نکاتی در مورد خرید دستگاه پلاسما

0

رپورتاژ

سبک نادرست زندگی مانند قرارگیری در برابر آلاینده های محیطی و نور خورشید و همچنین مصرف سیگار می تواند سبب ایجاد چین و چروک و تیرگی پوست اطراف چشم و سایر نواحی صورت گردد. دستگاه پلاسما یکی از گزینه های مناسب جهت رفع چین و چروک و افتادگی پوست نواحی مختلف بدن خواهد بود. روش درمانی با این دستگاه به برش، جراحی و بیهوشی نیاز نداشته و دارای نتایج مطلوبی می باشد. در این مقاله قصد داریم در رابطه با نحوه انتخاب و خرید دستگاه پلاسما صحبت کنیم.

نکاتی در مورد خرید دستگاه پلاسما
نکاتی در مورد خرید دستگاه پلاسما

چه افرادی کاندید مناسب استفاده از دستگاه پلاسما هستند؟

دستگاه پلاسما جهت درمان ضایعات پوستی، برای افرادی که می خواهند به بهترین نتیجه در حداقل زمان ممکن دست یابند، می باشد. همچنین این تکنیک برای افرادی که به دنبال دوران نقاهت کوتاه مدت هستند نیز گزینه خوبی تلقی می شود. این روش، نتایجی مشابه جراحی را به همراه داشته و به عنوان تکنیکی مؤثر و مطمئن محسوب می گردد. اگر که افراد قبلاً اقدام به استفاده از روش های جراحی جهت رفع مشکلات پوستی و افتادگی پلک ها کرده باشند، ولی نتیجه مطلوبی حاصل نشده باشد، می توانند جهت اصلاح و ترمیم نتایج به سراغ پلاسماتراپی بروند. همچنین این روش قادر به درمان چین و چروک های ریز نقاط مختلف بدن، افتادگی جزئی پلک و برطرف کردن عدم تقارن جزئی در نواحی مختلف صورت است.

خرید دستگاه Plasma

در صورتی که قصد خرید دستگاه پلاسما را دارید، سعی کنید به منظور انتخاب بهترین گزینه، به نکاتی که در ادامه این مقاله بیان می کنیم، توجه نمایید. به طور کلی هنگام انتخاب این دستگاه بایستی چهار پارامتر اصلی را مدنظر قرار دهید.

1-میزان توان خروجی دستگاه پلاسما: هر چقدر دستگاه دارای توان خروجی بیشتری باشد، بیمار جلسات درمانی راحت تر و سریعتری را پشت سر گذاشته و به نتایج مطلوبتری دست خواهد یافت.

2-مدل دستگاه: از دیگر موارد مهم در انتخاب این دستگاه، توجه به مدل آن است. هر یک از مدل ها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند.

3-قیمت دستگاه: از دیگر موارد حائز اهمیت در انتخاب و خرید Plasma، میزان قیمت آن می باشد. فاکتورهای متعددی در قیمت این دستگاه همچون فرکانس، نوع و مدل و همچنین توان خروجی دستگاه نقش دارند.

4-فرکانس دستگاه پلاسما: نتایج جوانسازی پوست حاصل از دستگاه پلاسما، با میزان فرکانس آن تعیین می شود. زیرا که هر چقدر میزان فرکانس بیشتر باشد، دستگاه قادر به انتقال انرژی بیشتری به سطح پوست در مدت زمان کمتری خواهد بود.

 

بررسی میزان ماندگاری نتایج حاصل از دستگاه پلاسما

پلاسماتراپی نسبت به سایر تکنیک های غیر تهاجمی مورد استفاده در درمان صدمات پوستی، نتایج بسیار ماندگاری را به همراه دارد. در صورت رعایت توصیه های پزشک بعد از پلاسماتراپی و اصلاح سبک زندگی، اثرات این شیوه درمانی تا سال ها برجا خواهد ماند.

سخن پایانی

در این مقاله به ارائه نکاتی در مورد خرید دستگاه پلاسما پرداختیم. اگر که قصد خرید دستگاه آر اف فرکشنال و خرید دستگاه کربوکسی را دارید، می توانید به سایت مجموعه ناریاتک به عنوان سازنده تجهیزات پزشکی و زیبایی مراجعه کرده و از قیمت محصولات این شرکت مطلع شوید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.