بیل را ملاقات کنید! نایکی رباتی را در فروشگاه خود به کار گرفته که می‌تواند کفش‌های قدیمی شما را در 45 دقیقه تعمیر کند

0

حتی اگر در حال حاضر یک جفت کفش ورزشی راحت و شیک داشته باشیم، اغلب همه ما یک جفت کفش در خانه داریم که فرسوده شده‌اند و ما به خاطر از دست دادن آن‌ها ناراحت هستیم. آنها را نه دور می‌اندازیم و نه می‌پوشیم.

اکنون، جدیدترین نوآوری نایکی می‌تواند به افزایش عمر کفش‌های مورد علاقه شما کمک کند.

این غول مد از روبات جدیدی به نام Bot Imitated Longevity Lab (BILL) در نایکی تاون لندن رونمایی کرده که برای تمیز کردن و تعمیر کفش‌ها طراحی شده است.

مردم برای مراقبت از کفش‌های مورد علاقه خود تمام تلاش خود را می کنند. تعمیر یک محصول راهی برای افزایش حافظه ما با یک محصول است. نایکی BILL را ابزاری برای انجام این کار می‌داند

Bill  از محصولات پاک کننده مبتنی بر آب و تکه‌های پلی استر بازیافتی استفاده می‌کند تا زندگی جدیدی را به کفش‌های قدیمی ببخشد.

در حال حاضر می‌تواند عمر چهار کفش محبوب نایکی را افزایش دهد – Air Force 1s، Air Jordan 1s، Space Hippie 01s و Nike Dunks.

مشتریان می توانند از این ربات در شهر نایکی لندن بازدید کنند، جایی که کفش‌های آنها در دستگاه گذاشته می‌شود.

این ربات ابتدا یک مدل دیجیتالی سه بعدی از کفش ایجاد می‌کند تا قسمت‌هایی که نیاز به تمیز کردن رویه، دیواره‌های کناری و زیره دارند، شناسایی کند.

سپس، بیل دست به کار می شود و فرآیند تمیز کردن عمیق را با استفاده از محصولات پاک کننده مبتنی بر آب و برس های چرخشی به سبک کارواش آغاز می‌کند.

نایکی در بیانیه‌ای توضیح داد: خوانش‌های دیجیتالی پیشرفته به BILL کمک می‌کند تا از دقت رباتیک برای مراقبت از نقاطی که کفش شما بیشتر به تمیزکاری نیاز دارد استفاده کند.

هنگامی که کفش ها زیبا و تمیز شدند، مشتریان م‌ توانند تکه هایی را برای ترمیم قسمت های ساییدگی رویه کفش خود انتخاب کنند.

در نهایت، یک آستر جدید و توری‌های ساخته شده از مواد بازیافتی اضافه می‌شود.

آقای مورفی راینهرتز می‌گوید: «روبات‌ها می‌توانند کارهایی را انجام دهند که انجام آن‌ها با دست دشوار است، اما وقتی از ربات به عنوان بخشی از فناوری بازیافت استفاده می‌کنیم، همچنان می‌خواهیم این خدمات «شخصی» باشد».

این سرویس در سراسر سپتامبر در Nike Town لندن در دسترس خواهد بود،بعد از آن نایکی تصمیم بگیرد که آیا آن را در فروشگاه‌های دیگر در سراسر جهان عرضه کند یا خیر.

این اولین باری نیست که نایکی از یک فناوری آینده‌نگر رونمایی می‌کند – در سال 2019، این برند کفش‌های کتانی خود را به سبک «مارتی مک‌فلای» روانه بازار کرد.

Nike Adapt BB به طور خاص برای بسکتبال طراحی شده است و به طور خودکار با فشار دادن دکمه روی خود کفش یا از طریق تلفن هوشمند سفت یا شل می‌شود. این محصول در ابتدا فقط در ایالات متحده  با قیمت 350 دلار فروخته شد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

داستان گنبد بتنی در جزایر مارشال که پر از زباله‌های مرگبار هسته‌ای است

یک گنبد بتنی یا اصطلاحا Runit Dome بین سال‌های 1977 و 1980 به منظور مهار زباله‌های رادیواکتیو حاصل از آزمایش‌های هسته‌ای جنگ سرد آمریکا ساخته شد. اما شروع به ترک خوردن کرده است.جزایر مارشال یک کشور جزیره‌ای زیبا است که در اقیانوس آرام…

تصاویر طبقه‌بندی شدن پنتاگون البته «تخیلی» و حاصل میدجرنی از بازیابی یوفوها و برنامه‌ مهندسی معکوس…

بشقاب پرنده مخفف عبارت Unidentified Flying Object است. به هر شیء یا پدیده‌ای اطلاق می‌شود که در آسمان مشاهده شود و به راحتی قابل شناسایی یا توضیح نباشد. بشقاب پرنده‌ها اغلب با ادعا‌های مربوط به فضاپیما‌های فرازمینی مرتبط هستند، اما می‌توان…

عکس‌های قدیمی از یخ‌فروش‌های آمریکایی

یخ‌فروش‌ها در دوران قدیم اهمیت زیادی داشتند. قبل از رواج یخچال‌های مدرن، زندگی بدون آنها مختل می‌شد.عکس‌های این نوشته نگاهی اجمالی به دوران گذشته می‌اندازند، زمانی که صدای یخ‌فروش‌ها و شکستن بلوک‌های یخی در خیابان‌ها طنین‌انداز می‌شد.…

مجموعه‌ای از عکس‌های تاریخی که برخی از آنها کمتر دیده شده‌اند و ما را به اندیشه در مورد تاریخ…

عکس‌های تاریخی خلاصه عجیب یک دوران هستند. همه چیز از کیفیت عکس، کادربندی، لباس، ساختمان‌های پیرامون، غذایی که صرف می‌شود، حالت چهره، برشی از یک زمان و مکان است که برای بینندگان بعدی نکته‌های دارند.برخی ازعکس‌های این مجموعه را قبلا…

آیا چهره‌های مشهور، فرازمینی و بیگانه هستند؟! چرا چنین چیزهایی در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌یابد +…

امروز صبح دوست گرانقدری ویدئویی از آنجلینا جولی را از یک صفحه اینستاگرام برای من فرستاد. در این ویدیو که ظاهرا از یک مصاحبه او انتخاب شده بود، روی چشم‌های او زوم می‌شد و این نکته القا می‌شد که چشمان او غیرطبیعی هستند و قرنیه و عنبیه او…

بهترین سریال های هندی | 49 سریال هندی تماشایی به همراه توضیحات

محتوای شرقی به صورت عام و فیلم‌ها و سریال‌های هندی به صورت خاص طرفداران خاص خودشان را دارند. به خصوص با توجه به کم‌مایه شدن سینما و تلویزیون آمریکا روز به روز افراد بیشتری رو به سریال‌های کره‌ای یا سینمای مستقل‌تر کشورهایی مثل اسپانیا و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.