مادامون؛ بهترین مرجع برای خرید لوازم آرایشی خانم‌ها !

0

رپورتاژ

لوازم آرایشی برای اکثر خانم‌ها جزو ملزوماتی است که همیشه در صدد تهیه بهترین نوع از آن‌ها هستند. این محصولات انواع مختلف با کارآیی‌های متفاوتی نیز دارند که خانم‌ها بسته به نیاز برای افزودن به زیبایی خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. اما همیشه یکی از دغدغه‌ها در زمان خرید لوازم آرایشی برای خانم‌ها این است که بتوانند با کیفیت‌ترین نوع لوازم آرایشی را تهیه کنند تا به پوست آن‌ها آسیبی نرسد.

در اینجا سوال بسیار مهمی که پیش می‌آید این است که از کجا و به چه طریقی می‌توان بهترین و با کیفیت‌ترین لوازم آرایشی را تهیه کرد ؟!

در برخی از مواقع فروشگاه‌هایی که به صورت حضوری لوازم آرایشی و بهداشتی را عرضه می‌کنند، نمی‌توانند تنوع کالایی خوبی را به مشتریان خود ارائه دهند و ممکن است شما خانم‌های زیبا، پس از این‌که به فروشگاهی جهت خرید حضوری محصول آرایشی مد نظر خود مراجعه کنید با عدم موجودی آن مواجه شوید. در این زمان به این فکر می‌کنید چگونه می‌توانید محصول مورد نظرتان را در سریع‌ترین زمان ممکن خریداری کنید ؟؟

ما در تیم تخصصی مادامون در زمینه عرضه با کیفیت‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی پاسخ این سوال شما را با ارائه بهترین محصولات از طریق سایت و صفحه اینستاگرام فروشگاه داده‌ایم.

اگر به دنبال خرید محصولات آرایشی با کیفیت و اورجینال هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراهی کنید. چرا که قصد داریم در ادامه این مطلب کمی شما را با فروشگاه مادامون و برخی از محصولات پر فروش آن بیشتر آشنا کنیم.

مادامون، عرضه کننده محصولات آرایشی با تنوع و قیمت‌های کم‌نظیر

فروشگاه اینترنتی مادامون، یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراجع برای خریداری محصولات آرایشی است که به شما عزیزان بیش از 4 هزار نوع محصول از 60 برند آرایشی با کیفیت را ارائه می‌دهد. مادامون که اصطلاحا به معنی “تا مادامی که روی ماهت می‌درخشد، در کنارت هستیم” است، همیشه سعی بر این داشته است که با ارائه بهترین لوزام آرایش و بهداشتی رضایت کاربران خود را جلب کند.

با وجود این‌که تمامی محصولات موجود در فروشگاه مادامون به‌صورت مستقیم و بدون دخالت هیچ‌گونه واسطه‌ای عرضه می‌شوند، این اطمینان به شما داده می‌شود که محصول مورد نظر شما با ضمانت اصالت کالا و کمترین قیمت ممکن در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت. در عین حال با وجود چنین تنوع کم‌نظیری، قادر خواهید بود که بهترین محصول آرایشی را مناسب با پوست خود انتخاب و خریداری کنید.

خبر خوب برای مشتریان گرامی مادامون این است که جدا از این‌که می‌توانید از طریق سایت خرید خود را ثبت کنید، امکان خرید محصولات آرایشی از طریق صفحه اینستاگرام مادامون به آدرس (https://instagram.com/madamoon.shop) نیز وجود دارد.

همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که پس از ثبت سفارش، کالاهایی توسط ساکنین تهران خریداری شده‌اند در کمتر از 24 ساعت به‌دست آن‌ها خواهد رسید. سفارش‌های آن دسته از مشتریان عزیز که از دیگر شهر‌ها ثبت شده‌اند نیز طی 2 تا 4 روز کاری تحویل داده خواهد شد.

بهترین محصولات مادامون کدامند ؟

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شده فروشگاه اینترنتی مادامون یکی از برترین فروشگاه‌های عرضه کننده محصولات آرایشی است که با وجود ارائه با کیفیت‌ترین و بهترین محصولات از برندهای پر فروش و مطرح دنیا، توانسته خود را در مقایسه با دیگر رقبا به خوبی ثابت کند. در ادامه این بخش از مطالب برخی از بهترین محصولات موجود در فروشگاه مادامون را مختصرا به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

کرم پودر

کرم پودر یکی از پرکاربردترین محصولات آرایشی است که در واقع می‌توان گفت بدون استفاده از آن آرایش کردن معنایی نخواهد داشت. این محصول یکی از بهترین و پر فروش‌ترین لوازمی آرایشی است که در فروشگاه مادامون توسط بسیاری از کاربران خریداری می‌شود.

بهترین نوع کرم پودر برای پوست افراد آن است که یک درجه از رنگ پوست شما روشن‌تر باشد و به کمک آن قادر خواهید بود برخی از نقاط ضعف صورت خود هم‌چون جوش‌ها را بپوشانید. در عین حال پوست صورتتان روشن‌تر و شاداب‌تر خواهد شد و همچنین می‌تواند باعث شود خستگی چهره شما برطرف و طراوت خاصی به آن بخشیده شود.

نکته قابل توجه در هنگام خرید کرم پودر این است که بایستی 3 رنگ از کرم پودر را که نزدیک به رنگ پوست شما است انتخاب و به خط پایین فک خود بمالید و در نور طبیعی چک کنید که آیا خط آرایش شما دیده می‌شود یا خیر. توجه کنید که با هر کدام از رنگ‌ها که خط آرایش شما دیده نشود، آن‌گاه رنگ درست کرم پودر را برای پوست صورتتان انتخاب کرده‌اید.

کرم پودرها بر اساس نوع پوششی که بر روی سطح پوست ایجاد می‌کنند، تقسیم بندی می‌شوند که در ادامه آن‌ها را برای شما بیان کرده‌ایم.

  • پنکیک
  • فون مایع
  • پن استیک
  • مرطوب کننده رنگی

کانسیلر

یکی دیگر از بهترین محصولات آرایشی فروشگاه مادامون، کانسیلر است. این محصول در واقع یک تصحیح کننده رنگی و فشرده است که برای پوشش دهی و رفع جای انواع جوش، تیرگی دور چشم و لک‌های پوستی استفاده می‌شود. کانسیلر شباهت بسیار زیادی به کرم پودر دارد اما کمی ضحیم‌تر است و توانایی بیشتری در پوشش دهی نقاط ضعف پوست از خود نشان می‌دهد.

خرید کانسیلر مرغوب و با کیفیت می‌تواند تضمین کننده یک آرایش کامل و جذاب برای شما زیبا رویان باشد.

رژ لب

رژ لب، دیگر محصول آرایشی پر فروش در فروشگاه اینترنتی مادامون است که به‌طور کلی برای رنگ کردن پوست لب و ایجاد یک جلوه زیبا برای آن به‌کار می‌رود. در قدیم بسیاری از خانم‌ها برای انجام این‌کار از رنگدانه‌های طبیعی و گیاهی کمک می‌گرفتند تا این‌که با گذشت زمان رژ لب‌ها توسط شرکت‌های عرضه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی به افراد ارائه شد.

رژ لب به‌صورت کلی دو نوع دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم.

  • رژ لب جامد : اولین نوع رژ لب که به بازار عرضه شد، به‌صورت جامد در اختیار افراد قرار گرفت که با استقبال بی‌نظیری نیز توسط خانم‌ها مواجه شد. این نوع رژ لب پوشش دهی بالایی برای رنگ کردن پوست لب دارد و همچنین باعث می‌شود با وجود طیف رنگی مختلفی که ارائه می‌کند، بتوانید یکی آرایش حرفه‌ای و شیک را داشته باشید.

رژ لب‌های جامد در 3 نوع پیچی، مدادی و پالتی در دسترس هستند. نوع پیچی و مدادی کاربردی یکسان دارند و تنها نقطه ضعف نوع پیچی نسبت به مدادی این است که اگر محفظه پایین آن بشکند، ممکن است دیگر قابل استفاده نباشد.

اما در این‌جا باید گفت که بهترین نوع رژ لب، پالتی است. چرا که هم‌چون سایه‌های پالتی چشم، چند رنگ را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید حرفه‌ای تر آرایش کنید.

  • رژ لب مایع : جدیدترین نوع رژ لب است که معمولا به‌صورت استوانه‌ای و مایع عرضه می‌شود و پس از استفاده یک حالت مخملی به دلیل مرطوب کنندگی مناسبی که دارد بر روی لب‌های شما ایجاد می‌کند. رژ لب مایع با وجود این‌که حدودا 24 ساعت ماندگاری دارد، یک گزینه بسیار مناسب برای مهمانی‌های شام و یا طولانی مدت شما خواهد بود.

کلام آخر …

ما در مادامون تلاش بر این داشتیم در این مطلب برخی از بهترین محصولات فروشگاه را به شما عزیزان معرفی کنیم. امیدواریم مطالب ذکر شده برای شما در حین خرید محصولات آرایشی مفید واقع شده باشد.

همچنین شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت مادامون با آدرس (https://madamoon.com) اقدام به خرید محصولات آرایشی هم‌چون کرم پودر، کانسیلر، رژ لب و … کنید.

آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.