ورود به جهانی گسترده از حوزه سلامت، با نصب رایگان اپلیکیشن medino – رصد آخرین دستاوردهای آنلاین علوم پزشکی

0

حق دسترسی به پزشک و آخرین دستاوردها در حوزه دارو و درمان، یکی از نیازهای اولیه بشر به شمار می‌رود و این نیاز در دورانی که ما در آن زندگی می‌کنیم، به دلایل گوناگون، بیشتر از هر زمان دیگری است. اوج‌گیری بسیاری از بیماری‌های نوظهور مانند کووید ۱۹ و مشکلات ایجاد شده، عزم مراکز فعال در امور پیشرفت‌های پزشکی در جهان را جزم‌تر کرده است تا به مدد فناوری های نوین به توسعه ظرفیت های حوزه پزشکی اقدام کنند.

مراکزی که وظیفه بسیار مهم تسهیل دسترسی مخاطبان به انواع خدمات دارویی و درمانی و پیشرفت‌های پزشکی را با رویکرد فناورانه، برعهده دارند، نقشی موثر در این مورد ایفا می‌کنند. رویکرد فناورانه ای که در یکی از بهترین نمونه‌های آن، یعنی اپلیکیشن medino در ایران به خوبی می توان اثرگذاری های آن را مشاهده کرد.

معرفی بیشتر medino

مِدینو، بزرگترین و معتبرترین اپلیکیشن مربوط به دانش و آموزش‌های پزشکی است.

این اپلیکیشن که می‌توان از آن به عنوان جامع‌ترین مرکز درمانی و دارویی و پزشکی کشور یاد کرد، با در اختیار داشتن 2 هزار و 854 بانک دارو و آزمایش، 3 هزار و 284 بانک درمان، 18 هزار و 711 کاربر فعال و برگزاری موثر 172 وبینار در حوزه های مختلف تخصصی پزشکی، تاکنون توانسته است بهترین منبع برای پزشکان کشور از ناحیه آشنایی با پیشرفت‌های لحظه‌ای علوم پزشکی باشد.

رویکرد موفق جذب پزشکان همکار

اپلیکیشن medino، به عنوان حرفه‌ای‌ترین مرکز تهیه دارو و راهنمایی‌های درمان و آموزش‌های پزشکی، با جذب همکارانی زبده به تعداد ۱۸ هزار نفر، بانک گسترده اطلاعاتی است که هم کار پزشکان را در شناخت بیشتر بیماری و رسیدن به راه‌های درمانی موثر راهنمایی می‌کند و هم یاری‌گر بیماران در تشخیص به موقع بیماری از سوی پزشک و آغاز روند درمان و جلوگیری پیشرفت بیماری هاست.

medino، همراه مهربان پزشکان

یکی از دلایل طولانی شدن مسیر درمان، دسترسی نداشتن پزشکان به اطلاعاتی است که مدام در حال تغییر هستند، اموری که دنبال کردن آنها به شکل سنتی و مراجعه به کتب پزشکی، تقریبا امری محال و زمانبر است. خبر خوب این که مِدینو با طراحی اپلیکیشن پرطرفدار خود، همه اطلاعات مربوط به پیشرفت‌های متغیر جهان پزشکی را با نصب آسان و رایگان در اختیار پزشکان قرار می‌دهد. اطلاعاتی دسته‌بندی شده که با یک جستجوی معمولی قابل دسترسی هستند.

اپلیکیشنی آموزشی با رعایت همه استانداردهای جهانی

نکته‌ای کلیدی که باید درباره اپلیکیشن medino بدانیم این است که همه اطلاعات دسته‌بندی شده آن، با پیشروترین علوم مربوط به حوزه پزشکی جهانی همخوانی دارند.

مِدینو با ابتکاری منحصر به فرد، فاصله‌های معمول ردو بدل شدن اطلاعات دارو و درمان و راه‌های برخورد اصولی با هر نوع بیماری را از بین برده است و پلی از دانش ایجاد کرده که پزشکان را با ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه‌های ممکن دستیابی به علوم مربوطه یاری می‌کند.

محتواهای علمی و کاربردی

آسان‌سازی اصطلاحات پزشکی معمول در جهان و تلاش برای بومی‌سازی مفاهیم، یکی دیگر از ابتکارات گردانندگان medino است.

توصیف‌ها و تفسیرهایی که از علوم گسترده در هر حوزه پزشکی، از سوی تیم فوق‌ تخصصی این اپلیکیشن صورت گرفته است، اطلاعاتی به روز عرضه می‌کنند که رفرنس ها و محتواهای به روزترین علوم پزشکی را برای همیشه در دسترس همکاران قرار می‌دهد.

پزشکان با هر نوع نیاز به اطلاعاتی جامع و کاربردی می‌توانند به راحتی و با سرعت زیاد، نکاتی از تشخیص بیماری و آغاز روند درمان را مطالعه کنند که ممکن است پیش از این با آن برخورد نکرده‌ باشند.

شناسایی دقیق علایم‌ شایع بیماری‌های نوظهور

بیماری‌های نوظهور، یکی از چالش‌های عمده در مسیر تشخیص و درمان پزشکی هستند.

بیماری‌هایی که راه‌های درمان آنها از سوی medino پیش‌بینی شده است و راه‌های مقابله با آنها، همراه با قدم‌های بین‌المللی به پزشکان توصیه شده است.

پزشکان با مراجعه به اپلیکیشن مِدینو می‌توانند علاوه بر شناخت همه‌جانبه نوع بیماری و دلایل بروز آن، راه‌های موثر چگونگی درمان را طبق تجربیات مثبت متخصصان جهانی مطالعه و مورد استفاده قرار دهند.

پزشکان چه می‌گویند؟

استقبال پزشکان با نوع تخصص‌های متعدد از این اپلیکیشن، یکی از راه‌های شناخت اعتبار علمی آن است. پزشکان با صحه گذاشتن بر اطلاعات به روز این اپلیکیشن، علاوه بر استفاده خود از آن ، دیگر پزشکان را نیز به این ضیافت اطلاعات گسترده دعوت می‌کنند.

دکتر نادر مهدوی، یکی از پزشکان حاذق و باتجربه است. وی می‌گوید: از میان صدها کتاب مربوط به دانش‌های گسترده پزشکی، پیداکردن اطلاعاتی که با علم روز همخوانی داشته باشد، تقریبا غیر ممکن است.

شما نمی‌توانید از میان این حجم از کتاب‌ها، نکته‌ای که به دنبالش هستید را به راحتی پیدا کنید و کاری که مِدینو کرده، فاصله دستیابی به اطلاعات را از چندین ساعت، به یکی دو دقیقه کاهش داده است.

در medino به چه اطلاعاتی دسترسی داریم؟

برای تکمیل اطلاعات پزشکان و دیگر اعضای کادر درمان کشور، باید گفت که اطلاعات صفر تا صد دانش به روز پزشکی در مِدینو وجود دارد و پزشکان محترم، بدون صرف وقت اضافه می‌توانند از اطلاعاتی پایه‌ای در این زمینه استفاده کنند که شبیه آن در هیچ جای دیگر وجود ندارد.

از میان صدها اطلاعات ارزنده و مفید و مطالبی که در اپلیکیشن مدینو در دسترس پزشکان و کادر درمان قرار گرفته است، می توان یافت به طور فهرست وار می توان به این موارد اشاره کرد:‌

  • آشنایی دقیق با علایم‌ شایع بیماری‌های نوظهور یا قدیمی‌ و راه‌های پیشنهادی مقابله و درمان آن‌‌ها.
  • آشنایی با مدرن‌ترین راه‌ها در تشخیص‌ و علل‌ بروز بیماری.
  • چگونگی برخورد با عوامل تشدید کننده یک بیماری.
  • راه‌های پیشگیری‌ موثر از ابتلا به یک نوع بیماری.
  • چگونگی آماده‌شدن در برابر عواقب‌ مورد انتظار انواع بیماری بر اثر مصرف دارو.
  • چگونگی برخورد علمی و پزشکی در مورد عوارض‌ احتمالی مصرف دارو.
  • ‌ آخرین دستاوردهای درمان طبق آخرین متدهای روز.
  • ‌پیشنهاد سازوکار رژیم‌ غذایی در ایام نقاهت.
  • تحلیل و تفسیر آزمایشات پزشکی.
  • و صدها اطلاعات ارزنده دیگر.

Medino و محصولات مراقبتی

کارشناسان حاضر در اپلیکیشن مِدینو، ضمن توجه به این نکته آموزشی که مراقبت از پوست را به عنوان یکی از راه‌های رسیدن به سلامتی و زیبایی توصیه می‌کند، در ابتکاری تازه، 6 هزار محصول مراقبتی با کارکردهای مختلف را به مشتریان عرضه کرده است. عرضه این محصولات که همراه با اطلاعات دستیابی و چگونگی استفاده است، تاکنون با استقبال زیادی از سوی متقاضیان مواجه شده و درحال پیشرفت در معرفی بهترین‌ها به این شرح است:

  • آموزش راه‌های استفاده از انواع مرطوب کننده و آبرسان مناسب و معرفی بهترین برندها
  • آموزش استفاده از انواع تقویت کننده های پوست و معرفی بهترین محصولات در این زمینه
  • آموزش چگونگی بهترین استفاده از انواع کرم ضد آفتاب و معرفی معتبرترین محصولات
  • آموزش راه‌های شناخت بهترین انواع کرم‌های دور چشم مناسب برای مراقبت از پوست مختلط
  • آموزش راه‌‌های انواع لایه برداری پوست و معرفی محصولات پیشتاز
  • آموزش انواع شستشو و پاکسازی صورت همراه با ارائه اطلاعات جامع

راه‌های آشنایی بیشتر با اپلیکیشن مِدینو

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره Medino علاوه بر مراجعه به سایت این مجموعه، به نشانی https://medinoapp.com  می توانید با شماره 26721618-021 تماس بگیرید.

لینک نصب  رایگان گوشی اندروید

لینک نصب رایگان گوشی آیفون

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.