تزریق ژل؛ پرطرفدار ترین خدمات زیبایی در تهران

0

رپورتاژ

یکی از کارهایی که در زیبایی و جوان‌سازی پوست و فرم دهی صورت و بدن تأثیر بسزایی دارد، تزریق ژل و انواع فیلر است. تزریق ژل به دلیل غیرتهاجمی بودن توانسته‌ توجه بسیاری از افراد را در حوزه زیبایی و جوان‌سازی پوست به خود جلب کند؛ چرا که در حال حاضر ژل‌هایی با ترکیبات کاملا طبیعی و بدون ضرر وارد بازار شده‌اند. البته باید توجه داشت که جهت رسیدن به نتیجه مطلوب نهایی، انتخاب یک کلینیک معتبر و پزشک متخصص در این زمینه اهمیت بسیار بالایی دارد. در ادامه همراه ما باشید تا درباره تزریق ژل بیشتر صحبت کنیم.

تزریق ژل چیست؟

با افزایش سن بافت‌های پوستی نازک می‌شوند و خطوط صورت که معمولاً در اطراف بینی، دهان، چشم و گونه مشاهده می‌شوند، عمیق شده و به چین و چروک‌هایی واضح تبدیل می‌شوند. تزریق ژل یا استفاده از سایر روش‌های تزریق فیلرهای پوستی می‌تواند این حجم از دست رفته را جبران و چین و چروک‌های صورت را صاف کنند.

البته رفع چین و چروک‌ها فقط یکی از کاربردهای این روش درمانی است و می‌توان از آن در افزایش حجم لب‌ها، لیفت ابرو، رفع گودی‌های صورت و موارد دیگر استفاده کرد. تزریق ژل معمولاً به کمک مواد مصنوعی و طبیعی انجام می‌شود و در نهایت شادابی و طراوت را برای فرد به ارمغان خواهد آورد.

کلینیک تزریق ژل

ساختار و مواد تشکیل دهنده ژل چیست؟

برای بیشتر افراد این سوال پیش می‌آید که ژل یا فیلر چیست و در ساختار تشکیل‌دهنده آن چه موادی وجود دارد؟ همان‌طور که گفته شد، ژل‌ها نوعی پرکننده و حجم دهنده پوستی هستند که جهت جوان‌سازی، فرم دهی و حجم‌دهی نقاط مختلف بدن استفاده می‌شوند. از مهم‌ترین مواد تشکیل‌دهنده ژل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هیالورونیک اسید: این ماده طبیعی در پوست تمام انسان‌ها وجود دارد و به حفظ طراوت و رطوبت پوست کمک می‌کند.
  • هیدروکسیل آپاتیت کلسیم: تزریق این ماده به پوست سبب تحریک کلاژن‌سازی و رفع خطوط و چین و چروک خواهد شد.
  • اسید پلی ال لاکتیک: این ماده با تحریک کلاژن‌سازی موجب استحکام پوست و کاهش چین‌وچروک می‌شود.
  • پلی متیل متاکریلات: این ماده به دلیل داشتن کلاژن فراوان در خود، سبب سفتی و انسجام پوست می‌شود.

انواع ژل از نظر ماندگاری

انواع ژل به‌طورکلی از نظر ماندگاری به سه گروه تقسیم می‌شوند:

ژل دائمی: فیلر دائمی در برندهای مختلفی تولید می‌شوند؛ اما تنها تعداد محدودی از آن‌ها مورد تأیید FDA آمریکا هستند. تخلیه فیلرهای دائمی کمی سخت است و عوارض جانبی بیشتری مثل عفونت را برای فرد به همراه دارد؛ بنابراین استفاده از آن به همه افراد توصیه نمی‌شود.

ژل نیمه دائمی: این دسته از ژل‌ها در بیشتر مواقع جهت پرکردن خطوط عمیق صورت و درمان افتادگی استفاده می‌شوند. توجه داشته باشید که فیلرهای نیمه دائمی بعد از چند هفته نیاز به ترمیم مجدد دارند.

ژل موقت: ژل موقت شامل هیالورونیک اسید، کلاژن، چربی بدن و کلسیم هیدروکسید است. از این ژل به‌منظور افزایش حجم در لب، گونه و فرم دهی سایر نقاط بدن استفاده می‌شود.

کاربرد‌های تزریق ژل

از کاربردهای مهم تزریق پرکننده‌ها می‌توان به افزایش کلاژن پوست و رفع انواع چین ‌و چروک و خط خنده، خط کنار گونه و سایر خطوط صورت اشاره نمود. سایر کاربردهای تزریق ژل عبارت اند از:

  1. حجم دادن به صورت: یکی از موثرترین و بهترین روش‌های بازگرداندن حجم به صورت،تزریق ژل است. علاوه بر آن می‌توان با این روش گودی و سیاهی دور چشم، افتادگی پوست صورت و گردن و.. را نیز از بین برد.
  2. زیباسازی بینی: دیگر کاربرد پرطرفداری که تزریق ژل دارد، اصلاح فرم بینی بدون عمل جراحی می‌باشد.

    تزریق ژل

  3. حجم دهی با استفاده از ژل: یکی دیگر ازکاربردهای تزریق ژل استفاده برای افزایش حجم لب، برجسته کردن گونه و چانه می‌باشد.
  4. از بین بردن چین و چروک‌ها: با تزریق ژل به راحتی می‌توان چین و چروک ایجاد شده بر روی پوست، خط خنده، خطوط اطراف لب و بینی، خط پیشانی و خط اخم را از بین برد.
  5. جوانسازی دست‌ها: یکی از بهترین و جالب‌ترین کاربردهایی که می‌توانیم برای تزریق ژل بیان نماییم، جوانسازی پوست نقاطی مانند روی دست‌ها می‌باشد.

بهترین مراکز تزریق ژل در تهران

اگر به دنبال کلینیک تزریق ژل در تهران هستید، ما مراکز زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

1. مرکز زیبایی و لیزر ونوس طلایی

این مرکز یکی از بهترین مراکز تزریق ژل شرق تهران است که به جدید‌ترین و موثرترین تجهیزات پوست و زیبایی مجهز است. مشاوره در این مرکز رایگان می‌باشد.

آدرس: میدان رسالت، بزرگراه رسالت، به سمت باقری، نرسیده به چهارراه سرسبز ،پلاک ۶۵۸/۱

2. مرکز پوست مو زیبایی ژیوانو

این مرکز یکی از بهترین مراکز تزریق ژل غرب تهران است. استفاده از مواد اولیه برند و صد در صد تایید شده ، انجام تزریق ژل و بوتاکس به دست پزشک متخصص و محیطی کاملا بهداشتی از مزایای این مطب است.

آدرس: پونک،ضلع شمالی پاساژ بوستان کوچه کربلایی احمد پلاک ۱۱ واحد ۱

3. کلینیک زیبایی سابرینا

گروه پزشکی زیبایی سابرینا یکی از کلینیک‌های خوب تهران است که خدمات بسیار متنوع و باکیفیتی را تحت نظر تیم پزشکی متخصص ارائه می‌کند. کلینیک سابرینا با استفاده از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا دستیابی به بهترین نتیجه را به راحتی برای شما ممکن می‌کند.

آدرس: تهران، میدان هروی، شمس آباد، میدان ملت، میدان بهشتی، ابتدای خیابان ابولحسنی ،پلاک ۱۸، واحد ۴

ژل و بوتاکس

4. کلینیک زیبایی الی

کلینیک زیبایی الی با کادری مجرب و متخصص در منطقه یوسف آباد آماده ارائه انواع خدمات پوستی به شما عزیزان می‌باشد این مجموعه با داشتن یک دهه تجربه در تلاش است که با ایجاد محیطی آرام، سالم، متنوع، با کیفیت ترین خدمات را ارائه دهد.

آدرس: یوسف آباد، نبش خیابان ۶٠ ،ساختمان تابان، طبقه سوم، واحد ٣٠۶

سخن پایانی

نکته حائز اهمیت در تزریق ژل، کلینیک و تخصص و تجربه پزشک می‌باشد. مراجعه به کلینیک‌های دارای مجوز و همچنین بهره‌مند از پزشک متخصص و دوره دیده در نتیجه نهایی تزریق ژل و حفظ سلامت موثر است. در همین راستا تخفیفان تلاش کرده تا با بهترین کلینیک‌های زیبایی شهر تهران همکاری کرده و تخفیف‌های جذابی را از آن‌ها برای کاربران خود دریافت کند. برای مشاهده لیست این کلینک‌ها به تخفیفان سر بزنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5