سریال های 2022 جدید – معرفی، خلاصه داستان و بررسی 41 سریال

0

امسال هم با انبوهی سریال جدید روبرو شده‌ایم. در حالی که بسیاری از سریال‌ها از سال‌های قبل را هنوز ناتمام گذاشته‌ایم، موجی از سریال های 2022 جدید ، مار را در برگرفته‌اند و انتخاب‌های جدیدی برای ما مطرح کرده‌اند. اینجا فهرستی از آنها را برای شما آماده کرده‌ایم.

1- سریال پیشتازان فضا: جهان های جدید شگرف – Star Trek: Strange New Worlds

سریال های 2022 جدید

این مجموعه توسط پلتفرم پارامونت پلاس عرضه می شود. «پیشتازان فضا: جهان های جدید شگرف»، پیش درآمدی بر سریال «پیشتازان فضا» است و داستان خدمه «یو اس اس انترپرایز» را تحت فرماندهی کریستوفر پایک دنبال می کند.

سریال پیشتازان فضا: جهان های جدید شگرف به کارگردانی کریس فیشر و آماندا رو در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال جیا ساندو، انسون مونت، ربکا رومین، کریستینا چونگ و ایتان پک به هنرمندی پرداخته‌اند.

2- انیمیشن خون آشام در باغ – Vampire in the Garden

«خون آشام در باغ«، بر روی پلتفرم نتفلیکس ارائه می شود. روزگاری خون آشام ها و انسان ها در صلح می زیستند. هم اکنون دختری کوچک و ملکه خون آشام ها به دنبال آن بهشت از دست رفته اند. در دنیای چند تکه آینده، دو دختر قصد انجام کارهایی ممنوعه را دارند؛ دختر انسان می خواهد ویولون بنوازد و خون آشام می خواهد شاهد دنیایی گسترده تر باشد.

انیمیشن خون آشام در باغ به کارگردانی ریوتارو ماکیهارا و هیرویوکی تاناکا در سال 2022 ساخته شده است. این انیمیشن محصول کشور ژاپن و در ژانر انیمیشن و ماجراجویی می‌باشد.

3- سریال هیلو – Halo

این سریال بر اساس بازی ویدیویی ای با همین نام ساخته شده است. در این مجموعه حماسی که داستان آن در قرن 26 به وقوع می پیوندد، بیگانگان تهدیدی برای نابودی بشریت محسوب می شوند.

سریال هیلو به کارگردانی اتو باتهرست در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال پابلو شرایبر، ناتاشا مک الهون، یرین ها، بوکیم وودبین، جن تیلور و شبانه اعظمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

4- سریال آسمان وسیع – Big Sky

«آسمان وسیع»، سریالی در ژانر جنایی-درام و هیجان انگیز و محصول سال 2020 کشور آمریکاست. داستان این سریال در شهر مونتانا به وقوع می پیوندد؛ جایی که یک کارآگاه خصوصی و یک افسر پلیس سابق برای حل یک پرونده آدم ربایی با یکدیگر همکاری می کنند. اما این آدم ربایی، مفدمه ای بر افشای حقایق ناگفته ایست که باعث پریشانی برخی از مردم شهر می شود.

سریال آسمان وسیع به کارگردانی پل مک گوگان و گوئینت هوردر پینتون و جنیفر لینچ در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال کاترین وینیک، کایلی بانبری، برایان گراتی، ناتالی آلین لیند و جس جیمز کیتل به هنرمندی پرداخته‌اند.

5- سریال سیاره سبز – The Green Planet

«سیاره سبز»، مجموعه مستندی محصول استودیوی بزرگ بی بی سی است که ید طولایی در ساختن مستندهای طبیعی دارد. این مجموعه مستند را می توان «سیاره زمین از نگاه گیاهان» توصیف کرد. سِر دیوید آتنبرو به سرتاسر جهان سفر می کند تا ببیند گیاهان چگونه به طرق چشمگیری یاد گرفته اند زنده بمانند و در هر محیطی شکوفا شوند. این سفر، سفر خطرناک یک مرد 95 ساله به جنگل های بارانی استوا و طبیعت وحشی شمال یخ زده است. بینندگان با جدیدترین تکنولوژی فیلمبرداری این امکان را دارند که از توانایی های عادی چشم انسان فراتر روند و زندگی پنهان سیاره سبز را تماشا کنند.

سریال سیاره سبز به کارگردانی پال ویلیامز در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر مستند و پژوهشی می‌باشد. در این سریال دیوید اتنبرو به هنرمندی پرداخته‌اند.

6- سریال مردی که به زمین افتاد – The Man Who Fell to Earth

«مردی که به زمین افتاد»، محصول شبکه پرطرفدار سی بی اس است. داستان این مجموعه درباره موجود بیگانه ای است که به زمین می آید و ماموریت دارد انسان شدن را بیاموزد و زنی را پیدا کند که می تواند به حفظ گونه او کمک کند. آن دو با هم متوجه می شوند که برای نجات دنیای این بیگانه، ابتدا باید دنیای ما انسان ها را نجات دهند.

سریال مردی که به زمین افتاد به کارگردانی الکس کورتزمن در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و انگلیس و در ژانر علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال چویتل اجیوفور، نائومی هریس، کلارک پیترز، بیل نایی و جیمی سیمپسون به هنرمندی پرداخته‌اند.

7- سریال وکیل لینکلن – The Lincoln Lawyer

میکی هالر وکیل ایده آل گرایی است که پرونده های کوچک و بزرگ را در لوس آنجلس به عهده می گیرد و دفتر کارش، ماشین لینکلن تاون اوست.

سریال وکیل لینکلن به کارگردانی دیوید گراسمن و آلونسو آلوارز و ارین فیلی در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال مانوئل گارسیا رولفو، نو کمبل، کریستوفر گورهام، جاز رایکول، مایکل گراتزیادی، لامونت تامپسون و کریستا وارنر به هنرمندی پرداخته‌اند.

8- سریال باش: میراث – Bosch: Legacy

باش، دو سال پس از جدا شدن از دپارتمان پلیس لس آنجلس، هم اکنون فصلی دیگر از حرفه خود را آغاز کرده و به عنوان یک بازپرس خصوصی فعالیت می کند و به صورت غیرمنتظره شروع به همکاری با دشمن سابق خود، هانی چندلر، می کند.

سریال باش: میراث به کارگردانی پاتریک کیدی در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال تیتوس ولیور، میمی راجرز، مدیسون لینتز، دنیز جی سانچز و فیل موریس به هنرمندی پرداخته‌اند.

9- سریال زیر پرچم بهشت Under the Banner of Heaven

«زیر پرچم بهشت»، محصول شبکه سرشناس هولو است. کارآگاه جب پایر پرونده قتل یک زن و نوزاد دخترش در حومه شهر را بررسی می کند و در جریان این تحقیق، حقایق فاش نشده ای را درباره منشأ یکی از فرقه های مسیحیت به نام «کلیسای عیسی مسیح قدیسان آخرالزمان» کشف می کند و متوجه می شود اعتقاد سرسختانه چه عواقب خشونت باری می تواند داشته باشد.

سریال زیر پرچم بهشت به کارگردانی کورتنی هانت و دیوید مکنزی و داستین لنس بلک در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال اندرو گارفیلد، روهان مید، تیلور سنت پیر، بیو مک هتی، اسکات مایکل کمپ بل، دیزی ادگار جونز و کریستوفر هیردال به هنرمندی پرداخته‌اند.

10- سریال پیشنهاد – The Offer

«پیشنهاد»، محصول استودیوی بزرگ پارامونت است. این مجموعه، روایتگر داستان تهیه کننده برنده اسکار یعنی آلبرت اس رودی در تجربه ساخت فیلم «پدرخوانده 1972» است که پیش از این هرگز درباره اش صحبت نشده بود.

سریال پیشنهاد به کارگردانی آدام آرکین و دکستر فلچر و کالین باکسی در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال مایلز تلر، متئو گود، جونو تیمپل، جووانی ریبیسی، دن فوگلر، بورن گورمن، کالین هنکس، جاش زاکرمن، نورا آرنزدر و اریک بالفور به هنرمندی پرداخته‌اند.

11- سریال هری وایلد – Harry Wild

«هری وایلد»، داستان یک استاد دانشگاه ادبیات انگلیسی است که به تازگی بازنشسته شده و متوجه می شود استعداد زیادی در کارآگاه بودن دارد. او در پرونده های پسرش که کارآگاه پلیس است دخالت می کند و با پسر نوجوانی که از او زورگیری کرده همراه می شود تا به دنبال سرنخ بگردد.

سریال هری وایلد در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایرلند و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.

12- سریال فریب خورده – Gaslit

«فریب خورده»، محصول شبکه پرطرفدار ان بی سی است. این مجموعه با نگاهی مدرن به رسوایی سیاسی واترگیت در دهه 1970 میلادی، داستان های ناگفته و شخصیت های فراموش شده آن زمان را به تصویر می کشد.

سریال فریب خورده به کارگردانی مت راس در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال جولیا رابرتس، شان پن، دن استیونز، بتی گیلپین، شیا ویگهام، داربی کمپ و الیسن تولمن به هنرمندی پرداخته‌اند.

13- سریال مار اسکس – The Essex Serpent

«مار اسکس»، عرضه شده بر پلتفرم اپل تی وی پلاس، داستان زنی به نام کورا را روایت می کند که از یک زندگی مشترک سراسر تحقیر خلاص می شود و با شنیدن خبر بازگشت یک موجود خرافی افسانه ای به نام مار اسکس به این منطقه، ترغیب می شود که از لندن به روستای کوچکی در اسکس نقل مکان می کند.

سریال مار اسکس به کارگردانی کلیو بارنارد در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال تام هیدلستون، کلیر دینز، کلیمانس پوزی، فرانک دیلین، هایلی اسکایرز، دیکسی اگریککس و مایکل جیبسون به هنرمندی پرداخته‌اند.

14- سریال بانوی اول – The First Lady

در ناحیه شرقی کاخ سفید، بسیاری از تصمیمات تاثیرگذار و سرنوشت ساز تاریخ که از دید پنهان مانده اند، توسط بانوان اول امریکا، زنانی پر جذبه با شخصیت هایی پیچیده و پویا، گرفته شده اند.

سریال بانوی اول به کارگردانی سوزان بیر در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال وایولا دیویس، میشل فایفر، جیلین اندرسون، داکوتا فانینگ، او تی فگبنل و آرون اکهارت به هنرمندی پرداخته‌اند.

15- سریال پایان بازی – The Endgame

مجموعه «پایان بازی»، یک سریال هیجان انگیز و نفس گیر درباره شخصیتی به نام النا فدرووا است. او قاچاقچی بین المللی اسلحه و مغز متفکر فعالیت های مجرمانه است که به تازگی دستگیر شده؛ اما حتی در دوران دستگیری نیز چندین سرقت سازماندهی شده از بانک را هدایت می کند. شخصیت دیگر این مجموعه وال ترنر است؛ مامور سرسخت و منظم اف بی آی که از هیچ اقدامی برای نقشه بر آب کردن نقشه های النا فروگذار نمی کند.

سریال پایان بازی به کارگردانی جاستین لین و رندی زیسک در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال رایان میشل بیث، کوستا رونین، جردن جانسون هیندز، مارک دیمون اسپینوزا، نوآ بین و کمال انجلو بولدن به هنرمندی پرداخته‌اند.

16- سریال خیابان 61 ام – 61st Street

در جریان یک عملیات دستگیری دلالان مواد مخدر، افسر پلیسی جان خود را از دست می دهد و موزز جانسون، ورزشکار سیاه پوست آینده دار دبیرستانی، به جرم عضو بودن در گروه مواد مخدر دستگیر می شود. فرانکلین رابرتز وکیلی است که پرونده جانسون را قبول می کند؛ چون متوجه می شود این پرونده پتانسیل سرنگون کردن نظام قضایی شیکاگو و به چالش کشاندن فساد و نژادپرستی همه گیر آن را دارد. این مجموعه با تحقیقات فراوان درباره تاریخ شهر شیکاگو و با استفاده از تجربه های شخصی مدیر تولید و نویسنده سیاه پوست آن ساخته شده که پیش از وارد شدن به دنیای فیلم و تلوزیون، خودش افسر پلیس شیکاگو بود.

سریال خیابان 61 ام به کارگردانی راما مسلی و مارتا کانینگهام و دارن گرنت در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال آنجانو الیس، مارک اوبراین، بنتلی گرین، جارل ماکسیمیلیان سالیوان، جرود هینس، امیلی آلتاس و بن مارتن به هنرمندی پرداخته‌اند.

17- سریال سم خوب – Good Sam

مجموعه تلوزیونی «سم خوب» درباره خانم جراح با استعدادی به نام سم گریقیث است. پس از آنکه رئیس پرآوازه او به کما می رود، او در سِمت جدید خود یعنی مدیریت بخش جراحی خوش می درخشد تا اینکه ماه ها بعد رئیسش از کما بیرون می آید و می خواهد وظایفش را از سر بگیرد. اما حالا سم بر کار این جراح مغرور که هیچ گاه استعداد درخشان او را به رسمیت نشناخت نظارت می کند. وقتی مشخص می شود رئیس سابقش درواقع پدر اوست اوضاع بسیار پیچیده می شود…

سریال سم خوب به کارگردانی تامرا دیویس در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال سوفیا بوش، جیسون آیزاکس، اسکای پی مارشال، مایکل استال دیوید و عمر مسقطی به هنرمندی پرداخته‌اند.

18- سریال ما صاحب این شهریم – We Own This City

«ما صاحب این شهریم»، محصول شبکه اچ بی او، روایتگر فراز و نشیب ها و فسادهای گروه عملیات ردیابی اسلحه در دپارتمان پلیس بالتیمور است.

سریال ما صاحب این شهریم به کارگردانی رینالدو مارکوس گرین در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال دیوید کورنسوت، مک کینلی بلچر، داگمارا دومینچیک، دونالد پاتریک هاروی، گابریل کارتریس، تری چانی و ایان داف به هنرمندی پرداخته‌اند.

19- سریال جولیا – Julia

مجموعه «جولیا»، داستان زندگی آشپز تلوزیونی، جولیا چایلد، را به تصویر می کشد؛ کسی که پیشگام ژانر برنامه های آشپزی بود.

سریال جولیا به کارگردانی چارلز مگ دوگال و اریکا دانتون در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال سارا لنکشایر، راب لوسک، مری ان شائوب، دیوید هاید پیرس و بی بی نیوورتس به هنرمندی پرداخته‌اند.

20- سریال محدوده بیرونی – Outer Range

«محدوده بیرونی»، محصول استودیوی آمازون است. داستان این فیلم درباره خانواده ابت است که درگیر ناپدید شدن عروسشان هستند و هم زمان همسایه آن ها سعی دارد مزرعه بزرگشان را از چنگ آن ها درآورد. با پدیدار شدن یک چاله مرموز سیاه در چراگاه خانواده، اوضاع بحرانی می شود.

سریال محدوده بیرونی به کارگردانی جنیفر جتینگر و آلونسو رویزپالاسیوس در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال جاش برولین، ایموجن پوتس، لیلی تیلور، تام پلفری، تامارا پودمسکی، لوئیس پولمن و نوح رید به هنرمندی پرداخته‌اند.

21- سریال بنگ بنگ عزیزم – Bang Bang Baby

آلیس دختر نوجوانی است که به خاطر علاقه به پدرش، درگیر فعالیت های مجرمانه شهر میلان می شود. او برای کنار آمدن با این وضعیت، از قدرت تخیل خود استفاده می کند که متأثر از موسیقی، تلوزیون و فرهنگ پاپ زمانه خود یعنی دهه 1980 میلادی است.

سریال بنگ بنگ عزیزم به کارگردانی میشل الهایک و جوزپه بونیتو و مارگریتا فری در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایتالیا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال آریانا بکرونی، آنتونیو جراردی، دورا رومانو، جورجیا آرنا و لوسیا ماسکینو به هنرمندی پرداخته‌اند.

22- سریال دختران درخشان – Shining Girls

«دختران درخشان»، محصول شبکه اپل تی وی پلاس است. سال ها از حمله وحشیانه ای که به کِربی شد و تاثیر هولناکی که بر روان او گذاشت می گذرد. حالا او متوجه شده قتلی که اخیرا اتفاق افتاده به آن حمله مرتبط است. کربی با کمک یک روزنامه نگار باتجربه به دنبال دلیل تغییر دائمی وضعیت موجودش و مواجه شدن با گذشته اش است.

سریال دختران درخشان به کارگردانی میشل مک لارن و الیزابت ماس و دینا رید در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال ایمی برنمن، فیلیپا سو، جیمی بل، الیزابت ماس و واگنر مورا به هنرمندی پرداخته‌اند.

23- سریال بیلی کوچیکه – Billy the Kid

این مجموعه، روایت یک ماجراجویی حماسی بر اساس زندگی «بیلی کوچیکه» است. داستان این سریال از ابتدای مسیر او با رگ و ریشه ایرلندی اش و به عنوان یک کابوی و هفت تیر کش در خط مقدم آمریکا شروع می شود و تا نقش اساسی او در «جنگ شهرستان لینکلن» پیش می رود.

سریال بیلی کوچیکه به کارگردانی مایکل نانکین و اتو باتهرست در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال تام بلایث، دنیل وبر، آیلین اوهیگینز، شان اوون رابرتز و جونا کولیر به هنرمندی پرداخته‌اند.

24- سریال شوالیه ماه – Moon Knight

مجموعه «شوالیه ماه»، از تولیدات استودیوی بزرگ مارول است. یک عضو سابق نیروی دریایی ایالات متحده که دچار چندگانگی شخصیت است، از قدرت های خدای ماه مصر باستان بهره مند می شود. اما طولی نمی کشد که متوجه می شود این توانایی های تازه، هم می توانند برایش موهبت باشند و هم نفرینی برای زندگی آشفته اش.

سریال شوالیه ماه به کارگردانی جاستین بنسون در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال اسکار آیزاک، ایثن هاوک، گاسپار اولیل، اف موری آبراهام، می کالااوی و لوسی تاکری به هنرمندی پرداخته‌اند.

25- سریال توکیو وایس – Tokyo Vice

«توکیو وایس»، محصول شبکه اچ بی او مکس، داستان یک روزنامه نگار غربی را به تصویر می کشد که برای انتشاراتی در توکیو کار می کند و با یکی از قدرتمندترین سردسته های خلافکار شهر سرشاخ می شود.

سریال توکیو وایس به کارگردانی جوزف کوبوتا ولادیکا در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال انسل الگورت، کن واتانابه، ریچل کلر، شو کاساماتسو، توموهیسا یاماشیتا و شان سوگاتا به هنرمندی پرداخته‌اند.

26- سریال سقوط کردیم – WeCrashed

این مجموعه بر روی پلتفرم «اپل تی وی» ارائه می شود. «سقوط کردیم»، داستان ترقی و پیشرفت و سپس سقوط اجتناب ناپذیر «وی ورک»، یکی از ارزشمندترین استارتاپ های دنیا و زندگی افرادی خودشیفته را که ارتباط عاشقانه شان این مسیر را ممکن ساخت، به تصویر می کشد.

سریال سقوط کردیم به کارگردانی تینگ کریشنان و گلن فیکارا در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال جرد لتو، ان هاتاوی، او تی فگبنل، کایل ماروین، کریکت براون، تئو استاکمن و آمریکای فررا به هنرمندی پرداخته‌اند.

27- سریال اسب های آرام – Slow Horses

این سریال درباره تیمی از ماموران اطلاعاتی بریتانیاییست که به دلیل اشتباهاتی که مرتکب شده اند، به بخش دفن اسناد ام آی فایو به ریاست جکسون لم، فردی بدنام و تندخو، منتقل می شوند.

سریال اسب های آرام به کارگردانی جیمز هاوس در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و انگلیس و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال کریس ریلی، گری الدمن، رزالیند الیزار، اولیویا کوک، کریستین اسکات توماس و جاناتان پرایس به هنرمندی پرداخته‌اند.

28- سریال محکم بگیر – Hold Tight

«محکم بگیر»، محصول شبکه پرطرفدار نتفلیکس است. وقتی مرد جوانی درست پس از مرگ دوستش ناپدید می شود، لایه های زندگی در حومه مرفه شهر ورشو کم کم آشکار می شود و رازها و دروغ ها خودشان را نشان می دهند.

سریال محکم بگیر به کارگردانی میکال گازدا در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور لهستان و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال ماگدالنا بوچارسکا، لژک لیچوتا، کریستوف اولکسین، آگنیه شکا گروخوفسکا و زرگرز دامیک به هنرمندی پرداخته‌اند.

29- سریال چرا از اوانز نپرسیدند؟ – Why Didn’t They Ask Evans?

مجموعه «چرا از اوانز نپرسیدند؟»، اقتباسی از رمانی به همین نام اثر نویسنده جنایی معروف آگاتا کریستی است. آخرین سخنان مردی در حال مرگ، پسر کشیش محل را ترغیب می کند به همراه دوست صاحب نفوذ خود وارد یک ماجراجویی شوند و در پی حل معماهای جنایی بروند.

سریال چرا از اوانز نپرسیدند؟ به کارگردانی هیو لوری در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال بندیکت ولف، کارلی انوک، نیا تراسلر جونز، نیکلاس بنکس و ریچارد دیکسون به هنرمندی پرداخته‌اند.

30- سریال پاچینکو – Pachinko

«پاچینکو» که از تولیدات اپل تی وی است، بر اساس رمان پر فروش نیویورک تایمز است. این مجموعه، سرگذشت طولانی چهار نسل از یک خانواده کره ای را با امیدها و رویاهایشان به تصویر می کشد. آن ها زادگاه خود را ترک می کنند و در مسیری دشوار برای زنده ماندن و شکوفا شدن قرار می گیرند.

سریال پاچینکو به کارگردانی جاستین چون و کوگونادا در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و کره جنوبی و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال یون یو جونگ، لی مین هو، مینه کیم، سوجی آرای و کاهو مینامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

31- سریال چیزی در مورد پم – The Thing About Pam

وقتی بتسی فاریا در شهر کوچک میزوری به قتل می رسد، به عقیده پلیس ابهامی در این پرونده وجود ندارد و شوهر بتسی قاتل شناخته شده و دستگیر می شود. با این حال، پرسش هایی بی پاسخ باقی می مانند. نه تنها این پرونده شخص بی گناهی را محکوم کرده است، بلکه موجب زنجیره اتفاقاتی می شود که پرده از یک نقشه شیطانی بر می دارند؛ نقشه ای که دوست صمیمی مقتول یعنی پم هاپ در آن دخیل است. با وجود اینکه پم آخرین کسی بوده که بتسی را قبل از مرگش دیده، پلیس هیچ وقت به او مظنون نبوده است. اما پم مدام روایت خود را از ماجرا تغییر می دهد و از پاسخ دادن به سوالات طفره می رود.

سریال چیزی در مورد پم به کارگردانی آدام کین در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال رنی زلوگر، گیدون آلدون، پاتریشیا فرنچ، اولیویا لوکاردی و درو شید به هنرمندی پرداخته‌اند.

32- سریال شنا با کوسه ها – Swimming with Sharks

این مجموعه بازسازی فیلمی با همین نام محصول سال 1994 و با بازی «کوین اسپیسی» و «فرانک ویلی» است. زمانیکه لو سیمز دوره کارآموزی خود را در شرکت «فاونتن پیکچرز» آغاز می کند، همانند یک تازه وارد ساده لوح هالیوودی ظاهر می شود. اگرچه در مدت زمانی اندک، ارزش خود را به جویس هولت، رییس مشهور شرکت که حیرت او را برانگیخته، ثابت می کند. اما رسیدن لو به این موقعیت تنها یک خوش شانسی نبوده و او در حقیقت تحقیقات زیادی درباره جویس انجام داده است. علاقه لو بیشتر می شود و هم اکنون او هر کاری می کند تا به محبوبش نزدیک شود؛ از جمله قتل.

سریال شنا با کوسه ها به کارگردانی تاکر گیتس در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال کتلین رابرتسون، دونالد ساترلند، توماس دکر، فین جونز، دیانه کروگر و کرنان شیپکا به هنرمندی پرداخته‌اند.

33- سریال تشریح یک رسوایی – Anatomy of a Scandal

مجموعه «تشریح یک رسوایی»، داستان وزیر پارلمانی جیمز وایت هاوس است که از زندگی مشترک خود راضی است و خانواده ای دوست داشتنی دارد، تا اینکه رازی رسواکننده سر باز می کند.

سریال تشریح یک رسوایی به کارگردانی اس جی کلارکسن در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال بن رادکیلف، ژوزت سایمون، وایلوت وریگو، جاناتان کوی، کودزی سیتیما و سیه نا میلر به هنرمندی پرداخته‌اند.

34- سریال ترک تحصیل – The Dropout

مجموعه «ترک تحصیل»، روایتگر زندگی موسس شرکت ترانوس، الیزابت هومز، است. الیزابت پس از ترک تحصیل از دانشگاه و تاسیس یک شرکت تکنولوژی، در صدد آن است که انقلابی در صنعت بهداشت و درمان ایجاد کند.

سریال ترک تحصیل به کارگردانی مایکل شوالتر در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال آماندا سایفرد، نوین اندروز، آن آرچر، میکلا واتکینس و اوتکاراش امبودکار به هنرمندی پرداخته‌اند.

35- سریال جداسازی – Severance

مارک، رهبری تیمی از کارمندان اداری را بر عهده دارد که حافظه آنها بین شغل و زندگی شخصی شان از طریق جراحی تقسیم شده است. آنها زمانیکه با همکاری مرموز در خارج از محیط کاری مواجه می شوند، مسیری را برای کشف حقیقت درباره ماهیت واقعی شغلشان آغاز می کنند.

سریال جداسازی به کارگردانی بن استیلر در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال ادام اسکات، زاک چری، بریت لوئر، ترمل تیلمن، دیچن لنچمن و گری رابرت برن به هنرمندی پرداخته‌اند.

36- سریال سوء ظن – Suspicion

این مجموعه بر روی پلتفرم اپل تی وی ارائه می شود. پنج شهروند بریتانیایی متهم به ربودن پسر یکی از چهره های پرنفوذ رسانه ای امریکا می شوند. آنها باید بتوانند در محدوده زمانی ای کوتاه، بی گناهی خود را اثبات کنند. اما آیا هیچ کس حرفشان را باور خواهد کرد؟ یا آیا آن ها در حال بازگو کردن حقیقتند؟

سریال سوء ظن به کارگردانی کریس لانگ و استفان شوارتز در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و انگلیس و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال الیزابت هنستریج، الیس گابل، کونال نایر، جورجینا کمپبل و اوما تورمن به هنرمندی پرداخته‌اند.

37- سریال تکه هایی از او – Pieces of Her

این سریال بر روی پلتفرم نتفلیکس ارائه می شود. گشت عصرانه زنی جوان به همراه مادرش در یک فروشگاه، به حادثه ای خشونت آمیز منتهی می شود و این اتفاق، شناخت او را از مادرش برای همیشه تغییر می دهد.

سریال تکه هایی از او به کارگردانی مینیک اسپیرو در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال تونی کولت، بلا هیتکوت، جسیکا باردن، جو دمپسی، تری اوکوئین و گیل بیرمنگام به هنرمندی پرداخته‌اند.

38- سریال از سردسیر – In from the Cold

«از سردسیر»، بر روی پلتفرم نتفلیکس ارائه می شود. داستان این مجموعه درباره مادریست که پس از آنکه مجبور می شود بین به خطر انداختن جان خانواده خود و بازگشت به گذشته اش به عنوان یک جاسوس روسی، یکی را انتخاب کند، شرایط زندگی اش به کلی تغییر پیدا می کند.

سریال از سردسیر به کارگردانی امی کنان من و دنیل کالپارسورو در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال مارگارت لویوا، کیلیان اوسالیوان، لیدیا فلمینگ، چارلز برایس و استاسیا میلوسلاوسکایا به هنرمندی پرداخته‌اند.

39- سریال توریست – The Tourist

«توریست»، مجموعه ای تولید «اچ بی او مکس» و «بی بی سی» است. داستان این مینی سریال درباره مردیست که در حین رانندگی در جاده توسط کامیونی از مسیر منحرف می شود. او درحالیکه مجروح است، در بیمارستان به هوش می آید، بدون آنکه هویت خود را به یاد آورد. جستجوی پاسخی برای پرسش هایش، او را راهی بیابان های وسیع و بی آب و علف می کند.

سریال توریست به کارگردانی کریس سویینی و دنیل نتیم در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و آمریکا و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال جیمی درنان، دیمون هریمان، اولافر دری اولافسون، الکس دیمیترایدز و دانیل مک دونالد به هنرمندی پرداخته‌اند.

40- سریال وایکینگ ها: والهالا – Vikings: Valhalla

«وایکینگ ها: والهالا»، بر روی پلتفرم نتفلیکس ارائه می شود. حوادث این سریال، 100 سال پس از داستان سریال «وایکینگ ها» محصول سال 2013 و حول محور ماجراجویی های لیف اریکسون، فریدیس، هارالد هاردرادا و پادشاه نورمن، ویلیام فاتح، رخ می دهد.

سریال وایکینگ ها: والهالا به کارگردانی استیون ست لژه در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال سم کورلت، فریدا گوستاوسون، لئو سوتر، بردلی فریگارد و Pollyanna McIntosh به هنرمندی پرداخته‌اند.

41- سریال گرگ مثل من – Wolf Like Me

پس از مرگ همسر گری، او شرایط روحی مناسبی ندارد و به سختی می تواند برای دختر یازده ساله اش امکانات زندگی را فراهم کند. پس از وقوع حادثه ای، گری با مری آشنا می شود و بعد از پی بردن به راز او، ارتباطشان عمیق تر می شود.

سریال گرگ مثل من به کارگردانی آبه فورسیته در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور استرالیا و در ژانر عاشقانه و کمدی می‌باشد. در این سریال آریل داناهیو، آیلا فیشر، جش گد، اما لانگ و آلن دوکس به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

داستان پسر دو سر بنگال، آن هم به صورتی تقریبا دیده نشده!

در ماه مه 1783، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…

مجموعه باور نکردنی از عکس‌های تاریخی که توسط عکاسان آنها امضا و حاشیه‌نویسی شده

عکس بالا عکس اتاق موقعیت اضطراری است که توسط جو بایدن امضا شده است . لحظات پرتنش عملیات نپتون نیزه را نشان می‌دهد که نیرو‌های دریایی ایالات متحده به محوطه اسامه بن لادن یورش بردند. امضا کرد: ایمان را حفظ کن!مجموعه‌ای از عکس‌هایی که…

ربات‌هایی که در دنیای سینما و تخیل دوستشان داشتیم یا در مواردی از آنها می‌ترسیدیم!

انسان‌ها همیشه از تحولات تازه می‌ترسند و از زمانی که تخیل آدم ماشینی ایجاد شد، ترس از این توده‌های آهنی هم ایجاد شد. شخصیت ربات‌ها در ابتدا در داستان‌ها خیلی سطحی و بیشتر هراس‌‌انگیز بود، اما بعدا ربات‌ها دارای شخصیت شدند تا جایی که حتی…

خودکشی دسته جمعی در دمین آلمان در پایان جنگ جهانی دوم

خودکشی دسته جمعی در دمین به رویداد غم‌انگیزی اشاره دارد که در پایان جنگ جهانی دوم در شهر دمین آلمان رخ داد. در اواخر‌آوریل و اوایل ماه مه 1945، هنگامی که نیرو‌های شوروی در حال پیشروی به سمت شهر بودند، بسیاری از ساکنان آن، از جمله زنان،…

عکس های رنگی مردم «عادی» در دوران استالین که توسط یک دیپلمات آمریکایی که به دلیل جاسوسی اخراج شد،…

زندگی مردم عادی چیزی است که آنچنان که باید و شاید ثبت نمی‌شود. مورخی را تصور کنید که پنج دهه بعد بخواهد در مورد تاریخ الان ایران تحقیق کند. او احتمالا انبوهی از روزنامه‌های و مجلات و کتاب‌ها و مصاحبه‌های شفاهی و آمارها یا اطلاعات سایت‌ها را…

25 آزمایش روانشناسی تاثیرگذار و به‌یادماندنی در تاریخ کدام‌ها هستند؟

تأثیرگذارترین آزمایش‌های روانشناختی در تاریخ رشته روانشناسی، یک رشته آزمایش گسترده هستند که هر یک در حیطه حوزه‌های تخصصی کوچکتر شکل گرفته‌اند. هر یک از این حوزه‌های تخصصی در طول سال‌ها با مطالعات و تحقیقات و آزمایش‌های به دقت طراحی شده،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5