صفر تا صد ارتودنسی نامرئی جدیدترین روش درمان الاینر شفاف متحرک

0

رپورتاژ

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های صورت که بر زیبایی تاثیر بسیاری می‌گذارد، دندان‌ها هستند. زمانی که شروع به صحبت با افراد دیگر می‌کنید به طور ناخودآگاه دندان‌های خود را در معرض نمایش قرار می‌دهید. با این حال، نه تنها زیبایی صورت هر فرد مستقیماً با دندان‌های وی ارتباط دارد بلکه دهان و دندان، از نظر بهداشتی نیز باید مورد توجه بسیاری قرار بگیرد. از همین رو، بسیاری از افراد امروزه به دنبال انجام ارتودنسی نامرئی توسط بهترین متخصص ارتودنسی هستند.

نکته مثبت این است که انجام الاینر نامرئی در همه سنین امکان پذیر است. در این روش سیم‌های ارتودنسی بر روی دندان‌ها قابل مشاهده نیست و افراد می‌توانند با اعتماد به نفس بیشتری از آن‌ها استفاده نمایند. همین عامل، یکی از مزیت‌های بزرگ الاینرهای نامرئی می‌باشد که باعث شده در بین بزرگ‌سالان تقاضای بسیاری داشته باشد. با این حال انجام ارتودنسی باید توسط بهترین متخصص ارتودنسی انجام شود تا بیمار نتیجه رضایت بخشی دریافت نماید.

ارتودنسی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و به طبع هزینه ارتودنسی نامرئی نیز تفاوت‌های بسیاری دارد. ارتودنسی لینگوال که ارتودنسی با موارد همرنگ است و ارتودنسی با پلاک ‌های شفاف از جمله پر‌طرفدارترین انواع الاینر نامرئی می‌باشند؛ با این حال، روش‌های متنوع دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به صورت کامل با آن‌ها آشنا شده و عوامل موثر در قیمت ارتودنسی را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

 

ارتودنسی نامرئی یا الاینر چیست ؟

الاینرها که به طور کلی با نام ارتودنسی شناخته می‌شوند، نوعی پلاک شفاف هستند و بیمارانی که علاقه ندارند ارتودنسی آن‌ها مشخص شود می‌توانند از این دسته الاینر نامرئی استفاده کنند. الاینرها قالب‌های متحرکی هستند که از جنس پلاستیک پزشکی ساخته می‌شوند. روش کار ارتودنسی نامرئی مانند سایر ارتودنسی‌ها بوده و به این صورت است که در طولانی مدت با اعمال نیرویی مداوم باعث مرتب شدن محل قرارگیری دندان‌های نامناسب در دهان می‌شوند.

انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی نامرئی

البته انتخاب بهترین ارتودنسی باید بعد از بررسی‌های دقیق توسط پزشک انجام بگیرد و بهترین متخصص ارتودنسی کسی است که با در نظر گرفتن نیازها و بودجه بیماران بهترین راه حل را برای آن‌ها پیدا کند. در صورتی‌که علاقه‌مند به انجام الاینر نامرئی هستید؛ بهتر است هزینه ارتودنسی را برای خود تخمین بزنید و سپس یکی از روش‌ها را در نظر بگیرید. پلاک‌هایی که در ارتودنسی نامرئی مورد استفاده قرار می‌گیرند توسط دستگاه‌های پیشرفته پزشکی ساخته و مطابق دندان هر فرد اندازه‌گیری می‌شوند. شما با استفاده از الاینر نامرئی دیگر نیازی به استفاده از بند، براکت و یا سیم فلزی بر روی دندان خود نخواهید داشت و تنها با صرفه هزینه ارتودنسی می‌توانید اقدام به درمان دندان‌های نامرتب خود نمایید.

دکتر خطیبی متخصص ارتودنسی

دکتر خطیبی متخصص ارتودنسی  در کرج با داشتن سابقه درخشان پزشکی در زمینه ارتودنسی توانسته رضایت مشتریان خود را تا به امروز به دست آورد؛ در همین راستا، برای بیمارانی که علاقه‌‌مند به استفاده از ارتودنسی نامرئی برای دندان‌های نامرتب خود هستند، پس از تایید دکتر خطیبی، پلاک‌های منحصر‌به‌فردی که با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری و دستگاه‌های پزشکی مجهز به تصویربرداری سه‌بُعدی طراحی شده اند، ساخته می‌شود.

مدت زمان باقی ماندن پلاک های ارتودنسی نامرئی

پلاک‌هایی که برای ارتودنسی نامرئی در نظر گرفته می‌شوند باید به مدت سه هفته و 22 ساعت در روز در دهان فرد بیمار قرار بگیرند و بیمار برای خوردن، مسواک زدن و سیگار کشیدن ملزم است تا ارتودنسی خود را از دهان خارج کند. همچنین به جز آب خوردن، برای نوشیدن هر نوشیدنی دیگری باید ارتودنسی خود را برداشته و پس از آن بر روی دندان‌های خود قرار دهید.

بهترین نتیجه درمان با ارتودنسی

در برخی موارد با توجه به بررسی‌های پزشک برای بیمار اتچمنت در نظر گرفته می‌شود که بیماران باید طبق دستور العمل از آن‌ها استفاده نمایند. همچنین، اگر در‌ صدد تخمین هزینه ارتودنسی هستید باید بدانید که تمامی اقدامات لازم برای ارتودنسی پس از درمان‌های دندانپزشکی مانند پر کردن، کشیدن، گذاشتن روکش و درمان‌های لثه انجام خواهد گرفت؛ بنابراین، برای دریافت بهترین نتیجه درمان نیاز است تا به بهترین متخصص ارتودنسی مراجعه نمایید تا با خیال راحت درمان همه مشکلات دندان‌های خود را به پزشک بسپارید.

در صورتی که علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت برای مشاوره با دکتر خطیبی هستید می‌توانید از راه‌های ارتباطی شماره تماس 02165247966 و شماره  02165248978 و شماره واتس اپ 09199767767 در صورت دریافت پاسخ به سوالات خارج از وقت اداری استفاده نمایید. اما قبل از هر اقدام بهتر است اطلاعات خود را در مورد انواع ارتودنسی نامرئی و مزایای آن‌ها بالا ببرید.

برای دریافت ویزیت رایگان و مشاوره ارتودنسی کلیک کنید : https://dr-khatibi.ir

ارتودنسی نامرئی به روش‌های متنوعی انجام می‌شود که عبارت اند از :

 ارتودنسی لینگوال

در روش ارتودنسی نامرئی با براکت­های لینگوال، سیم‌های ارتودنسی در قسمت پشتی دندان‌های فک بالا و فک پایین قرار داده می‌شوند. با این حال این نوع از الاینر نامرئی به دلیل مزاحمتی که برای زبان فرد بیمار ایجاد می‌کند، معمولا توسط پیشنهاد نمی‌شود.

 ارتودنسی با پلاک‌ های شفاف

در روش ارتودنسی لینگوال با پلاک‌های شفاف، پزشک متخصص از پلاک‌های شفاف بر روی دندان‌های بیمار استفاده می‌کند. این نوع از درمان با توجه به بررسی پزشک انجام می‌شود و بیمارانی که از این روش الاینر نامرئی استفاده می‌کنند باید هر دو الی سه هفته یک بار پلاک‌های خود را عوض کنند.

ارتودنسی با براکت همرنگ دندان

در روش ارتودنسی با براکت همرنگ دندان، پزشک از براکت­هایی استفاده می‌کند که هم‌رنگ دندان‌ها هستند. این روش یکی از بهترین روش‌ها در ارتودنسی است. دکتر خطیبی بهترین متخصص ارتودنسی در کرج می‌باشد که با صبر و حوصله فراوان، بهترین شیوه ارتودنسی را با بهترین هزینه ارتودنسی برای شما انتخاب می‌کند تا بتوانید لبخند زیبا‌تری را داشته باشید.

خوب است بدانید که دکتر امیرحسین خطیبی دانش آموخته رشته تخصصی ارتودنسی و ناهنجاری‌های فک و صورت و دارای بورد تخصصی می‌باشد. وی عضو کمیته پژوهشی دانشگاه و عضو انجمن صنفی دانشجویان بوده و دارای مقالات چاپ شده در ژورنال‌های معتبر دنیا است. دکتر خطیبی  عضو انجمن ارتودنتیست‌های ایران، هیئت علمی دانشگاه و فدراسیون جهانی ارتودنتیست‌ها می‌باشد و با سپردن درمان دندان‌های خود به دکتر می‌توانید از بهترین خدمات با مناسب‌ترین هزینه ارتودنسی برخوردار شوید.

 ارتودنسی بدون سیم

ارتودنسی بدون سیم یکی دیگر از روش‌های ارتودنسی است که با استفاده از نوعی سیستم الاینر تراپی؛ به معنی مرتب نمودن دندان‌ها به وسیله ردیف کننده‌های دندانی بدون سیم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هزینه ارتودنسی نامرئی چقدر است؟

یکی از اساسی‌ترین چالش‌هایی که بیماران در زمینه ارتودنسی نامرئی با آن مواجه هستند، هزینه ارتودنسی می‌باشد. معمولا بهترین متخصص ارتودنسی کسی است که از مواد با‌کیفیت و روش‌های اصولی در درمان بیماران استفاده می‌کند و بنا‌بر‌این ممکن است قیمت ارتودنسی هر پزشک با پزشک دیگر متفاوت باشد. در نظر داشته باشید که الاینر نامرئی در کلینیک دکتر خطیبی کاملا توسط دکتر خطیبی انجام می‌شود و با 7 سال سابقه درمان ، به عنوان بهترین در بین بیماران شناخته می‌شود.

هزینه ارتودنسی با توجه به شرایط مختلف می‌تواند متغیر باشد که در ادامه به بررسی هر یک از این شرایط می‌پردازیم :

تاثیر سن بیمار در هزینه ارتودنسی

سن بیمار یکی از مهم‌ترین عوامل در هزینه ارتودنسی می‌باشد؛ اگرچه الاینر نامرئی در همه سنین قابل انجام است و تاثیرات مثبت و دائمی خواهد داشت اما این روش برای کودکان سریعتر نتیجه می‌دهد و با بالا رفتن سن مدت زمان استفاده از ارتودنسی نیز بیشتر خواهد شد. در ارتودنسی بزرگ‌سالان به دلیل تکمیل رشد هر دو فک، درمان کمی دشوارتر و تا حدودی طولانی‌تر انجام می‌گیرد.

 تاثیر نوع و روش درمان ارتودنسی در هزینه ارتودنسی

همان‌طور که اشاره کردیم، ارتودنسی نامرئی دارای روش‌های متفاوتی است که پزشک متخصص با بررسی دندان‌های بیمار در نظر می‌گیرد. با این حال، به صورت کلی قیمت ارتودنسی ثابت نسبت به ارتودنسی متحرک بالاتر می‌باشد. شما می‌توانید با انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی درمان خود را با هزینه‌های مناسب و به صورت کامل انجام دهید تا دیگر نیازی به بازگشت دوباره به درمان فک و دندان نداشته باشید.

تاثیر بیماری‌های دهان و دندان در هزینه ارتودنسی

بیمارانی که دارای ناهنجاری در دهان و دندان خود هستند، باید قبل از انجام ارتودنسی اقدام به بهبودی نمایند. بنابراین، هر چه مشکلات شما در این زمینه بیشتر باشد به طبع تاثیر مستقیمی بر روی هزینه ارتودنسی شما در نهایت خواهد گذاشت.

 

سوالات متداول

آیا استفاده از ارتودنسی نامرئی برای دندان‌ها موثر است؟

ارتودنسی نامرئی یکی از بهترین راه‌ها برای درمان نا‌مرتب بودن و کجی دندان‌های فک بالا و فک پایین به‌شمار می‌آیند. همچنین شما با استفاده از ارتودنسی نامرئی می‌توانید بدون استفاده از براکت­های سیم مانند و یا فلزی، به‌راحتی اقدام به درمان دندان‌های خود نمایید. با این حال، انتخاب بهترین نوع درمان همیشه باید بر اساس نظر پزشک متخصص انجام پذیرد و برخی از بیماری‌های فک و دندان با استفاده از ارتودنسی نامرئی درمان پذیر نمی‌باشند.

 درمان دندان‌ها با استفاده از ارتودنسی با الاینرهای متحرک نامرئی چقدر طول می‌کشد؟

از عوامل تاثیر‌گذار بر روی درمان دندان‌ها می‌توان به شدت ناهنجاری‌های دندان‌ها اشاره کرد. با این حال، از ارتودنسی نامرئی برای برخی از ناهنجاری‌ها استفاده می‌شود و معمولا بیماران بعد از حدود یک سال استفاده مداوم از این براکت­ها به بهبودی خواهند رسید.

 

آیا درمان با ارتودنسی نامرئی بازگشت دارد؟

اگر به پزشک متخصص مراجعه کرده باشید و تمامی مراحل درمان را به خوبی طی کرده باشید، استخوان‌های فک و دندان‌های شما به وضعیت ثابتی خواهند رسید و از همین رو درمان شما دائمی خواهد بود.

قیمت ارتودنسی نامرئی نسبت به ارتودنسی مرئی چه تفاوتی دارد؟

ارتودنسی نامرئی معمولا کمی گران قیمت‌تر از سایر روش‌های ارتودنسی می‌باشد.

چند ساعت در روز باید ارتودنسی نامرئی را استفاده کنیم؟

بیمارانی که از ارتودنسی نامرئی استفاده می‌کنند باید از 24 ساعت در روز حدود 20 الی 22 ساعت این الاینرها را بر روی دندان‌های خود داشته باشند تا بتوانند به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنند. شما تنها زمان‌هایی باید ارتودنسی نامرئی را از دهان بیرون آورید که می‌خواهید غذا یا نوشیدنی صرف کنید و بلافاصله پس از غذا خوردن باید از ارتودنسی خود استفاده نمایید.

 

 نتیجه گیری

در این مقاله، درباره صفر تا صد ارتودنسی نامرئی دندان صحبت کردیم. گفتیم که روش‌های مختلف ارتودنسی چیست و هزینه ارتودنسی چقدر است. اگر قصد دارید دندان‌های خود را ارتودنسی کنید، کلینیک دکتر خطیبی اینجاست تا لبخند زیباتری به شما هدیه دهد. شما می‌توانید با استفاده از خدمات با کیفیت ارائه شده در کلینیک دکتر خطیبی زیباترین و سالم‌ترین دندان‌ها را داشته باشید.

برای برقراری ارتباط و دریافت مشاوره به صورت حضوری و آنلاین به صورت تخصصی از دکتر خطیبی با شماره تماس 02165247966 و شماره  02165248978 تماس بگیرید. برای دریافت پاسخ سوالات خود در خارج از وقت اداری با شماره واتس اپ 09199767767 در ارتباط باشید.

برای دریافت ویزیت رایگان و مشاوره ارتودنسی وبسایت : https://dr-khatibi.ir

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.