رفع چین و چروک با هایفوتراپی ابرو:

0

رپورتاژ

امروزه بسیاری از بانوان و آقایان به دلیل کهولت سن و یا استفاده نادرست از لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین بودن زیاد در آفتاب دچار چین و چروک شده اند که این امر زیبایی چهره آنها را تحت تاثیر قرار می دهد، بدانید که در گذشته برای از بین بردن این گونه چین و چروک ها از روی پوست از جراحی های زیبایی سنگین استفاده می کردند که برای افراد درد زیادی را به همراه داشتند و مدت زمان طولانی نیاز بود تا پوست آنها ترمیم شود اما امروزه با پیدایش روش هایفوتراپی افراد می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن بدون هیچ گونه مشکل و بستری و درد و بیهوشی به پوست صاف و شاداب دست پیدا کنند، قابل ذکر است که امروزه هایفوتراپی  به یک روش رایج و کاربردی برای از بین بردن چین و چروک ابرو شناخته می شود که توانسته بهترین عملکرد را از خود نشان بدهد. هایفوتراپی ابرو بر روی بافت های پوست تاثیر مستقیم می گذارد و کمک می کند تا آنها کلاژن بیشتری را تولید کنند و در نتیجه چین و چروک ها را از بین برده و دوباره پوست جوان و زیبا گردد، در بخش ابرو همواره چین و چروک ها باعث می شوند تا پلک ها افتاده شوند که چهره را پیر نشان می دهد به همین دلیل می توان با هایفوتراپی هم چین و چروک را از بین برد و هم می توان ابرو ها را لیفت نمود. (کلینیک نیوشا)

هایفوتراپی ابرو چیست؟

روش های متعددی در گذشته وجود داشت که پزشکان زیبایی و پوست برای جوان سازی از آنها استفاده می کردند که این روش ها همیشه نتیجه مثبت نداشت و افراد ممکن بود با مشکلات زیادی هم مواجه شوند اما با پیشرفت علم و تکنولوژی و پیدایش روش هایفوتراپی همواره افراد با اطمینان کامل به لیفت پوست خود اقدام می کنند. هایفوتراپی ابرو در اصل یعنی پوست ابرو را لیفت می کنند تا هم به سمت بالا کشیده شود و هم چین و چروک اطراف آن از بین برود ، در هایفوتراپی اصولا دستگاهی بر روی صورت قرار می گیرد که دارای امواج فراصوت با شدت بالا می باشد که به صورت مستقیم بر روی لایه زیرین پوست تاثیر مستقیم می گذارد و کمک می کند تا پوست شروع به فعالیت کرده و کلاژن سازی خود را افزایش بدهد و پوست مرده و ضعیف هم می تواند شروع به فعالیت کرده و خود را ترمیم نماید.

کاربرد هایفوتراپی ابرو:

هایفوتراپی ابرو کاربرد های فراوانی همواره برای صورت دارد به همین دلیل است که امروزه جایگاه ویژه ای را به دست آورده و بانوان و آقایان را به سمت خود جذب کرده است، از مهمترین کاربرد های این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای لیفت و بالا بردن پوست ابرو کاربرد دارد که این بر روی چهره تاثیر به سزایی می گذارد.
  • برای از بین بردن چین و چروک ها کاربرد دارد.
  • برای تقویت بافت های پوست برای تولید کلاژن کاربرد دارد.
  • برای جوان سازی پوست کاربرد دارد.
  • برای تقویت سلول های مرده هم کاربرد دارد.

با توجه به موارد گفته شده با کمک هایفوتراپی می توان به راحتی به پوستی صاف و زیبا و جوان دست پیدا کرد، کاربرد های فراوان این روش باعث شده تا روز به روز به تعداد مصرف کنندگان آن در بازار ها افزوده شود.

هایفوتراپی برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که در رده های سنی بین ۳۰ تا ۷۰ سال هستند همواره از گروه هایی  هستند که هایفوتراپی برای آنها بسیار مناسب خواهد بود زیرا آنها در این رده سنی اصولا دارای افتادگی پلک و صورت و چین و چروک پوست هستند که با کمک هایفوتراپی می توانند به راحتی از تمام این مشکلات خلاص شوند و رهایی پیدا کنند. البته افرادی هم که نمی‌خواهند به سرعت دچار پیری صورت مانند افتادگی و چین و چروک شوند هم می توانند از این روش استفاده کنند تا پیشگیری کنند و همیشه جوان و زیبا باقی بمانند. این روش برای افرادی هم که در برابر آفتاب زیاد بوده اند و افتادگی و شل شدگی پوست دارند هم مناسب می باشد زیرا با کمک آن به سرعت پوست خود را لیفت و جوان می کنند. هایفوتراپی ابرو برای همه رده های سنی گفته شده مناسب می باشد البته این روش برای بخش های دیگر پوست هم مناسب می باشد مانند گردن که اصولا بیشترین حجم افتادگی و چروک را دارد.

مراقبت های قبل و بعد هایفوتراپی ابرو:

قبل از اقدام به هایفوتراپی ابتدا باید به پزشک مراجعه کرد که می توان از آن روش استفاده کرد یا خیر، پس از تایید پزشک باید مصرف مایعات مانند آب را افزایش داد تا بافت های شما آبدار باشند، از مصرف دخانیات باید جلوگیری نمود و البته چند روز قبل از انجام هایفوتراپی نباید از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده کرد و پوست باید تمیز باشد، مصرف آنتی بیوتیک را باید قبل از انجام این فعالیت قطع نمود تا در روند بهبود تاثیر منفی نگذارد. بعد از انجام هایفوتراپی نیز باید توجه کرد و مراقبت های لازم را انجام داد که در این زمینه باید بگوییم که نباید در معرض نور آفتاب قرار گرفت، مصرف آب را باید افزایش داد و بیشتر کرد، نباید پوست را ماساژ داد و یا خاراند، از گرفتن دوش آب گرم هم باید جلوگیری نمود.

تعداد جلسات مورد نیاز برای هایفوتراپی ابرو:

قبل از انجام هایفوتراپی ابرو ابتدا باید از تعداد جلسات مطلع شد که در اینجا باید بگوییم که بسته به نوع پوست و میزان مشکل پوست یعنی افتادگی و شل شدگی و چین و چروک موجود بر روی آن تعداد جلسات هم متغیر خواهد بود اما اصولا پزشکان این روش را در سه جلسه در طول سال انجام می دهند و سپس در سال های بعد جلسه ای یک بار آن را تمدید می نمایند تا ماندگاری و دوام بیشتری از خود نشان بدهد. جلسات گفته شده بهترین انتخاب هستند زیرا با کمک آنها می توان سریع تر بهبود پیدا کرد و پوست خود را شاداب و جوان نمود تا از چین و چروک خلاص شود و زیبا گردد. جلسات انجام هایغوتراپی در صورتی که افراد پوست با آسیب بیشتری دارند ممکن است که بیشتر هم شود که این بسته به نظر پزشک هم دارد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5