بهترین گوشی های هوآوی بازار ایران – معرفی و بررسی

0

گوشی موبایل هوآوی مدل P50 Pocket Premium Edition دو سیم‌ کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

برخی از شرکت‌های فعال در زمینه گوشی‌های هوشمند، تا به امروز توانسته‌اند گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر یا همان تاشو را روانه بازار کنند. یکی از این شرکت‌های موفق، هوآوی است که P50 Pocket Premium Edition به عنوان یکی از جدید‌ترین گوشی‌ خاص این شرکت با صفحه‌نمایشی تاشو معرفی شده است. در نمای رو‌به‌رویی این گوشی به صفحه‌نمایش 6.9 اینچی تاشو مجهز شده است و حتی در حالت تاشو هم هوآوی صفحه‌نمایش ثانویه با ابعاد 1.04 اینچی را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است که امکان نمایش اعلان‌ها، زمان، تاریخ و غیره را دارد. صفحه‌نمایش اصلی این گوشی با ابعاد بزرگ‌تر از پنل اولد بهره برده است که البته توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را هم دارد. صفحه‌نمایش ثانویه هم از نوع اولد است که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 60 هرتز را دارد. تنها تفاوت P50 Pocket Premium Edition به نسبت مدل استاندارد، میزان رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. یک سنسور دوربین اصلی قدرتمند با رزولوشن 40 مگاپیکسل از نوع عریض (wide) در کنار سنسور 13 مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide) و سنسور 32 مگاپیکسل با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، سنسور‌های دوربین سه‌گانه این گوشی هوشمند خاص و جذاب را تشکیل می‌دهند. برای دوربین سلفی هم سنسور با رزولوشن 10.7 پیکسل از نوع عریض (wide) در نظر گرفته شده است. در بخش مشخصات سخت‌افزاری اما، هوآوی P50 Pocket Premium Edition به یکی از قدرتمند‌ترین پردازنده‌های شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 4G مجهز شده است. حضور این پردازنده سبب شده تا هوآوی P50 Pocket Premium Edition توانایی ارائه عملکرد بسیار خوبی را در اجرای بازی‌های سنگین و به‌روز دنیا داشته باشد. باتری با میزان ظرفیت 4000 میلی‌آمپر‌ساعت هم انتخاب مناسبی به‌نظر می‌رسد که به ازای هر بار شارژ صد درصدی، در شرایط استفاده معمولی، طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) بیشتر از یک روز و کمتر از دو روز را در اختیارتان قرار می‌دهد.

گوشی موبایل هوآوی مدل P50 Pocket دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

P50 Pocket به عنوان یکی از جدید‌ترین گوشی‌ خاص این شرکت با صفحه‌نمایشی تاشو معرفی شده است. در نمای رو‌به‌رویی این گوشی به صفحه‌نمایش 6.9 اینچی تاشو مجهز شده است و حتی در حالت تاشو هم هوآوی صفحه‌نمایش ثانویه با ابعاد 1.04 اینچی را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است که امکان نمایش اعلان‌ها، زمان، تاریخ و غیره را دارد. صفحه‌نمایش اصلی این گوشی با ابعاد بزرگ‌تر از پنل اولد بهره برده است که البته توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را هم دارد. صفحه‌نمایش ثانویه هم از نوع اولد است که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 60 هرتز را دارد. یک سنسور دوربین اصلی قدرتمند با رزولوشن 40 مگاپیکسل از نوع عریض (wide) در کنار سنسور 13 مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide) و سنسور 32 مگاپیکسل با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، سنسور‌های دوربین سه‌گانه این گوشی هوشمند خاص و جذاب را تشکیل می‌دهند. برای دوربین سلفی هم سنسور با رزولوشن 10.7 پیکسل از نوع عریض (wide) در نظر گرفته شده است. در بخش مشخصات سخت‌افزاری اما، هوآوی P50 Pocket Premium Edition به یکی از قدرتمند‌ترین پردازنده‌های شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 4G مجهز شده است. حضور این پردازنده سبب شده تا هوآوی P50 Pocket توانایی ارائه عملکرد بسیار خوبی را در اجرای بازی‌های سنگین و به‌روز دنیا داشته باشد. باتری با میزان ظرفیت 4000 میلی‌آمپر‌ساعت هم انتخاب مناسبی به‌نظر می‌رسد که به ازای هر بار شارژ صد درصدی، در شرایط استفاده معمولی، طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) بیشتر از یک روز و کمتر از دو روز را در اختیارتان قرار می‌دهد.

گوشی موبایل هوآوی مدل P50 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

هوآوی P50 Pro در تاریخ 29 جولای سال 2021 بصورت رسمی معرفی شد و توانست با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند، عملکرد بی‌نظیری را به‌نمایش بگذارد. در تاریخ رونمایی بعد از تست‌های انجام شده بهتر است که بدانید، هوآوی P50 Pro به عنوان قدرتمند‌ترین گوشی‌ هوشمند از نظر سنسور‌های دوربین انتخاب شد. در نمای روبه‌رویی این گوشی هوشمند به صفحه‌نمایش با ابعاد 6.6 اینچ و رزولوشن 1228×2700 پیکسل از نوع اولد مجهز شده است. صفحه‌نمایش بسیار با‌کیفیت که با توانایی نمایش 450 پیکسل در هر اینچ و ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز، هیچ چیزی برای شما کم نمی‌گذارد. سنسور‌های دوربین در نظر گرفته شده هم جای هیج حرفی را با عملکرد فوق العاده نگذاشته است. یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل از نوع عریض، سنسور 64 مگاپیکسل مگاپیکسل از نوه پریسکوپ تله‌فوتو، سنسور 13 مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide) در کنار سنسور قدرتمند 40 مگاپیکسل از نوع مونو، سنسور‌های دوربین چهار‌گانه این گوشی هوشمند پرچمدار را تشکیل می‌دهند. بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 13 مگاپیکسل را در خود جای داده است. در بخش مشخصات سخت‌افزاری هم حضور پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 4G شرکت کوالکام سبب شده تا هوآوی P50 Pro به‌راحتی از پس اجرای بازی‌های سنگین بر‌آید. باتری با میزان ظرفیت 4360 میلی‌آمپر‌ساعت در کنار شارژر قدرتمند با توان 66 وات و مجهز به تکنولوژی شارژ سریع، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند قدرتمند است. لازم به ذکر است که این گوشی از داشتن سرویس خدمات گوگل محروم است و البته حضور APP Gallery سبب شده تا اکثر نرم‌افزار‌های مطرح را از این پلتفرم دانلود کنید. گوشی موبایل هوآوی مدل

nova 9 NAM-LX9 دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و 8 گیگابایت رم

سری nova گوشی‌های هوشمند هواوی تا به امروز توانسته‌اند با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، عملکرد بسیار قابل قبولی را به‌نمایش بگذارند. یکی از گوشی‌های هوشمند بسیار با‌کیفیت این سری، nova 9 است که بدون هیچ تعریف اضافی باید گفت به مشخصات فنی قدرتمند مجهز شده است. طراحی بسیار زیبای در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند در همان نگاه اول خبر از آن می‌دهد که با گوشی هوشمند قدرتمندی رو‌به‌رو هستید. در نمای رو‌به‌رویی این گوشی به صفحه‌نمایش با ابعاد 6.57 اینچ و رزولوشن 1080×2340 پیکسل از نوع اولد مجهز شده است که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را هم دارد. در قسمت پشتی این گوشی هم شاهد قرار‌گیری چهار سنسور دروبین هستیم که یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل از نوع عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 در کنار یک سنسور 8 مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide) و دو سنسور 2 مگاپیکسل از نوع سنجش عمق و ماکرو، سنسور‌های دوربین چهارگانه nova 9 را تشکیل می‌دهند. برای دوربین سلفی هم سنسور قدرتمندی با رزولوشن 32 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. در بخش مشخصات سخت‌افزاری در نظر گرفته شده هم هوآوی چیزی برای این گوشی هوشمند کم نگذاشته و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 778G 4G با معماری 6 نانومتری در نظر گرفته شده است. بهره بردن از چنین پردازنده‌ای سبب شده تا هیچ مشکلی برای اجرای بازی‌های سنگین و به‌روز نداشته باشید. باتری 4300 میلی‌آمپر‌ساعت در کنار شارژر قدرتمند 66 وات از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند است. لازم به ذکر است که شارژر قدرتمند 66 واتی در نظر گرفته شده برای هوآوی nova 9، توانایی شارژ 0 تا 100 درصدی باتری را در مدت زمان کوتاه 38 دقیقه‌ای دارد. لازم به ذکر است که این گوشی از داشتن پلتفرم سرویس خدمات گوگل (Google Play Services) محروم است و شما می‌توانید از پلتفرم جذاب و کاربردی AppGallery استفاده کنید.

گوشی موبایل هوآوی مدل nova 8 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

هوآوی nova 8 یکی از جدید‌ترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده این شرکت چینی است که به عنوان یک گوشی میان‌رده به مشخصات فنی قدرتمندی در حد و اندازه‌های یک گوشی هوشمند پرچمدار مجهز شده است. این گوشی به صفحه‌نمایش 6.57 اینچ با رزولوشن 1080×2340 پیکسل از نوع اولد مجهز شده است. صفحه‌نمایش بسیار باکفیت که توانایی ارائه 392 پیکسل در هر اینچ و نرخ بروزرسانی 90 هرتز را دارد. در قسمت پشتی هم چهار سنسور دوربین برای این گوشی هوشمند میان‌رده در نظر گرفته شده است که یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 64 مگاپیکسل، سنسور دوربین 8 مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultra wide)، سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو، سنسور‌های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند. هواوی nova 8 در کنار عملکرد خوب در زمینه ثبت تصاویر با توجه به سنسور‌های دوربین در نظر گرفته شده، توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 4K‌ را هم دارد. برای دوربین سلفی هم در بریدگی ناچ دایره‌ای شکل اینفینیتی O در قسمت مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور قدرتمند 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 4K را دارد. در بخش مشخصات سخت‌افزاری هم، هواوی nova 8 به پردازنده میان‌رده با عملکرد خوب Kirin 820E مجهز شده است. به لطف بهره بردن از چنین پردازنده‌ای با معماری 7 نانومتری و پردازنده گرافیکی شش هسته‌ای Mali-G57، این گوشی هوشمند میان‌رده توانای اجرای بازی‌های نه چندان سنگین را ‌به‌خوبی دارد و برای بازی‌های سنگین هم در صورتی تنظیمات بازی را اگر روی حالت high performanc تنظیم نکنید، شاهد عملکرد خوب و قابل قبولی خواهید بود. باتری با میزان ظرفیت 3800 میلی‌آمپر‌ساعت به همراه شارژر 66 واتی شارژ سریع، از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده است. اما بدون شک یکی از قدرتمند‌ترین مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان‌رده شارژر در نظر گرفته شده است.شارژر قدرتمند 66 واتی توانایی شارژر 0 تا 60 درصدی باتری این گوشی هوشمند را در مدت زمان 15 دقیقه‌ای دارد و برای شارژ 0 تا 100 درصد تنها به مدت زمان 35 دقیقه نیاز دارد. باید توجه داشته باشید که این گوشی، از پشتیبانی سرویس خدمات گوگل محروم است.

گوشی موبایل هوآوی مدل nova 8i دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

هواوی در عرصه گوشی‌های هوشمند توانسته است به در میان سه برند برتر این عرصه قرار بگیرد. تا به امروز در بخش گوشی‌های هوشمند میان‌رده، شاهد رونمایی محصولات جذاب و البته مقرون به‌صرفه‌ای از این شرکت چینی بوده‌ایم. هواوی nova 8i هم یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده این شرکت است که در نگاه اولیه با توجه به طراحی در نظر گرفته شده، سعی دارد تا خود را به عنوان یک گوشی پرچمدار معرفی کند. در نمای رو‌به‌رویی این گوشی به صفحه‌نمایش 6.67 اینچ با رزولوشن 1080×2376 پیکسل از نوع IPS LCD مجهز شده است. صفحه‌نمایشی که توانایی ارائه 391 پیکسل در هر اینچ را دارد. برای طراحی صفحه‌نمایش هم از ناچ اینفینیتی O استفاده شده که بریدگی ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه‌نمایش، سنسور‌ دوربین سلفی را در خود جای داده است (طراحی مشابه با برخی از پرچمداران). در قسمت پشتی هم طراحی مشابه با پرچمداران سری میت این شرکت در نظر گرفته شده است. یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 64 مگاپیکسلی و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 از نوع عریض، سنسور دوربین 8 مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultra wide) با زاویه دید 120 درجه و دو سنسور با رزولوشن 2 مگاپیکسل از نوع ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور‌های دوربین چهار‌گانه این گوشی میان‌رده را تشکیل می‌دهند. با توجه به سنسور‌های دوربین در نظر گرفته شده، این گوشی توانایی عملکرد بسیار خوبی در این بخش را دارد. برای دوربین سلفی هم سنسور 16 مگاپیگسل با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 از نوع عریض در نظر گرفته شده است. سنسور دوربین اصلی و سلفی این گوشی هوشمند توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه را دارد. در بخش مشخصات سخت‌افزاری هم هواوی nova 8i به پردازنده میان‌رده اسنپدراگون 662 شرکت کوالکام مجهز شده است. حضور شارژر قدرتمند با توان 66 وات مجهز به تکنولوژی شارژ سریع در کنار باتری با میزان ظرفیت 4300 میلی‌آمپر‌ساعت که توانایی شارژ 0 تا 100 درصدی این باتری را در مدت زمان کوتاه 38 دقیقه دارد . باید گفت که در بخش شارژر، هواوی nova 8i نه تنها در میان‌ گوشی‌های هوشمند میان‌رده، بلکه به نسبت بسیاری از گوشی‌های هوشمند پرچمدار و گران‌قیمت هم به شارژر قدرتمند‌تری مجهز شده است.

گوشی موبایل هوآوی مدل Y9a FRL-L22 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

گوشی مدل « Y9a FRL-L22 » از سری محصولات شرکت مطرح هوآوی است که در تاریخ 7 سپتامبر 2020 روانه بازار شده است. حسگر دوربین سلفی هم در این گوشی با استفاده از موتوری کوچک در زمان گرفتن سلفی بالا می‌آید. نمایشگر این محصول دارای رزولوشن بالایی است؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 6.63 اینچی‌اش، حدود 397 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. نمایشگر تمام‌صفحه در گوشی Y9a هوآوی تعبیه شده که این صفحه‌نمایش قاب جلویی را پوشانده و هیچ بریدگی‌ای در آن دیده نمی‌شود. ویژگی دیگر Y9a حسگر اثرانگشت تعبیه شده در لبه قاب آن است. این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می­‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می‌کند. علاوه بر این حسگر، چهار دوربین که در یکی سنسور 64 مگاپیکسلی, 8 مگاپیکسل و در دوتای دیگر سنسورهای 2 مگاپیکسل قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین‌ خاص سلفی Y9a هم به سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه‌ ارتباطی 4G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ی 5.1، نسخه­‌ی 10 از اندروید و امکان عکاسی HDR و پانوراما از دیگر ویژگی‌های جدید این گوشی هستند. ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه‌ی Mediatek Helio G80 بهره می‌­برد که در آن پردازنده‌‌ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌‌های به‌روز که هوآوی این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. گوشی Y9a محصولی بسیار زیبا و با امکانات فراوان است که به عنوان گوشی مدرن و باتری پرقدرت به بازار عرضه شده است. این گوشی موبایل هوآوی دارای فناوری و قابلیت مخصوص خود برند بوده که با نام HMS است. این سرویس مخصوص هوآوی بوده و می‌تواند جایگزین سرویس های گوگل از جمله جی‌میل، پلی‌استور و بسیاری دیگر شود. با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده که به آن‌ها اشاره کرده بودیم در کنار قیمتی مقرون به‌صرفه سبب شده تا این گوشی میان‌رده ارزش خرید بسیار بالایی داشته باشد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

بیماری‌ها و مشکلات روانی می‌توانند به مانند همین غول‌های تصور شده توسط میدجرنی باشند، اما می‌توان…

تا وقتی کسی مبتلا به یک مشکل روانپزشکی نشده باشد یا آشنا و فامیلی نداشته باشد که مبتلا به شکل جدی آنها باشد، نمی‌داند که چقدر روی کیفیت زندگی تاثیرگذار هستند. کسی که افسردگی ندارد، تعجب می‌کند که مثلا چطور کسی از قدم زدن یا غذای خوب یا…

اگر در این لحظات تاریخی حساس، شخصیت‌های مهم عکس سلفی می‌گرفتند

عکس سلفی به مفهوم کنونی آن مدت یک دهه است که مرسوم شده و به مفهوم گرفتن عکس آینه‌ای یا تکنیک‌های گرفتن عکس با شاتر زمان‌دار قدمت آن به زمان عکاسی برمی‌گردد.اما تصور کنید که در این لحظات مهم تاریخی، شخصیت‌ها دست به دوربین می‌شدند و به…

تصور شاهان صفوی بر اساس شرح متنی جهانگردان و افراد شاخصی که آنها را دیده و توصیف کرده‌اند

در حساب توییتر Cavid Ağa شاهان صفوی را بر اساس نوشته‌های قدیم به دقت و به صورت گرافیکی و چشم‌نوازی تصور شده‌اند.(توضیحات از ویکی پدیا) شاه اسماعیل بنا به نوشته‌های جیووانی ماریا دلی آنجیوللوشاه اسماعیل یکم (۱۷ ژوئیهٔ ۱۴۸۷ – ۲۳ مه…

سازه‌ها و چیزهایی که حس مگالوفوبیای ما را به شدت تحریک می‌کنند – گالری عکس

مگالوفوبیا اصطلاحی است که برای توصیف ترس شدید و غیرمنطقی از اشیاء یا چیزهای بزرگ استفاده می‌شود. کلمه "مگالوفوبیا" از ترکیب دو کلمه یونانی "مگالو" به معنای بزرگ  و "فوبیا" که به معنی ترس یا بیزاری قوی است، گرفته شده است.افراد مبتلا به…

عملیات گانرساید: حمله نروژ به تاسیسات آب سنگین نازی‌ها که آنها را از بمب اتمی محروم کرد

سرهنگ ارتش سلطنتی نروژ، لیف ترونستاد، پس از تحویل کپسول‌های انتحاری، به سربازانش اطلاع داد: «نمی‌توانم به شما بگویم که چرا این مأموریت اینقدر مهم است، اما اگر موفق شوید، برای صد سال در خاطره نروژ زنده خواهد ماند.»با این حال، این…

وقتی با اشعه ایکس از اشیای عادی عکس بگیرید؛ شگفت‌زده می‌شوید! کاری که آندری دومان کرد

مجموعه عکس‌های اشعه ایکس می‌توانند اشیاء روزمره را به روشی باورنکردنی و منحصر به فرد نشان دهند.آندری دومان، عکاس تجاری، حدود یک سال است که این کار را می‌کند. زمانی که دومان کاری را برای مشتریان انجام نمی‌دهد، دوست دارد پروژه‌های شخصی را…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.