راهنمای خرید دستگاه تست قند خون

0

رپورتاژ

با مراجعه به مراکز فروش تجهیزات پزشکی ، مثل داروخانه ها ، فروشگاه ها و سایت های فروش این اقلام ، با درخواست دستگاه تست قند خون ( گلوکومتر ) ، ، لیست طولانی از انواع دستگاه ها به مشتری ارائه می شود . هر دستگاه از برندی ویژه بوده و دارای قابلیت های متفاوت می باشد .
در این شرایط ، روند انتخاب و خرید بهترین دستگاه می تواند برای خریدار دشوار باشد .
به همین دلیل ، توصیه شده است تا افراد ابتدا نیاز و هدف خود را از دستگاه تست قند خون معین کرده ؛ و سپس با پزشک و یا مشاورین فروش تجهیزات پزشکی مشور نمایند . چرا که دستگاه ها با یکدیگر از بسیاری لحاظ تفاوت داشته و شخص باید دستگاهی را انتخاب نماید که دقیقا مطاق با نیاز و میزان استفاده شخص از آن محصول باشد .
در زیر ، به بررسی نکات ضروری هنگام خرید دستگاه تست قند خون پرداخته شده است ؛ تا به کمک آن بتوان انتخاب دقیق تری هنگام خرید این کالا داشت .

دستگاه تست قند خون

راهنمای خرید دستگاه گلوکومتر :

هنگام خرید دستگاه تست قند خون ، نکات بسیار زیادی باید مورد توجه قرار بگیرند . هر دستگاه با دیگری تفاوت داشته و هر قابلیت می تواند تاثیر نهایی تست قند خون را تغییر دهد . دستگاه ها باید از لحاظ :

  • برند سازنده
  • مدل
  • مشخصات
  • دقت و سرعت عمل
  • خون مورد نیاز
  • در دسترس بودن اقلام جانبی
  • قیمت محصول
  • و … مورد بررسی قرار بگیرند .

برند سازنده دستگاه تست قند خون :

برند های برتر ، محصولاتی را ارائه داده اند که سطح کیفی آنان بسیار بالا می باشد . نتایج ارائه شده توسط این دستگاه ها از میزان دقت بالایی برخوردار بوده و مقدار خطای آنان رقمی در حدود صفر می باشد . به همین علت هم در منازل ، و هم در برخی مراکز خدمات درمانی جهت بررسی فوری قند خون مورد استفاده قرار می گیرد .
برند های برتر ، صرفا برند های خارجی نیستند . بلکه برخی از برند های ایرانی نیز در دسته ی بهترین ها قرار دارند .

راهنمای خرید دستگاه تست قند خون

در دسترس بودن اقلام جانبی دستگاه تست قند خون :

یکی از مهم ترین نکات حین خرید دستگاه های تست قند خون ، توجه به در دسترس بودن اقلام جانبی آن است . برخی برند های خارجی به علت مشکلاتی همچون تحریم ها ، عدم دسترسی به ان کشور و … ، با مشکلات اقلام روبرو هستند . در این شرایط ، اقلامی همچون نوار های تست و سوزن های تست در بازار نایاب و یا کمیاب می شوند .
نوار تست از جمله اصلی ترین لوازم هر دستگاه تست قند خون است که منحصرا متعلق به همان برند می باشد . برای استفاده از دستگاه ها ، باید نوار هایی تنها از همان برند مورد استفاده قرار بگیرد . با عدم دسترسی به نوار های تست ، عملا دستگاه بدون استفاده خواهد شد .

مشخصات گلوکومتر :

هر دستگاه دارای مشخصات خاصی بوده و ویژگی های منحصر به فردی دارد . برخی دستگاه ها با نمونه های کمتر از حجم خون می توانند شروع به کار کنند ؛ در حالی که برخی دیگر به حجم بیشتری از خون احتیاج دارند . معمولا هرچقدر که خون مورد نیاز برای شروع به تست کمتر باشد ، درد احساس شده برای کاربر کمتر بوده و دقت ارائه ی نتایج نیز بیشتر خواهد بود . معمولا نمونه های مدرن تر دستگاه های تست خون ، به کمترین میزان نمونه احتیاج دارند .

لوازم جانبی دستگاه تست قند خون

مدل دستگاه و قابلیت های آن :

برند های مختلف جهت ارتقا سطح سلامت افراد و نیز جلب نظر مشتریان ، سعی بر افزودن قابلیت ها و ویژگی هایی برای هر دستگاه نموده اند که با سایر دستگاه ها متفاوت باشد .

  •  برخی دستگاه ها علاوه بر قابلیت سنجش قند خون ، قابلیت سنجش چربی خون را نیز دارند . این نمونه ها برای افرادی که دارای بیماری های مربوط به چربی خون نیز هستند ، بهترین گزینه می باشد . چرا که می توان همزمان فاکتور های خونی متعددی را تحت نظر داشت .
  •  برخی دیگر از نمونه ها ، قابلیت اعلام نتایج به صورت صوتی را دارند . معمولا بیماران دیابتی افراد میانسال بوده و یا به علت ماهیت بیماری دیابت ، ممکن است با ضعف بینایی روبرو شده باشند . در این شرایط ، اعلام نتایج به صورت صوتی کمک می کند تا بتوان بدون نیاز به سررسی مانیتور دستگاه ، نتیجه را دریافت نمود .
  •  هشدار میزان قند خون ، تنظیم آلارم یاداور ، خاموشی خودکار دستگاه ، و … ، از دیگر قابلیت هایی هستند که برخی دستگاه ها جهت تمایز از دیگر مدل ها تدارک دیده اند .
    با توجه به این شرایط ، شخص باید ابتدا هدف خود و میزان نیاز از دستگاه را بررسی نماید . برخی افراد تنها جهت تست روزانه ی قند خون ، از این دستگاه استفاده می کنند . اما برخی دیگر از جمله بیماران دیابتی ، باید روزانه چندین مرتبه از دستگاه استفاده نمایند .

در این شرایط ، میزان نیاز و هدف شخص از دستگاه متفاوت بوده و باید دستگاهی متناسب با آن را انتخاب نماید .

بودجه مورد نظر :

بودجه ی تخصیص داده شده برای خرید دستگاه تست قند خون از مهم ترین فاکتور ها می باشد . معمولا برند های خارجی و وارداتی ، و نیز برند هایی که دارای قابلیت های خاص هستند ، نیازمند پرداخت هزینه ی بالاتری نیز هستند . در این شرایط ، باید هزینه ی تهیه اقلام جانبی را نیز در نظر گرفت .
این شرایط برای افرادی که روزانه س الی 4 مرتبه نیاز به چکاپ قند خون دارند ، ممکن است از لحاظ مالی مقرون به صرفه نباشد . این در حالیست که برخی نمونه های ایرانی ، از سطح کیفی مشابه با نمونه های خارجی برخوردار بوده و حتی می توانند با دقت بالا تری نیز عمل کنند .
به همین دلیل ، پیش از خرید ، باید علاوه بر خرید بودجه ی دستگاه ، هزینه ی لازم برای خرید اقلام جانبی را نیز در نظر گرفت .

خرید دستگاه تست قند خون از چه طریقی صورت می گیرد ؟

دستگاه تست قند خون از جمله کالا های پزشکی پر فروش می باشد . این دستگاه در داروخانه ها و سایر مراکز فروش کالا های پزشکی موجود می باشد . برای خرید این محصول به نسخه ی پزشک احتیاجی نیست و به صورت ازاد به فروش می رسد . با این حال ، پیش از خرید بهتر است با پزشک و یا مشاورین فروش کالا های پزشکی مشورت گردد .
خرید دستگاه باید از فروشگاه ها و سایت های فروش صورت بگیرد که دارای تاییدیه های اداره ی کل تجهیزات پزشکی باشند .
همچنین هر دستگاه هنگام فروش ، با برخی اقلام اولیه همراه است . معمولا دستگاه ها همراه با کیف نگهداره ، قلم لنست ، تعدادی نوار تست ، تعدادی سوزن تست ، دفترچه راهنما ، باتری و … همراه هستند . برخی نمونه ها ممکن است جهت جلب رضایت مشتریان ، تعداد بیشتری از اقلام جانبی مثل نوار تست را در بسته ها قرار می دهند ؛ در حالی که برخی دیگر تعدادی کمتر را برای این کار در نظر می گیرند .

ضرورت اموزش های اولیه برای تست قند خون :

افرادی که برای اولین بار اقدام به تست قند خون نموده اند ، بهتر است پیش از انجام تست ، با نحوه ی انجام این کار و شرایط صحیح تست آشنایی پیدا کنند . چرا که گاهی اوقات حتی با وجود خریداری بهترین دستگاه های تست ، در صورتی که نکات لازم حین انجام این کار رعایت نشود ، نتیجه با مقادیری خطا روبرو شده و از حیطه ی اعتبار خارج شود .
پزشکان و مشاورین فروش کالا های پزشکی می توانند گزینه ای مناسب برای دریافت این اطلاعات باشند . سایت فروش کالای پزشکی بی گزند ، با داشتن مشاورین مجرب و حرفه ای ، کمک می کند تا افراد بتوانند علاوه بر خرید بهترین و دقیق ترین دستگاه ها ، نحوه ی انجام اصولی تست را نیز اموزش گرفته و از خدمات پس از فروش بهره مند شوند .
با ورود به سایت بی گزند ، لیستی از برترین دستگاه های ایرانی و غیر ایرانی در اختیار بیننده قرار می گیرد . تمامی دستگاه ها همراه با اطلاعات کامل و مشخصات و ویژگی های دقیق ذکر شده اند . مشاهده ی این اطلاعات ، کمک می کند تا بتوان مدل ها را به سرعت با یکدیگر مقایسه نمود و بهترین دستگاه را انتخاب کرد . علاوه بر این ، نظرات کاربرانی که قبلا محصول را خریداری کرده اند نیز به صورت ثبت نظر و امتیاز دهی موجود می باشد که تمامی این اطلاعات می تواند به عنوان راهنمای خرید دستگاه تست قند خون صورت گرفته و شخص را به سمت خرید بهترین گزینه هدایت نماید .

مشاوره رایگان از کارشناسان بی گزند

اگر قصد خرید دستگاه تست قند خون دارید می توانید با مراجعه به سایت تجهیزات پزشکی بی گزند (Bigazand.com) و یا تماس با شماره تلفن 02191690624 داخلی 1 از مشوران متخصص این مجموعه راهنمایی بگیرید

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5