بهترین سریال های 2022 | 96 سریال تماشایی به همراه خلاصه و معرفی آنها

0

تا چشم بر هم زدیم وارد دو ماه پاپانی سال 2022 هم شدیم. در سال 2022 هم تعداد زیادی سریال خوب پخش شده‌اند و پخش برخی از سریال‌های مورد انتظار هم شروع نشده است. در این پست فهرست مفصلی از سریال‌های خوب 2022 را می‌بیند.

هیچ فهرستی کامل نیست و این فهرست فقط برای آسان کردن کار شما در انتخاب یک سریال خوب تهیه شده است. سعی شده تنوع رعایت شود و از کره و ترکیه هم علاوه بر آمریکا و کشورهای اروپایی سریال انتخاب شده. در این فهرست بیشتر سریال‌های روی سریال‌های خوب پنج – شش ماه اخبر تمرکز شده و ممکن است سریال‌های ماه‌های آغازین را در آن نبینید.

پس این شما و فهرست بهترین سریال های 2022:


1- سریال اندور
Andor

مجموعه «اندور»، از زاویه دید جدیدی به کهکشان جنگ ستارگان می پردازد و تمرکز آن بر شخصیت کاسیان اندور است. در عصری که لبالب از خطر، فریب و هیجان است، کاسیان قدم در مسیری می گذارد که او را تبدیل به قهرمانی یاغی خواهد کرد.

سریال اندور به کارگردانی بنجامین کارون و توبی هینز و سوزانا وایت در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال دیه گو لونا، جنویو اورایلی، الکس فرنس، ویلف سولدینگ، نوف اوسلام، آدریا آرجونا و الیستر مکنزی به هنرمندی پرداخته‌اند.

2- سریال Curtain Call (2022- )

محصول کشور: کره جنوبی

درام درباره زنی مسن اهل کره شمالی که زمان زیادی برای زندگی ندارد و بازیگر تئاتری که نقش نوه اش را بازی می کند تا آخرین آرزویش را برآورده کند.

3- سریال نفر درست را راه بده
Let the Right One In

«نفر درست را راه بده»، بر پلتفرم شوتایم عرضه شده و درباره مارک و دخترش النور است که ده سال قبل با تبدیل شدن النور به خون آشام زندگی شان برای همیشه تغییر کرد. او اکنون دوازده ساله و در خانه زندانی است و فقط می تواند شب ها بیرون برود. پدرش همه تلاشش را می کند که برای زنده نگه داشتن او روزانه اندکی خون انسان برایش فراهم کند.

سریال نفر درست را راه بده به کارگردانی سایت من در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و وحشت می‌باشد. در این سریال دمیان بیچیر، آنیکا نونی رز، گریس گامر، مدیسون تیلور بایز و ایان فورمن به هنرمندی پرداخته‌اند.

4- سریال A Friend of the Family (2022– )

محصول کشور: آمریکا

داستان واقعی خانواده بروبرگ که دخترشان چندین بار در طول یک سال توسط یک خانواده کاریزماتیک و وسواس مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

5- سریال سرزمین آتش
Fire Country

یک زندانی جوان برای یافتن رستگاری و همچنین کوتاه کردن دوره حبسش، به برنامه آتش نشانی می پیوندد. او و دیگر زندانیان در کنار آتش نشانان ماهر کار می کنند تا آتش سوزی هایی گسترده را در سرتاسر منطقه خاموش کنند.

سریال سرزمین آتش به کارگردانی درموت دانز و ایگل اگیلسون در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال مکس تیریوت، کوین آلخاندرو، جردن کالووی، استفانی آرکیلا و ژول لاتیمر به هنرمندی پرداخته‌اند.

6- سریال Shadow Detective (2022- )

محصول کشور: کره جنوبی

یک کارآگاه کهنه‌کار که در شرف بازنشستگی است، جنگ روانی نفس‌گیری را با مردی مرموز آغاز می‌کند که راه او را دنبال می‌کند و هویتش را پنهان می‌کند.

7- سریال محیط جانبی
The Peripheral

«محیط جانبی»، محصول استودیوی آمازون است. در آینده ای که تکنولوژی به طور نامحسوس جامعه را تغییر داده، زنی متوجه ارتباطی مخفی با واقعیتی موازی و با آینده تاریک خود می شود.

سریال محیط جانبی به کارگردانی الریک رایلی و وینچنزو ناتالی در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال کلویی مورتز، گری کار، جک رینور، جولیان مور کوک، لوئیس هرتوم و کریس کوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

8- The Empire (2022- )

محصول کشور: کره جنوبی

این افشاگری از آرزوها، ریاکاری و رازهایی است که در یک قلعه آهنی ساخته شده با قانون نگهداری می شود و همچنین رسوایی سقوط.

9- سریال نامش را معما نگذار
Don’t Call it Mystery

توتونو کنو دانشجویی با شخصیت عجیب و غریب است که هیچ دوستی ندارد، درباره اتفاقات جامعه دچار تردید می شود و تئوری های مختلفی در ذهنش خلق می کند. او به قتلی متهم می شود که هیچ خاطره ای از آن ندارد. در حین بازجویی کارآگاهان از او، توتونو متوجه سرنخ های پرونده می شود.

سریال نامش را معما نگذار به کارگردانی هیرواکی ماتسویاما در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ژاپن و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال ماساکی سودا، ماتسویا اونو، یوتاکا میشیما، میچیتاکا تسوتسویی و موگی کادوواکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

10- سریال Quantum Leap (2022– )

محصول کشور: آمریکا

داستان 30 سال پس از ورود دکتر سام بکت به شتاب‌دهنده کوانتوم لیپ و ناپدید شدن آن اتفاق می‌افتد.

11- سریال چتر ملکه
The Queen’s Umbrella

ملکه بدقلق، حساس و تندخویی سعی می کند شاهزاده های بازیگوش و دردسرسازش را تبدیل به ولیعهد هایی درست و حسابی کند.

سریال چتر ملکه به کارگردانی هیونگ شیک کیم در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این سریال کیم هه سو، کیم ایی سونگ، کیم هه سوک، یو سئونگ هو، یون سانگ کیون و سونگ یان آه به هنرمندی پرداخته‌اند.

12- سریال Independence (2022 )

محصول کشور: آمریکا

شوهر ابی واکر در مقابل چشمان او به قتل می رسد. در تلاش برای انتقام است، ابی به رالینز برخورد می کند. سفر ابی و هویت آنها را به ایندیپندنس، تگزاس می برد، جایی که با ساکنانی که از گذشته خود فرار می کنند، روبرو می شوند.

13- سریال آداماس
Adamas

«آداماس»، داستان دو برادر است که برای پرده برداشتن از حقیقت قتلی که 22 سال پیش رخ داد مبارزه می کنند تا اتهامات پدر واقعی خود را مبنی بر قتل پدر ناتنی شان پاک کنند. این مجموعه بر پلتفرم دیزنی پلاس عرضه شده است.

سریال آداماس به کارگردانی پارک سونگ وو در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال سونگ جی، سو جی هی، لی سو کیونگ، هو سونگ ته، سو هیون وو و جو سونگ ها به هنرمندی پرداخته‌اند.

14- سریال The Cleaning Lady (2022– )

محصول کشور: آمریکا

داستان یک پزشک باهوش کامبوجی که برای یک معالجه پزشکی به ایالات متحده می آید تا پسرش را نجات دهد، اما وقتی سیستم شکست می خورد، او از حیله گری و هوش خود برای مبارزه استفاده می کند و به دلایل درستی قانون را زیر پا می گذارد.

15- سریال آن سو
Yonder

«آن سو»، داستان مردی است که همسر از دنیا رفته اش برای او پیغامی می فرستد و او را به «آن سو» دعوت می کند، فضایی ناشناخته که در آنجا می تواند برای آخرین بار با همسرش ملاقات کند.

سریال آن سو به کارگردانی لی جون ایک در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام و علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال شین ها کایون، هان جی مین، لی جونگ یون، جونگ جین یانگ و چوی هی سئو به هنرمندی پرداخته‌اند.

16- سریال اگر آرزوت رو از من بخوای
If You Wish Upon Me

یون گیو رای در پرورشگاه زندگی می کرد و زمانی را هم در زندان به سر برد. او تقلا می کند یک زندگی عادی برای خود دست و پا کند و در یک آسایشگاه شروع به کار داوطلبانه می کند. یون گیو در آنجا با رهبر تیم داوطلبان و یک پرستار کار می کند.

سریال اگر آرزوت رو از من بخوای به کارگردانی یانگ وان کیم در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال جی چانگ ووک، سویونگ چوی، سونگ دونگ ایل، پارک جین جو و مو سونگ جئون به هنرمندی پرداخته‌اند.

17- سریال The Empress

محصول کشور: آلمان

دو جوان با هم آشنا می شوند. یک برخورد سرنوشت ساز . او امپراتور فرانتس ژوزف اتریش،مجارستان است، او الیزابت فون ویتلزباخ، شاهزاده باواریا و خواهر زنی است که فرانتس قرار است با او ازدواج کند.

18- سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power

محصول کشور: آمریکا

این درام حماسی هزاران سال پیش از «هابیت» و «ارباب حلقه‌ها» تالکین روی می‌دهد و بینندگان را به دورانی می‌برد که قدرت‌های بزرگ شکل گرفتند، حکومت‌هایی ظهور و سقوط کردند، قهرمانان غیرمنتظره آزموده شدند، امید در آستانه فروپاشی بود و بزرگ‌ترین شخصیت شروری که بر قلم تالکین جاری شده دنیا را تهدید به فروغلتیدن در ظلمت می‌کرد.

19- سریال میراث: داستان حقیقی لس آنجلس لیکرز
Legacy: The True Story of the LA Lakers

مستند «میراث: داستان حقیقی لس آنجلس لیکرز»، نگاهی عمیق و درونی به موفقیت باشگاه بسکتبال پرآوازه لس آنجلس لیکرز می اندازد و با مصاحبه هایی با مالکان باشگاه، مربیان، بازیکنان و مدیران اجرایی، داستان را از دید کسانی روایت می کند که آن را با گوشت و پوست خود احساس کرده اند.

سریال میراث: داستان حقیقی لس آنجلس لیکرز به کارگردانی آنتوان فوکوآ در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر مستند و تاریخی می‌باشد. در این سریال جینی باس، استیو اسپرینگر، جانی باس، مایکل کوپر و مجیک جانسون به هنرمندی پرداخته‌اند.

20- سریال Viola

محصول کشور: ترکیه

ویولا ویتال، زنی باشکوه و مغناطیسی که همیشه در زمینه روزنامه نگاری مد کار کرده است، از پاریس به پالرمو نقل مکان می کند، تنها با خوش بینی و اعتماد مسلح به جستجوی پدری که هرگز نشناخته است.

21- سریال House of the Dragon

محصول کشور: آمریکا

این سریال داستان خاندان تارگرین را روایت می کند و ۲۰۰ سال قبل از وقایع سریال “بازی تاج و تخت” جریان دارد.

22- سریال Tuzak

محصول کشور: ترکیه
The Trap داستان مردی است که سوگند یاد کرده است از خانواده ثروتمند و قدرتمندی که سرنوشت خانواده اش را تغییر داده اند انتقام بگیرد و همچنین انتقام تمام کسانی را که به آنها ظلم شده است، بگیرد. در مواجهه با نقشه انتقام مخرب که سال هاست تا ریزترین جزئیات روی آن کار شده است، دختر باهوش و قوی دشمن به معما تبدیل می شود.

23- سریال دادستان بد
Bad Prosecutor

جین جونگ دادستان متخلفی است که از روش های غیر معمول برای تنبیه کسانی که مرتکب جرم شده اند استفاده می کند. او برای حمایت از مردم محروم خودش را به آب و آتش می زند.

سریال دادستان بد به کارگردانی سونگ هو کیم در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال دو کیونگ سو، لی سه هی، سونگ ها جون، کیم سانگ هو، کیم تای وو و شین سونگ هوان به هنرمندی پرداخته‌اند.

24- سریال شغل خوب
Good Job

«شغل خوب»، داستان مرد سرمایه داری است که شغل دوم مخفیانه اش کارآگاهی است و با زنی با بینش فوق العاده همراه می شود.

سریال شغل خوب به کارگردانی کانگ مین گو در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این سریال یوری کوون، ایوم مون سوک، سانگ یون سنگ، جونگ هوا کیم و ایل وو جونگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

25- سریال Everything Calls for Salvation

محصول کشور: ایتالیا

یک مرد جوان یک هفته را در یک بخش روانپزشکی صرف می کند، جایی که او با پنج بیمار دیگر ملاقات می کند و باید با پزشکان تحقیقاتی و پرستاران بدبین مواجه شود.

26- سریال ساعت شیطانی
The Devil’s Hour

زنی هر شب سر ساعت 3 و 33 دقیقه از خواب بیدار می شود، یعنی درست بین ساعت سه و چهار که به ساعت شیطانی معروف است.

سریال ساعت شیطانی به کارگردانی جانی آلن و ایزابل سیب در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر هیجان انگیز و رازآلود می‌باشد. در این سریال جسیکا رین، پیتر کاپالدی، فیل دانستر، بنجامین چیورز، نیکش پاتل، الکس فرنس و میرا سیال به هنرمندی پرداخته‌اند.

27- سریال خانواده وینچستر
The Winchesters

«خانواده وینچستر»، پیش درآمدی بر سریال سوپرنچرال است و داستان عاشقانه آشنایی جان وینچستر با مری کمپبل را روایت می کند. وقتی جان از جنگ ویتنام باز می گردد، یک اتفاق باعث می شود او در گذشته پدرش کندوکاو کند و در این مسیر با مری نوزده ساله آشنا می شود که کارش به دام انداختن شیاطین است و به دنبال علت ناپدید شدن پدرش می گردد. آن دو با هم همراه می شوند تا حقایق پنهان خانواده هایشان را کشف کنند.

سریال خانواده وینچستر به کارگردانی گلن وینتر و جان تی کریمچر و جان اف شوالتر در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال مگ دانلی، دریک راجر، جوجو فلیتز، دمتریا مک کینی، بیانکا کایلیک و نیدا خورشید به هنرمندی پرداخته‌اند.

28- سریال نوتردام
Notre-Dame

«نوتردام»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است. در 15 آوریل 2019 وقتی که کلیسای نوتردام در آتش می سوخت، زنان و مردانی بودند که خود آتشی برای خاموش کردن داشتند. در این مجموعه، شخصیت هایی را می بینیم که در وضعیت سختی گرفتار می شوند. آن ها باید با یکدیگر بجنگند، به یکدیگر عشق بورزند، از هم متنفر شوند و به یکدیگر کمک کنند تا در نهایت شاید فرصت شروعی دوباره به دست بیاید.

سریال نوتردام به کارگردانی هروه هادمار در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال رشدی زم، کارولین پروست، سیمون آبکاریان، آلیس ایساز و ماری زابوکووک به هنرمندی پرداخته‌اند.

29- سریال کلیو
Kleo

«کلیو»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است. پس از سقوط دیوار برلین، زنی که در گذشته جاسوس ها را به قتل می رسانده شروع به انتقام گرفتن از کسانی می کند که برای خیانت به او توطئه چینی کرده بودند.

سریال کلیو به کارگردانی ویوین اندرگن و جانو بن چابانه در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آلمان و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این سریال جلا هازه، دیمیتریچ شید، ژولیوس فلدمایر، مارتا سروکا و وینسنت ردتزکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

3- سریال نور
Y Golau

«نور»، محصول ای بی سی استودیوز است. شارون رابرتز هنوز نتوانسته با اندوه قتل دخترش اِلا کنار بیاید. کَت روزنامه نگاری است که از کودکی با الا بزرگ شد و هیچ وقت از فکر اتفاقی که برای او افتاد بیرون نیامده است. حالا جو قاتل الا عفو مشروط خورده و شارون و کت مجبور می شوند با این گذشته تلخ رو به رو شوند.

سریال نور به کارگردانی کریس فارستر در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال ایوان رئون، جانانا اسکنلان، الکساندرا روچ، آنس الوی و دیلن جونز به هنرمندی پرداخته‌اند.

31- سریال آنه
Anne

آنه ویلیامز زنی است که در جریان مسابقات جام حذفی میان لیورپول و ناتینگهام فارست در سال 1989، پسر پانزده ساله اش را از دست داد. او در کنار دیگر والدینی که فرزندان خود را در این مسابقه از دست دادند، به دنبال حقیقت این تراژدی می گردد و نتیجه تحقیقات را قبول ندارد. آنه به تنهایی و با روحیه ای خستگی ناپذیر به دنبال اجرای عدالت است.

سریال آنه به کارگردانی بروس گودیسون در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال ماکسین پییک، بابی شوفیلد، راب جارویس، استیون والترز و کلر کلبریث به هنرمندی پرداخته‌اند.

32- سریال قفسه عجایب
Guillermo del Toro’s Cabinet of Curiosities

«قفسه عجایب»، مجموعه ای از داستان های ترسناک است که سازندگان سرشناس ژانر وحشت آن ها را روایت می کنند. این مجموعه ساخت شبکه نتفلیکس و بر همین پلتفرم عرضه شده است.

سریال قفسه عجایب به کارگردانی آنا لیلی امیرپور و پانوس کوسماتوس و کاترین هاردویک در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و وحشت می‌باشد. در این سریال کوین کپی، لیز جانسون، ایش موریس، جینا دیویس، اسماعیل کروز کوردوا، سوفیا بوتلا، اندرو لینکولن، کیت میکوچی، دفنی هاسکینز، ساد صدیقی، نیا واردالوس، روپرت گرینت، بن بارنز و کریسپین گلاور به هنرمندی پرداخته‌اند.

33- سریال شانتارام
Shantaram

«شانتارام»، بر پلتفرم اپل تی وی پلاس عرضه شده است. یک معتاد به هرویین که به جرم سرقت به زندان افتاده فرار می کند و در محله های فقیرنشین بمبئی به عنوان یک پزشک فعالیت می کند. پیوندهای او با دنیای خلافکاران باعث می شوند او از افغانستان سردربیاورد و در آنجا با یک رئیس مافیا که گرفتار نبردی با مجرمان روسی شده شراکت می کند.

سریال شانتارام به کارگردانی ایان بی مک دونالد و بهارات نالوری در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال آنتونیا دسپلت، چارلی هونام، فیصل بازی، سوجایا داسگوپتا و الهام احساس به هنرمندی پرداخته‌اند.

34- سریال پلی لیست
The Playlist

«پلی لیست»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است و داستان دنیل اِک، کارآفرین سوئدی، و شریکش مارتین لورنتزون است که با پخش آنلاین موسیقی رایگان و قانونی از طریق به راه انداختن اسپاتیفای باعث ایجاد انقلابی در صنعت موسیقی شدند.

سریال پلی لیست به کارگردانی پر اولاو سورنسن و هالگریم هاگ در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور سوئد و در ژانر بیوگرافی و درام می‌باشد. در این سریال گیزم ارداگن، کریستین هیلبورگ، ادوین اندره، الف استنبرگ و سوریجا جانوساوسکیت به هنرمندی پرداخته‌اند.

35- سریال بیمار
The Patient

الن استراس روان درمانگری است که یکی از بیمارانش به نام سم فورتنر او را زندانی کرده است. سم فورتنر اعتراف می کند که یک قاتل زنجیره ای است و از الن می خواهد کاری کند تمایلات آدمکشی اش مهار شوند. الن برای زنده ماندن باید ذهن آشفته سم را سامان دهد و جلوی آدمکشی او را بگیرد.

سریال بیمار به کارگردانی کریس لانگ و کوین برای و گوئینت هوردر پینتون در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال استیو کارل، دامنل گلیسون، لورا نیمی، اندرو لیدز و لیندا ایمند به هنرمندی پرداخته‌اند.

36- سریال گارسیا
¡García!

یک جاسوس حرفه ای از دهه 60 میلادی که به روش فریز شدن قابلیت مغزی خودش را حفظ کرده ناگهان وارد جهان مدرن کنونی در مادرید می شود. این مجموعه تولید شبکه اچ بی او مکس و بر همین پلتفرم عرضه شده است.

سریال گارسیا به کارگردانی یوجنیو میرا در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور اسپانیا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال فرنسیسکو اورتیز، وکی ولیلا، امیلیو گوترز کابا، مارینا گاتل، سیلویا آباسکال و نیکو رومرو به هنرمندی پرداخته‌اند.

37- سریال انجمن نیمه شب
The Midnight Club

«انجمن نیمه شب»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است. گروهی از نوجوانان مبتلا به بیماری های لاعلاج و کشنده که در بیمارسرای برایت کلیف اقامت دارند، انجمن نیمه شب را تشکیل می دهند. آن ها شبانه به صورت مخفیانه با هم ملاقات می کنند و داستان های ترسناک برای یکدیگر تعریف می کنند. پیمانی که اعضای انجمن بسته اند این است که هر کس زودتر از دنیا رفت، باید پس از مرگ سعی کند با بقیه اعضای گروه ارتباط برقرار کند.

سریال انجمن نیمه شب به کارگردانی اکسل کرلین و مایکل فیموگنری و مایک فلنگن در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کانادا و آمریکا و در ژانر درام و وحشت می‌باشد. در این سریال ایگبی ریگنی، انارا سیمون، ایمان بنسون، روث کاد و ویلیام کریس سامپتر به هنرمندی پرداخته‌اند.

38- سریال آلاسکا دیلی
Alaska Daily

«آلاسکا دیلی»، عرضه شده بر پلتفرم هولو، درباره خبرنگاری به نام ایلین فیتزجرالد است که به تازگی اعتبار و آبروی خود را در شهر نیویورک از دست داده و مجبور می شود به یک روزنامه ساده در آلاسکا بپیوندد و این آغاز مسیری برای رستگاری فردی و حرفه ای اوست.

سریال آلاسکا دیلی به کارگردانی توماس مک کارتی در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و کانادا و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال هیلاری سوانک، جف پری، گریس داو، مردیث هولزمن و مت مالوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

39- سریال نای، پایان است
The End is Nye

«نای، پایان است»، بر پلتفرم پیکاک عرضه شده است. استاد و مجری معروف، بیل نای، بزرگ ترین فجایع طبیعی و غیرطبیعی کره زمین را شرح می دهد؛ از ویروس ها، آتش فشان ها و شهاب سنگ ها گرفته تا تغییرات آب و هوایی و جنگ های شیمیایی.

سریال نای، پایان است به کارگردانی برانون براگا در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر مستند و تاریخی می‌باشد. در این سریال بیل نای، ست مک فارلن، جوانا منداپ، ویلو استبری و ایزابلا استبری به هنرمندی پرداخته‌اند.

40- سریال ملکه مارها
The Serpent Queen

«ملکه مارها»، مجموعه ای براساس کتاب لیونی فریدا به نام «کاترین دمیچی: ملکه رنسانس فرانسه» است.

سریال ملکه مارها به کارگردانی اینگرید جانگرمن در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال سامانتا مورتون، آمریتا آچاریا، بری اتسما، انزو سایلنتی، سنیا نانوا و لیو هیل به هنرمندی پرداخته‌اند.

41- سریال باشد که تاد کمکم کند
So Help Me Todd

«باشد که تاد کمکم کند»، محصول استودیوی شبکه سی بی اس است. یک کارآگاه خصوصی زبردست قبول می کند که برای مادرش که وکیل موفقی است و هنوز تحت تاثیر فروپاشی زندگی مشترکش است کار کند.

سریال باشد که تاد کمکم کند به کارگردانی رابرت دانکن مک نیل در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام می‌باشد. در این سریال توماس کادروت، مارسیا گی هاردن، اسکایلر آستین، مدلین وایز، تریستن جی وینگر و کلایتون جیمز به هنرمندی پرداخته‌اند.

42- سریال خروش آب
High Water

«خروش آب»، محصول نتفلیکس و بر همین پلتفرم عرضه شده است. وقتی سیل به پایتخت سیلزی می رسد، تصمیم می گیرند برای نجات شهر دربرابر عناصر مخرب، روستاها و زمین های اطراف را سپر بلا قرار دهند.

سریال خروش آب به کارگردانی یان هولوبک در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور لهستان و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال اگنیسکا زولئوسکا، توماش شاکارت، ایرنئوش چاپ، مارتا نیرادکیویچ و میروسلاو کروپیلنیکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

43- سریال یک مسئله خصوصی
A Private Affair

«یک مسئله خصوصی»، مجموعه ای محصول آمازون استودیوز است. مارینا کویروگا، دختری جسور از طبقه اشرافی جامعه با روحیه ای کارآگاهیست که با کمک سرخدمتکارش، هکتور، شروع به جستجو برای به دام انداختن قاتل سریالی ای می کند که باعث ایجاد رعب و وحشت در شهر محل زندگی اش شده است.

سریال یک مسئله خصوصی به کارگردانی دیوید پینیلوس و ماریا ریپول در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور اسپانیا و در ژانر جنایی و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال آئورا گاریدو، ژان رنو، گورکا اوتکسوا، پابلو مولینرو، آنخلا مولینا، الکس گارسیا و تیتو والورده به هنرمندی پرداخته‌اند.

44- سریال شی هالک: وکیل دادگستری
She-Hulk: Attorney at Law

«شی هالک: وکیل دادگستری»، مجموعه ای محصول استودیوی مارول است. جنیفر والترز زندگی پیچیده ای را به عنوان وکیلی مجرد و حدودا سی ساله سپری می کند. او همچنین یک هالک سبزرنگ بسیار قدرتمند با دو متر قد است.

سریال شی هالک: وکیل دادگستری به کارگردانی کت کویرو و آنو ولیا در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال تاتیانا مازلانی، مارک روفالو، تیم راث، بندیکت وانگ، جینجر گنزاگا و جمیله جمیل به هنرمندی پرداخته‌اند.

45- سریال پرونده ایپکرس
The Ipcress File

جنگ سرد بر تمامی جهان سایه انداخته و از کنترل خارج شده است. هری پامر که در گذشته قاچاقچی بوده، با اکراه تبدیل به جاسوسی می شود که به ماموریت مخفی خطرناکی می رود و باید با بهره گیری از روابطی که دارد یک دانشمند هسته ای گمشده بریتانیایی را پیدا کند.

سریال پرونده ایپکرس به کارگردانی جیمز واتکینز در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال جو کول، لوسی بوینتون، تام هالندر، اشلی توماس و پل هیگینز به هنرمندی پرداخته‌اند.

46- سریال پنج روز در مموریال
Five Days at Memorial

مجموعه «پنج روز در مموریال»، عرضه شده بر اپل تی وی پلاس، داستان پنج روز در بیمارستانی در نیواورلنز لس آنجلس پس از وقوع طوفان کاترینا است. با راهی شدن سیلاب، رفتن برق و افزایش دمای هوا، پزشکان و کادر درمانی بیمارستان مجبور می شوند در شرایط مرگ و زندگی تصمیماتی بگیرند که در سال های آینده عمرشان گریبان گیر آن ها می شود.

سریال پنج روز در مموریال به کارگردانی جان ریدلی و وندی استانزلر و کارلتون کیوس در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال ورا فارمیگا، رابرت پاین، مولی هاگر، دبلیو ارل براون، شارون متیوز، چری جونز و ادپرو اودیه به هنرمندی پرداخته‌اند.

47- سریال موش بزرگ
Big Mouth

«موش بزرگ»، درباره وکیل ناموفقی است که پایش به یک پرونده قتل کشیده می شود و اوضاع طوری پیش می رود که دیگران او را کلاهبرداری نابغه قلمداد می کنند.

سریال موش بزرگ به کارگردانی چونگ هان اوه در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این سریال لی جونگ سوک، ایم یونا، کواک دونگ یئون، سان هوا هان و یانگ کیونگ وون به هنرمندی پرداخته‌اند.

48- سریال زندگی از نگاه الا
Life by Ella

«زندگی از نگاه الا»، محصول اپل تی وی پلاس و عرضه شده بر همین پلتفرم، داستان دختر نوجوانی است که تصمیم می گیرد دیدگاه تازه ای نسبت به زندگی داشته باشد. او در برابر جهانی قرار گرفته که انگار می خواهد هر طور شده نگاه او را مخدوش کند.

سریال زندگی از نگاه الا به کارگردانی آپریل وینی در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این سریال آپریل مارشال میلر، جیدن هینز استار، نایلا ترنر، کوین رام و کلوئه کلمن به هنرمندی پرداخته‌اند.

49- سریال سانتو
Santo

«سانتو»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است. دو افسر پلیس باید اختلافات خود را کنار بگذارند و یکی از بزرگ ترین قاچاقچیان دنیا، سانتو، را دستگیر کنند که چهره اش را کسی تا به حال ندیده است.

سریال سانتو به کارگردانی ویسنت آموریم در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور اسپانیا و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این سریال ویکتوریا گوئرا، رائول اره بالو، گرتا فرناندز، مارتین دننبرگ، ایناکی مور و برونو گاگلیاسو به هنرمندی پرداخته‌اند.

5- سریال سطح
Surface

«سطح»، عرضه شده بر اپل تی وی پلاس، درباره زنی است که پس از اقدام به خودکشی تصمیم به ساختن دوباره زندگی خود می کند و درگیر این است که بفهمد چه چیزهایی باعث رسیدن او به مرحله خودکشی شد.

سریال سطح به کارگردانی سم میلر در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال کریستین پارک، گوگو امبتا را، مارکیان تاراسیوک، آندرس جوزف و آری گرینر به هنرمندی پرداخته‌اند.

51- سریال جنگ غیرعلنی
The Undeclared War

در سال 2024 تیمی از چند آنالیست در سازمان اطلاعاتی دولت بریتانیا، مخفیانه تلاش می کنند تا جلوی حمله سایبری خارجی را به سیستم انتخاباتی کشور بگیرند.

سریال جنگ غیرعلنی به کارگردانی پیتر کاسمینسکی در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر درام و علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال سایمون پگ، میسی ریچاردسون سلرز، ادوارد هولکروفت، ادرین لستر، هانا خالیق براون، تام مک کی و جاس پورتر به هنرمندی پرداخته‌اند.

52- سریال خانواده نمونه
A Model Family

«خانواده نمونه»، عرضه شده بر پلتفرم نتفلیکس، درباره استاد دانشگاهی است که مشکلات مالی شدیدی دارد و ناخواسته از یک کارتل خطرناک مواد مخدر پول می دزدد. او مجبور است برای نجات خانواده اش برای این کارتل مواد جا به جا کند و پایش به منطقه بدنام تبهکاران کشور کشیده می شود.

سریال خانواده نمونه به کارگردانی جین وو کیم در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال چیس یی، پارک هی سون، وو جونگ، اوه کوانگ روک و شین کیم راک به هنرمندی پرداخته‌اند.

53- سریال چرا او؟
Why her?

او سو جی، زن جوانی است که ظرفیت تبدیل شدن به یکی از بهترین وکلای کشور را دارد. او از اصول اخلاقی خود و اشتیاق وصف ناپذیرش به موفق شدن انگیزه زیادی می گیرد و چیزی نمانده که جزو وکلای برتر شرکت حقوقی خود شود. اما با تغییرغیرمنتظره ای که در یکی از پرونده هایش رخ می دهد، سو جی نظاره گر فرو ریختن حاصل سخت کوشی هایش می شود.

سریال چرا او؟ به کارگردانی سو جین پارک در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر می‌باشد. در این سریال جون جی هیون، هوانگ این یوپ، هیئون جین سئو، چا چئونگ هوا و بائه این هیوک به هنرمندی پرداخته‌اند.

54- سریال تئودور روزولت
Theodore Roosevelt

مجموعه ای دو قسمتی درباره تئودور روزولت، بیست و ششمین رییس جمهور امریکا که نگاهی به فعالیتش به عنوان اصلاح خواهی نواندیش و تناقض های فکری اش به عنوان فردی طرفدار محیط زیست که همچنین به شکار حیوانات می رفت، می اندازد.

سریال تئودور روزولت به کارگردانی مالکم ون وایلی در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر مستند و بیوگرافی می‌باشد. در این سریال شین جان کروگر، روفوس جونز، مارکو مینتاکا و استیول مارک به هنرمندی پرداخته‌اند.

55- سریال پرنده سیاه
Black Bird

«پرنده سیاه»، بر پلتفرم اپل تی وی پلاس عرضه شده است. داستان این مجموعه درباره شخصی به نام جیمی کین است که محکوم به ده سال زندان در یک زندان با امنیت پایین شده است. او با اف بی آی معامله می کند که با یک مظنون به قتل های زنجیره ای طرح دوستی بریزد و درباره اجساد هجده زن از او اطلاعات کسب کند.

سریال پرنده سیاه به کارگردانی مایکل آر راسکم در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این سریال تارون اگرتون، ری لیوتا، پاول والتر هوزر، گرگ کینر و سپیده معافی به هنرمندی پرداخته‌اند.

56- سریال بازی دادن وال استریت
Gaming Wall St

«بازی دادن وال استریت»، عرضه شده بر پلتفرم اچ بی او مکس، نگاهی عمیق به آشفتگی سهام شرکت گیم استاپ در سال 2021 می اندازد که باعث شد تعداد بی شماری از سرمایه گذاران خانگی به سود برسند. این مستند همچنین ابعاد بی عدالتی موجود در وال استریت را روشن تر می کند.

سریال بازی دادن وال استریت به کارگردانی توبیاس دمل در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر مستند می‌باشد. در این سریال کیرن کالکین، رامونا اورتگا، وس کریستین، هاروی پیت و توبین مولشاین به هنرمندی پرداخته‌اند.

57- سریال بی کران
Boundless

«بی کران»، سفر حماسی خوان سباستین الکانو و فردیناند مگلان را به دور دنیا در پانصد سال پیش که از اسپانیا دل به دریا زدند، بازگو می کند.

سریال بی کران به کارگردانی سایمون وست در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور اسپانیا و در ژانر می‌باشد. در این سریال نیکولو سنی، پائولو پینتو، رودریگو سانتورو، باربارا گوئناگا، کارلوس کوئواس، آلوارو مورته و گونزالو دنیس به هنرمندی پرداخته‌اند.

58- سریال دی بی کوپر: کجایی؟
D.B. Cooper: Where Are You?!

«دی بی کوپر: کجایی؟»، عرضه شده بر پلتفرم نتفلیکس، داستان جستجوی پنجاه ساله برای یافتن کوپر را روایت می کند. کوپر مردی است که یک هواپیمای مسافربری را در نوامبر 1971 دزدید و با دویست هزار دلار توانست فرار کند.

سریال دی بی کوپر: کجایی؟ به کارگردانی مارینا زنوویچ در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر مستند و جنایی می‌باشد. در این سریال تام کولبرت، اریک اولیس، جفری گری، رابرت راکسترو و برایان بارو به هنرمندی پرداخته‌اند.

59- سریال کلوئی
Chloe

«کلوئی»، محصول آمازون استودیوز، درباره دختر جوانی به نام بِکی است که خودش را با زندگی به ظاهر بی نقص و فوق العاده دیگران در اینستاگرام مقایسه می کند. یکی از پیج هایی که او مدام به آن سر می زند، پیج شخصی به نام کلوئی است. اما با مرگ ناگهانی کلوئی، بکی می خواهد هر طور شده بفهمد او چرا و چگونه مرده و همین باعث می شود هویت جدیدی برای خود برگزیند.

سریال کلوئی به کارگردانی آماندا بویل و آلیس سیبرایت در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر می‌باشد. در این سریال ارین دوئرتی، بیلی هوول، پیپا بنت وارنر، جک فارثینگ و براندون میشل هال به هنرمندی پرداخته‌اند.

59- سریال پیرمرد
The Old Man

یک مامور سابق سی آی ای که در خانه ای فاقد هیچ گونه تکنولوژی زندگی می کند، مجبور می شود از کسانی که قصد کشتنش را دارند بگریزد.

سریال پیرمرد به کارگردانی جان واتس و جت ویلکینسون در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال جف بریجز، پژ وحدت، جان لیسگو، نور رازوکی و عالیه شوکت به هنرمندی پرداخته‌اند.

60- سریال طولانی ترین شب
The Longest Night

«طولانی ترین شب»، بر پلتفرم سرشناس نتفلیکس عرضه شده است. این مجموعه درباره یک زندان با زندانیان مبتلا به بیماری های روانی است. گروهی از مردان مسلح قصد دارند قاتلی زنجیره ای را از آنجا بیرون بیاورند، اما رئیس زندان در مقابل آن ها می ایستد.

سریال طولانی ترین شب به کارگردانی اسکار پدرازا در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور اسپانیا و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این سریال رومن ریمار، آلبرتو امان، لوییز کایخو، باربارا گوئناگا و خوزه لوئیس گارسیا پرز به هنرمندی پرداخته‌اند.

61 – سریال بادهای تاریک
Dark Winds

در پایگاه مرزی دورافتاده ای در شهر سرخپوستی «ملت ناواهو» در سال 1971، چندین جنایت که به ظاهر به هم نامرتبط اند اتفاق می افتند. دو مامور پلیس هنگام گشتن به دنبال سرنخ ها، با خاطرات ناگوار گذشته خود رو به رو می شوند.

سریال بادهای تاریک به کارگردانی کریس ایر در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال زان مک کلارنون، کیووا گوردون، جسیکا متن، رین ویلسون و نوآه امریش به هنرمندی پرداخته‌اند.

62- سریال پیشتازان فضا: جهان های جدید شگرف
Star Trek: Strange New Worlds

این مجموعه توسط پلتفرم پارامونت پلاس عرضه می شود. «پیشتازان فضا: جهان های جدید شگرف»، پیش درآمدی بر سریال «پیشتازان فضا» است و داستان خدمه «یو اس اس انترپرایز» را تحت فرماندهی کریستوفر پایک دنبال می کند.

سریال پیشتازان فضا: جهان های جدید شگرف به کارگردانی کریس فیشر و آماندا رو در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال جیا ساندو، انسون مونت، ربکا رومین، کریستینا چونگ و ایتان پک به هنرمندی پرداخته‌اند.

63- سریال خرس
The Bear

کارمن برزاتو، سرآشپزی جوان و بااستعداد است که پس از مرگ دلخراش برادرش، به شهر خود باز می گردد تا مغازه ساندویچ فروشی خانوادگی شان را اداره کند. او که به شرایط جدید عادت ندارد، باید در حین دست و پنجه نرم کردن با تاثیرات خودکشی برادرش، با واقعیت تلخ کار کردن در آشپزخانه کوچک یک ساندویچی با کارکنانی حرف گوش نکن و لجباز و همچنین روابط خانوادگی پیچیده اش کنار بیاید.

سریال خرس به کارگردانی کریستوفر استورر در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال جرملی آلن وایت، ابن ماس-بچراک، کریس ویتسک، ابی الیوت و لیزا کلن زایاس به هنرمندی پرداخته‌اند.

64- سریال بانوی اول
The First Lady

در ناحیه شرقی کاخ سفید، بسیاری از تصمیمات تاثیرگذار و سرنوشت ساز تاریخ که از دید پنهان مانده اند، توسط بانوان اول امریکا، زنانی پر جذبه با شخصیت هایی پیچیده و پویا، گرفته شده اند.

سریال بانوی اول به کارگردانی سوزان بیر در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال وایولا دیویس، میشل فایفر، جیلین اندرسون، داکوتا فانینگ، او تی فگبنل و آرون اکهارت به هنرمندی پرداخته‌اند.

65- سریال فاخته های میدویچ
The Midwich Cuckoos

روستای خیالی کوچکی در انگلستان به مدت یک روز کامل، تماماً تحت کنترل موجودات فضایی قرار می گیرد. صبح روز بعد، مردم متوجه می شوند که تعداد زیادی از زنان روستا باردار شده اند.

سریال فاخته های میدویچ به کارگردانی جنیفر پروت و آلیس تروتون در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر می‌باشد. در این سریال کیلی هاوس، مکس بیزلی، اشلینگ لافتوس، اوکولی روچ و لارا روسی به هنرمندی پرداخته‌اند.

66- سریال خانه کاغذی: کره – منطقه مشترک اقتصادی
Money Heist: Korea – Joint Economic Area

«خانه کاغذی: کره – منطقه مشترک اقتصادی»، بر پلتفرم پرطرفدار نتفلیکس عرضه شده است. یک استراتژیست نابغه و گروهش که متشکل از سارقان درجه یک هستند، سعی دارند دست به سرقتی بزرگ و بی سابقه در شبه جزیره کره بزنند.

سریال خانه کاغذی: کره به کارگردانی کیم هونگ سان در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر می‌باشد. در این سریال لی شی وو، کیم یونجین، پارک هه سو، جئون جونگ سئو، تای جی یو و آنزو لاوسون به هنرمندی پرداخته‌اند.

67- سریال مرد در مقابل زنبور
Man vs. Bee

«مرد در مقابل زنبور»، بر پتلفرم نتفلیکس عرضه شده است. مردی که برای مراقبت از عمارتی مجلل استخدام شده است، در نبردی نفس گیر با یک زنبور قرار می گیرد. چه کسی برنده این مبارزه خواهد شد و چه خسارات جبران ناپذیری پیش خواهد آمد؟

سریال مرد در مقابل زنبور به کارگردانی دیوید کر در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر می‌باشد. در این سریال روآن اتکینسون، دانیل فرن، چیزی آکودولو، آیشا کالا، جینگ لوسی، تونی مک کارتی و برندن مورفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

68- سریال یاکاموز اس 245
Yakamoz S-245

«یاکاموز اس 245»، از مجموعه های پلتفرم نتفلیکس است. پس از آن که فاجعه ای در کره زمین رخ می دهد و توطئه ای برملا می شود، یک زیست شناس دریایی به همراه گروهش که در ماموریت تحقیقاتی زیردریا به سر می برند باید برای نجات جان خود بجنگند.

سریال یاکاموز اس 245 به کارگردانی اوموت ارال و تولگا کاراچلیک در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ترکیه و در ژانر می‌باشد. در این سریال کیوانچ تاتلیتوغ، جفری هافمن، اجم اوزون، اوزگه اوزپیرینجی، اونور اونسال و ارتان سابان به هنرمندی پرداخته‌اند.

69- سریال دوباره زندگی ام
Again My Life

دادستانی به خاطر تحقیقات درباره یک سیاستمدار فاسد به قتل می رسد. او با سفر کردن در زمان، به هجده سالگی خود می رود و آماده به زیر کشیدن دشمنش می شود.

سریال دوباره زندگی ام به کارگردانی چول سو هان در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر می‌باشد. در این سریال لی جون کی، کیونگ یونگ لی، کیم جی اون، کیم هی جانگ و پارک چول مین به هنرمندی پرداخته‌اند.

70- سریال ما صاحب این شهریم
We Own This City

«ما صاحب این شهریم»، محصول شبکه اچ بی او، روایتگر فراز و نشیب ها و فسادهای گروه عملیات ردیابی اسلحه در دپارتمان پلیس بالتیمور است.

سریال ما صاحب این شهریم به کارگردانی رینالدو مارکوس گرین در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال دیوید کورنسوت، مک کینلی بلچر، داگمارا دومینچیک، دونالد پاتریک هاروی، گابریل کارتریس، تری چانی و ایان داف به هنرمندی پرداخته‌اند.

71- سریال فریب خورده
Gaslit

«فریب خورده»، محصول شبکه پرطرفدار ان بی سی است. این مجموعه با نگاهی مدرن به رسوایی سیاسی واترگیت در دهه 1970 میلادی، داستان های ناگفته و شخصیت های فراموش شده آن زمان را به تصویر می کشد.

سریال فریب خورده به کارگردانی مت راس در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال جولیا رابرتس، شان پن، دن استیونز، بتی گیلپین، شیا ویگهام، داربی کمپ و الیسن تولمن به هنرمندی پرداخته‌اند.

72- سریال مار اسکس
The Essex Serpent

«مار اسکس»، عرضه شده بر پلتفرم اپل تی وی پلاس، داستان زنی به نام کورا را روایت می کند که از یک زندگی مشترک سراسر تحقیر خلاص می شود و با شنیدن خبر بازگشت یک موجود خرافی افسانه ای به نام مار اسکس به این منطقه، ترغیب می شود که از لندن به روستای کوچکی در اسکس نقل مکان می کند.

سریال مار اسکس به کارگردانی کلیو بارنارد در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر می‌باشد. در این سریال تام هیدلستون، کلیر دینز، کلیمانس پوزی، فرانک دیلین، هایلی اسکایرز، دیکسی اگریککس و مایکل جیبسون به هنرمندی پرداخته‌اند.

73- سریال بیلی کوچیکه
Billy the Kid

این مجموعه، روایت یک ماجراجویی حماسی بر اساس زندگی «بیلی کوچیکه» است. داستان این سریال از ابتدای مسیر او با رگ و ریشه ایرلندی اش و به عنوان یک کابوی و هفت تیر کش در خط مقدم آمریکا شروع می شود و تا نقش اساسی او در «جنگ شهرستان لینکلن» پیش می رود.

سریال بیلی کوچیکه به کارگردانی مایکل نانکین و اتو باتهرست در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال تام بلایث، دنیل وبر، آیلین اوهیگینز، شان اوون رابرتز و جونا کولیر به هنرمندی پرداخته‌اند.

74- سریال یادداشت های آزادی ام
My Liberation Diary

«یادداشت های آزادی ام»، درباره سه خواهر و برادر است که از یکنواختی زندگی روزمره خود فرسوده شده اند و به دنبال یافتن حس تحقق و همچنین رهایی از زندگی کسل کننده خود هستند.

سریال یادداشت های آزادی ام به کارگردانی سوک یون کیم در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر می‌باشد. در این سریال لی مین کی، کیم جی وون، سوکو سون، لی ال، کی وو لی و چان هو جین به هنرمندی پرداخته‌اند.

75- سریال پیشنهاد
The Offer

«پیشنهاد»، محصول استودیوی بزرگ پارامونت است. این مجموعه، روایتگر داستان تهیه کننده برنده اسکار یعنی آلبرت اس رودی در تجربه ساخت فیلم «پدرخوانده 1972» است که پیش از این هرگز درباره اش صحبت نشده بود.

سریال پیشنهاد به کارگردانی آدام آرکین و دکستر فلچر و کالین باکسی در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال مایلز تلر، متئو گود، جونو تیمپل، جووانی ریبیسی، دن فوگلر، بورن گورمن، کالین هنکس، جاش زاکرمن، نورا آرنزدر و اریک بالفور به هنرمندی پرداخته‌اند.

76- سریال دختران درخشان
Shining Girls

«دختران درخشان»، محصول شبکه اپل تی وی پلاس است. سال ها از حمله وحشیانه ای که به کِربی شد و تاثیر هولناکی که بر روان او گذاشت می گذرد. حالا او متوجه شده قتلی که اخیرا اتفاق افتاده به آن حمله مرتبط است. کربی با کمک یک روزنامه نگار باتجربه به دنبال دلیل تغییر دائمی وضعیت موجودش و مواجه شدن با گذشته اش است.

سریال دختران درخشان به کارگردانی میشل مک لارن و الیزابت ماس و دینا رید در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال ایمی برنمن، فیلیپا سو، جیمی بل، الیزابت ماس و واگنر مورا به هنرمندی پرداخته‌اند.

77- سریال همسر مسافر زمان
The Time Traveler’s Wife

«همسر مسافر زمان»، محصول شبکه اچ بی او مکس و کمپانی برادران وارنر، درباره مردی عادی به نام هنری است که موهبتی غیرعادی دارد: ژنی که به او امکان سفر ناخواسته در زمان را می دهد. برای همسرش سخت است که با این توانایی او کنار بیاید.

سریال همسر مسافر زمان به کارگردانی دیوید ناتر در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و انگلیس و در ژانر می‌باشد. در این سریال رز لزلی، تئو جیمز، اورلی مک دانل، کیتلین شوری و پیتر گراهام به هنرمندی پرداخته‌اند.

78- سریال اوبی وان کنوبی
Obi-Wan Kenobi

«اوبی وان کنوبی»، محصول والت دیزنی پیکچرز است. جدای بزرگ باید با تبعات بزرگ ترین شکست خود مواجه شود. این شکست چیزی نیست جز سقوط و فساد دوست و شاگرد سابق او، آناکین اسکای واکر که اکنون با عنوان سیث لرد دارث ویدر به جبهه تاریکی پیوسته است.

سریال اوبی وان کنوبی به کارگردانی دبورا چو در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال هایدن کریستنسن، روپرت فرند، یوان مک گرگور، جوئل اجرتون، مایا ارسکین، کمیل نانجیانی، موزس اینگرام و بنی سفدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

79- سریال آسمان شب
Night Sky

«آسمان شب»، مجموعه ای تولید کمپانی آمازون استودیوز است. آسمان شب، روایتگر داستان زندگی فرانکلین و آیرین یورک است؛ زوجی که سال ها پیش تالاری مدفون را در حیاط خانه خود کشف کردند که منتهی به سیاره ای متروکه و عجیب می شود.

سریال آسمان شب به کارگردانی فیلیپ مارتین در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال جی کی سیمونز، سیسی اسپیسک، چای هانسن، کیا مک کرنان و جولیتا زیلبربرگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

80- سریال فردا
Tomorrow

چوی جون وونگ به دنبال کار است اما کار پیدا کردن برای او سخت است. این مسئله را که کنار بگذاریم، به نظر می رسد او همه چیز تمام است: از دانشگاه برجسته ای فارغ التحصیل شده و خانواده ثروتمندی دارد. یک شب، او اتفاقی دو فرشته مرگ را ملاقات می کند که عضو گروه مدیریت بحران هستند. هدف آن ها نجات کسانی است که قصد خودکشی دارند. چوی جون وونگ خیلی زود به این گروه می پیوندد.

سریال فردا به کارگردانی کیم یون تائه در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این سریال کیم سان هی، کیم رو وون، لی سوهیوک و یو آن جی به هنرمندی پرداخته‌اند.

81- سریال پاچینکو
Pachinko

«پاچینکو» که از تولیدات اپل تی وی است، بر اساس رمان پر فروش نیویورک تایمز است. این مجموعه، سرگذشت طولانی چهار نسل از یک خانواده کره ای را با امیدها و رویاهایشان به تصویر می کشد. آن ها زادگاه خود را ترک می کنند و در مسیری دشوار برای زنده ماندن و شکوفا شدن قرار می گیرند.

سریال پاچینکو به کارگردانی جاستین چون و کوگونادا در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و کره جنوبی و در ژانر می‌باشد. در این سریال یون یو جونگ، لی مین هو، مینه کیم، سوجی آرای و کاهو مینامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

82- سریال اسب های آرام
Slow Horses

این سریال درباره تیمی از ماموران اطلاعاتی بریتانیاییست که به دلیل اشتباهاتی که مرتکب شده اند، به بخش دفن اسناد ام آی فایو به ریاست جکسون لم، فردی بدنام و تندخو، منتقل می شوند.

سریال اسب های آرام به کارگردانی جیمز هاوس در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و انگلیس و در ژانر می‌باشد. در این سریال کریس ریلی، گری الدمن، رزالیند الیزار، اولیویا کوک، کریستین اسکات توماس و جاناتان پرایس به هنرمندی پرداخته‌اند.

83- سریال سقوط کردیم
WeCrashed

این مجموعه بر روی پلتفرم «اپل تی وی» ارائه می شود. «سقوط کردیم»، داستان ترقی و پیشرفت و سپس سقوط اجتناب ناپذیر «وی ورک»، یکی از ارزشمندترین استارتاپ های دنیا و زندگی افرادی خودشیفته را که ارتباط عاشقانه شان این مسیر را ممکن ساخت، به تصویر می کشد.

سریال سقوط کردیم به کارگردانی تینگ کریشنان و گلن فیکارا در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال جرد لتو، ان هاتاوی، او تی فگبنل، کایل ماروین، کریکت براون، تئو استاکمن و آمریکای فررا به هنرمندی پرداخته‌اند.

84- سریال سم خوب
Good Sam

مجموعه تلوزیونی «سم خوب» درباره خانم جراح با استعدادی به نام سم گریقیث است. پس از آنکه رئیس پرآوازه او به کما می رود، او در سِمت جدید خود یعنی مدیریت بخش جراحی خوش می درخشد تا اینکه ماه ها بعد رئیسش از کما بیرون می آید و می خواهد وظایفش را از سر بگیرد. اما حالا سم بر کار این جراح مغرور که هیچ گاه استعداد درخشان او را به رسمیت نشناخت نظارت می کند. وقتی مشخص می شود رئیس سابقش درواقع پدر اوست اوضاع بسیار پیچیده می شود…

سریال سم خوب به کارگردانی تامرا دیویس در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام می‌باشد. در این سریال سوفیا بوش، جیسون آیزاکس، اسکای پی مارشال، مایکل استال دیوید و عمر مسقطی به هنرمندی پرداخته‌اند.

85- سریال نیمه شب در پرا پالاس
Midnight at the Pera Palace

این مجموعه بر روی پلتفرم نتفلیکس عرضه می شود. در یک هتل تاریخی در استانبول، یک روزنامه نگار وارد گذشته می شود و باید در مقابل نقشه ای که می تواند سرنوشت ترکیه را در زمان حال تغییر دهد، بایستد.

سریال نیمه شب در پرا پالاس به کارگردانی امرا شاهین در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ترکیه و در ژانر می‌باشد. در این سریال هازال کایا، تنسو بیجر، صلاح الدین پاشالی، جیمز چالمرز و یاسمین شلوسکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

86- سریال وکیل لینکلن
The Lincoln Lawyer

میکی هالر وکیل ایده آل گرایی است که پرونده های کوچک و بزرگ را در لوس آنجلس به عهده می گیرد و دفتر کارش، ماشین لینکلن تاون اوست.

سریال وکیل لینکلن به کارگردانی دیوید گراسمن و آلونسو آلوارز و ارین فیلی در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال مانوئل گارسیا رولفو، نو کمبل، کریستوفر گورهام، جاز رایکول، مایکل گراتزیادی، لامونت تامپسون و کریستا وارنر به هنرمندی پرداخته‌اند.

87- سریال سوء ظن
Suspicion

این مجموعه بر روی پلتفرم اپل تی وی ارائه می شود. پنج شهروند بریتانیایی متهم به ربودن پسر یکی از چهره های پرنفوذ رسانه ای امریکا می شوند. آنها باید بتوانند در محدوده زمانی ای کوتاه، بی گناهی خود را اثبات کنند. اما آیا هیچ کس حرفشان را باور خواهد کرد؟ یا آیا آن ها در حال بازگو کردن حقیقتند؟

سریال سوء ظن به کارگردانی کریس لانگ و استفان شوارتز در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و انگلیس و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال الیزابت هنستریج، الیس گابل، کونال نایر، جورجینا کمپبل و اوما تورمن به هنرمندی پرداخته‌اند.

88- سریال جداسازی
Severance

مارک، رهبری تیمی از کارمندان اداری را بر عهده دارد که حافظه آنها بین شغل و زندگی شخصی شان از طریق جراحی تقسیم شده است. آنها زمانیکه با همکاری مرموز در خارج از محیط کاری مواجه می شوند، مسیری را برای کشف حقیقت درباره ماهیت واقعی شغلشان آغاز می کنند.

سریال جداسازی به کارگردانی بن استیلر در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال ادام اسکات، زاک چری، بریت لوئر، ترمل تیلمن، دیچن لنچمن و گری رابرت برن به هنرمندی پرداخته‌اند.

89- سریال ترک تحصیل
The Dropout

مجموعه «ترک تحصیل»، روایتگر زندگی موسس شرکت ترانوس، الیزابت هومز، است. الیزابت پس از ترک تحصیل از دانشگاه و تاسیس یک شرکت تکنولوژی، در صدد آن است که انقلابی در صنعت بهداشت و درمان ایجاد کند.

سریال ترک تحصیل به کارگردانی مایکل شوالتر در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال آماندا سایفرد، نوین اندروز، آن آرچر، میکلا واتکینس و اوتکاراش امبودکار به هنرمندی پرداخته‌اند.

90- سریال روزنامه نگار
The Journalist

یک روزنامه نگار و گزارشگر که با عنوان فرد غیرعادی اخبار رسانه شناخته می شود، تلاش زیادی می کند تا مسائل جامعه را در جامعه مدرن ژاپن افشا کند.

سریال روزنامه نگار به کارگردانی میشیهیتو فوجی در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ژاپن و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال رن هانامی، ریوکو یونه کورا، کیسوکه هواشی، اندرو گریس و جوهانا یوکیکو هاندا به هنرمندی پرداخته‌اند.

91-  سریال وایکینگ ها: والهالا
Vikings: Valhalla

«وایکینگ ها: والهالا»، بر روی پلتفرم نتفلیکس ارائه می شود. حوادث این سریال، 100 سال پس از داستان سریال «وایکینگ ها» محصول سال 2013 و حول محور ماجراجویی های لیف اریکسون، فریدیس، هارالد هاردرادا و پادشاه نورمن، ویلیام فاتح، رخ می دهد.

سریال وایکینگ ها: والهالا به کارگردانی استیون ست لژه در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال سم کورلت، فریدا گوستاوسون، لئو سوتر، بردلی فریگارد و Pollyanna McIntosh به هنرمندی پرداخته‌اند.

92- سریال توریست
The Tourist

«توریست»، مجموعه ای تولید «اچ بی او مکس» و «بی بی سی» است. داستان این مینی سریال درباره مردیست که در حین رانندگی در جاده توسط کامیونی از مسیر منحرف می شود. او درحالیکه مجروح است، در بیمارستان به هوش می آید، بدون آنکه هویت خود را به یاد آورد. جستجوی پاسخی برای پرسش هایش، او را راهی بیابان های وسیع و بی آب و علف می کند.

سریال توریست به کارگردانی کریس سویینی و دنیل نتیم در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و آمریکا و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال جیمی درنان، دیمون هریمان، اولافر دری اولافسون، الکس دیمیترایدز و دانیل مک دونالد به هنرمندی پرداخته‌اند.

93- سریال تکه هایی از او
Pieces of Her

این سریال بر روی پلتفرم نتفلیکس ارائه می شود. گشت عصرانه زنی جوان به همراه مادرش در یک فروشگاه، به حادثه ای خشونت آمیز منتهی می شود و این اتفاق، شناخت او را از مادرش برای همیشه تغییر می دهد.

سریال تکه هایی از او به کارگردانی مینیک اسپیرو در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال تونی کولت، بلا هیتکوت، جسیکا باردن، جو دمپسی، تری اوکوئین و گیل بیرمنگام به هنرمندی پرداخته‌اند.

94- سریال جعل آنا
Inventing Anna

داستان مجموعه «جعل آنا» که بر پلتفرم سرشناس نتفلکیس ارائه می شود، درباره آنا دلوی است، وارث افسانه ای که در اینستاگرام شهرت بسیاری پیدا کرده و قلب و ثروت طبقه اشراف نیویورک را دزیده است. یک روزنامه نگار پرونده او را بررسی می کند.

سریال جعل آنا به کارگردانی دیوید فرانکل در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام می‌باشد. در این سریال آنا چلامسکی، جولیا گارنر، آرین موید، اندرز هولم و جف پری به هنرمندی پرداخته‌اند.

95- سریال امدادگر
The Responder

فسر امدادگر کریس کارسون ماموریت دارد چند شب پشت سرهم در شیفت شب کار کند. شغل او با فشار کاری زیاد و بی وقفه، اکنون زندگی اش را در دستان همکار تازه کاری قرار داده که به او تحمیل شده است. نگرانی های کریس فقط برای کارش نیست؛ او در زندگی شخصی خود نیز درگیر بحران هایی است و در شغلش نیز با دوراهی های اخلاقی رو به رو است. ناگهان سروکله جوانی معتاد به هروئین پیدا می شود که کلید رهایی کریس از این مشکلات است.

سریال امدادگر به کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال مارتین فریمن، رومی هایلند رایلندز، میانا برینگ، آدلایو آددایو و ایان هارت به هنرمندی پرداخته‌اند.

96- سریال ریچر
Reacher

این مجموعه اقتباسی از رمان «جک ریچر»، اثر نویسنده معروف بریتانیایی، «لی چایلد»، است. «ریچر» تولید مشترک کمپانی های پارامونت و آمازون استودیوز است. جک ریچر، سربازی کهنه کار است که به اشتباه متهم به قتل شده و برای مدتی زندانی می شود. هم اکنون پلیس به کمک او نیاز دارد.

سریال ریچر به کارگردانی توماس وینسنت و سم هیل در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این سریال آلن ریچسون، مالکولم گودوین، ویلا فیتزجرالد، کریستفر وبستر و بروس مک گیل به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سلبریتی‌ها از کودکی تا پیری در این ویدئوهای جالب – از ویل اسمیت تا کیانو ریوز

چطور می‌شود که ما پیر می‌شویم. این تغییر بسیار تدریجی رخ می‌دهد، اما قطعی است. با کارهایی می‌شود کندش کرد اما مسلما نمی‌توان به کی جلوی آن را گرفت.پیری یک فرآیند زیستی پیچیده است که در موجودات زنده از جمله انسان اتفاق می‌افتد. در حالی…

بال‌های پرنده نورثروپ: کاوشی در هواپیمای XB-۳۵ افسانه‌ای با عکس‌های کمتر دیده شده

نورتروپ XB-۳۵ گواهی‌ای بر روح پرشهامت نوآوری در صنعت هوانوردی در اوایل دهه ۱۹۴۰ بود.XB-۳۵ که توسط شرکت نورتروپ Northrop با همکاری نیروی هوایی ارتش ایالات متحده توسعه یافت، یک هواپیمای آزمایشی بود که مرز‌های مهندسی هوانوردی را جابجا کرد.…

وقتی به رویدادهای تاریخی مهم و مکان‌های مشهور از زاویه دید متفاوتی بنگریم (گالری عکس)

همیشه زاویه دید خیلی مهم است. ما در مورد برخی از رخدادهای مهم تاریخ، همیشه یک یا چند عکس شاخص در ذهنمان است، در صورتی که همان عکس‌ها پشت صحنه‌های جالبی داشته‌اند که از آنها غافل شده‌ایم.به صورت مشابهی روتین‌ترین عکس‌های از بناهای مشهور،…

داستان قهرمانانه خواهران میرابال، فعالان دومینیکنی که به سرنگونی یک دیکتاتور کمک کردند

خواهران میرابال: پاتریا، مینروا و ماریا ترزا که در خانواده‌ای کشاورز از طبقه متوسط به دنیا آمدند، در جمهوری دومینیکن زندگی نسبتاً راحتی داشتند.اما با به قدرت رسیدن رافائل تروخیو، دیکتاتور خشن، در سال ۱۹۳۰، زنجیره‌ای از حوادث به راه…

عکس‌های تصادفی که از شانس خوب عکاس مانند یک تابلو یا یک عکس خیلی حرفه‌ای شده‌اند

عکاس‌های حرفه‌ای گاهی ماه‌ها وقت صرف می‌کنند تا در زمان و مکان مشخصی حاضر باشند و تجهیزاتشان متناسب با نور و سرعت گذر سوژه و فاصله‌شان مناسب باشد تا یک عکس خوب بگیرند.اما گاهی شانس یا فرصت‌طلبی یا آمادگی ذهنی یک عکاس برای کادربندی مناسب…

توهم کوتارد: آنهایی که تصور می‌کنند مدتهاست مرده‌اند!

«می‌اندیشم پس هستم»  Cogito, ergo sum با این حال همه کسانی که می‌اندیشند با این باور دکارت موافق نیستند.محتوای تفکر برخی از افراد مبتلا به یک اختلال عصبی روانپزشکی نادر، معروف به سندرم کوتارد، به جای اینکه به حس بودن منجر شود، به احساس…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.