خرید ورق پانچ دست دوم ارزان از آهن اسپات

0

رپورتاژ

محصولات فولادی گاه به صورت ورق هایی با ضخامت مشخص به بازار عرضه شده و مورد استفاده‌های گوناگون قرار می‌گیرند. ورق پانچ، محصولی است که از ورق‌های فولادی یا آلیاژی به دست می‌آید؛ در فرآیند تولید این محصول ورق‌هایی با جنس مشخص، زیر دستگاه پانچ می‌روند و تحت فشار دستگاه، اشکال مورد نظر به صورت منظم روی ورق پیاده می‌شوند، علاوه بر محصول نهایی به دست آمده، ضایعات پانچ شده از ورق نیز مجددا ذوب شده و برای تولید سایر محصولات فلزی و آلیاژی استفاده می‌شوند.

این ورق های پانچ شده بسته به جنس و ضخامتی که دارد، در کاربردهای مختلف مانند درپوش فاضلاب، کف سازه‌های فلزی، دیواره‌ها، نرده‌ها و… استفاده می‌شود. این محصول، به دلیل داشتن ماده اولیه متنوع و همچنین تفاوت در سادگی و پیچیدگی اشکال پانچ شده، می‌تواند قیمت‌های متنوعی داشته باشد.

اگر سری به وبسایت آهن اسپات (Ahanspot) زده باشید، حتما متوجه این موضوع شده اید که خرید ورق پانچ دست دوم ارزان، بسیار به صرفه است و می‌تواند به راحتی بسیاری از نیازهای موردنظر شما به اینگونه ورق‌ها را حل کند. در ادامه، بیشتر درباره نوع دست دوم این فرآورده فولادی صحبت می‌کنیم.

قیمت ورق پانچ دست دوم در Ahanspot

ورق پانچ دست دوم چیست؟

گاهی اوقات پس از تخریب یک سازه و یا تعمیر آن، برخی قطعات فولادی سالم می‌مانند، اما دیگر در آن پروژه کاربردی ندارند. در این شرایط، این قطعات توسط صاحب پروژه به صورت مستقیم یا غیرمستقیم فروخته می‌شود.  این قطعات گاه بدون هیچ تغییری قابل استفاده هستند اما گاهی هم به برشکاری، تمیزکاری و صیقل دادن نیاز دارند تا مجددا قابل استفاده شوند.

ورق پانچ دست دوم، محصولی است که ممکن است  پس از تخریب یا تعمیرات سازه‌ها به دست بیاید. همچنین این امکان وجود دارد که پس از برش دادن و استفاده از این پروفیل (ahanspot.com/cat/profile) در پروژه، بخشی از آن اضافه بیاید؛ در این صورت اگر ابعاد بسیار کوچک باشد، محصول غیرقابل استفاده می‌شود و ضایعات آن به عنوان قراضه آهن، وارد کوره می‌شوند تا ذوب شده و مجددا تبدیل به شمش یا محصولی دیگر شوند، اما در صورتی که اندازه‌های قابل قبول داشته باشد، به عنوان محصول دست دوم به فروش می‌رسد.

کاربرد ورق پانچ دست دوم

به طور کلی اگر استحکام و مقاومت بسیار بالا برایتان در اولویت است، بهتر است یا سراغ محصولات دست دوم نروید یا بسیار وسواس‌گونه آن‌ها را انتخاب کنید، زیرا به هرحال این محصولات یکبار مورداستفاده قرار گرفته اند و اگر عمر زیادی از آن‌ها گذشته باشد، احتمال دارد که چندان استحکامی برای کارهای سنگین نداشته باشند.

ورق پانچ دست دوم اگر اضافه ورق های دیگر باشد بالاترین حد استحکام را دارد و اگر عمر کمی از آن گذشته باشد یا در قسمت‌هایی که متحمل فشار نبوده‌اند(مانند دیوارها) مورد استفاده بوده باشد، در حد خوبی محکم و قابل قبول است. ورق‌های پانچی که برای پله، کف وقسمت‌های خارجی که در معرض شرایط آب و هوایی مختلف هستند استفاده شده باشند، استحکام کمتری دارند و در آخر، محصولاتی از این دسته که عمر بالای ۱۰ سال از آن‌ها گذشته باشد، کمترین میزان استحکام را خواهند داشت.

فارغ از اینکه قرار است ورق پانچ را در کجا استفاده کنید، می‌توانید از آهن اسپات برای مشاهده انواع و قیمت این محصول کمک بگیرید. تنوع موجود در این سایت و قیمت‌های به روز و جدول بندی منظم آن‌ها، در انتخاب و خرید آسان به شما کمک خواهد کرد.

خرید و فروش انواع ورق پانچ

قیمت ورق پانچ دست دوم

اولین نکته درباره قیمت این محصول، این است که ماده اولیه به کار رفته در آن چه باشد؟ این موضوع روی قیمت ورق پانچ نو و فابریک هم موثر است و بنابراین روی انواع دست دوم هم اثرگذار خواهدبود. ورق‌های آلیاژی به دلیل داشتن عناصری که در آن‌ها ویژگی‌های خاص ایجاد می‌کنند، عموما قیمت بیشتر و البته استحکام و دوام بالاتری دارند.

نکته موثر بعدی، میزان عمر است که می‌تواند قیمت ورق پانچ دست دوم را بالا ببرد یا پایین تر بیاورد.همچنین نوع استفاده قبلی نیز می‌تواند روی قیمت اثرگذار باشد، مثلا اگر تنها عملیات برش انجام شده باشد، محصول تقریبا نو به حساب می‌آید اما اگر برای پله یا دیواره بیرونی مورد استفاده بوده باشد، طبیعتا قیمت کمتری خواهد داشت.

خرید ورق پانچ دست دوم

با تمام نکات گفته شده، آن‌چه که پیش از خرید ورق پانچ دست دوم اهمیت دارد، این است که نیاز و اولویت‌های خود را به درستی مشخص کنید. در این راستا نه تنها طول عمر، بلکه جنس، ابعاد و سایر فاکتورهای موثر روی کار هم باید در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، اگر قرار است از ورق پانچ برای ساخت کف سازه استفاده کنید، بهتر است یا سراغ جنس فابریک و دست اول بروید، یا محصول دست دومی پیدا کنید که عمر زیادی نداشته و از جنس آلیاژ‌های مقاوم فولادی باشد.

در مقابل اگر قرار است تنها در بخش کوچکی از این محصول استفاده کنید(مثلا درپوش فاضلاب یا از این قبیل)، می‌توانید به دنبال اجناسی باشید که قیمت پایین‌تری دارند و استفاده از آن‌ها به صرفه‌تر است. در کل، صرفه‌جویی در خرید محصولات اولیه ساخت و ساز تنها در شرایطی خوب است که به کیفیت سازه لطمه نزند و بعدا موجب خسارت‌های بزرگ تر نگردد.

برای خرید و فروش ورق‌پانچ دست دوم، روی این لینک کلیک کنید ؛ دیگر نیازی نیست به بازارهای حضوری آهن سر بزنید، آهن اسپات این امکان را برای کاربرانش فراهم کرده است که به راحتی در بستر فضای مجازی، به معاملات آهن و فولاد بپردازند. تضمین کیفیت، تنوع کالا و داشتن مرجعی معتبر و به روز برای استعلام قیمت‌های دقیق و کارشناسی شده، از مزیت‌های بزرگ این بستر است.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.