معرفی منسوجات بیمارستانی پارس

0

رپورتاژ

ما یک گروه تخصصی نساجی هستیم که در زمینه ی منسوجات بیمارستانی کار می‌کنیم. ما میتواینم تمام منسوجات لازم برای بیمارستان، درمانگاه و کلینیک های درمانی را که شامل:

  • ملحفه بیمارستانی
  • بالش بیمارستانی
  • پتوی بیمارستانی
  • لباس بیمار
  • گان جراحی
  • تشک بیمارستانی
  • دمپایی بیمارستانی
  • تخت بیمارستانی

برای شما تامین و عرضه می‌نماییم.

بهترین منسوجات | بهترین قیمت | مشاوره تخصصی

منسوجات بیمارستانی پارس

02165012031

09214659488

ملحفه بیمارستانی

همه ما به بیمارستان رفته‌ایم و می‌دانیم چه حسی دارد. اما وقتی یک ملحفه خوب روی تخت باشد می‌توانیم حس بهتری را در آنجا تجربه کنیم. بیمارستان همچون هتل، از مکان‌هایی است که باید ملحفه‌های تخت بیمارستانی آن روزانه شست و شو شود. از شخصی که سرما خوردگی ساده دارد و برای آمپول زدن روی تخت دراز می‌کشد تا شخصی که دچار شکستگی و خون ریزی در ناحیه‌ای از بدن خود شده است و برای بخیه زدن بر روی تخت دراز می‌کشد و به سبب خون ریزی ملحفه‌ها رو کثیف و آلوده می‌کند هر دو باعث آلودگی ملحفه می‌شوند و نیاز به شست و شوی ملحفه بیمارستانی را افزایش می‌دهند. یشتر ملحفه‌های مورد استفاده در بیمارستان ملحفه‌های قابل شست و شو هستند یا اینکه از ملحفه یکبار مصرف به جای آن استفاده می‌کنند و همچنین الیاف به کار رفته شده در پارچه ملحفه بیمارستانی ضد حساسیت هستند و در حفظ سلامتی بیماران موثر هستند. در کنار این موارد ملحفه‌های به کار رفته در اتاق عمل که نقطه‌ی حساسی در بیمارستان است باید به طور کامل اختصاصی باشند. البته ملحفه‌های یکبار مصرف هم در برخی از بیمارستان‌ها وجود دارد که قیمت پایین‌تری دارند و تعویض آن ها توجیه اقتصادی دارد. همچنین انتخاب جنس ملحفه بسیار مهم است زیرا تاثیر مهمی در راحتی و آرامش بیمار دارد. عرضه انواع پارچه ملحفه بیمارستانی را اغلب با رنگ سفید، صورتی و آبی انجام می‌دهند. گروه منسوجات بیمارستانی پارس با ارائه بهترین ملحفه‎های بیمارستانی در خدمت مشتریانش سعی دارد مشتریان خود را راضی نگه دارد.

پارچه ملحفه بیمارستانی

تولیدکنندگان منسوجات بیمارستانی، از پارچه های مخصوص برای تولید این ملحفه‌ها استفاده می‌نمایند. بهداشتی و استرلیزه بودن پارچه‌های مصرفی و به خصوص ضد آبژاولی بودن آن‌ها ( قابل شستشو با مواد ضدعفونی کننده بوده و کیفیت رنگ و بافت خود را از دست نمی‌دهد )، می تواند مهم‌ترین ملاک در هنگام خرید باشد. حفاظت بدنی در مقابل خطرات احتمالی که به خاطر وجود ویروس و بیماری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی می‌باشد، دارای اهمیت بسیار بالایی است، بنابراین باید در تولید ملحفه بیمارستانی دقت نمود که انتخاب جنس پارچه ملحفه بسیار مهم و قابل توجه است به دلیل اینکه تاثیر مهمی در راحتی و آرامش بیمار دارد. الیاف به کار رفته در پارچه ملحفه بیمارستانی ضدحساسیت و آلرژی هستند که بیماران را دچار مشکل نمی‌کند. پارچه های بیمارستانی شامل پارچه‌های بدون بافت و با تار و پود هستند. پارچه ملحفه بیمارستانی به چهار دسته تقسیم میشوند:

  • پارچه اسپان باند یا پارچه یکبار مصرف: ملحفه یکبار مصرف کش دار معمولا از این نوع پارچه استفاده می‌شود و پس از یکبار استفاده، دور انداخته می‌شود.
  • پارچه تترون بیمارستانی: جنس ایده آل برای ملحفه بیمارستانی تترون است. این نوع پارچه وزن بیشتری داشته و دارای تراکم بافت بیشتری است. پارچه ملحفه تترون با رنگ سفید از پرمصرف‌ترین پارچه‌های ملحفه بیمارستانی به شمار می‌رود که می‌تواند ساده و یا طرحدار باشد.
  • پارچه ترگال بیمارستانی: از رنگ‌های متفاوت این پارچه در بخش‌های مختلف بیمارستان استفاده می‌شود. برای مثال دوخت روپوش پزشکی، پرستاری، کارکنان بیمارستان، ملحفه، روپوش اتاق عمل و … نمونه هایی از کاربرد بهترین پارچه های ترگال به رنگ های مختلف است.
  • پارچه با فناوری نانو: این پارچه باعث تسکین دردهای موضعی و داشتن خوابی آسوده حین بستری بودن در بیمارستان برای بیماران می‌شود. همچنین این ملحفه دارای خواص ضد التهابی است که از نانوذرات مس و عصاره اکالیپتوس بر روی پارچه‌های پنبه ای سنتز و بارگذاری شده است. می‌توان گفت این محصول منجر به کاهش آلودگی و عفونت، کاهش آلودگی تنفسی و آرامش بیماران خواهد شد

هنگام خرید پارچه ملحفه بیمارستانی باید به یکسری نکات توجه نمایید تا خریدی رضایت بخش داشته باشید. این نکات عبارتند از:

  1. باید دارای وزن سبک باشد.
  2. همچنین باید یکبار مصرف باشد یا اگر یکبار مصرف نیست باید قابل شستشو باشد.
  3. از مرغوب‌ترین الیاف بهداشتی در بافت آن استفاده شده باشد.
  4. کیفیت رنگ و بافت آن در برابر شستشو مقاوم باشد (ضد آبژاول باشد ).
  5. باید بهداشتی باشد و به دور از آلودگی باشد.
  6. قیمت آن باید مناسب و مقرون به صرفه باشد.

گروه منسوجات بیمارستانی پارس پارچه ملحفه بیمارستانی را در گرماژهای مختلف عرضه می‌کند. برای اطلاع از منسوجات بیمارستانی پارس با شماره های درج شده در بالا تماس حاصل فرمایید

ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی

ملحفه‌های یکبار مصرف یکی از انواع ملحفه بیمارستانی می‌باشند که سبک و نرم هستند، و همچنین قابلیت برش دادن راحتی دارند، در مکان هایی که به افراد مختلف خدمات می‌دهند، بیشترین و بهترین کاربرد را دارند. ملحفه‌های یکبار مصرف  به صورت رولی بوده، و در واقع به دو حالت رول‌های پرفراژ دار و رول‌های ساده تولید می‌شوند که این رول‌ها معمولا در طول و عرض‌های مختلف تولید می‌شوند. همچنین در بعضی مواقع برای کاربرد خاصی مانند رو تختی، طراحی آنها تغییر کرده مثلاً برای استفاده از ملحفه یکبار مصرف به عنوان روتختی، ملحفه‌ها به صورت ساده یا کشدار طراحی و تولید می‌شوند. این ملحفه‌ها از جنس پارچه ملحفه بیمارستانی اسپان باند تولید می‌شود. از مزایای ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی را می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رعایت موارد بهداشتی
  • کاهش هزینه های دوخت،تعمیر و نگهداری از ملحفه‌های پارچه‌ای
  • کاهش هزینه مصرف آب و مواد شستشو زیرا این ملحفه ها نیازی به شستشو ندارند.
  • عدم نیاز به اتوکشی
  • جابجایی راحت
  • صرفه جویی در وقت برای دوختن و شستشوی ملحفه
  • پیشگیری از انتشار باکتری، میکروب و عفونت‌ها، به خصوص عفونت‌های شایع بیمارستانی

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.