همه چیز درباره ی خرید مبلمان اداری

0

رپورتاژ

مبلمان اداری یکی از اجزای مهم در محیط کار می باشد. میز، صندلی و مبلمانی که در یک محیط کاری استفاده می شود اهمیت زیادی در روحیه افراد داشته و باعث تغییر در نحوه ی کار خواهد شد. استفاده از رنگ مناسب، راحتی، کیفیت و دکوراسیون مناسب موضوع مهمی است که در انتخاب مبلمان اداری باید به آن ها توجه نمود. اگر کسب و کار و شرکت جدیدی افتتاح نموده اید باید تمرکز زیادی بر روی این موضوع داشته باشید.

احتمالا به شرکت های بزرگ و موفق مراجعه نموده اید. دکوراسیون و مبلمان اداری این شرکت چه خصوصیات و ویژگی هایی داشت که نظر شما را جلب نمود؟ باید توجه داشته باشید که دکوراسیون محیط کار می تواند تاثیر زیادی را بر روند کاری شرکت داشته باشد. متاسفانه برخی از افراد خرید مبلمان اداری با کیفیت و مناسب را هزینه اضافی می دانند و اعتقادی به انجام این کار ندارند اما باید بدانید که توجه کافی و لازم به این نکات کمک زیادی در رشد و پیشرفت کاری شما و همکارانتان خواهد داشت.

مبلمان اداری با کیفیتی را انتخاب نمایید

اگر به دنبال ساخت کسب و کار حرفه ای و پیشرفته ای هستید حتما باید دفتر کار و شرکت مناسبی را برای خود ایجاد نمایید. کیفیت مبلمان اداری تاثیر بسیار زیادی را در حرفه ای دیده شدن شما دارد. فرض کنید ارباب رجوعی به شرکت مراجعه نموده، اولین چیزی که توجه او را جلب خواهد کرد مبلمان و وسایل موجود در محیط کار می باشد. در صورتی که کیفیت مبلمان و وسایل موجود بالا و قابل قبول باشد احتمالا اعتماد بهتر و بیشتری را به کار شما خواهد داشت. اولین قضاوت هر کس از کار شما دیدن محیط کار می باشد.

توجه داشته باشید که کارکنان شرکت باید ساعت ها بر روی صندلی های محیط کار نشسته و کار خودشان را انجام دهند. در صورتی که کیفیت مبلمان اداری بالا نباشد قطعا بعد از مدت کوتاهی کمر درد و گردن درد به سراغ افراد خواهد آمد. در صورتی که اگر مبلمان کیفیت استاندارد و خوبی را داشته باشد هر کس می تواند ساعت ها بدون خستگی به کار خود ادامه دهد. بنابراین توجه داشته باشید که داشتن مبلمان با کیفیت در محیط کار موجب جلب نظر مشتری و راحتی کارکنان مجموعه خواهد شد.

حتما از یک طراح متخصص برای دکوراسیون و انتخاب مبلمان اداری کمک بگیرید

کار طراحی و دکوراسیون کار راحتی نیست و حتما باید توسط فرد حرفه ای انجام گردد. برخی به اشتباه این تصور را دارند که کمک گرفتن از یک معمار و طراح یک هزینه ی اضافی است و خودشان قادر به انجام هر کاری می باشند. باید بدانید که نحوه ی صحیح دکوراسیون و انتخاب مبلمان اداری کار راحت و آسانی نیست. ممکن است خودتان با خرید وسایل و متریال های نادرست پول زیادی را صرف کنید و به نتیجه مطلوب و دلخواه خود نرسید.

مبلمان اداری حتما باید با سایر متریال های موجود در فضا هارمونی یکسانی را ایجاد نماید. به طور مثال در اتاق یک مدیر حتما باید رنگ آمیزی، مبلمان ارباب رجوع و میز کار مدیر با هم یک هماهنگی مناسبی را ایجاد نمایند. قطعا برای ایجاد این هارمونی بهتر است حتما از یک طراح و معمار متخصص استفاده کنید. نوع کف سازی، جنس و نوع مبلمان اداری از جمله موارد تخصصی هستند که حتما باید توسط یک طراح حرفه ای انتخاب شوند. شما می توانید با عرضه سلیقه و نظر خود از معمار بخواهید تا مناسب ترین فضا را در محیط کار شما طراحی نماید.

مبلمان اداری را متناسب با محیط انتخاب نمایید

مناسب بودن مبلمان اداری با هر محیط و هر اتاق یک اصل اساسی می باشد. به طور مثال سالن انتظاری که در شرکت وجود دارد باید دارای مبلمان راحت باشد و رنگ خنثی و آرام کننده ای را داشته باشد. شما باید توجه داشته باشید که ارباب رجوع هنگام نشستن در این سالن حتما باید احساس آرامش و راحتی داشته باشد. استفاده از رنگ های تیره در این محیط اصلا توصیه نمی شود. رنگ های کرمی و سفید را برای مبلمان خود در این منطقه انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که پشتی مبلمان حتما باید راحت و استاندارد باشند.

اگر برای اتاق کنفرانس و جلسه مبلمان اداری انتخاب می نمایید باید موضوعات متفاوت دیگری را در نظر داشته باشید. در اتاقی که جلسات مهم برگزار می شود و افراد با ارائه پیشنهادات و نظرات خود نیز به خلاقیت دارند باید از مبلمان اداری استفاده شود که خلاقیت افراد را تحریک نماید. میز کنفرانس حتما باید به اندازه ی کافی بزرگ و وسیع باشد و کارکنان توانایی قرار دادن وسایل و کامپیوتر خود را داشته باشند. در این اتاق نباید از وسایل و اشیا زیادی استفاده شود. مواردی که باعث حواس پرتی می شوند حتما باید حذف گردند.

زیبایی و کاربردی بودن مبلمان اداری را در نظر داشته باشید

بعد از توجه به مواردی که در بالا ذکر شد حتما باید به زیبایی ظاهری مبلمان نیز توجه کنید. زیبا بودن مبلمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. مبلمان اولین چیزی است که توجه افراد را به خود جلب خواهد نمود. بنابراین از طرح های به روز و زیبا استفاده نمایید. متاسفانه برخی از افراد تنها به راحتی مبلمان توجه می نمایند و این موضوع سبب غافل شدن آن ها از زیبایی ظاهری مبلمان می شود. این کار کاملا غلط و نادرست می باشد.

کاربردی بودن مبلمان نیز از موارد مهم می باشد. به طور مثال شما نباید مبلمانی را خریداری کنید که تنها برای یک اتاق مناسب باشد و در سایر جاها کاربردی نداشته باشد. ممکن است بعد از مدتی کاربری اتاق را تغییر بدهید و لازم باشد از مبلمان در جای دیگری استفاده کنید. توجه به این نکات می تواند سبب انتخاب مبلمان مناسبی برای محیط کار شما شود. توجه به هزینه و قیمت مبلمان نیز مورد مهمی است. حتما قبل از خریداری هر وسیله ای تحقیقات کافی و لازم را درباره ی آن انجام دهید. در صورتی که قیمت ها غیر منطقی و بسیار بالا باشد بهتر است مورد دیگری را برای خرید انتخاب نمایید. البته گول قیمت های بسیار ارزان را نیز نخورید. توجه داشته باشید که کیفیت حتما باید اولویت اصلی شما باشد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.