دکتر محمد صوفی زاده جراح بینی و متخصص لیفت ابرو

0

رپورتاژ

دکتر محمد صوفی زاده با تجربه بیش از 35 سال در کار طبابت موفق به کسب تجارب فراوانی در زمینه ی جراحی بینی گردیده است دکتر صوفی زاده که چندین سال مشغول طبابت داخلی بوده، علاوه بر رشته تخصصی خود در سایر بیماری ها نیز دارای اطلاعات بسیار ارزشمندی می باشند، دکتر صوفی زاده اکنون با بیش از 24 سال کار جراحی در رشته گوش و حلق و بینی و تمرکز بر جراحی بینی و جراحی صورت و جراحی پلک جزو بهترین جراحان بینی در کشور می باشند.

کسب این تجارب علاوه بر شرکت در سمینارها و کنگره های داخلی و خارجی از طریق دقت و مطالعه فراوان، در بیش از ده هزار هزار بیماری که توسط ایشان جراحی شده اند، حاصل شده است.

دکتر صوفی زاده (جراح زیبایی و پروتز) بیماران جراحی زیبایی خود را تا سالها بعد از عمل هم پیگیری می کند و همین امر باعث ارتقاء هر چه بیشتر تجارب ایشان شده است.

ایشان در نظرسنجی مردمی توانسته اند رتبه بهترین جراح پروتز را از آن خود کنند. ایشان در اعمال جراحی قیمت های منطقی ارائه می دهند. هزینه عمل لیفت ابرو ، هزینه عمل زیبایی بینی، هزینه جراحی پروتز، همه و همه را می توانید با یک جلسه ویزیت حضوری دریافت کنید.

لیفت ابرو و روش های انجام آن

داشتن صورتی زیبا از گذشته تا به امروز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است و این موضوع که افزایش سن همیشه مانع زیبا ماندن دائمی میشود غیر قابل انکار است چرا که با افزایش سن و ظهور چین و چروک در پوست باعث افتاده شدن اجزای چهره از جمله ابرو میشود که یکی از اجزای مهم در زیبایی صورت به حساب می آید که باعث نشان دادن حالات مختلف غم شادی و خستگی انسان نقش بسزایی دارد.اینجاست که باز هم علم و بوجود امدن روش های جدید زیبایی باعث حل این مشکل میشودکه بالا کشیدن یا پروتز ابرو یکی از این روش هاست.

ابرو ها چه تاثیری زیبایی چهره افراد دارند؟

ابرو یکی از مهمترین اجزای صورت است که میتوان گف زیبایی یک سوم زیبایی بالای صورت فرد تا حد زیادی به آن بستگی دارد.ابرو در نشان دادن حالات روحی فرد نقش مهمی دارد و در ارتباطات اجتماعی فرد تاثیر گذار است.بنابراین اگر ابرو ها تناسب و تقارن نداشته باشند زیبایی چهره نیز کمتر میشود.همینطور،رو به پایین بودن ابروها و افتادگی آن ها باعث میشود شما غمگین و خسته دیده شوید. برای همین افراد همواره به دنبال یافتن روش هایی برای بالا بردن و تصحیح حالت افتادگی ابروی خود هستند و لیفت ابرو بهترین گزینه برای اینکار است.

دلیل افتاده بودن ابرو ها 

یکی از اصلی ترین دلایل افتادگی ابرو ها که دکتر صوفی زاده به آن اشاره می کند افزایش سن است که به طور طبیعی ابرو ها به سمت پایین می آیند و حالت نامطلوبی در چهره فرد نمایان میسازد .افزایش سن به طور طبیعی با کاهش فرآیند کلاژن سازی و الاستیته پوست باعث افتاده نشان داده شدن ابرو و پلک میشود ولی همچنان دلایل دیگری نیز برای افتادگی ابرو ها وجود دارد:

علل ژنتیکی: بعضی از افراد به طور مادر زاد دارای ابروهای افتاده و رو به پایین هستند؛
کاهش وزن شدید:کاهش وزن باعث کاهش چربی های زیر پوست ابرو میشود و فردی که قبلا وزن بیشتری داشته با کاهش وزن ابروهای او افتاده تر میشود.

بیماری:بیماری های همچون فلج بل (Bell’s palsy) با اسیب هایی که به اعصاب صورت وارد میکند باعث افتادگی ابرو میشود.

لیفت ابرو

یکی از بهترین روش هایی پزشکی برای درشتتر به نظر رسیدن چشم ها و باز شدن صورت لیفت ابرو است که به افرادی که به هردلیلی دچار افتادگی الیفت ابرو یا بالا کشیدن ابروها یکی از بهترین روش های پزشکی مدرن برای برای زیباتر شدن صورت و باز شدن و درشت تر به نظر رسیدن چشم افرادی است که به دلایل مختلف دچار افتادگی ابرو شده اند کمک کند. امروزه لیفت ابرو به دلیل تبدیل شدن به یکی از اصلی ترین ترند های زیبایی طرفداران زیادی پیدا کرده است. لیفت ابرو انواع مختلفی دارد که در ادامه مطلب به صورت کامل آن را مورد بحث و بررسی قرار میدهیم. خاطر نشان میشود که این عمل باید توسط جراح متخصص و در کلینیک های زیبایی انجام شود تا به نتیجه دلخواه دسترسی پیدا کنید.

انواع روش لیفت ابرو

لیفت ابرو به طور کلی به دو روش انجام میپذیرد:

  1. روش های جراحی
  2. روش های  غیر جراحی

 

روش غیر جراحی

  1. تزریق فیلر ها از جمله فیلرهای تحریک کننده کلاژن و فیلر های هیالورونیک در اطراف پگیشانی و ابرو
  2. تزریق بوتاکس
  3. لیزر
  4. دستگاه های تحریک کننده کلاژن(هایفوتراپی و اندولیفت)
  5. استفاده از نخ

 

روش جراحی:

مراحل جراحی لیفت ابرو

بیهوشی یا بی حسی :

در ابتدا برای نداشتن درد حین عمل پزشک جراح باید برای شما عمل بیهوشی یا بی حسی انجام دهد.

 

برش جراحی

در هنگام انجام عمل لیفت ابرو برش هایی در محل رویش مو ایجاد میشود تا با دسترسی به بافت و عضله زیر پوست آن را به محل قبلی باز میگرداند و محلش را تغییر دهد.یا به کل برداشته شود.به روش آندوسکوپیک)

اصلاح یک ابروی افتادهچه به  روش اندوسکوپیک یا بدون آن و باید برش هایی در پوست سر ایجاد کند. این راهکار در همراهی با انسزیون پنهان در چین های طبیعی پلک بالایی برای رفع خط اخم بین ابروها که بالای بینی است صورت گیرد. یک از روش های  جایگزین لیفت ابرو روشی است به نام کرونال که با وقت بیشتری اشکالات  نواحی  پیشانی را اصلاح می کند در این روش انسزیون از گوش تا گوش داده می شود و پوست اضافی از پوست سر جدا شده و لیفت پیشانی انجام میشود. مدت زمان روند بهبودی آن معمولا از زمان بهبود روش اندوسکوپیک بیشتر طول میکشد.

خط برش در دور تا دور حدود طبیعی سر از محل رویش مو انجام میشود و بعد دوره کامل بهبودی پوست پیشانی و پلک صافتر شده و ابرو ها بالا رفته اند.

روش های بستن برش های جراحی

  • بخیه های جذبی
  • چسب های پوستی
  • نوار چسب های جراحی
  • کلیپس های مخصوص

روش های ثابت کردن ابرو های بالا کشیده شده

  • پبچ هاب جراحی
  • بخیه دائم
  • دستگاههای قابل جذب

مزایای لیفت ابرو به روش جراحی

  • جوانسازی پلک
  • درشت شدن چشم ها با بالا تر رفتن ابرو ها
  • اشکار شدن پلک که ابرو آن را پوشانده بود
  • بهبود خط اخم
  • رفع چین و چروک موجود در پیشانی پل بینی و بین چشم ها

عوارض جراحی لیفت ابرو
عمل لیفت ابرو هم مانند هر عمل دیگری  دارای عوارضی میباشد که هرچه تخصص و تجربه و تبحر پزشک بیشتر و ماهرانه تر باشد عوارض مورد انتظار هم کمتر خواهد بود

  • اسیب دیدن اعصاب صورت همراه با فلج عضلات دیا حالت ضعف
  • عدم قرینه بودن صوت
  • باقی ماندن جای زخم
  • عفونت
  • خونریزی
  • عوارض بیهوشی
  • لخته های خونی
  • ترمیم نشدن زخم
  • ایجاد خارش
  • بی حسی
  • تحریک چشم و یا خشک شدن چشم
  • شل شدن غیر طبیعی پلک پایینی
  • جمع شدن مایع
  • احتمال نیاز به جراحی دوباره
  • تغییر رنگ پوست
  • درد متناوب

    ماندگاری لیفت ابرو

ماندگاری لیفت ابرو با جراحی

میتوان گف که ماندگاری لیفت ابرو بسیار زیاد است و تا سالها باقی میماند چچنانچهشما دچار کاهخش و افزایش پی در پی وزنی نباشید و سبک زندگی سالم و مناسبی داشته باشید میتوانید این مدت زمان ماندگاری را افزایش دهید.ولی همچنان افزایش سن ممکن است باعث افتادگی شود که امری کاملا طبیعی است .

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.