خرید کتاب‌ های کمک درسی

0

رپورتاژ

امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها، تحصیل دانش‌آموزان است. از این رو، اغلب آن‌ها برای تفهیم صحیح و تمرین فرزندانشان کتاب‌های کمک درسی را خریداری می‌کنند. با توسعه و گسترش بستر فروش اینترنتی، می‌توان برای خرید آنلاین کتاب‌ کمک درسی اقدام و با توجه به نیاز فرزند خود، بهترین کتاب کمک درسی مناسب را انتخاب و تهیه کنید.

کتاب کمک درسی خوب انتخاب کنید

با نگاهی به بازار کتاب‌های کمک درسی متوجه تنوع و تعداد بالای آن‌ها در زمینه نشریات می‌شوید. در میان انبوهی از نام‌ها انتخاب آن کتابی که متناسب با نیاز شما باشد کار آسانی نیست. از طرفی همه کتاب‌ها از کیفیت یکسانی برخوردار نیستند و نمی‌توانند تاثیرگذاری خوبی بر روی نمرات دانش‌آموزان داشته باشند.

برای انتخاب کتاب مناسب باید دو فاکتور، اول شناخت نیازهای فرزندتان و دوم ملاک‌های یک کتاب کمک درسی مطلوب را در نظر بگیرید.

به همین دلیل به بررسی ملاک‌ها در هر دو مورد دقت و توجه کنید:

تشخیص نیازهای دانش آموزان

  • شناخت درست دانش آموز
  • بررسی سطح علمی ( در سه سطح ضعیف، متوسط و قوی سطح او را در درس مربوطه بسنجید.)
  • با چه قصد و هدفی می‌خواهید کتاب را بخرید. ( به منظور کمک آموزشی، تمرین، کسب مهارت بالا در تست‌زنی حرفه‌ای)

ویژگی ‌های یک کتاب کمک درسی خوب

  • مطابق کتاب درسی دانش آموز باشد.
  • به روند آموزش و یادگیری دانش‌آموزان در مدرسه توجه شود و با دانسته‌های دانش‌آموزان همخوانی داشته باشد.
  • پرسش‌های استاندار براساس محتوای کتاب درسی ارائه کند.
  • یادگیری و تمرین‌های ان گام به گام از آسان به سخت طراحی شده باشد تا اندوخته‌های علمی دانش و تفهیم آن موثر باشد.
  • آموزش مفهومی و توجه بر یادگیری نکات پایه کتاب درسی
  • طراحی صفحات، به کاربردن تصاویر و متن خلاقانه و گیرا تا باعث جذب دانش‌آموز و تسریع فرآیند یادگیری او شود.

یافتن بهترین منابع

برای پیدا کردن منابع خرید آنلاین کتاب کمک درسی معتبر، بهترین راه مطلع شدن از تجربیات دانش ‌آموزان موفق و افرادی که رتبه‌های برتر کنکور سراسری است. با پرس و جو و بررسی مسیر تحصیلی آن‌ها مطلع خواهید شد که همگی از کتاب‌های کمک درسی استفاده می‌کردند.

انواع کتاب‌ های کمک درسی را بشناسید

با شناخت انواع کتاب‌های کمک درسی، بهتر می‌توانید کتاب خود را انتخاب کنید.

کتابی برای یادگیری مفاهیم پایه

برای دانش‌آموزانی که در یادگیری مفاهیم پایه درس ضعیف هستند باید از کتاب‌‌هایی در زمینه محتوای آموزشی استفاده شود. سیرتاپیاز از انتشارات گاج، ماجراهای من و درسام از خیلی سبز نمونه‌ای از آن‌ها محسوب می‌شوند.

کتاب کمک درسی شب امتحان

برخی کتاب‌های کمک درسی با هدف طرح سوالات تشریحی، سعی دارند تا دانش‌آموزان را آماده امتحانات نهایی و پیان ترم کنند. برای مثال کتاب‌های پرسمان که برای شب امتحان مناسب هستند.

کتابی برای تسلط بر درس

کتاب‌هایی که به عنوان کتاب کار به دانش‌آموزانی که به سطح مطلوبی در درس رسیده‌اند، پیشنهاد می‌شود تا با تمرین و تست، مطالب کتاب درسی خود را تقویت کنند و تسلط کافی برسند.

کتابی برای شرکت در آزمون

براساس سطح علمی دانش‌آموزان کتاب‌های تست و چهارگزینه‌ای تالیف می‌شوند. اغلب برای کسب آمادگی قبل از آزمون‌های مهمی چون تیزهوشان، المپیادها و کنکور سراسری به کار می‌رود.

کتابی برای حل مسائل سخت

نوع دیگر از کتاب‌های کمک درسی مخصوص دانش‌آموزان سخت‌کوش است. این کتاب‌ها با طرح تست‌های سخت دشوار سعی دارند تا ذهن مخاطب خود را به چالش بکشانند. از این قبیل کتاب‌ها می‌توان به IQ گاج، نردبان خیلی سبز و سه سطحی کانون فرهنگی آموزش قلم‌چی اشاره کرد. پس از انتخاب به راحتی از طریق خرید آنلاین کتاب کمک درسی از سایت وطن بوک سفارش دهید.

خرید آنلاین کتاب کمک درسی چه مزیتی دارد؟

انتخاب بهترین کتاب کمک درسی از میان صدها کتاب و هزاران راه برای دسترسی به منایع، خرید کتاب‌ کمک درسی را مشکل می‌کند. شما باید با در نظر گرفتن محدودیت‌های زمانی و مالی، بهترین و مناسب‌ترین کتاب را خریداری کنید.

صرفه جویی در زمان

با در نظر داشتن پیش زمینه‌ و اطلاعات کافی از انواع کتاب‌های کمک درسی و تستی داشته باشید سپس اقدام خرید کنید. در میان انواع شیوه‌های خرید، بستری امن برای خرید آنلاین این مزیت را دارد که از راه دور آن را انتخاب و سفارش دهید و در وقت خود صرفه‌جویی کنید؛ زیرا شما وقت زیادی ندارید تا همه منابع و کتاب‌فرشی‌ها را بروید.

تعداد نامحدود کتاب ‌ها

وب سایت‌های فروش کتاب به فضای نامحدودی از کتاب‌های مختلف در زمینه‌های گوناگون دسترسی دارند و قادر هستند که انتشارات بسیاری را نسبت به یک کتاب‌فروشی را پوشش دهند. در نتیجه شما ممکن است با رفتن به چند کتاب‌فروشی، کتاب کمک درسی خود را پیدا نکنید اما از طریق فروشگاه‌های آنلاین آن را به راحتی بیابند.

همیشه در دسترس

بازاریابی و کسب و کارهای نوین با گسترش اینترنت شکل گرفتند و از بارزترین مزیت آن‌ها، همیشه قابل در دسترس هستند. در هر شهر و بدون توجه به وقت و زمان آن را خریداری کنید. با در نظر گرفتن این ویژگی خوب، شما می‌توانید بااطمینان بیشتری به خرید آنلاین کتاب کمک درسی مورد نظر خود بپردازید.

طبقه‌ بندی براساس سن و موضوع

در فروشگاه‌های آنلاین کتاب شما به راحتی براساس رده سنی مورد نظر و مطابق موضوع مورد علاقه خود کتاب خود را از انتشارات مد نظر خود انتخاب کنید و این گونه دچار سردرگمی نمی‌شوید.

بهره‌ مندی از تخفیف

مزیت بزرگ فروشگاه‌های آنلاین کتاب استفاده از تخفیفاتی است که درهر فصل و یا بنا به مناسبتی خاصی مانند روز کتاب و کتاب‌خوانی ارائه می‌شود و می‌توان آن را با قیمت ارزان‌تری خریداری کرد.

خرید از وب سایت معتبر

اکنون شما می‌توانید با مراجعه به سایت وطن بوک اطلاعات کاملی از هر کتاب درسی بدست آورید. در این سایت شما از قسمت‌های مختلف، کتاب مد نظر خود را جستجو  و در مورد محتوا و نوع آن اطلاع کافی کسب کنید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید آنلاین نمایید. این سایت با پوشش تمام انتشارات کتاب‌های کمک درسی و دسته بندی آن‌ها گزینش و جست و جو کتاب را آسان کرده است. کتاب‌ها در فروشگاه‌های آنلاین و معتبر، به صورت دوره‌ای به روزرسانی شده و جدیدترین و بروزترین کتاب کمک درسی که بیشتر از بقیه خریداری شده را به شما نشان می‌دهد.

کتاب کمک درسی خود را با اطمینات بخرید

یکی از لذت‌های همیشگی برای خریداران کتاب قدم زدن در میان کتاب‌های کتاب‌فروشی و ورق زدن آن‌ها برای پیداکردن کتاب مورد علاقه است. اما در انتخاب کتاب‌های کمک درسی کاملاً متفاوت است؛ چراکه هدف آن‌ها کتابی است که بتواند انتظارات آن‌ها را در مسیر تحصیلی برآورده سازد. از این رو خرید آنلاین کتاب‌ کمک درسی بستر مناسبی است که سایت وطن بوک آن را برای دانش‌آموزان و محصلان فراهم کرده است.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.