راهکارهایی برای درمان زود انزالی

0
رپورتاژ

درمان زود انزالی ، درمان اختلال نعوظ و درمان زگیل تناسلی بیشترین موارد ارائه خدمت به بیماران در کلینیک تخصصی سلامت جنسی کامش است. درمان انزال زودرس باید جسمی ، روانی و رابطه ای باشد. همچنین این درمان باید ابعاد مختلف رابطه زناشویی را در بر بگیرد . برای درمان زود انزالی نباید صرفا به بررسی دستگاه تناسلی توجه نشان داد بلکه باید بیمار مبتلا به زود انزالی از نظر وضعیت روانی و اعتماد به نفس بررسی شود. همچنین وضعیت رابطه عاطفی و صمیمیت با همسر نیز مهم است.

در مواردی که زود انزالی درمان نشود، بیمار بعد از مدتی دچار ناتوانی جنسی شده و برای درمان اختلال نعوظ مراجعه می کند. برخی بیمارانی که دچار زود انزالی هستند، برای دریافت اعتماد به نفس بیشتر شروع به رابطه خارج از ازدواج می کنند. این افراد معمولا بعد از مدتی به بیماری های عفونی جنسی مبتلا می شوند. در نتیجه برای درمان زگیل تناسلی به کلینیک مراجعه می کنند.

درمان زود انزالی
درمان زود انزالی

درمان زود انزالی و بررسی وضعیت جسمی بیمار

گام اول برای شروع درمان زود انزالی، بررسی هورمون های جنسی است. برای این کار یک آزمایش خون انجام می شود . سپس طی یک معاینه فیزیکی، عضلات کف لگن و وضعیت خونرسانی به آلت بررسی می شود. در صورت سلامت موارد فوق بررسی تیروئید انجام می شود. پس از اینکه تمام مشکلات جسمی بیمار بررسی و درمان شد، پزشک به سراغ مشکلات روانی و رابطه ای می رود.

درمان انزال زودرس و بررسی وضعیت روانی بیمار

گاهی بیمار بر اثر شدت زود انزالی دچار عدم‌تعادل روانی شده و اعتماد به نفس خود را از دست می دهد. به نحوی که گاهی بیماران ترجیح می دهند بستر خود را از همسرشان جدا کنند. زیرا از درخواست رابطه توسط همسر می ترسند.

درمان مشکلات روانی در بیماران مبتلا به زود انزالی پس از مصاحبه کامل طرح ریزی می شود. درمان زود انزالی  شامل نوروفیدبک ، بیوفیدبک ، هیپنوتراپی و درمان های شناختی و کنترل هیجان است. در بعضی از بیماران مبتلا به زود انزالی درمان اختلال اضطراب ضروری است.

تاثیر رابطه عاطفی زوجین در درمان انزال زودرس

رابطه عاطفی با شریک جنسی و احساساتی که مابین زن و شوهر وجود دارد در زود انزالی موثر است. بنابراین یک درمان موفق نیاز به تصحیح رابطه عاطفی زوج ها دارد. در بسیاری از موارد مرد در کنار همسر خود آرامش جنسی ندارد و تنها به فکر این است که همسر به ارگاسم برسد. در واقع به رضایت جنسی خود توجهی ندارد. با توجه به این که زوج ها رابطه زناشویی را آموزش ندیده اند، در بسیاری موارد حتی ترتیب رابطه را نیز نمی دانند. بنابراین گاها مشاهده می شود که زوجین در تمام طول زندگی زناشویی خود اشتباه می کردند. به همین دلیل در بسیاری از موارد زود انزالی، انجام زوج درمانی ضروری است.

درمان زود انزالی در صورت وجود اختلال نعوظ

بسیاری از افرادی که به کلینیک کامش مراجعه می کنند، با مشکل اختلال  نعوظ مواجه هستند. این افراد به دلیل مصرف طولانی مدت از کرم های تاخیری یا قرص های سروتونینی دچار این مشکل شده اند. در واقع این بیماران به مرور زمان به ناتوانی جنسی رسیده اند. در این موارد که زود انزالی و سفت نشدن آلت به طور همزمان در فرد وجود دارد، درمان زود انزالی بسیار سخت و پیچیده است. در این مواقع توصیه می شود در ابتدا درمان اختلال نعوظ انجام شود. پس از بهبودی نسبی در عملکرد آلت از نظر سفت شدن، سپس اقدام به درمان زود انزالی می شود.

رابطه زود انزالی و درمان قطعی زگیل تناسلی

برخی از بیمارانی که به کلینیک مراجعه می کنند، سابقه روابط متعدد جنسی و در نتیجه عفونت های مکرر جنسی دارند. برخی از این افراد تجربه بارها مراجعه به سکس تراپی و انجام جلسات متعدد کرایوتراپی و لیزر برای درمان زگیل تناسلی داشته اند. ترس از انتقال بیماری در این افراد باعث زود انزالی شده و به مرور زمان اعتماد به نفس جنسی خود را از دست می دهند. در این موارد درمان زود انزالی با رویکرد روانی بیشتر بسیار کمک کننده خواهد بود .

درمان زگیل تناسلی
درمان زگیل تناسلی

بهترین زمان برای درمان زود انزالی

بهترین زمان مراجعه به سکس تراپی برای درمان زود انزالی زمانی است که متوجه مشکل شده اید. بسیاری از بیماران فکر می کنند که با گذشت زمان این مشکل به خودی خود حل خواهد شد. در حالی که نه تنها در گذر زمان زود انزالی بهتر نمی شود بلکه عوارض بیشتری نیز ایجاد می کند. برای درمان انزال زودرس همکاری شریک جنسی لازم است. در نتیجه در ابتدای آشنایی که شور جنسی در زن وجود دارد مرد می تواند روی همکاری زن برای درمان به طور کامل حساب کند. در بیمارانی که در دوران نامزدی برای درمان انزال زود رس مراجعه می کنند، درصد بالایی مراحل درمان را با موفقیت به پایان می رسانند.

خود درمانی زود انزالی باعث اعتیاد می شود

به هیچ عنوان برای درمان زود انزالی به سراغ خود درمانی نروید . اغلب افراد بلافاصله سراغ داروهایی می روند که به طور غیر مجاز در بازار وجود دارد و وعده درمان قطعی انزال زودرس می دهند. این داروها محتوی مواد اعتیاد آور هستند. بنابراین شما بعد از مصرف این داروها دچار اعتیاد به مصرف مجدد و مداوم این دارو ها خواهید شد. در بسیاری از مراکز ترک اعتیاد معتادانی را می بینید که برای درمان زود انزالی به این دام افتاده اند. علاوه بر این، اکثر این داروها به دلیل نداشتن مجوز از مراکز معتبر بین المللی، عوارض جانبی شدیدی به همراه دارند. مصرف این دارو ها برای درمان زود انزالی باعث مشکلات جسمی جدی برای شما خواهد شد. توصیه میکنیم که به هیچ عنوان فریب تبلیغات مصرف این داروها را نخورید. مطمئن باشید که گواهی هایی که بر روی برچسب های این داروها نوشته شده تقلبی و جعلی است.

برای درمان زود انزالی با همسر خود به پزشک مراجعه کنید.

توصیه کلینیک تخصصی سلامت جنسی کامش به شما این است که برای درمان زود انزالی با همسر خود به کلینیک مراجعه کنید. این توصیه برای درمان اختلال نعوظ و درمان زگیل تناسلی نیز وجود دارد. با توجه به اینکه رابطه جنسی دو نفر است، درمان اختلالات جنسی نیز در اکثر موارد باید برای هر دو نفر صورت گیرد. در درمان زود انزالی علاوه بر دارو، تمریناتی به شما داده می شود که همسر شما باید در این تمرین ها همکاری کند. در درمان زگیل تناسلی همسر شما نیز باید از نظر ابتلا به این بیماری بررسی شود. زیرا پس از درمان، ممکن است شما مجددا بیماری را از همسرتان دریافت کنید. در درمان اختلال نعوظ همسر شما باید متوجه مشکلات رابطه ای که ناتوانی جنسی را تشدید می کند بشود که بتواند در روند درمان به شما کمک کند. بنابراین بهترین نتیجه درمانی در زود انزالی زمانی حاصل می شود که شما همراه با همسرتان به سکس تراپی مراجعه کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.