خبری از iMac Pro یا Mac Pro نیست ولی منتظر یک غافل‌گیری بزرگ در رویداد فردا شب Peek Performance اپل باشید

اپل مانیتور Studio Display را معرفی خواهد کرد

0

اپل فرداشب، ۱۷ اسفندماه می‌خواهد رویداد Peek Performance را برگزار کند. انتظار می‌رود اپل محصولات زیادی در این رویداد معرفی کند؛ از آیفون SE جدید با قابلیت 5G گرفته تا آیپد ایر نسل ۵ و مک‌های جدید.

برخی شایعات هم می‌گویند اپل در این رویداد یک iMac Pro یا یک Mac Pro جدید با پردازنده‌های سیلیکون خودش معرفی خواهد کرد. با این حال، یک توییت جدید «مینگ چی کو»، تحلیل‌گر معتبر و با سابقه محصولات اپل، نشان می‌دهد این شرکت تصمیمی ندارد تا سال آینده از آی‌مک پرو یا مک پرو جدیدی رونمایی کند.

«مینگ چی کو» با برجسته کردن پیش‌بینی‌های خود درباره کامپیوتری رومیزی مک اپل در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳، می‌گوید اپل در رویداد Peek Performance از آی‌مک پرو یا مک پرو با تراشه M رونمایی نخواهد کرد. در واقع، انتظار نمی‌رود اپل در سال جاری مک‌های جدیدی معرفی کند و باید در سال ۲۰۲۳ منتظر آن‌ها باشیم.

کو می‌گوید اپل در سال ۲۰۲۲ فقط یک مدل جدید مک مینی معرفی خواهد کرد که قوی‌تر از نسل‌های گذشته است. کو بازه دقیقی برای معرفی و عرضه Mac mini 2022 اعلام نکرده است. «مارک گورمن» از بلومبرگ می‌گوید مک مینی نسل جدید که قدرتمندتر از نسل‌های گذشته است؛ به محض اینکه یک محصول آماده عرضه به بازار شود؛ فروش آن آغاز شده و اپل منتظر نخواهد ماند.

گورمن می‌گوید اپل چندین مدل از مک مینی جدید را با تراشه جدید که می‌تواند M2 یا نسخه جدیدی از تراشه M1 Pro باشد؛ آزمایش کرده است. طبق گزارش‌های او، تراشه جدید می‌تواند یک SoC هشت هسته‌ای باشد که چهار هسته در بالاترین سطح کارایی و چهار هسته در سطح بهینه هستند و از یک GPU ده هسته‌ای نیز سود می‌برد. گورمن می‌گوید اپل، مک مینی جدید را در رویداد فردا معرفی خواهد کرد.

پس غافل‌گیری بزرگ اپل در رویداد Peek Performance چیست؟

هفته گذشته، گزارش جدیدی منتشر شد که می‌گفت اپل در حال توسعه نمایشگر جدیدی به نام Apple Studio Display است. حالا، یک گزارش جدید می‌گوید شاید این مانیتور در رویداد فرداشب اپل معرفی شود.

مارک گورمن و مینگ چی کو هر دو اعتقاد دارند اپل امسال یک مانیتور ۲۷ اینچ جدید معرفی خواهد کرد. گورمن می‌گوید اپل از ماه‌ها پیش، فرآیند توسعه و ساخت این مانیتور جدید را به اتمام رسانده و قرار بوده در سال گذشته معرفی شود ولی این اتفاق نیفتاد و اکنون اپل می‌تواند مانیتور جدید خود را در رویداد ۸ مارس عرضه کند.

اگرچه هر دوی این تحلیل‌گرهای محصولات اپل به نام مانیتور جدید این شرکت اشاره نکردند ولی می‌توان حدس زد همان مانیتور Studio Display است. آخرین مانیتور داخلی اپل در سال ۲۰۱۹ و در کنار مک بوک پرو اینتلی معرفی شده است و سال‌ها است منتظر ارائه یک مانیتور خارجی نسل جدید از این شرکت هستیم.

این نکته را هم باید اشاره کرد که مانیتور Studio Display با مانیتور مقرون به صرفه‌ای که چندی پیش شایع شد اپل می‌خواهد وارد بازار کند؛ متفاوت است و انتظار می‌رود مانند مانیتور Pro Display XDR برای حرفه‌ای‌ها و عاشقان بازی و تولید محتوا باشد.

باید منتظر شروع رویداد Peek Performance اپل در فرداشب باشیم تا ببینیم چه محصولاتی عرضه می‌شود ولی قطعا اپل محصولات جذابی برای این رویداد خود در نظر گرفته است؛ این نکته را می‌توان به راحتی از نام این رویداد فهمید!


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

هوش مصنوعی نشان می‌دهد که سلبریتی‌ها در دهه‌های بعد چگونه به نظر می‌رسند

یک عکاس از هوش مصنوعی برای ایجاد مجموعه‌ای از پرتره‌ها استفاده کرده که نشان می‌دهند برخی از سلبریتی‌ها ممکن است چند دهه آینده چه چهره‌ای پیدا کنند. عکاس و وکیل ترکیه‌ای به نام Alper Yesiltas این پروژه رو انجام داده. او به دلیل کارهای…

همه چیز در مورد رمان رابینسون کروزوئه، نوشته دانیل دفو + روجلدهای خاطره‌انگیز این کتاب

رابینسون کروزوئه رمانی نوشته دانیل دفو است که اولین بار در سال 1719 منتشر شد. این رمان داستان مرد جوانی به نام رابینسون کروزوئه را روایت می‌کند که بر خلاف میل خانواده‌اش راهی دریا می‌شود و در جزیره‌ای متروک در سواحل آمریکای جنوبی غرق…

در مورد این عکس‌ها فقط می‌توانیم بگوییم چیزها به نحو عجیب یا خنده‌داری، سر جای خودشان نیستند!

ما در طول زندگی آدم زیاد دیده‌ایم که سر جای خود نبوده، اما در مورد اشیا، گاهی نبودن آنها در سر جای خودشان یا کاربرد بدیع آنها برای خودش یک طنز و شگفتی می‌شود، در این سری عکس‌های می‌خواهیم تعدادی از این موارد را با هم مرور کنیم:راهی…

آیا چهره‌های مشهور، فرازمینی و بیگانه هستند؟! چرا چنین چیزهایی در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌یابد +…

امروز صبح دوست گرانقدری ویدئویی از آنجلینا جولی را از یک صفحه اینستاگرام برای من فرستاد. در این ویدیو که ظاهرا از یک مصاحبه او انتخاب شده بود، روی چشم‌های او زوم می‌شد و این نکته القا می‌شد که چشمان او غیرطبیعی هستند و قرنیه و عنبیه او…

دو اینفلوئنسر سفر در واقع با یک تلویزیون ساده، سفر جعل می‌کردند و هیچ خبری از عکس واقعی در محیط…

دو عکاس به نام مانوئل بختر و و مانوئل رومز رام تصاویر خیره کننده‌ای خلق کردند که آنها را در حال پیاده‌روی در برف، کمپینگ در کوه‌ها و پرواز با هواپیما به سوی مقصدی دور نشان می‌دهد. اما در واقع آنها از در هنگام ثبت همه این عکس‌ها از اتاق…

روجلدهای خاطره‌انگیز مجموعه کتاب های طلایی که کودکی‌مان را رنگی می‌کردند!

عبدالرحیم جعفری، پایه گذار انتشارات امیرکبیر و کتاب های طلایی، است. او ۱۲ آبان ۱۲۹۸ در تهران زاده شد. عبدالرحیم جعفری در سال ۱۳۲۸ انتشارات امیرکبیر را پایه گذاشت. و در سال ۱۳۴۰ انتشار مجموعه ی کتابهای طلائی را آغاز کرد. کتابهای طلایی مجموعه…
منبع pocketnow
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.