سریال غنچه‌های زخمی – کیرگین چیچکلر – معرفی و بررسی و داستان کلی – Kırgın Çiçekler

0

کیرگین چیچکلر Kırgın Çiçekler (“گل‌های یتیم یا غنچه‌های زخمی”) یک مجموعه تلویزیونی درام / روانشناختی ترکی است که برای اولین بار در 29 ژوئن 2015 پخش شد.  ایپک کاراپینار،  اوزگور چویک،،  گوکچه آکییلدیز، هزار سولناکر و هزار سولناکر در این سریال بازی می‌کنند.

کیرگین چیچکلر
ژانر. دستهتریلر روانشناختی خانواده

جوانان درام

نوشته شده توسطGül Abus Semerci

Yelda Eroğlu

کارگردانی شده توسطسرکان بیرینچی
ستاره هاİpek Karapınar

Özgür Çevik

Biran Damla Yılmaz

Gökçe Akyıldız

Hazar

Motan Çağla Irmak

Aleyna Solaker

آهنگساز موسیقی تمتونا ولیباش اوغلو
باز کردن تمموسیقی سریال گل‌های روستایی
تم پایانیموسیقی سریال گل‌های روستایی
آهنگسازMusicopat (تیم موزیک تولید)
کشور مبداترکیه
زبان اصلیترکی
تعداد فصول3
تعداد قسمت‌ها113
تولید
تهیه‌کننده اجراییMehmet Yiğit Alp
تهیه کنندهرسانه NTC
مکان‌های تولیدخوابگاه دخترانه

کالج فنرباغچه استانبول استانبول

زمان اجراتقریباً 135-165 دقیقه
ر‌هایی
شبکه اصلیATV
فرمت تصویر576i ( SDTV 16:9 ) 1080i ( HDTV )
فرمت صوتیمونو
نسخه اصلی29 ژوئن 2015 – 12 مارس 2018

قسمت اول در 29 ژوئن 2015 منتشر شد. در 12 ژانویه 2016، دیزی برنده جایزه بهترین درام برای بنیاد زندگی بدون مانع شد. [2]

همچنین در مراسم اهدای جوایز که توسط دانشگاه Gelişim استانبول برگزار شد، جایزه بهترین سریال را دریافت کرد. در کره و فرانسه نامزدی برای مراسم جوایز وجود دارد. [1]

سریال غنچه‌های زخمی - کیرگین چیچکلر

داستان کلی سریال سریال کیرگین چیچکلر 

ایلول دختری 16 ساله و جوان است. او پدرش را در 11 سالگی از دست داد. او با مادرش مسوده، خواهر بوشرا و ناپدری‌اش کمال در یک کانکس کوچک زندگی می‌کند. ایلول توسط کمال مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. به مادرش می‌گوید. مادرش ایلول را باور نکرد و او را به یتیم خانه سپرد. روز‌های یتیم خانه از آن روز برای Eylül شروع می‌شود. هیچ ارتباطی بین ایلول و 4 دختر در اتاقی که ایلول در آن اقامت دارد وجود ندارد. ایلول یک پیوند خواهرانه قوی با چهار یتیم دیگر ایجاد می‌کند و نمایش حول محور 5 دختر به نام‌های ایلول، سونگول، کادر، جمره و مرال می‌چرخد. تمرکز آن بر مبارزات و سختی‌هایی است که از جامعه به دلیل یتیم بودن و اشتیاقشان به پدر و مادر مواجه می‌شوند. اما دوستی و خواهری آن‌ها چیزی است که رابطه آن‌ها را قوی‌تر می‌کند و می‌توانند با هم بر هر چیزی غلبه کنند.

کودکان یتیم در یک یتیم خانه در یکی از مناطق نخبگان استانبول زندگی می‌کنند و بنابراین، هر پنج یتیم در کنار نوجوانان نخبه استانبول در یک مدرسه خصوصی تحصیل می‌کنند. تنش‌های شدیدی بین یتیمان و دانش‌آموزان نخبه در مدرسه وجود دارد، اما عشق، جنایت و نمایش باعث ایجاد ارتباط متقابل بین نوجوانان می‌شود.

بازیگران و شخصیت‌ها

شخصیت‌های اصلی

ایپک کاراپینارفریده1-113او معاون پرورشگاه است. او قرار بود با نامزدش ودات به طبقه پایین به خانه توپراک برود اما او را در حال خیانت به او گرفت. او برای هر 5 دختر نقش مادری دارد و عمیقاً از آن‌ها مراقبت می‌کند. او بعداً با توپراک ازدواج کرد.
Özgür Çevikتوپراک1-113یک انسان صادق خوش نیت که عاشق پیشه و فرزندانش است. یک معلم تناسب اندام با تجربه که به شاگردانش اعتماد کامل دارد. او همسایه و بعداً شوهر فریده است.
بیران داملا یلمازEylül Acar Göktürk1-113ایلول یک دختر جوان 16 ساله است. او در 11 سالگی پدرش را از دست داد. او با مادرش مسوده، خواهر بوشرا و ناپدری‌اش کمال در یک کانکس کوچک زندگی می‌کرد. ایلول توسط کمال مورد آزار و اذیت قرار گرفت. او به مادرش می‌گوید، اما مادرش ایلول را باور نکرد و او را به پرورشگاه داد. در فصل 77 مادرش مسوده از دنیا می‌رود. او با سرکان رابطه دارد اما از هم جدا می‌شوند. با این حال او بعد‌ها دوست دختر علی شد.
گوکچه آکییلدیزسونگول سلن ارتورک1-11316 ساله. او مادرش را در 4 سالگی از دست داد. پدرش به جرم قتل در زندان است. سپس او را به پرورشگاه تحویل دادند. او سرسخت اما دلسوز و نوع دوست است. او معشوقه و معشوقه دبیرستانی گونی ارتورک بود. بعداً پدر و مادرشان می‌خواهند آن‌ها را از هم جدا کنند و آن‌ها مخفیانه ازدواج کردند و با خانواده‌هایشان کینه داشتند. او در فینال می‌میرد. او یک دختر دارد و دوستان و شوهرش از او مراقبت می‌کنند.
هزار موتنجمر درین اوغلو1-113او 16 سال دارد. تنها دختر یک خانواده ثروتمند. او به دختران یتیم قلدری می‌کرد. ایلول، سونگول، کادر و مرال به همراه دفنه. شرکت پدرش ورشکست شد. در نتیجه مادرش به طور تصادفی کشته شد و پدرش خودکشی کرد. بستگان او نمی‌خواستند مسئولیت او را بر عهده بگیرند، بنابراین او مجبور شد به پرورشگاه برود. او طرز فکر خود را تغییر می‌دهد و به شدت به آن‌ها نزدیک می‌شود. بعداً متوجه می‌شود که پدرش از خون پدرش دختر دیگری به نام زینو دارد. پس از جدایی ایلول و سرکان، او دوست دختر سرکان می‌شود.
چاغلا ایرماککادر لوکومکو زاده1-11316 ساله. روزی که به دنیا آمد او را در کیسه‌های آرد ر‌ها کردند. مادر او خواهرزاده نریمان هانیم، مدیر پرورشگاه است. کادر همیشه آرزو داشته که ثروتمند است و یک روز امیدوار است که مادرش او را پس بگیرد. او مادرش (بانو) را پیدا می‌کند، اما مادرش خودش را نمی‌خواهد. بعداً مادرش کودکی را که پس از رابطه با پدر گونی داشت می‌کشد و عقلش را از دست می‌دهد و به بیمارستان روانی منتقل می‌شود.
آلینا سولاکرمرال کندیر1-113او 16 سال دارد و نامحرم است. او با دختران متفاوت است زیرا آرزو دارد یک مدل ثروتمند باشد. او گاهی اوقات می‌تواند بداخلاق و بی‌ادب باشد، اما در اعماق وجودش قلب مهربانی دارد. بعداً متوجه می‌شود که مادرش که به عنوان مجری در یک کلوپ شبانه کار می‌کرد متعلق به مردی به نام عباس است. مادرش علیه عباس پرونده تشکیل می‌دهد و او را به زندان می‌فرستد که توسط برادر عباس کشته می‌شود. هنگامی که او شاهد قتل برادر ابا بود مورد اصابت گلوله قرار گرفت. پس از اصابت گلوله، مدتی در کما می‌ماند و به زندگی باز می‌گردد. او معشوقه مرت است.

شخصیت‌های فذعی

دریا آرتملمسوده یلماز1-77مادر ایلول. او شوهرش را باور کرد، نه دخترش را، و ایلول را در یک یتیم خانه ر‌ها کرد، هرچند که قلبش را شکست. او در قسمت 77 درگذشت.
Cansu Fırıncıکمال یلماز1-84شوهر مسوده. او همیشه به دنبال دختر ناتنی خود، Eylül است. زنش را روی انگشتش بازی می‌کند. پدر متین. او در قسمت 84 درگذشت.
عارف دیرنگونی ارتورک1-113یار دبیرستانی سونگول. او در دبیرستان برای یتیمان دردسر ایجاد کرد و سپس تحقیر کرد اما در نهایت عاشق سونگول شد. آن‌ها ازدواج کردند و بعداً صاحب یک دختر شدند.
بورکو الممنسلین ارتورک35-113مادر گونی
Mehmet Aykaçسرکان اوزگون1-113فرزند یک خانواده ثروتمند. برادر دوقلوی دفنه. او یک جوان بسیار خوب و مفید است. برای اولین بار او عاشق ایلول شد و پس از جدایی آن‌ها عاشق جمره می‌شود.
ودا یورتسورNazan Özgün1-113مادر دفنه و سرکان. او حریص است و از دختران یتیم خانه خوشش نمی‌آید. او ثروت Cemre را دزدید. او سعی می‌کند سرکان و ایلول را از هم جدا کند. او پس از تصادف با ماشینش، گوخان را به مرگ ر‌ها می‌کند. در فصل‌های بعدی مشخص شد که او دفنه و سرکان را پذیرفته است.
نیل کیسردفنه اوزگون1-113دختر نازان و خواهر دوقلوی سرکان. او در ابتدا بهترین دوست جمره بود. او به همراه جمره دختران را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد و زمانی که جمره یتیم شد حتی جمر را مورد آزار و اذیت قرار داد. او از کودکی همیشه عاشق گونی بوده و به سونگول گونی حسادت می‌کند.
بیرگن انگینبانو ساواش9-20،32-63،87-88مادر کادر. بانو خواهرزاده نریمان است. او در نتیجه رابطه‌اش با پدر گونی صاحب فرزند شد. بانو بعداً کودک را می‌کشد و به بیمارستان روانی منتقل می‌شود.
فورکان اندیچگوخان تورالی11-29زمانی که او کودک بود، مادرش به عنوان خدمتکار در خانه جمره کار می‌کرد. سال‌ها بعد در همان مدرسه با هم آشنا شدند. او از دوران کودکی عاشق جمره بود، اما به دلیل اختلاف طبقاتی بین آن‌ها، خود را به پس زمینه انداخت. سال‌ها بعد او و جمره در نهایت عاشق هم شدند، اما او پس از تصادف به خاطر نازان در راه بود تا به جمره درباره میراثی که نازان دزدیده بود بگوید.
بیرگول اولوسویامین تورالی11-54مادر گوخان.
روحی ساریسعدالله سلن56-80پدر سونگول و شوهر دوم زهرا. پس از اصابت گلوله و مجروحیت شدید مال‌داران، وی مورد عمل جراحی قرار گرفت و پس از عمل جراحی از بیمارستان مرخص شد و بر اثر خونریزی مغزی در دستشویی منزلش جان باخت.
اسرا درمانچی اوغلوزهرا سلن63-113همسر دوم سعدالله، نامادری سونگول و مادر صدف. یک زن خسیس.
الیف سرن بالکچیصدف سلن63-113خواهر ناتنی سونگول.
هولیا گولشن ایرماکنژیه45-49زنی که کمال دوست داشت.
اسما یلمازبوشرا آکار1-113خواهر کوچک ایلول. دختر دوم مسوده.
نیل گونالامل درین اوغلو20/21،41-48عمه جمره (پدری).
بنان یوسهزوهال45-51،67-70مادر جنک.
علی فوات اونانآیهان یلماز10پدر کمال.
سلن کورترناوزلم سونمز56-62دختر نریمان.
ساسیده تاشانرنریمان سونمز1-113مدیر پرورشگاه.
زینب ایرگاتهدیه1-113خدمتکار یتیم خانه که به 5 دختر نزدیک است.
پینار شنولفیگن درین اوغلو24-41مادر زینو. .
Kaan Kasapoğluمرت آتاسوی32- 113او با کادار قرار می‌گذارد. پس از جدایی از کادار، او سعی می‌کند قلب سونگول را به دست آورد اما موفق نمی‌شود. سپس بعداً عاشق مرال شد.
Gökçe Yanardağسهر کارامان22-42مادر مرال. برادر عباس او را می‌کشد و جسد را در ظرف زباله ر‌ها می‌کند.
یونیت شناحسان41-49قاتل سهر
کادیر چرمیکنجمی19-29پدر گوخان.
Yağmur Ünزینو درین اوغلو24-41خواهر ناتنی جمره
آلمیلا آدالالین52-62او در یتیم خانه با دختران زندگی می‌کند.
دنیز اوغورMacide Lokumcuzade85-107همسر صدری. او اجازه نمی‌دهد صدری با نوه‌اش صحبت کند.
ایلول سو ساپانهاریکا لوکومکو زاده85-94دختر مکید.
اردوغان سیچاکصدری لوکومکو زاده84-92او پدربزرگ کادار است، اما فکر می‌کند مرال نوه خودش است. او در فصل 91 می‌میرد.
مکبوله میزینیوغلوکنان86-87یک دلال مافیای اعضای بدن که دفنه را فریب داد و خود را به عنوان مادر بیولوژیکی متقاعد کرد.
بوراک توزکوپرانAli Göktürk Komiser89-113یک پلیس. او بعداً دوست پسر ایلول شد و در پایان با هم ازدواج کردند.
هازال بنلیفدیک کمیسر89-113دختر پلیس از شعبه است. با علی کار می‌کند.
تایانچ آییدیناجدر لوکومکو زاده90-113برادرزاده سادرین.
Özgür Başolماهی تن101-113او از نازان پول می‌گیرد و به جمر نزدیک می‌شود تا سرکان و جمر را از هم جدا کند.
بولنت دوزگون اوغلویاووز106-109پدر بیولوژیک دفنه و سرکان. او در فصل 109 می‌میرد.

پخش بین‌المللی

کشورشبکهپخش سریال
 رومانیتلویزیون آکاسا23 ژانویه 2017
 سری لانکاتی وی درنا23‌آوریل 2018
 لیتوانیLNK5 ژوئن 2019
 آلبانیتی وی کلن13 ژانویه 2020 – 8‌آوریل 2021
 مقدونیه شمالیتلویزیون سایتل26 سپتامبر 2020-16 ژوئیه 2021
 اسپانیاالوهیت10 ژانویه 2022
 یونانکانال مگا27 مارس 2017

 


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مجموعه باور نکردنی از عکس‌های تاریخی که توسط عکاسان آنها امضا و حاشیه‌نویسی شده

عکس بالا عکس اتاق موقعیت اضطراری است که توسط جو بایدن امضا شده است . لحظات پرتنش عملیات نپتون نیزه را نشان می‌دهد که نیرو‌های دریایی ایالات متحده به محوطه اسامه بن لادن یورش بردند. امضا کرد: ایمان را حفظ کن!مجموعه‌ای از عکس‌هایی که…

عکس‌های دلپذیر این سلبریتی‌ها با میدجرنی نسخه پنج و این دستور ایجاد شده که شما هم می‌توانید از آن…

تصور کنید که بخواهید عکس‌هایی از شمار قابل توجهی از سلبریتی‌ها داشته باشید که همه در حال انجام یک کار واحد هستند، آن هم در یک شرایط نوری یکسان.در شرایط عادی که نمی‌شود به همه‌شان دیکته کرد که ژست مورد نظر ما را بگیرند. اما هوش مصنوعی…

اگر این سلبریتی‌ها تا به امروز زنده بودند …

عوامل مختلفی روی طول عمر انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. سبک زندگی، تعذیه سالم، ورزش، پیشگیری از بیماری‌ها، پرهیز از مصرف مواد، خواب و آسایش کافی، ژنتیک، هشیاری برای پیشگیری از حوادث.اما به هر حال طول عمر برخی از انسان‌ها کوتاه‌تر از امید به…

معماری‌هایی که واقعا شایسته تحسین هستند و ستایش هنری ما را برمی‌انگیزند

تناسب اجزا، انحناها، هماهنگی با فرهنگ و شرایط اقلیمی، عظمت، رنگ‌ها یا نشانه‌های قدمتی که ما را به خلسه‌های پر از تخیل می‌برند، هر کدام از اینها ممکن است یک عمارت را شاخص و برجسته کنند.در این پست بناهایی را با هم مرور می‌کنیم که هر یک از…

عمو حاجی -کثیف‌ترین مرد جهان- چند ماه پس از نخستین حمام برای اولین بار در ۶۰ سالگی، سال پیش درگذشت!

عمو حاجی (۱۹۲۸–۲۰۲۲) مردی ایرانی بود که بیش از ۶۰ سال به حمام نکردن شهرت داشت. عمو حاجی نام واقعی او نبود بلکه لقبی بود که به این فرد مسن داده می‌شد. او در روستای دژگاه فارس در آلونک و چاله‌ای در زمین زندگی می‌کرد.از آنجایی که او…

هوش مصنوعی کودکی بازیگران سریال فرندز Friends را بازسازی کرد!

هوش مصنوعی این روزها کارهای عجیب و غریبی می‌کند و حالا به یاری آن چهره کودکی بازیگران سریال فرندز Friends بازسازی شده است. این فناوری عجیب و غریب، نسخه‌های کودکی شش بازیگر معروف را ایجاد کرده.صفحه فیس بوک the_ai_dreams این کار را کرده،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.