بهترین متخصص ایمپلنت در تهران ؟ | دکتر مهدی سزاوار متخصص ایمپلنت دندان

0

رپورتاژ

کاشت ایمپلنت دندان روشی است که هم از نظر ظاهری و هم از نظر کاربردی می‌تواند جایگزین خوبی برای دندان‌های از دست رفته باشد. برای دریافت نتیجه مطلوب لازم است که کاشت توسط بهترین متخصص ایمپلنت در تهران انجام شود. این فرد همچنین باید از بهترین ایمپلنت‌های تولید شده برای افراد استفاده کند تا دوام و کیفیت خوبی داشته باشند.

حساسیت در انتخاب پزشک متخصص در نهایت منجر به دریافت نتیجه مطلوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در مورد بهترین متخصص ایمپلنت در تهران، هزینه و سایر ویژگی‌های کار او صحبت کنیم. این اطلاعات راهنمای شما در انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در تهران خواهد بود.

آنچه در این مقاله خواهید خواند.

●      بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

●      قیمت و هزینه ایمپلنت دندان توسط متخصص ایمپلنت دندان در تهران

●      مزایا و معایب ایمپلنت فوری

●      ایمپلنت فوری در چه مواردی توسط بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران استفاده می‌شود؟

●      بهترین برند ایمپلنت دندان

●      توصیه‌هایی در خصوص مراقبت‌های درمانی و نگهداری از ایمپلنت دندان

●      سوالات متداول در مورد بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران

 

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

مهارت و تجربه یک پزشک مشخص می‌کند که بهترین متخصص ایمپلنت محسوب می‌شود یا خیر. پزشک باید اقدامات مختلفی در تمام مراحل درمان به بهترین نحو انجام دهد. کیفیت بالای معاینات، درمان‌های جانبی، کاشت پایه و قرار دادن تاج، همه در نتیجه‌ کار تأثیر دارند. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌هایی که بهترین متخصص ایمپلنت در تهران باید داشته باشد، اشاره کرده‌ایم.

مهارت‌های مربوط به پیش از کاشت ایمپلنت

پزشک در وهله اول باید به صورت کامل قسمت‌های مختلف دهان، فک و لثه‌های بیمار را بررسی کند. ایمپلنت دندان وسیله‌ای است که با تمام این قسمت‌ها در ارتباط است. بنابراین در صورت وجود مشکل در فک، لثه یا دهان، احتمالا کاشت موفقیت آمیز نخواهد بود. پزشک باید اقدامات لازم را برای رفع این مشکلات انجام دهد. به عنوان مثال به کمک پیوند استخوان، تراکم استخوان را به میزان کافی برساند. یا در صورت وجود بیماری‌های لثه، داروهای مناسب تجویز نماید. پزشک باید در زمینه درمان‌های جانبی مورد نیاز برای بیمار مانند جراحی لیفت سینوس یا افزایش ریج و… مهارت داشته باشد.

مهارت‌های کاشت ایمپلنت

می‌توان گفت مهم‌ترین بخشی که باعث می‌شود یک فرد به عنوان بهترین متخصص کاشت ایمپلنت در تهران و شهرستان به شمار رود، این قسمت است. پیش از هر چیز باید اباتمنت (پایه ایمپلنت) به بهترین نحو در جایگاه مناسب قرار گیرد. اباتمنت باید با استخوان فک و لثه سازگار باشد تا بتوان روی آن تاج ایمپلنت را نصب کرد.

پزشک در حین جراحی باید از متدهای بی‌حسی متناسب با نیاز بیمار استفاده کند تا درد او به حداقل برسد. همچنین برش‌هایی که ایجاد می‌کند باید تا حد امکان کوچک باشند تا بیمار بعد از جراحی درد کم‌تری را تجربه کند. پزشک همچنین باید اقدامات لازم برای کنترل خونریزی حین جراحی را انجام دهد.

مهارت‌های پس از جراحی

زمانی که بیماران کار خود را به بهترین متخصص ایمپلنت در تهران و یا شهر خود  می‌سپارند، می‌توانند از حصول بهترین نتیجه اطمینان داشته باشند. کار جراحان بعد از کاشت به پایان نمی‌رسد. آن‌ها باید در بازه‌های زمانی مشخص بیمار را ملاقات کنند تا مطمئن شوند ایمپلنت عملکرد صحیحی دارد. همچنین در صورت وجود مشکلات احتمالی مانند لق شدن ایمپلنت و… در اسرع وقت آن را تشخیص دهند و حل کنند.

برخی از حوادث و مشکلات اجتناب ناپذیرند. حرفه‌ای‌ترین متخصص ایمپلنت در تهران می‌تواند به خوبی این مشکلات را مدیریت و حل کند.

اکنون ویژگی‌های یک متخصص خبره در حوزه کاشت ایمپلنت را می‌دانید. دکتر مهدی سزاوار، متخصص جراحی دهان، فک و صورت هستند که تجربه بسیاری در این زمینه دارند. این موضوع باعث شده است که بیماران ایشان رضایت کامل از کاشت خود داشته باشند.

ویدیو کوتاه و مهم: آیا همه افرادمی توانند ایمپلنت دندان انجام دهند؟!

قیمت و هزینه ایمپلنت دندان توسط متخصص ایمپلنت دندان در تهران

بهترین متخصص ایمپلنت  از بهترین ایمپلنت‌ها و برندها استفاده می‌کند. چنین شخصی آپشن‌های مختلفی در اختیار بیماران خود قرار می‌دهد. یعنی آن‌ها می‌توانند ایمپلنتی متناسب با بودجه خود انتخاب کنند. البته پزشک محصولات بی‌کیفیت را به بیماران خود معرفی نمی‌کند؛ حتی اگر قیمت بسیار ارزانی داشته باشند! فاکتورهای موثر بر هزینه ایمپلنت عبارتند از؛

  • برند ایمپلنت و کشور سازنده آن.
  • درمان‌های جانبی مورد نیاز مانند پیوند استخوان، کشیدن دندان‌های خراب و… .
  • مدت زمانی که از حذف دندان‌های اصلی گذشته است (هرچه این بازه زمانی بیشتر باشد، باید اقدامات بیشتری برای آماده سازی استخوان فک و لثه‌ها انجام داد. به همین دلیل ممکن است هزینه بیشتری نیاز داشته باشد).
  • مهارت و تخصص پزشک (البته این موضوع تعرفه مشخصی دارد و بهترین متخصص ایمپلنت در تهران نیز از تعرفه‌های تعیین شده استفاده می‌کند).
  • استفاده از روکش دندان.

لازم به ذکر است که برخی از بیمه‌ها بخشی از هزینه‌های کاشت ایمپلنت را متقبل می‌شوند.

نوع خدماتهزینه در سال ۹۹
کشیدن دندان۳۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان
کشیدن دندان عقل۸۵۰ هزار تومان
جراحی ریشه دندان۹۰۰ هزار تومان
جراحی دندان عقلیک الی دو میلیون تومان
کاشت ایمپلنت۵ الی ۹ میلیون تومان
روکشیک الی دو میلیون تومان

 

فراموش نکنید که این تعرفه‌ها حدودی است و ممکن است با توجه به نرخ ارز و هزینه واردات ایمپلنت خوب موجب شود تفاوت‌هایی در قیمت وجود داشته باشد. برای اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید با بهترین دکتر کاشت ایمپلنت دندان در ارتباط باشید. پرسش از بهترین دکتر به شما کمک می‌کند هزینه تمام شده را برآورد کنید.

مزایا و معایب ایمپلنت فوری

همانطور که گفته شد، کاشت توسط بهترین متخصصان ایمپلنت  مراحل مختلفی دارد و ممکن است تا چند ماه زمان نیاز داشته باشد. اما ایمپلنت‌های فوری متد جدیدی هستند که مورد استفاده قرار می‌گیرند. آن‌‌ها نیازی به گذشت زمان ندارند و در یک جلسه می‌توان ایمپلنت‌های فوری را کاشت! این موضوع برای افرادی که علاقه دارند هر چه سریع‌تر دندان‌های از دست رفته خود را جایگزین کنند، خبر خوبی است! در ادامه مزیت‌ها و معایب ایمپلنت‌های یک روزه را بیان کرده‌ایم.

مزیت‌های ایمپلنت یک روزه

  • یک روش درمانی سریع به شمار می‌رود.
  • بعد از مدتی که لثه‌ها اطراف آن رشد می‌کنند، ظاهری کاملا شبیه به دندان‌های اصلی پیدا می‌کند.
  • معمولا نیازی به درمان‌های جانبی ندارد.
  • روش‌ ساده‌تری است و به همین دلیل احتمالا عوارض کم‌تری خواهد داشت.
  • هزینه کم‌تری دارد.
  • علاوه بر دوره درمان کوتاه‌تر، طول جلسات درمان نیز کم‌تر است.

معایب ایمپلنت فوری

  • تنها یک پزشک خبره و بهترین متخصص ایمپلنت می‌تواند آن را به گونه‌ای بکارد که بیمار به نتیجه دلخواه برسد. کاشت آن توسط پزشک‌های معمولی ممکن است موفقیت آمیز نباشد.
  • محدودیت‌های بیشتری نسبت به ایمپلنت‌های دائمی دارد. به عنوان مثال افراد نمی‌توانند به کمک ایمپلنت‌های فوری مواد غذایی سفت را بجوند.
  • احتمال شکستن، لق شدن و آسیب دیدن آن بسیار بیشتر از ایمپلنت‌های دائمی است.
  • احتمال موفقیت آن‌ها همیشه صد در صد نیست.
  • پس در صدد جستجوی بهترین متخصص ایمپلنت برای انجام این اقدام درمانی باشید.

ایمپلنت فوری در چه مواردی توسط بهترین متخصص ایمپلنت دندان استفاده می‌شود؟

ایمپلنت‌های فوری برای همه افراد مناسب نیستند. پزشک باید با بررسی شرایط بیمار تشخیص دهد که آیا او یک کاندیدای مناسب برای کاشت این نوع ایمپلنت هست یا خیر. پزشکان  معمولا برای افرادی که دندان‌های جلویی خود را از دست داده‌اند و تأثیر بسیاری در ظاهر آن‌ها گذاشته است، از ایمپلنت‌های فوری استفاده می‌کنند. افرادی که تحت این نوع درمان قرار می‌گیرند، باید حتما از سلامت دهان، فک و لثه برخوردار باشند. همچنین آن‌ها نباید سیگار بکشند. معمولا گروه‌های زیر از ایمپلنت‌های فوری استفاده می‌کنند.

  • افرادی که دوست دارند هرچه سریع‌تر دندان‌های از دست رفته‌شان را جایگزین کنند.
  • افرادی که تراکم استخوان کافی در ناحیه دندان از دست رفته دارند.
  • افرادی که به خوبی می‌توانند از ایمپلنت‌های خود مراقبت کنند. (به دلیل حساسیت بیشتر ایمپلنت‌های فوری نسبت به ایمپلنت‌های دائمی به مراقبت ویژه نیاز دارند. کوچک‌ترین آسیب به آن‌ها می‌تواند تمام نتایج درمان را از بین ببرد).
  • افرادی که دندان قروچه ندارند.
  • افرادی که نمی‌خواهند از جراحی سنگین و طولانی کاشت ایمپلنت‌های دائمی استفاده کنند.
  • افرادی که نمی‌خواهند از بریج‌های دندانی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید : ایمپلنت دندان چند جلسه طول می کشد؟

جنس روکش دندان برای ایمپلنت فوری

جنس روکش دندان ایمپلنت نیز باید مرغوب باشد. بهترین متخصصان ایمپلنت در تهران، این محصولات را نیز از برندهای معتبر و کشورهای پیشگام در زمینه تولید ایمپلنت تهیه می‌کند. این محصولات معمولا با استفاده از فلز تیتانیوم ساخته می‌شوند.

برخی از افراد نیز تا زمان آماده شدن ایمپلنت‌های دائمی، از این موارد به صورت موقت استفاده می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود که صبر کردن چند ماهه برای کاشت ایمپلنت، برایشان آزاردهنده نباشد. همچنین از تحلیل رفتن لثه‌ها و استخوان فک پیشگیری می‌کند.

بهترین برند ایمپلنت دندان

کشورهای مختلفی در حوزه تولید ایمپلنت دندان فعالیت می‌کنند. هر کدام از برندهای تولید کننده این محصول ویژگی‌های خاص خود را دارند. به همین دلیل تصمیمگیری در مورد برند مناسب، بر عهده بهترین متخصص ایمپلنت  است. این شخص با توجه به شرایط دهان و فک بیمار و همچنین بودجه‌ای که برای ایمپلنت اختصاص داده است، بهترین پیشنهاد‌ها را ارائه می‌دهد. در ادامه برخی از برندهای معتبر در حوزه ایمپلنت را معرفی کرده‌ایم.

●      Straumann.

●      MegaGen.

●      Zimmer Biomet.

●      HIOSSEN.

●      Dentsply Sirona.

●      MegaGen.

●      BioHorizons.

●      MegaGen.

این برندها توسط بهترین متخصصین کاشت ایمپلنت در جهان تایید شده‌اند. آمریکا، سوئیس، کره و آلمان کشورهایی هستند که بهترین ایمپلنت‌ها را تولید می‌کنند.

توصیه‌هایی در خصوص مراقبت‌های درمانی و نگهداری از ایمپلنت دندان

در قسمت‌های قبلی نیز اشاره کردیم که برترین متخصص ایمپلنت در تمام مراحل درمان با بیمار خود همراه است. این شخص در هر مرحله از درمان توصیه‌ها و کارهایی که بیمار باید انجام دهد را به طور کامل توضیح می‌دهد. در ادامه مهم‌ترین توصیه‌های دکتر مهدی سزاوار که به دوام بیشتر ایمپلنت کمک می‌کند را بیان کرده‌ایم.

  • تا چند هفته بعد از کاشت از جویدن با ایمپلنت خودداری کنید.
  • به طور منظم مسواک بزنید و از دهانشویه‌ها استفاده کنید.
  • غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم را با فاصله زمانی نزدیک به هم نخورید.
  • تا مدتی بعد از کاشت غذاهای سفت نخورید.
  • حتما داروهای موجود در نسخه را مطابق با دستور پزشک مصرف کنید.
  • بیمار به صورت دوره‌ای و در زمان‌های تعیین شده از سوی پزشک، حتما باید ویزیت شود.

سوالات متداول درباره بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران

  1. من ایمپلنت گذاشتم، همشون لق هستند. دکتر سفتش میکنه و باز لق میشه، باید چکار کنم؟

پزشک متخصص باید ابتدا علت اصلی لق شدن ایمپلنت را بشناسد. سپس اقدامات لازم را برای رفع آن انجام دهد. سفت کردن ایمپلنت‌ها بدون حل علت، عملا فایده‌ای ندارد. تحلیل رفتن استخوان فک، بیماری‌های لثه، ضربه . عدم مراقبت صحیح از مهم‌ترین علت‌های لق شدن ایمپلنت دندان هستند.

  1. آیا با ایمپلنت دندان می‌توان راحت غذا را جوید؟ به تحمل درد کاشت دندان می‌ارزد؟

ایمپلنت‌ها مانند یک دندان طبیعی عمل می‌کنند. در صورتی که به آن‌ها ضربه وارد نشود و آسیب نبینند، می‌توانند تا مدت‌ها به عنوان یک دندان طبیعی در دهان شما باقی بمانند. جویدن راحت غذا، صحبت کردن راحت (به خصوص با کاشت به عنوان دندان‌های جلویی) و زیبایی ظاهری از مزیت‌های کاشت توسط بهترین متخصص ایمپلنت  است.

  1. آیا ایمپلنت برای دندان‌های کنار و فک ضرر دارد؟

خیر. قضیه کاملا برعکس است! در صورتی که دندانی از دست برود و جایگزین نشود، به مرور زمان لثه و استخوان فک در آن قسمت شروع به تحلیل رفتن می‌کند. اما ایمپلنت و پایه آن که در استخوان کاشته می‌شود، درست مانند دندان و ریشه آن عمل می‌کنند. ایمپلنت‌ها برای دندان‌های مجاور خود نیز هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کنند؛ چون به آن‌ها وابسته نیستند.

  1. آیا دو یا سه ایمپلنت دندان روی یک پایه قابل انجام است؟

نحوه قرارگیری پایه و ایمپلنت باید با توجه به ساختار فک بیمار انجام شود. در برخی موارد ممکن است بیمار دو دندان را از دست داده باشد، اما به یک ایمپلنت نیاز داشته باشد. بنابراین این موضوع باید به صورت انحصاری در هر شخص بررسی شود.

  1. آیا لثه در اطراف ایمپلنت دندان مثل دندان طبیعی می‌روید؟

بله. بعد از مدتی ایمپلنت دندان مانند یک دندان طبیعی در استخوان فک و در بین لثه‌های شخص جای می‌گیرد.

  1. آیا ایمپلنت‌ها تا پایان عمر سالم می‌مانند؟

در صورتی که ایمپلنت‌ها توسط  متخصص ایمپلنت خبره  در تهران و یا شهرستان  کاشته شوند و از آن‌ها مراقبت شود، می‌توانند بیشتر از ۲۰ سال سالم باقی بمانند. البته دوام ایمپلنت به جنس و برند سازنده آن نیز بستگی دارد. اما بهترین پزشک‌ها همیشه از بهترین محصولات برای بیماران خود استفاده می‌کنند. بنابراین با انتخاب دکتر سزاوار به عنوان جراح، از این نظر نیز آسوده خاطر خواهید بود.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.