بهترین فیلم های هدیه تهرانی به همراه خلاصه و معرفی آنها

0

هدیه تهرانی (متولد ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. اولین بار وی برای بازی در فیلم روز واقعه انتخاب شد، اما بعدها لادن مستوفی جای او را گرفت. کیانوش عیاری هم او را برای بازی در بودن یا نبودن انتخاب کرد که بعدها عسل بدیعی به جای او برگزیده شد. اما سرانجام مسعود کیمیایی او را برای فیلم سلطان انتخاب کرد و هدیه تهرانی وارد سینمای حرفه ای شد. بازی های راحت و روان او در فیلمهای غریبانه و به خصوص شوکران تحسین منتقدان را برانگیخت. یکی از بهترین نقش آفرینی اش که منجر به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین جشن خانهٔ سینما شد و تحسین نویسندگان و منتقدان را در پی داشت، بازی بیادماندنی او در چهارشنبه سوری بود. مجله همشهری جوان، بعد از مهناز افشار وی را به عنوان دومین بازیگر زن پول ساز دهه هشتاد خورشیدی انتخاب کرد.تهرانی در فیلم های سینمایی بسیاری همچون قرمز، کاغذ بی خط، خانه ای روی آب، هفت دقیقه تا پاییز، پل چوبی و بدون تاریخ بدون امضا حضور داشته است.


سریال هم گناه

هم گناه (همگناه) به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود. هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی برای حضور در شبکه نمایش خانگی می باشد.همچنین فیلمنامه «هم گناه» توسط محسن کیایی و علی کوچکی به نگارش درآمده و فیلیمو سرمایه گذاری آن را برعهده دارد.مصطفی کیایی کارگردانی و نویسندگی فیلم هایی چون مطرب، چهارراه استانبول، بارکد،عصر یخبندان، خط ویژه و … را در کارنامه هنری اش دارد و تابحال موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران برای خط ویژه و سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه برای ضد گلوله را از آن خود کرده است. این سریال ترکیب جدیدی از بازیگران سینما و تلویزیون را به شبکه نمایش خانگی خواهد آورد. در “هم گناه” پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی،هدیه تهرانی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی به ایفای نقش می پردازند. ماجرا در خصوص خانواده ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سالهاست در کار پرورش گل های تزئینی و گل های مختلف هستند، خانواده آن ها از سه برادر و یک خواهر تشکیل شده است. همه خانواده در شرکت کار می کنند و شغل موروثی خود را پی می گیرند، به جز پسر دوم فریبرز که در حال حاضر 58 سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است. فریبرز در جوانی تصمیم می گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می رود و …

سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی در سال 1398 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، پدرام شریفی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، حبیب رضایی، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، افسانه چهره آزاد، مارال بنی آدم، علی باقری، سوگل خلیق، حسین امیدی، شیرین اسماعیلی، محمد موحدنیا، مرتضی آقاحسینی، محمد رسول صفری، هنگامه قاضیانی، فرانک کلانتر، ساقی حاجی پور، آیتک جاوید نژاد و فروغ قجابگلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مسخره باز

«مسخره باز» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول سال 1397 است. این فیلم جوایزی همچون سیمرغ بلورین فیلم های هنر و تجربه، جایزه ویژه هیئت داوران براى بهترین فیلمنامه از سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم ورشو ۲۰۱۹، تندیس خلاقیت و استعداد درخشان از سیزدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران و سیمرغ بلورین بهترین فیلم سینمایی بخش نگاه نو در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و جوایزی در رشته های مختلف این جشنواره از جمله سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه برای جواد مطوری، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای علی نصیریان کسب کرد و نامزد بهترین طراحی صحنه سهیل دانش از جشنواره فجر، نامزد بهترین طراحی لباس الهام معین جشنواره فجر، نامزد بهترین فیلمبرداری علی قاضی جشنواره فجر و نامزد بهترین چهره پردازی ایمان امیدواری جشنواره فجر شد. همایون غنی زاده اولین اثر سینمایی اش را ساخته که نویسندگی آن را هم انجام داده. داستان این فیلم درباره جوانیست که رویای بازیگری در سر دارد. این جوان در یک سلمانی به همراه شاپور کار می کند و شب ها بعد از اتمام کار به تمرین بازیگری می پردازد.

فیلم مسخره باز به کارگردانی همایون غنی زاده در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم علی نصیریان، صابر ابر، بابک حمیدیان، رضا کیانیان، داریوش موفق و هدیه تهرانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بدون تاریخ بدون امضا

دکتر کاوه نریمان در زمان رانندگی با یک موتورسیکلت که خانواده ای سوار آن بوده تصادف می کند. فردای آن روز او در محل کارش در پزشکی قانونی با جسدی روبه رو می شود که او را می شناخته اما از روبه رو شدن با خانواده متوفی خودداری می کند …

فیلم بدون تاریخ بدون امضا به کارگردانی وحید جلیلوند در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم امیر آقایی، هدیه تهرانی، نوید محمدزاده و زکیه بهبهانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم روزهای نارنجی

«روزهای نارنجی»، فیلمی در ژانر درام-اجتماعی به نویسندگی «آرش لاهوتی» و «جمیله دارالشفایی» و کارگردانی «آرش لاهوتی» و محصول سال 1396 سینمای ایران است. اولین نمایش جهانی این فیلم در 43 دوره جشنواره فیلم تورنتو صورت گرفت. روزهای نارنجی در جشنواره های مختلفی از جمله «جشنوراه بین المللی فیلم فجر»، «جشنواره بین المللی فیلم زوریخ» و «جشنواره بین المللی فیلم سائوپائولو» حضور پیدا کرد و نهایتا موفق به کسب جوایز زیادی از جمله «سینماگر بزرگ تازه وارد»، «جایزه کلیسای جهانی» و «جایزه فیپرشی» شد. در مجموع، روزهایی نارنجی توانست 9 جایزه بین المللی را برای کارگردانش به ارمغان بیاورد. بازیگران مطرحی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند که میتوان از آن ها به «هدیه تهرانی»، «علی مصفا» و «مهران احمدی» اشاره کرد. بازی هدیه تهرانی در این فیلم مورد تحسین داوران «جشنواره بین المللی مانهایم» آلمان قرار گرفت. داستان روزهای نارنجی، حول محور زنی به اسم «آبان» می گردد که پس از آن که واسطه استخدام کارگران زن فصلی برای کار در باغ های مرکبات شمال کشور میشود، باید با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم کند. آبان با روحیه جنگنده و مستحکمی که دارد، سعی میکند در برابر این مشکلات تمام قد بایستد اما …

فیلم روزهای نارنجی به کارگردانی آرش لاهوتی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی، ژیلا شاهی و صدف عسگری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اسرافیل

فیلم اسرافیل ، درباره چالش ها و نیازهای عاطفی و روابط انسانی است و در خلاصه داستان این فیلم آمده است؛مردی که ماهی را دوست داشت بازگشته است. دختری که بهروز را دوست دارد باز می گردد…مردگان زنده می شوند.

فیلم اسرافیل به کارگردانی آیدا پناهنده در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم هدیه تهرانی، پژمان بازغی، هدی زین العابدین، مریلا زارعی، علی عمرانی، پوریا رحیمی سام و سهیلا رضوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دوئت

«دوئت» فیلمی در ژانر عاشقانه محصول سال 1394 و اولین اثر نوید دانش است. این فیلم در جشنواره های بین المللی سان فرانسیسکو و شبهای سیاه تالین حضور داشت که برنده دو جایزه شد. «مینو» همسرش «حامد» را به دیدار زنی به نام «سپیده» می برد که حامد با سپیده گذشته مشترکی داشته. این ملاقات باعث یادآوری خاطرات گذشته آنها می شود. خاطراتی که دوباره رنگ می گیرند اما زخمی کهنه را تازه میکند.

فیلم دوئت به کارگردانی نوید دانش در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم هدیه تهرانی، علی مصفا، نگار جواهریان، پانته آ پناهی ها، علیرضا آقاخانی، مرتضی فرشباف و مهسا طهماسبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آااادت نمی کنیم

داستان فیلم آااادت نمی کنیم با بازی محمدرضا فروتن و هدیه تهرانی درمورد احمدرضا مقدم ، استاد معروف و با سابقه دانشگاه است که شک و تردیدهای همسرش نسبت به ارتباط او با یکی از دانشجویانش منجر به دردسر و درگیری در زندگیش می شود…

فیلم آااادت نمی کنیم به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، هدیه تهرانی، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، حدیث میرامینی، پانته آ پناهی ها و شیرین یزدان بخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آشغال های دوست داشتنی

محسن امیریوسفی متولد سال 1350 در شهر آبادان است و تا به امروز 3 فیلم بلند سینمایی ساخته که هرکدام آنها چندین سال توقیف بوده اند. نخستین اثر توقیف شده او « خواب تلخ » بود و پس از آن « آتشکار » را روانه سینما کرد و « آشغال های دوست داشتنی » سومین اثر سینمایی او محسوب می شود که با 6 سال تاخیر به سینما آمده. منیر ( شیرین یزدان بخش ) پیرزنی است که تمام اعضای خانواده اش در یک قرن اخیر تاریخ ایران درگیر مبارزات سیاسی بوده اند و حالا او با چالشی بزرگ درباره اتفاقات سال 88 مواجه شده است.

فیلم آشغال های دوست داشتنی به کارگردانی محسن امیریوسفی در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و فانتزی می‌باشد. در این فیلم شیرین یزدان بخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر و شهاب حسینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نسل جادویی

«نسل جادویی» چهارمین فیلم سینمایی ایرج کریمی در مقام کارگردان محصول سال ۱۳۸۵ است. داستان فیلم درباره تعدادی جوان با قدرت های جادویی است که از روی اتفاق با هم آشنا می شوند و تصمیم می گیرند با جوانانی مشابه خود یک مهمانی را ترتیب دهند و …

فیلم نسل جادویی به کارگردانی ایرج کریمی در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم هدیه تهرانی، رامبد جوان، باران کوثری، کوروش تهامی، نگار جواهریان، شاهرخ فروتنیان، ساسان بنی، منیژه کریمی، فرهاد اسماعیلی، الیکا عبدالرزاقی و احمد حامد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یک بوس کوچولو

این فیلم داستان زندگی نویسنده ای را به تصویر می کشد که پس از گذشت سال ها به ایران باز می گردد و در خانه دوستش اقامت می کند. آن ها به همراه یکدیگر سفری را به چند شهر آغاز می کنند و…

فیلم یک بوس کوچولو به کارگردانی بهمن فرمان آرا در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، جمشید مشایخی، هدیه تهرانی، جمشید هاشم پور، فاطمه معتمدآریا، فخری خوروش، مریم سعادت، مهدی صفوی، بابک حمیدیان، هدایت هاشمی، پیام دهکردی و عباس گنجوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دختر ایرونی

پسر جوانی به نام علی عاشق دختری به نام مریم می شود و مجبور می شود زندگی خوب خود را رها کند و برای به دست آوردن مریم به عنوان کارگر ساده در کارگاه مریم مشغول کار شود ..

فیلم دختر ایرونی به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال 1381 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم هدیه تهرانی، امین حیایی، آفرین عبیسی و لیدا عباسی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کاغذ بی خط

جهانگیر، رؤیا و ۲ فرزندشان شنگول و منگول ، اعضای خانواده ای چهارنفره هستند که زندگی ای معمولی را سپری می کنند، اما در این بین، رؤیا موقعیتی متفاوت دارد از این جهت که دائم در حال خیالبافی و داستان سرایی است. جهانگیر با مشاهده علاقه زیاد همسرش به داستان پردازی، به او پیشنهاد می دهد که به آموزشگاه داستان نویسی برود و این جریان را دنبال کند اما ….

فیلم کاغذ بی خط به کارگردانی ناصر تقوایی در سال 1380 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم خسرو شکیبایی، هدیه تهرانی، جمشید مشایخی، جمیله شیخی و نیکو خردمند به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شوکران

مهندس خاکپور قرار است معاون وزیر شود ولی طی حادثه ای مصدوم و به بیمارستان منتقل می شود. دوست او مهندس محمود بصیرت از زنجان برای ملاقاتش به تهران می آید و با پرستار بیمارستان، سیما ریاحی، آشنا می شود.

فیلم شوکران به کارگردانی بهروز افخمی در سال 1379 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فریبرز عرب نیا، هدیه تهرانی، محمد صالح علا، رزیتا غفاری، حمیدرضا افشار، آرش مجیدی، منوچهر صادق پور، اکبر معززی، فرامرز روشنایی و نیلا خرم به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پارتی

روزنامه نگار جوانی بر اثر چاپ مطلبی در نشریه خود به زندان می افتد و این امر موجب می شود که دوستان نزدیکش به تکاپو برای آزاد کردن او بیافتند…

فیلم پارتی به کارگردانی سامان مقدم در سال 1379 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم هدیه تهرانی، علی مصفا، سروش گودرزی، مهدی خیامی، اسماعیل شنگله و سید ابراهیم بحرالعلومی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آبی

دختر جوانی به نام مهتاب در خیابان با ماشین مسافرکشی به نام ارسطو تصادف کرده و فرار می کند. ارسطو با کمک دوستش ماشین مهتاب را پیدا می کند و بعد تکه تکه کردن آن را به مهتاب نشان می دهد. حالا مهتاب برای تلافی کار او …

فیلم آبی به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1379 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم هدیه تهرانی، بهرام رادان، حسن جوهرچی، اسماعیل شنگله، پوراندخت مهیمن، آزیتا لاچینی، شیلا خداداد، مهدی پاکدل و آرام جعفری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دست های آلوده

فیلم دست های آلوده در ژانر درام محصول سال 1378 است. سیروس الوند کارگردانی این اثر را به عهده دارد. در این فیلم بازیگرانی چون ابوالفضل پورعرب، هدیه تهرانی، امین حیایی، عسل بدیعی و … به ایفای نقش پرداخته اند. “دست های آلوده” برنده دیپلم افتخار بهترین فیلمبرداری برای علی الهیاری از جشنواره فیلم فجر دورهٔ هجدهم و کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای عسل بدیعی شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که سیامک و دیبا، نادر و رؤیا چهار جوان هستند که دست به سرقتی بزرگ از یک مراسم عروسی اعیانی می زنند. سیامک جواهرات سرقت شده را پیش نسرین که قصد دارد با او ازدواج کند، امانت می گذارد، اما …

فیلم دست های آلوده به کارگردانی سیروس الوند در سال 1378 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم ابوالفضل پورعرب، هدیه تهرانی، امین حیایی، عسل بدیعی، سعید پیردوست و شهاب عسگری به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مجموعه عکس‌های چیزهای عجیب و ترسناکی که مو بر تن راست می‌کنند

چرا گاهی دوست داریم داستان‌ها یا فیلم‌های ترسناک را ببینیم؟ خود آزاری؟!در این پست که تعدادی عکس نستا ترسناک (بیشتر عحیب) خواهید دید، می‌خواهم نخست کمی در این مورد حرف بزنم.دلایل لذت بردن افراد از وحشت می‌تواند از فردی به فرد دیگر…

25 آزمایش روانشناسی تاثیرگذار و به‌یادماندنی در تاریخ کدام‌ها هستند؟

تأثیرگذارترین آزمایش‌های روانشناختی در تاریخ رشته روانشناسی، یک رشته آزمایش گسترده هستند که هر یک در حیطه حوزه‌های تخصصی کوچکتر شکل گرفته‌اند. هر یک از این حوزه‌های تخصصی در طول سال‌ها با مطالعات و تحقیقات و آزمایش‌های به دقت طراحی شده،…

سرژ ورونوف: پزشکی که بیضه‌های میمون‌ها را به مردها پیوند می‌زد تا آنها را جوان کند!

یکی از پر شورترین ارائه‌ها و سخنرانی‌ها در کنگره بین‌المللی جراحان در لندن در سال 1923 توسط جراح فرانسوی متولد روسیه به نام سرژ ورونوف انجام شد.سه سال پیش‌تر، ورونوف با آزمایش‌های بحث‌برانگیز پیوند غده‌ که به ادعای خودش آدم‌ها را چند…

سلاح‌های مخفی و شگفت‌انگیز آلمان نازی در طی جنگ جهانی دوم

در طول جنگ جهانی دوم، آلمان نازی سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه تسلیحات مخفی انجام داد تا بتواند بر دشمنان خود برتری یابد. برخی از برجسته ترین سلاح های مخفی که توسط آلمانی ها ساخته شده اند عبارتند از:موشک V-2: V-2 اولین موشک…

آیا ماری آنتوانت واقعاً گفته بود مردمی که در قطحی نان هستند، کیک بخورند؟! حقیقت درباره یکی از…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: "بگذارید کیک بخورند." این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…

اگر سیمپسون‌ها در دنیا وستروس بودند! گالری عکس

وستروس یک سرزمین یا قاره تخیلی و یکی از مکان‌های اصلی مجموعه رمان‌های فانتزی «آواز یخ و آتش» نوشته جورج آر آر مارتین است. انکاتی در مورد وستروسجغرافیا: وستروس در غرب قاره اسوس قرار دارد و با دریای باریکی که به نام دریای باریک شناخته…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.