آشنایی بیشتر با محلول‌های ضد عفونی کننده سطوح

0

رپورتاژ

سازگاری پراستیک اسید(اکسیدین) با محیط زیست و عدم تجزیه مواد شیمیایی به مواد سمی باعث شد تا در بسیاری از خدمات بهداشت عمومی پراستیک اسید جایگزین کلر شود. ضد عفونی کننده پراستیک اسید از بی‎خطرترین محلول های ضد عفونی ساخته شده است زیرا پس از ترکیب شدن با آب تنها اسید استیک و آب و دی اکسید کربن باقی می ماند که هیچ خطری برای محیط زیست و انسان نخواهد داشت.

درباره کاربرد اصلی پراستیک اسید باید گفت این محلول شست و شو دهنده نیز مانند سایر ضدعفونی کننده ها کاربردی گسترده دارد و مختص صنعت خاصی نیست، به عبارت دیگر این ماده موثر به عنوان ضدعفونی کننده صنعت غذا ، ضدعفونی کننده صنعتی و ضدعفونی کننده سطوح مورد استفاده قرار می گیرد.

محلول های گندزدا و ضد عفونی کننده بر پایه اکسیدین را شرکت های مختلفی در ایران تولید می کنند. شرکت توسعه سلامت رویان یکی از این تولید کننده ها است که محصولات خود را مطابق با استاندارد و در گالن های 20لیتری با نام گیدادز عرضه می کند.

دامنه کارکرد محصولات ضدعفونی  گیدادز وسیع است. شست و شو و ضد عفونی سطوح و تجهیزات صنایع غذایی شامل شست و شوی میوه و سبزیجات، شست و شوی دانه ها پیش از کاشت، گندزدایی کلیه سطوح دیوارها، زمین ها و سینک ها، گندزدایی و بهداشتی کردن تجهیزات بسته بندی بدون تماس با مواد غذایی، فرآوری پیوسته ی نوار نقاله های گوشت و طیور یا میوه و سبزیجات تنها بخشی از کارکردهای این محصولات ضد عفونی در  صنایع غذایی است. همچنین محصولات شرکت توسعه سلامت رویان با نام اوکسی دبیلیو، اوکسی بی و و کواتز ام برای ضد عفونی تمامی سطوح و تجهیزات صنایع دیگر از جمله هتلداری، حمل و نقل، بانکداری، آموزشگاه ها و ورزشگاه ها و هر مکان دیگری که با تردد افراد سر و کاردارد و امکان بروز آلودگی های ویروسی، قارچی و باکتریایی در آن وجود دارد، کارکرد داشته و موثر عمل خواهد کرد.

برخی از محلول های ضدعفونی کننده سطوح نیاز به رقیق سازی دارند اما انواع دیگری هم هستند که بدون نیاز به رقیق سازی می توان از آن‌ها استفاده کرد و به راحتی روی سطوح مورد نظر اسپری شوند تا میکروب ها را بین ببرند.

گیدادز با در نظر گرفتن نیازهای متفاوت مصرف کنندگان محصولات ضد عفونی خود را به دو شکل  کنسانتره (غلیظ و ترکیب نشده) و رقیق شده تولید می کند. محلول ضد عفونی کنسانتره با داشتن لیبل دستورالعمل به شما این امکان را می دهد که پس از خرید طبق استاندارد و بسته به نیازتان آن را با آب ترکیب کرده و مورد استفاده قرار دهید. اما محصول رقیق شده از پیش با نسبت های مشخص ترکیب شده  و پس از خریداری آماده مصرف شدن است. ضدعفونی کننده سطوح رقیق شده را به راحتی به سطوح مختلف اسپری کنید تا به خوبی ضد عفونی شوند. با توجه به شرایط کنونی و شیوع کرونا ویروس که قابلیت شیوع بالایی نیز دارد، ضد عفونی سطوح در منزل، ادارات، فروشگاه و … در کنار شست و شو  دست ها با آب و صابون و محلول های الکل دار از ضروریات است.

مشخصه های دیگری هم وجود دارند که از یک محلول ضدعفونی به محلول دیگر متفاوت است. بو داشتن یا نداشتن، خورندگی یا غیر خورنده بودن، ایجاد کف یا بدون کف بودن و موارد دیگری از این قبیل را می توانید در هنگام انتخاب یک محلول گندزدای سطوح برای ضدعفونی کننده صنعت غذا، ضدعفونی کننده صنعتی یا جاهای دیگر در نظر داشته باشید.

توجه داشته باشید که داشتن یا نداشتن چند ویژگی عنوان شده نظیر بو و خورندگی در اثر گذاری محلول ضد عفونی برای از بین بردن باکتری ها، ویروس ها، کپک ها و مخمرها نمی گذارد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.