چگونه مکمل بدنسازی اورجینال را با فیک تشخیص دهیم؟

0

داروخانه آنلاین داروهلپ شما را به مطالعه این محتوا دعوت میکند

مکمل بدنسازی اصل نقش موثری در بهبود شرایط جسمی ورزشکاران دارد و باید حتما ورزشکاران از روش های تشخیص مکمل های بدنسازی اصل از فیک آشنا باشند.

اگر شروع به خواندن این مقاله کرده اید، حتما ورزشکار هستید و مصرف مکمل های بدنسازی برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد. مکمل های بدنسازی می توانند شما را به هدفتان نزدیک تر کنند و برای سلامت عمومی بدن شما مفید باشند. اما اگر نتوانید یک مکمل بدنسازی اصل خریداری کنید، احتمالا دچار مشکلات بسیار زیادی خواهید شد. مکمل های بدنسازی می توانند باعث بهبود شرایط جسمی شما شوند و در بهبود عملکرد ورزشی شما موثر باشند.

به همین خاطر، باید حتما به دنبال تشخیص مکمل های بدنسازی اورجینال از فیک باشید. در ادامه این مقاله می خواهیم در رابطه با روش های مختلفی که به شما کمک می کنند تا مکمل بدنسازی اصل را از اورجینال تشخیص دهید، اشاره کنیم.

چگونه مکمل بدنسازی اصل را از اورجینال تشخیص دهیم؟

در اینکه مکمل های بدنسازی می توانند باعث بهبود عملکرد ورزشی شما شوند و در عضله سازی شما نقش موثری داشته باشند، شکی نیست. اما بهتر است که برای مصرف یک مکمل بدنسازی به یک سری از موضوعات توجه داشته باشید. اصل بودن مکمل ورزشی یکی از مهم ترین شروطی است که اگر به آن توجه داشته باشید، مکمل های بدنسازی با کیفیت را خریداری می کنید. در ادامه 5 روش اصلی برای تشخیص مکمل بدنسازی اصل از تقلبی را ذکر می کنیم.

روش اول؛ بو کردن مکمل های بدنسازی

اگر جزء مشتریان مکمل های بدنسازی می باشید و با طعم و بوی یک مکمل بدنسازی آشنایی دارید، می توانید به راحتی با بو کردن و چشیدن مکمل های بدنسازی، اصل بودن آن را تشخیص دهید. در صورتی که مکمل های بدنسازی اصل نباشند، احتمال اینکه بو و طعم آن ها با نمونه های اصل متفاوت باشد، وجود دارد.

روش دوم؛ دقت کردن به درپوش محصول

یکی از ساده ترین روش هایی که با کمک آن می توانید اصل بودن مکمل بدنسازی را تشخیص دهید، دقت کردن به درپوش محصول است. یک مکمل بدنسازی دارای درپوش خارجی و درپوش داخلی می باشد. درپوش خارجی که معمولا از جنس بدنه مکمل ورزشی است و تاثیر زیادی بر روی تشخیص اصل بودن و یا تقلبی بودن مکمل بدنسازی ندارد.

اما اگر می خواهید یک مکمل بدنسازی اصل را از فیک تشخیص دهید، باید به درپوش داخلی محصول دقت کنید. درپوش های داخلی مکمل های بدنسازی معمولی آلومینیومی هستند. آلومینیوم به کار رفته در این درپوش ها باید به صورت تمیز دور محصول پیچیده باشند. در صورتی که زوائد خاصی از دور درپوش بیرون زده باشد، احتمال تقلبی بودن آن وجود دارد.

همچنین، درپوش ها باید بدون هیچ زائده و یا سوراخی باشند. در صورتی که درپوش دارای سوراخ، زائده، ناهمواری و … می باشد، از خرید آن مکمل بدنسازی خودداری کنید.

روش سوم؛ توجه به قیمت محصول

با توجه به اینکه قیمت مکمل های بدنسازی روز به روز در حال رشد است، برخی از افراد کلاهبردار به دنبال این هستند که مکمل های بدنسازی بی کیفیت را جای مکمل های بدنسازی اصل و اورجینال به فروش برسانند. به همین خاطر، اگر یک مکمل ورزشی اورجینال با قیمت بسیار پایین به شما فروخته شد، حتما به اصل بودن آن شک کنید.

بنابراین، قبل از خرید یک مکمل بدنسازی، قیمت آن مکمل را در فروشگاه های مختلف چک کنید. در صورتی که قیمت مکمل در فروشگاه های مختلف متفاوت از مکمل ورزشی خریداری شده شما بود، از خرید مکمل بدنسازی جلوگیری کنید.

روش چهارم؛ تطبیق دادن مکمل بدنسازی با عکس اصلی آن

مکمل های بدنسازی خارجی، از کشورهای خارجی وارد ایران می شوند و با لیبل وزارت بهداشت به فروش می روند. بهترین روش برای اینکه بتوانید مکمل بدنسازی اورجینال را از فیک تشخیص دهید این است که عکس مکمل های بدنسازی اصل را با شکل مکمل ورزشی مورد نظر خود تطبیق دهید.

در صورتی که تمامی جزئیات عکس مشابه با محصول مورد نظر شما بود، می توانید مکمل ورزشی خود را خریداری کنید. اما در صورتی که تفاوت های زیادی میان عکس مکمل ورزشی اورجینال با خود مکمل بدنسازی بود، از خرید آن خودداری کنید.

روش پنجم؛ چک کردن برچسب مکمل بدنسازی

برچسب های مکمل های بدنسازی حاوی اطلاعات بسیار مهمی هستند. به همین خاطر، قبل از خرید یک مکمل بدنسازی باید حتما برچسب روی آن را چک کنید. سعی کنید که تمامی اطلاعات مکمل را با نمونه اصلی آن مطابقت دهید.

به طور مثال برخی از مکمل های بدنسازی دارای طعم های مشخصی هستند. اما افراد سودجو برای اینکه فروش خود را بالا ببرند، مکمل های بدنسازی را با طعم های جدید به فروش می رسانند. این در حالی است که یک مکمل بدنسازی اصل دارای این طعم ها نیست!

پس قبل از خرید مکمل ورزشی، اطلاعات روی برچسب محصول را با نمونه اصلی محصول مطابقت دهید و سپس اقدام به خرید مکمل های بدنسازی نمایید.

مکمل بدنسازی اصل را از کجا بخریم؟

حال که با روش های مختلف تشخیص مکمل بدنسازی آشنا شدیم، شاید برای شما این سوال مطرح شود که یک مکمل ورزشی اصل را باید از کجا خریداری کنیم؟ واقعیت این است که داروخانه های معتبر سراسر کشور اقدام به فروش مکمل های بدنسازی اصل می کنند. به همین خاطر، شاید بهترین فروشگاه ها برای خرید مکمل بدنسازی اصل و اورجینال، داروخانه ها باشند.

بهتر است حتما مکمل های بدنسازی را با لیبل وزارت بهداشت خریداری کنید. در واقع، این مکمل ها کیفیت بالایی دارند و از اصل بودن آن ها اطمینان حاصل شده است. تمامی مکمل های بدنسازی که در داخل داروخانه ها به فروش می روند، دارای تاییدیه وزارت بهداشت می باشند.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم در رابطه با فواید مصرف مکمل بدنسازی اورجینال بیشتر صحبت کنیم تا قانع شوید که مکمل های بدنسازی را به صورت اصل بخرید. همچنین، در این مقاله روش های مختلفی را برای تشخیص مکمل های بدنسازی اصل با فیک ذکر کردیم.

در صورتی که قصد خرید مکمل های بدنسازی را دارید، حتما مطالب این مقاله را مطالعه کنید. با کمک 5 روش ذکر شده، می توانید مکمل بدنسازی اصل را از فیک تشخیص دهید و به راحتی از مکمل های بدنسازی با کیفیت استفاده کنید. به عنوان توصیه آخر، به شما توصیه می کنیم که اقدام به خرید مکمل های بدنسازی از فروشگاه های معتبر نمایید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5