اعتماد به نفس در ازدواج

0

رپورتاژ

چکیده : بعضی ها اعتماد به نفس را با “جلوی همه بلند صحبت کردن” و بعضی مهارت های اجتماعی اشتباه می گیرند …

بعضی ها اعتماد به نفس را با “جلوی همه بلند صحبت کردن” و بعضی مهارت های اجتماعی اشتباه می گیرند، در حالی که این ها دقیقا مهارت هایی هستند که ممکن است در یک آدمی که اعتماد به نفس هم ندارد وجود داشته باشد. در واقع می شود یک آدمی اعتماد به نفس نداشته باشد ولی بتواند جلوی همه صحبت کند. ابراز عشق کند یا وقتی لازم است حقش را هم بگیرد چون مهارت لازم برای انجام این کار، در او وجود دارد و ارتباطی هم با اعتماد به نفس ندارد.

اعتماد به نفس در ازدواج نقش مهمی ایفا می کند. داشتن اعتماد به نفس بالا در مقابل زنان یا مردان به شما کمک می کند ابراز احساسات کنید و هرچیزی که لایقش هستید را از رابطه عاشقانه ی خود بگیرید. عدم اعتماد به نفس در ازدواج می توان ازدواج و رابطه ی شما را با مشکلات جدی رو به رو کند به همین دلیل لازم است خیلی سریع برای درمان عزت نفس خود اقدام کنید.

 اعتماد به نفس در مقابل زنان

برای افرایش اعتماد به نفس در مقابل زنان به مردان توصیه می شود به طور منظم ورزش کنند. ورزش منظم و همیشگی سطح انرژی شما را بالا می‌برد و مواد شیمیایی مختلفی تولید می‌کند مثل تستسترون و اندروفین که حالت مثبت تری به شما می‌دهد. به نظر می‌رسد ورزش به طور خودکار باعث افزایش اعتماد به نفس در مقابل زنان می‌شود و رویکرد شما را نسبت به زندگی تغییر می‌دهد.

برای افزایش اعتماد به نفس در مقابل زنان لازم است به فیزیک بدنی خود توجه خاص کنیم. حالت و وضعیت جسمی در میزان اعتماد به نفس مردان بسیار موثر است. بسیاری از اوقات افراد وقت ندارند که با منش و شخصیت ما آشنا شوند، بنابراین آنان از روی لباس و ظواهر ما به قضاوت درباره شخصیت ما می‌پردازند. به خصوص زنان نیز به ظاهر مردان اهمیت زیادی می دهند. در نتیجه یک مرد برای افزایش اعتماد به نفس در مقابل زنان باید به ظاهر خود توجه ویژه ای داشته باشد.

 اعتماد به نفس در برابر مردان

برای زنان اگر تنها یک راه برای افزایش اعتماد به نفس در مقابل مردان وجود داشته باشد آن لبخند زدن است. همین لبخند زیبا می‌تواند با اعتماد به نفس و مسلط نشانتان دهد. اما این تاثیر تنها خارجی نیست، از نظر علمی ثابت شده که لبخند می‌تواند به کاهش استرس نیز کمک کند. کم شدن استرس کمک می‌کند آرام‌تر و شادتر باشیم. پس سعی کنید در روابط روزانه خود از لبخند استفاده کنید. می توانید با استفاده از مقاله ی 15 چیزی که برای مردها از ظاهر مهمتر است آگاه شوید.

نداشتن اعتماد به نفس در ازدواج

عدم اعتماد به نفس مانند یک مانع بزرگ در مسیر پیشرفت شما می باشد و دائما شما را به عقب سوق می دهد. این افراد به کارهایی که انجام می دهند باور ندارند به همین دلیل تمام کارهایشان حتی ازدواجشان با شکست مواجه می شوند. برای اینکه ازدواج موفقی را تجربه کنید باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید. راهکارهای زیر می توانند در این زمینه شما را یاری کنند.

1- شما خودتان را همینجوری که هستید دوست بدارید وعاشق خودتان باشید. بقیه بدون توجه به ظاهر وچیزهای دیگر عاشقتان می شوند. هر زنی باید این تکنیک چطور دل شوهرم ببرم را بداند و از آن استفاده کند.

2- از عبارات تاکیدی استفاده نمایید: بارها وبارها به خود بگویید که من زیبا هستم ،من همینجوری که هستم زیبا هستم وباورش کنید. ویادتان باشد که باید با هر بار تکرار کردن در شما احساس خوب ایجاد کند. البته اگر در روزهای اول ذهنتان مقاومت کرد ومسخره تان کرد نگران نباشید. به مرور ذهنتان هم با شما همراه می شود.اینقدر این کار را ادامه دهید تا این جمله را باور کنید. همچنین از عبارات تاکیدی دیگر مثل من ارزشمندم-من فوق العاده ام-من دوست داشتنی هستم و…استفاده نمایید.

3- پیشنهاد می کنم برای پیدا کردن حس ارزشمندی ودوست داشتن خود از دوره عزت نفس استفاده نمایید.

راهکارهایی برای افزایش اعتماد به نفس در ازدواج

اعتماد به نفس در ازدواج، کسب و کار و زندگی بسیار مهم است. شاید شما در اغلب اوقات از اعتماد به نفس خوبی برخودار باشید اما بقیه اوقات چطور وقتی که می‌خواهید یک رابطه عاطفی برقرار کنید، بدون اعتماد به نفس چکار خواهید کرد؟ برای تقویت رابطه کنونی‌تان چه کار می‌کنید؟ اعتماد به نفس شما انتخاب‌های بیشتری می‌دهد. اجازه می‌دهد تا استانداردهای بالاتری داشته باشید.

هر چه نباشد انتخاب فردی که می‌خواهید با او زندگی کنید مهم‌ترین تصمیم زندگی‌ شما است. وقتی اعتماد به نفس دارید می‌توانید از بین گزینه‌های بیشتری دست به انتخاب بزنید. اما حالا که ازدواج را شروع کرده‌اید زمان از دست دادن اعتماد به نفس در این مورد نیست. چرا که این سبب پایان ازدواج خواهد شد. این نیروی جادویی در خود رابطه مهم‌تر است. اگر نسبت به خود اعتماد به نفس نداشته باشید در رابطه هم نیز نخواهید داشت. در این صورت به طرف مقابل اعتماد نخواهید کرد. در نتیجه تبدیل به فردی مشکوک، حسود و نیازمند خواهید شد که در نهایت ازدواج را از بین خواهد برد. می توانید از تکنیک بالا بردن اعتماد به نفس در سه روز نیز استفاده کنید.

 درمان عزت نفس پایین

این جمله که: «فقط عزت نفس بیشتری داشته باشید» یکی از کلیشه‌ای‌ترین جملاتی است که همه از آن استفاده می‌کنند و در عین حال به هیچ وجه کاربردی هم نیست. برای درمان عزت نفس پایین باید روی شهامت خود متمرکز شوید. اعتماد به نفس در ازدواج احساسی است که از یادگیری مهارت به خود اطمینان داشتن حاصل می‌شود. برای ایجاد کردن آن نیاز به زمان دارید. شهامت داشتن یک انتخاب است. یک تصمیم است.

شما می‌توانید این مهارت را یاد بگیرید. فقط کافی است شهامت آن را داشته باشید تا از مرز راحتی خود گذر کنید. پس اگر فرد جذابی را مشاهده می‌کنید بروید و با او صحبت کنید. اعتماد به نفس در رابطه اجازه می‌دهد تا اعتماد کنید. با پیدا کردن و عبور از مرزهای راحتی خود می‌توانید دوباره اعتماد به نفس را در خود ایجاد کنید.

 پذیرفتن ظاهر خود

برخی از افراد نیز با ظاهر خود مشکل دارند. آنها فکر می کنند که چهره ای زشت دارند و دیگران حاضر به برقراری ارتباط با افراد زشت نیستند. برخی دیگر به دلیل داشتن وجود مشکلات و نقص های جسمی در اعضای بدن دچار این حس و کناره گیری از جامعه می شوند. راهکار برای این دسته از افراد این است که سعی کنند دیدشان را نسبت به خود مثبت کرده و به قول معروف نیمه پر لیوان را ببینند.

توجه به زیبایی های ظاهری هم نوعی تشکر از خداوند بزرگ محسوب می شود و هم اعتماد به نفس فرد را به واسطه دیدن زیبایی هایش دو چندان می کند. این افراد باید بدانند که هر طور به خود نگاه کنند و هر نظری در مورد خود داشته باشند در اطرافیان نیز تاثیر میگذارد و باعث می شود دیگران نیز در مورد آنها همان گونه فکر کرده و نظر دهند. در این ارتباط برخی از جمله جالبی چون: «تا خودت خودتو قبول نداشته باشی هیچ کس تو رو قبول نمی کنه» استفاده می کنند.

عدم اعتماد به نفس یکی از مهمترین مشکلات برخی از جوانان می باشد. بسیاری از جوانب زندگی فردی و اجتماعی آنها را تحت الشعاع خود قرار داده است. معمولا این افراد در صحبت کردن دچار مشکل هستند. آنها همیشه می گویند که به هنگام سخن گفتن با دیگران به خصوص افراد غریبه دست و پایشان را گم کرده و کلمات و واژگان را فراموش می کنند. در کل قادر به انتقال درست منظور و هدفشان به فرد مقابل نمی باشند. همین امر در بسیاری از اوقات باعث ایجاد سوء تفاهم و از دست رفتن بسیاری از موقعیت های خوب زندگی شده است و روز به روز اعتماد به نفس آنها را کمتر و کمتر کرده است.

سخن اخر

اگر شما به خودتان و توانایی‌هایتان اعتماد نداشته باشید هیچ فرد دیگری هم شما را باور نخواهد کرد. اعتماد به نفس یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هر فردی است که خوشبختانه این ویژگی را با تمرین و تکنیک می‌توانید در خود تقویت کنید. برای بالا بردن اعتماد به نفس‌تان کافیست از مشاوره رایگان تلفنی آوای مشاوران استفاده کنید . مشاوربه شما کمک میکند اعتماد به نفس‌تان را در زندگی شخصی، کار و در روابط عاطفی‌تان بالا ببرید بطوریکه به راحتی بتوانید از توانایی‌های‌تان بهره ببرید و با قدرت خواسته‌ها و انتظاراتتان را با دیگران مطرح کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.