معرفی کتاب تجارت با/از/در کانادا، کتابی در باب تجارت با کانادا

0

معرفی کتاب تجارت با/از/در کانادا، کتابی در باب تجارت با کانادا

کتاب تجارت با/از/در کانادا که به‌عنوان اولین مرجع رسمی کسب‌وکار با کشور کانادا به زبان فارسی گردآوری‌شده است. این کتاب نوشته محمد وحیدی راد مدیرعامل انجمن بازرگانی ایران و کانادابه قلمی ساده و کاملاً جامع نوشته‌شده و حاوی تعداد حدودی ۱۴۰۰ صفحه می‌باشد که توسط انتشارات جاجرمی منتشرشده است. به گفته نویسنده کتاب، محمد وحیدی راد مدیر انجمن بازرگانی ایران و کانادا در مراسم رونمایی از کتاب، در خانه هنرمندان این کتاب بیشتر کاربردی است و تلاش شده تا نیازهای تجارت در کانادا را پاسخ دهد. ایران ظرفیت‌های خوبی برای تجارت با کانادا دارد که یکی از این ظرفیت‌ها محصولات پتروشیمی می‌باشد که از کیفیت قابل قبولی برخوردار می‎باشد.

نقش تجارت خارجی در اقتصاد ایران

نقش تجارت خارجی در اقتصاد ایران کم است اما ایران نمی‎تواند این‌گونه بماند و باید با سایر کشورها رابطه اقتصادی داشته باشد که یکی از این کشورها کانادا است. کتاب حاضر علاوه بر دربرداشتن جدیدترین قوانین و مقررات اقتصادی و تجاری، اطلاعات عمومی اعم از ترکیب جمعیتی، زبان، وضعیت مسکن، ساعت کار، میزان دستمزد و غیره را نشان می‌دهد و می‌تواند همانند مشاوری تمام‌وقت در خدمت سرمایه‌گذاران ایرانی باشد.

کتاب برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب در سه محور کلی تهیه‌شده و سه موقعیت فرضی برای خوانندگان آن در نظر گرفته‌شده است: 1-اگر شما در ایران و یا دیگر کشورهای جهان به‌غیراز کانادا زندگی و کار می‌کنید و علاقه‌مند هستید که با کشور کانادا وارد کار شوید.

2-اگر شما در داخل آمریکای شمالی مشغول زندگی و کارهستید و علاقه‌مند به کار با دیگر کشورهای دنیا هستید

3- اگر شما در داخل آمریکای شمالی به‌ویژه کانادا هستید و علاقه‌مند هستید که کار خود را با بازار هدف داخل کانادا شروع کرده و یا گسترش دهید. شما بامطالعه دقیق این کتاب به‌خوبی می‌توانید آغازگر یک مسیر جدید در زندگی حرفه‌ای خود باشید.

محمد وحیدی راد در کتاب تجارت با /از /در کانادا به این نکته اشاره می‌کند که، 30 درصد از مشکلات اقتصادی مربوط به تحریم‎ها است و 70 درصد مربوط به خود تحریمی و عدم شناخت از نحوه تجارت با سایر کشورها می‎باشد،که در این کتاب سعی شده است به‌صورت کاربردی به آن پرداخته شود. نقش تجارت خارجی در اقتصاد ایران کم است اما ایران نمی‎تواند این‌گونه بماند و باید با سایر کشورها رابطه اقتصادی داشته باشد که یکی از این کشورها کانادا است. گروه زیادی از هم‌وطنان در کانادا هستند که بخشی از آن مربوط به بازرگانان می‎باشد که تجربه، دانش و ثروت خود را به این کشور برده‎اند اما بالاخره این افراد ایرانی هستند و در آینده می‎توانند حجم تجارت با کانادا را تقویت کنند که این موضوع برای ایران و کانادا بسیار مفید می‎باشد. ایرانیان مقیم کانادا یک ثروت هستند که می‎توان از این افراد استفاده کرد.  رئیس انجمن بازرگانی ایران و کانادا معتقد است که آنچه سبب جلوگیری از تجارت میان دو کشور ایران و کانادا می‌شود، نه موانع بیرونی بلکه عدم درک مناسب از ظرفیت‌های تجاری و امکان توسعه مناسبات اقتصادی میان ایران و کانادا است.

ظرفیت های تجاری ایران و کانادا

یکی از ظرفیت‎های کانادا در حوزه تجارت دارو می‎باشد که داروهای تولیدشده توسط این کشور بسیار خوب و مورد تائید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. در ایران ما هیچ ممنوعیت قانونی برای تجارت با کانادا وجود ندارد. ایران ظرفیت‎های خوبی برای تجارت با کانادا دارد که یکی از این ظرفیت‎ها محصولات پتروشیمی می‎باشد که از کیفیت قابل قبولی برخوردار می‎باشد. فعالیت‌های تشکلی در بخش خصوصی باعث تسهیل گری در تجارت می‌شود و بخش خصوصی از بند‌های بروکراسی فارغ است، اما تجارت نیازمند یک درک جمعی از منافع ملی است و هر دلار ارزآوری می‌تواند به اقتصاد پایه کشور کمک کند و همه باید شرایط را برای این امر فراهم کنیم. در ایالت‌های مختلف کانادا ظرفیت اقتصادی مشترک در حوزه‌های خدمات ساختمانی، محصولات صنایع پتروشیمی، ماشین‌آلات راه‌سازی و صنایع سنگین و محصول شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم است.

چگونه کتاب تجارت با/از/در کانادارا تهیه کنیم؟

این کتاب به قلمی ساده و کاملاً جامع نوشته‌شده و حاوی تعداد حدودی ۱۴۰۰ صفحه می‌باشد که توسط انتشارات جاجرمی منتشرشده است.  قبل از خرید کتاب می توانید اخبار و حواشی مراسم رونمایی از کتاب و نظرات اقتصاددانان و فعالان در حوزه تجارت در خصوص این کتاب را در کانال رسمی انجمن بازرگانی ایران و کانادا در پیام رسان تلگرام به آدرس https://t.me/CanadaIranCA و اینستاگرام انجمن سیبا به آدرس https://www.instagram.com/canada.iran.business.assoc/ را مطالعه کنید.

انجمن بازرگانی ایران و کانادا، سیبا (https://canadairan.ca/ ) در نظر گرفته است چنانچه کتاب را از طریق  https://canadairan.ca/books/  خریداری کنید تنها با پرداخت قیمت پشت جلد کتاب یعنی ۵۲۰ هزار تومان در سراسر ایران به‌صورت رایگان تحویل می‌گیرید و از این گنجینه‌ی ارزشمند بهره‌مند خواهید شد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5