون این لیست مارک، قیمت و ضمانت هر ایمپلنت به صورت جداگانه آورده شده است.

امروزه یکی از محبوب‌ترین روش‌ها به جهت پر کردن فضای خالی دندان‌های از دست رفته ایمپلنت است. ایمپلنت دندان نسبت به سایر روش‌هایی که در حال حاضر به جهت پر کردن فضای خالی دندان‌ها استفاده می‌شود.

ایمپلنت دندان قیمت بالاتری داشته اما دارای ویژگی بسیار مهمی همچون طول عمر بالاتر بوده که همین امر موجب می‌شود تا از سایر روش‌ها پیشی گرفته و مفیدتر باشد.

در حالت کلی کاشت ایمپلنت به 3 قسمت اصلی تقسیم می‌شود که شامل موارد زیر است:

  • پایه ایمپلنت: این بخش به مانند یک پیچ بوده که درون استخوان فک قرار می‌گیرد.
  • تاج سرامیکی دندان: این بخش موجب می‌شود که کاشت ایمپلنت دارای ظاهری شبیه به دندان طبیعی باشد.
  • اباتمنت: این بخش موجب اتصال تاج سرامیکی دندان به پایه ایمپلنت می‌شود.

ایمپلنت دندان دارای ظاهر و عملکردی شبیه به دندان طبیعی بوده و به همین دلیل انجام این روش بسیار پرطرفدارتر از سایر روش‌ها است.

شناخت انواع ایمپلنت دندان

در ایران ایمپلنت دندان انواع بسیار متفاوتی دارد و دلیل تفاوت بسیار آنها در این است که در حال حاضر کشورهای مختلفی اقدام به طراحی ایمپلنت دندان می‌کنند که از جمله مهم‌ترین آنها ایمپلنت کره‌ای، ایمپلنت سوییسی و غیره است.
به طور کلی 3 مدل ایمپلنت دندان وجود دارد که تمامی آنها جایگزینی برای دندان‌های از دست رفته هستند اما هر یک از آنها دارای روند کار و مدت زمان متفاوتی در هنگام کاشت دندان هستند.
این 3 مدل ایمپلنت شامل موارد زیر هستند:

  • ایمپلنت دندان سنتی: در این روش مدت درمان و بهبودی از حدود 6 ماه تا 1 سال زمان می‎برد و معمولا دارای فواصل درمانی زیاد و دوران بهبودی طولانی هستند.
  • ایمپلنت دندان فوری و یک روزه: در این روش ایمپلنت دندان در یک جلسه درمانی تمام می‌شود و ایمپلنت درون دهان کاشه می‌شود و پس از آن نیز دوران بهبودی فرد پشت سر گذاشته می‌شود. استفاده از این روش کاملا به وضعیت سلامت دهان، دندان و ضخامت فک فرد بیمار داشته و از این روش بیشتر برای دندان‌های جلو که در زیبایی تاثیر بسیار بالایی دارند استفاده می‌شود.
  • ایمپلنت دندان دیجیتال: در این روش بیمار می‌تواند چند واحد ایمپلنت را به طور همزمان و در یک جلسه درمانی جایگزین دندان‌های از دست رفته کند. این روش بدین صورت انجام می‌شود که در ابتدا اسکن سه بعدی از دهان و دندان فرد گرفته می‌شود و طبق آن قالبی با دقت بسیار بالا طراحی خواهد شد که نیازی به جراحی لثه نداشته باشد. در نهایت نیز ایمپلنت‌های دندان به صورت مستقیم بر روی پایه دندان درون فک قرار می‌گیرند.

مزایای ایمپلنت دندان چیست؟

مزایای ایمپلنت دندان از ویژگی های این روش است که در حال حاضر مطمئن‌ترین راهی که به جهت درمان دندان‌های از دست رفته به کار گرفته می‌شود، ایمپلنت دندان است.

ایمپلنت علاوه بر فراهم سازی زیبایی طبیعی دندان دارای مزایای بسیار بالایی بوده که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استحکام و دوام بسیار بالا
  • مقاوم و بدون پوسیدگی
  • امکان رسیدگی آسان و سهولت در امر مراقبت
  • دارا بودن ظاهری طبیعی و شبیه به دندان‌های واقعی
  • محافظ استخوان فک و سایر دندان‌ها
  • افزایش قدرت تکلم نسبت به زمان نداشتن دندان

چرا ایمپلنت دندان را انتخاب کنیم؟

استفاده از ایمپلنت دندان می‌تواند جوانی را برای افراد فراهم ساخته و ساختار چهره، فک و شکل دهان افراد را تغییر دهد. با کمک ایمپلنت دندان می‌توان از وقوع مشکلاتی همچون تحلیل رفتن استخوان فک و ابتلا به هرگونه بیماری‌های لثه و دندان جلوگیری کرد.

در حال حاضر ایمپلنت دندان بهترین درمان و مطمئن ترین راه برای کاشت دندان است که سلامتی و همچنین زیبایی را به دهان و دندان شما هدیه می دهد. اما انتخاب متخصص ایمپلنت دندان خوب و همچنین دندانپزشکی بروز و مجهز در موفقیت ایمپلنت دندان اهمیت بسیار بالایی دارد.

پیشنهاد میکنیم برای تجربه ایمپلنتی راحت و بصرفه به دندانپزشکی آیریک مراجعه نمائید تا توسط بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران دکتر صادق آقاجری کاشت دندان را تجربه کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.