6 فیلم حال خوب خارجی برای تماشا در نوروز + دانلود

0

رپورتاژ

در این مقاله قصد داریم در ایام نوروزی به معرفی چند فیلم با ژانرهای مختلف بپردازیم که حال خوب کن هستند. فیلم هایی را میتواند حال خوب کن نامید که بتوان دید شما را به زندگی را بهبود دهند یا اگر کسل و بی حوصله هستید انگیزه را به شما تزریق کنند. البته کار به همین جا ختم نمی شود و در ادامه نحوه دانلود فیلم ها را در رسانه نیکی دیلی توضیح خواهیم داد.

فیلم های حال خوب کن نوروزی

1- خواستگاری

فیلم خواستگاری (The Proposal) با ژانری کمدی و عاشقانه ساخت آمریکا 2009 به کارگردانی آن فلچر است. بازیگران این فیلم ساندرا بولاک، رایان رینولدز، مالین اکرمان، مری استینبورگن، کریگ تی. نلسن، اسکار نونز، آصف مندوی، بتی وایت، نیسی نش هستند. نخستین بار در 18 ژوئن 2009 در استرالیا به پرده نمایش رفت و بعد از آن توسط کمپانی تاچ استون پیکچرز به نمایش در آمد.  داستان آن درباره یک ناشر است که مدت اعتبار اقامت وی در آمریکا رو به اتمام است. او به منشی‌ ای که از آن بسیار نفرت دارد پیشنهاد ازدواج می‌دهد تا بتواند در کشور بماند بنابراین همراه منشی خود به شهر کوچکی در آلاسکا که خانواده منشی در ان زندگی می‌کند می‌روند تا مراسم عروسی را برگزار کنند در طی این سفر اتفاقات جالبی برای آنها می افتد که باعث می شود آنها عاشق هم شوند و با هم ازدواج کنند.

2- قطعاً، شاید

قطعاً، شاید (Definitely, Maybe) فیلمی کمدی، رمانتیک محصول کشورهای انگلستان، آمریکا و فرانسه به کارگردانی آدام بروکس و بازی رایان رینولدز، آیلا فیشر، ریچل وایس، ابیگیل برسلین، الیزابت بنکس و کوین کلاین است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. فیلم داستان پدر یک دختر ۱۰ ساله است که از همسرش جدا شده و به اصرار دختر خاطرات زندگی زناشویی خود را برای او بازگو می‌کند.

3- بزرگترین بازی دنیا

فیلم خارجی بهترین بازی دنیا یا بزرگترین بازی دنیا (The Greatest Game Ever Played) نام یک فیلم زندگی‌نامه‌ای و ورزشی محصول ۲۰۰۵ است که برداشتی از زندگی واقعی فرانسیس اویمت در زمانی که وی تازه قدم به رقابت‌های حرفه‌ای گلف گذاشته بود، است. فیلم‌نامه این فیلم اقتباسی از کتاب The Greatest Game Ever Played: Harry Vardon, Francis Ouimet, and the Birth of Modern Golf نوشته مارک فراست می‌ باشد. فیلم در یکی از باشگاه‌های گلف شهر مونترال استان کبک کانادا فیلمبرداری شده است.داستان درباره برنده شدن در یک بازی گلف است.

4- خماری

خماری (The Hangover) یک فیلم کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۰۹ به کارگردانی تاد فیلیپس است. در ایران فیلم همه چی آرومه ۱۳۹۱ و قسمت ۳۷ سریال مسافران ۱۳۸۸ به تقلید از این فیلم ساخته شده‌است.از بازیگران این فیلم میتوان به؛ بردلی کوپر، اد هلمس، زک گالیفیاناکیس، جاستین بارتا، جیلیان ویگمن، ساشا باره‌ سی، ساندرا کری اشاره کرد. یک مراسم عروسی بزودی برپا خواهد شد. داگ داماد مراسم است و خیلی علاقه به رابطه دارد اما بعنوان مراسم آخرین شب مجرد بودن با سه دوست خود تصمیم می‌گیرد به لاس وگاس برود و مست کند. داگ و دوستان با هم به هتلی می‌روند و با استفاده از مشروبات الکلی بشدت مست می‌ شوند. اما صبح روز بعد می‌بینند که کلی خرابکاری کرده اند و چیزی از شب قبل یادشان نمی‌آید و مهم تر از همه آن ها داگ را گم کرده اند که این محور اصلی داستان را شکل می‌دهد.

5- میس سان شاین کوچول

میس سانشاین کوچولو (Little Miss Sunshine) نام فیلمی آمریکایی است که بر اساس نمایشنامه مایکل آرندت در سال ۲۰۰۶ ساخته شد. کارگردانی فیلم بر عهده زوججاناتان دیتون و ولری فاریس بود. بازیگران فیلم عبارت‌اند از گرگ کینر، استیو کارل، تونی کولیت، ابیگیل برسلین، آلن آرکین و پال دانو. پیام اصلی فیلم این است که بازنده واقعی در شرایط مختلف، کسی است که از برنده نشدن واهمه دارد. فیلم میس سان‌شاین کوچولو نامزد چهار جایزه اسکار از جمله در بخش بهترین فیلم شد. نهایتاً دو جایزه اسکار را برای مایکل آرندت برای نوشتن بهترین نمایشنامه و آلن آرکین برای بازی در بهترین نقش مکمل مرد را از آن خود کرد. فیلم همچنین جایزه بهترین فیلم «ایندیپندنت اسپیریت آواردز» را از آن خود کرد

6- چاقوکشی

فیلم سینمایی چاقوکشی (Knives Out) فیلمی کمدی، جنایی، درام، رازآلود و مهیج، محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا به کارگردانی ریان جانسون است. بازیگرانی چون دنیل کریگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جیمی لی کرتیس، مایکل شنون، دان جانسون، تونی کولت و کیت استنفیلد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم چاقوکشی، به موفقیت تجاری قابل توجهی دست یافت و از نظر فیلمنامه، کارگردانی، حال و هوای طنزآمیز، المان‌های سرگرم‌کننده و عملکرد بازیگران، مورد ستایش طیف گسترده‌ای از منتقدان قرار گرفت و در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورد که از میان آنها می‌ توان به نامزدی دریافت یک جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلوب اشاره کرد.

برای دانلود فیلم های بالا و سایر آثار جدید و حال خوب به سایت نیکی دیلی (Niikidaily.info) سری بزنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.