برترین وارد کننده انواع ژل

0

رپورتاژ

فروش ژل بوتاکس، فیلر و محصولات مزوتراپی در تهران

تزریق بوتاکس (سم بوتولینوم نوع A) در حال حاضر پرطرفدارترین درمان زیبایی در سراسر جهان است که با از بین بردن چین و چروک‌های صورت و جوانسازی پوست، زیبایی و جوانی از دست رفته را به میلیون‌ها نفر برمی‌گرداند. استفاده از روش‌ مزوتراپی و تکنیک‌های سلامت و زیبایی پوست و مو از مواردی است که در سراسر دنیا مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است.

برندهای متفاوتی در زمینه تولید و فروش بوتاکس، محصولات مزوتراپی، ژل 10 سی سی ، فیلرها و… مشغول به فعالیت است. گروه بازرگانی آدینا مدکو ADINAMEDCO با هدف بازرگانی و توزیع محصولات هیالورونیک اسید و فیلرهای زیبایی و مواد مزوتراپی در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را شروع کرده است. ارتباط سیستماتیک با پزشکان و کلینیک های متعدد ، مسیرهای فعالیت های ما را توسعه داده است.

این شرکت از واردکنندگان برترین و توزیع کنندگان معروف‌ترین ژل‌های فرانسوی و مواد بوتاکس‌ اصل از سراسر جهان است.

چرا ادینا مد؟

تهیه تجهیزات زیبایی استاندارد در زمینه‌های زیبای مانند: بوتاکس، فیلر و مزوتراپی کاری دشوار است. خرید ژل‌های تقلبی و محصولات بی کیفیت و ارزان قیمت علاوه بر آسیب زدن به افراد باعث بدنامی یک برند و یا پزشکان خواهد شد. ادینا مد با درک این دغدغه بزرگ از سوی جامعه پزشکان از سال 1395 با طی فرایند‌های مربوطه، به کسب استاندارهای معتبر جهانی از جمله استاندارد ISO 9001 و ISO 14001 و همچنین OHSAS 18000 پرداخته است.

از دغدغه‌های دیگری که در حال حاضر در کشور ما وجود دارد، تهیه به موقع انواع تجهیزات پزشکی در زمینه‌های مختلف است، آدینامد با داشتن یک تیم حرفه‌ای در زمینه تهیه و توزیع محصولات این اطمینان را به شما می‌دهد که در زمان مقرر می‌توانید معروف‌ترین و مطمئن‌ترین محصولات در این زمینه را به شما ارائه دهد.

مشاوره رایگان این شرکت به شما این امکان را می‌دهد تا با کیفیت‌ محصولات را مطابق با نیاز و بودجه مورد نظر خود انتخاب و تهیه کنید.

باشگاه مشتریان آدینا مد

ایده جالب این وبسایت برای ارائه خدمات بهتر به پزشکان، بخش باشگاه مشتریان است. در اولین خرید خود از آدینا یک از اعضای باشگاه مشتریان خواهید شد. پزشکانی که در این باشگاه عضو هستند می‌توانند از تخفیف‌های ویژه‌‌ی آدینا، بیمه، آموزش، مشاوره و خدمات دیگر بهرمند شوند.

کسانی که در باشگاه مشتریان آدینا عضو هستند، با ثبت یک خرید در ماه می‌توانند در قرعه‌کشی ماهیانه ادینا شرکت کنند. به سه نفر از برندگان این قرعه‌کشی محصولات مانند مصرفی ژل و بوتاکس‌، به صورت رایگان و یا با تخفیف‌های ویژه ارائه می شود.

با خرید یکی از کارت‌های گلد، سیلور و بلک از باشگاه مشتریان این وبسایت می‌توانید در قرعه کشی ماهیانه آدینا شرکت کنید و از خدمات ویژه کارت‌های انتخابی بهرمند شوید.

معرفی رایگان پزشکان

صفحه معرفی پزشکان، با عبارات مختلف از قبیل “بهترین پزشکان زیبایی” در نتایج گوگل، دارای رتبه اولیه است و هر روزه افراد بسیاری به این صفحه مراجعه می‌کنند.

با مراجعه به بخش معرفی پزشکان در سایت آدینا با ثبت نام، شماره تلفن، آدرس و… به مخاطبین معرفی خواهید شد.

آموزش پرسنل

از دیگر خدمات آدینامد، باید به ارائه دوره‌های آموزشی خصوصی، ویژه پرسنل کلینیک‌ها اشاره کرد. این دوره های آموزشی به صورت کاملا کاربردی بوده و به بهبود خدمات کلینیک‌ها و پزشکان دیگر، کمک خواهد کرد.

سبد جامع محصولات و ارسال رایگان

از مواردی که باعث تمایز این شرکت بازرگانی با شرکت‌های مشابه خود شده است، سبدکالایی کامل محصولات از جمله انواع ژل‌های بوتاکس، ماسک‌های مراقبتی و… است.

این شرکت با ارسال رایگان محصول برای افراد در منطقه سعادت آباد این امکان را برای شما فراهم کرده است که با بتوانید سفارش خود را بدون هیچ هزینه‌ی ارسالی دریافت کنید.

چکیده کلام

آدینامد به عنوان یکی از اولین شرکت های توزیع کننده محصولات زیبایی به صورت تخصصی در سطح کشور با بیشترین تعداد مشتری‌، امکان تهیه محصولات و برندهای متعدد اروپایی و معتبر را در رزومه کاری خود دارد. خرید عمده ژل و بوتاکس برای کلینیک های زیبایی از جمله خدماتی است که توسط گروه بازرگانی آدینا مد ارائه می‌شود.

این شرکت با ارائه بیش از 50 نوع ژل، محصولات مزوتراپی و… می‌تواند به شما در تهیه انواع محصولات مشهور با کیفیت و استاندارد در  ایران کمک شایانی کند.

اگر بدنبال شرکت وارد کننده انواع ژل و محصولات مزوتراپی برای خرید با قیمت عمده و به صورت نمایندگی هستید، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی آدینا مد تماس حاصل نمایید. می‌توان گفت یکی از برترین وارد کننده ژل هیالورونیک اسید آدینا مد است. خرید عمده ژل و بوتاکس و محصولات مزوتراپی و همچنین نخ‌های لیفت و زیبایی در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز، رشت و سایر شهرهای ایران از گروه بازرگانی آدینامد انجام می‌شود.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.