خرید محصولات استومی، کلستومی و ایلئوستومی

0

رپورتاژ

محصولات استومی حافظ طب نوین مهمترین تجهیزات برای جراحی های خاص شکم هستند. بیمارانی که باید ادرار و مدفوع را از طریق حفره هایی در شکم به نام استوما تخلیه کنند، از این تجهیزات استفاده می کنند. اما علت استفاده از این تجهیزات چیست؟ آیا باید پزشک حتما از محصولات خاص استومی در زمان جراحی استفاده کند؟ محل قرار گیری تجهیزات استومی بر روی شکم به چه عواملی بستگی دارد؟

شاید مهمترین دلیل خرید محصولات استومی و استفاده از آنها، کاهش آلودگی های ناشی از جراحی شکم است. می دانیم که این نوع جراحی ها بسیار کثیف هستند و اگر نکات بهداشتی برای انجام آنها رعایت نشود، مشکل به بار می آورند. از این رو برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی بعد از انجام جراحی، لازم است پزشک از این محصولات در حین انجام جراحی استفاده کند.

 

انواع تجهیزات و محصولات استومی کدامند؟

برای انجام جراحی استومی تجهیزات متنوع بسیاری استفاده می شود. از جمله مهمترین این تجهیزات باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • چسب پایه استومی
  • کیسه های استومی
  • پودر استومی
  • خمیر استومی
  • پوشش محافظ استومی
  • کمربند استومی
  • پانسمان استومی

هر یک از این تجهیزات در فرایندهای مختلف انجام جراحی استفاده می شوند. بیماران لازم است اقدام به تهیه بهترین محصولات و تجهیزات استومی برای انجام جراحی نمایند. برای تهیه این محصولات تنها کافیست به فروشگاه حافظ طب نوین مراجعه نمایند. می توانند انواع محصولات جراحی استوما را در این فروشگاه با قیمت مطلوب خریداری کنند. سپس با اطمینان از خرید خود، جراحی شکم را زیر نظر پزشک متخصص انجام دهند.

 کیسه های استوما از چه نوع کیسه هایی هستند؟

مهمترین محصولات استومی که لازم است در زمان خرید آنها نهایت دقت صورت پذیرد، کیسه های استوما هستند. این کیسه ها بسته به مواد دفعی تولید شده و به بازار عرضه می شوند. میتوان از آنها برای جمع آوری مدفوع با نام کیسه های کلستومی و تخلیه ادرار با نام کیسه های یورستومی استفاده کرد. البته باید بگوییم هر یک از این تجهیزات دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که باید در مورد آنها اطلاعات لازم را به دست آورد.

کیسه های کلستومی

برای خرید محصولات استومی از نوع کیسه های کلستومی، ابتدا باید به برخی شرایط توجه نمود. این که شرایط بیمار به چه صورت است، موقعیت زخم و نوع زخم بیمار چگونه است و … همگی در انتخاب نمونه کیسه های کلستومی تاثیرگذار است. این کیسه ها در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. از جمله کیسه های شفاف، کیسه های مقاوم در برابر بو، کیسه های یکبار مصرف و چندبار مصرف، کیسه های ضد آب و کیسه های انعطاف پذیر.

از نمونه های دیگر کیسه های کلستومی به عنوان محصولات استومی، برای تخلیه ضایعات بدن نیز استفاده می شود. این کیسه ها به صورت کیسه های دو جزئی و تک جزئی در بازار موجود هستند. کیسه های تک جزئی کیسه هایی هستند که باید آنها را به صورت مستقیم بر روی استوما قرار داد. این کیسه ها نیازی به چسب نگهدارنده ندارند. در حالی که کیسه های دو جزئی باید با چسب نگهدارنده، در محل مورد نظر نصب شوند.

خرید محصولات استومی

کیسه های یورستومی

این نمونه از محصولات استومی دارای قابلیت های ویژه بسیاری هستند. از کیسه های یورستومی برای جمع آوری ادرار استفاده می شود. علاوه بر آن این کیسه ها می توانند از پوست اطراف استوما محافظت کرده و مانع از انتشار بوی ادرار داخل کیسه شوند. این کیسه ها نیز دارای نمونه های یک تکه و دو تکه هستند. همچنین در این نوع کیسه ها شیر تخلیه نیز تعبیه شده است.

مهمترین کاربرد کیسه های یورستومی جمع آوری ادرار و تخلیه آن است. می توان با خرید محصولات استومی از حافظ طب نوین، برای چندین روز از این محصول استفاده کرد. در انتهای کیسه های استومی شیرهای تخلیه ای وجود دارد که می توان آن را باز و بسته کرد. همچنین این این مدل از کیسه ها دارای دریچه اختصاصی یک طرفه هستند که مانع برگشت ادرار به سمت یورستومی می گردند.

 

کاربرد چسب پایه نگهدارنده کیسه استومی چیست؟

چسب های پایه نگهدارنده کیسه استومی یکی دیگر از محصولات استومی به شمار می روند. از این محصولات برای جلوگیری از ایجاد التهاب و حساسیت در اطراف استوما استفاده می شوند. در اصل پوست اطراف استوما به دلیل حساسیت بالایی که دارد، باید تحت مراقبت قرار گیرد. از این رو استفاده از چسب های پایه نگهدارنده، می توانند به خوبی از ورود عفونت به استوما جلوگیری نمایند.

از آنجایی که استفاده از چسب های نگهدارنده بسیار آسان و انعطاف پذیر است، کاربرد این محصولات نیز بالا می باشد. حتی باید بگوییم در این نوع چسب ها پیچ و قفل هایی تعبیه شده است که ایمنی استفاده از کیسه های استومی را افزایش می دهد. می توان این چسب ها را در نوع استاندارد، چسب محدب، گسترده، برش خورده، تخت و … از فروشگاه حافظ طب نوین تهیه کرد.

محصولات متنوع استومی در حافظ طب نوین

 

خدمات حافظ طب نوین برای خرید محصولات استومی

به طور کلی تهیه محصولات استومی و تجهیزات پزشکی برای بیشتر بیماران کار دشواری است. هر شخصی به دنبال آن است که بهترین محصولات پزشک را از معتبرترین مرکز ارائه دهنده تجهیزات پزشکی تهیه کند. اما از آنجایی که فروشگاه های تجهیزات پزشکی بسیار زیاد هستند، این مسئله کمی برای بیماران دشوار خواهد بود.

باید بگوییم محصولات و خدمات حافظ طب نوین به بیماران، در جنوب ایران بسیار معروف است. حافظ طب نماینده انحصاری بهترین برندهای تجهیزات پزشکی در ایران به شمار می رود. می توان بهترین محصولات را از این فروشگاه آنلاین خریداری کرد. بیمارانی که درگیر مشکلات زیادی همچون زخم، دیابت، استوما و … هستند، می توانند محصولات با کیفیت را از حافظ طب نوین خریداری کنند.

مهمترین فاکتور پیش از خرید تجهیزات و محصولات استومی، کسب اطلاع در مورد برندها و مزایای آنها است. در صورتی که هرگونه ابهامی در مورد محصولات پزشکی استومی دارید، می توانید با کارشناسان حافظ طب ارتباط برقرار نمایید. در کوتاه ترین زمان بهترین مشاوره به شما ارائه می شود. پس از آن قادر خواهید بود بهترین محصولات را با کیفیت مطلوب از فروشگاه تهیه نمایید.

بهتر است به این نکته توجه کنید که ارزان بودن تجهیزات پزشکی نباید شما را وسوسه به خرید کند. محصولات با کیفیت هیچ وقت از قیمت ارزانی برخوردار نیستند. پس در زمان خرید تجهیزات پزشکی و استومی بهتر است به سلامتی خود بیش از هزینه خرید محصولات توجه کنید و به دنبال محصولات با کیفیت روید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5