بهترین فیلم های جکی چان – خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

جکی چان، متولد 7 آوریل 1954 در هنگ کنگ هنرپیشه، بدلکار، رزمی کار در رشته های پکیدو و ووشو، کارگردان، تهیه کننده، فیلم نامه نویس، خواننده و صداپیشه است که بیشتر با نام جکی چان شناخته میشود. از سال 1961 تا 1971 آکروبات، کونگ فو، اپرای چینی، پانتومیم و آواز را نزد استاد یوشان یوان آموخت.

جکی چان بازیگری را از 8 سالگی با ایفای نقش کوتاهی در فیلم هفت شانس کوچولو آغاز کرد سپس در فیلم های موزیکال هنگ کنگی بسیاری به عنوان بازیگر خردسال حضور پیدا کرد. او پس از بروسلی مشهورترین ستاره هنرهای رزمی آسیاست.

جکی چان به خاطر بدلکاری در فیلم های اکشن و رزمی بارها آسیب دیده است. سازمان ملل متحد جکی چان را به عنوان سفیر حسن نیت صندوق حمایت از کودکان بی سرپرست (یونیسف) و انجمن کمک به کودکان مبتلا به بیماری ایدز معرفی کرد. او به 11 زبان از جمله اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی، روسی و آلمانی مسلط است.

او تاکنون در بیش از 170 فیلم سینمایی حضور داشته و با دارایی خالص بیش از ۴۰۰ میلیون دلار جزو ثروتمندترین بازیگران هالیوودی است. در سال 2016 درآمد خالص او بیش از ۶۱ میلیون دلار بود که بعد از دواین (راک) جانسون مقام پولسازترین بازیگر مرد جهان شد.

جکی چان در سال 1982 با جوآن لین فنگ جیائو (بازیگر تایوانی) ازدواج کرد.

جکی چان در خیابان مشاهیر آمریکا و خیابانی در هنگ کنگ دارای ستاره است و جوایزی را از جشنواره های اسکار، فیلم آسیا پاسیفیک، بریتانیا، فیلم فنتیژا، اسب طلایی، ققنوس زرین، فیلم هالیوود، فیلم هنگ کنگ، آکادمی بین المللی فیلم هند، برگزیده کودکان نیکلودین، ام تی وی، فیلم مونترآل، برگزیده مردم، بین المللی فیلم شانگهای، اسیایی و بدلکاری تورث به دست آورده است.

جکی چان


فیلم اژدهای آرزوها
Wish Dragon

«اژدهای آرزوها»، انیمیشنی در ژانر کمدی-ماجراجویی، به کارگردانی «کریس اپلهانس» است که محصول سال 2021 کشورهای چین و آمریکا و از تولیدات پلتفرم استودیو سونی پیکچرز می باشد. داستان این انیمشن جذاب و دیدنی، درباره نوجوانی به نام «دین» است که پس از برخورد با اژدهایی که توانایی برآورده کردن آرزوها را دارد، می خواهد که بهترین دوست دوران کودکیش را ببیند.

فیلم اژدهای آرزوها به کارگردانی کریس آپلهانس در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور چین و آمریکا و در ژانر انیمیشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم جان چو، جیمی وونگ، ناتاشا لیو بوردیزو، کنستانس وو، ویل یان لی، بابی بلک و ایان چن به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ونگارد
Vanguard

«ونگارد»، فیلمی در ژانر اکشن-هیجان انگیز و محصول سال 2020 کشور چین است. «جکی چان»، یکی از سوپر استارهای سینمای چین نیز در این فیلم در نقش اول مرد به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم برنده جایزه «بهترین فیلمنامه» در جشنواره فیلم های چینی-آمریکایی شد. داستان فیلم ونگارد درباره یک شرکت امنیتی سرّی به نام «ونگارد» می باشد که توسط مزدوران یکی از مرگبارترین سازمان های جهان مورد هدف قرار می گیرد. حال، تنها امید این شرکت برای سر پا ماندن یک حسابدار می باشد.

فیلم ونگارد به کارگردانی استنلی تانگ در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور چین و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، یانگ یانگ، میا ماکی، آی لون و جکسون لو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کوهنوردان
The Climbers

فیلم کوهنوردان در ژانر ماجراجویی محصول سال 2019 به کارگردانی دنیل لی است. این فیلم در جشنواره های مختلف برنده 6 جایزه شد.وو جینگ،جانگ زئی، بوران جی و… در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم کوهنوردان اتفاقات سال 1960 را روایت می کند. در می 1960 گروهی از کوهنوردان در حال آماده سازی خود برای پنجمین صعود به اورست هستند. چهار شکست اول، قدرت جسمی زیادی از آنها می گیرد. آیا با وجود باد و برف می توانند به هدف خود برسند؟

فیلم کوهنوردان به کارگردانی دنیل لی گری در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور چین و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم جینگ وو، جان زئی، جینگ بوران، یی ژانگ، گه هو و جکی چان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شوالیه سایه ها : میان یین و یانگ
The Knight of Shadows: Between Yin and Yang

یک شکارچی افسانه‎ای موجودات ترسناک به نام پو سانگلینگ، با کمک شاگرد و گروهی از دوستان هیولای خود، تلاش می‎کند تا موجوداتی که به دنیای انسان‎ها وارد می‎شوند را پیدا و شکار کند و…

فیلم شوالیه سایه ها : میان یین و یانگ به کارگردانی Vash در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور چین و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، Elane Zhong، اتان خوان، پنگ لین و لین بو هونگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سفر به چین: راز نقاب آهنین
Journey to China: The Mystery of Iron Mask

فیلم سفر به چین در ژانر اکشن محصول سال 2019 است. این فیلم در جشنواره ای نامزد شد. از بازیگران به نام این فیلم می توان به جیسون فلمینگ، چارلز دنس و جکی چان اشاره کرد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که در قرن هجدهم ماجراجویی های تازهٔ جاناتان گرین ادامه دارد. جاناتان یک سفر علمی و فوق العاده ای را انجام می دهد که وی را از انگلستان به چین هدایت می کند.

فیلم سفر به چین: راز نقاب آهنین به کارگردانی اولگ استپچنکو در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و روسیه و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم جیسون فلمینگ، هلن یائو، آنا چورینا، جکی چان و آرنولد شوارتزنگر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خارجی
The Foreigner

فیلم خارجی با بازی جکی چان ساخته 2017 داستان یک بیزینس من سالم با گذشته مبهم است که میخواهد عدالت را در مورد حرکت تروریستی که باعث کشته شدن دخترش شده را اجرا کند در این میان بازی موش و گربه ای را با یک مامور دولتی که گذشته اش می تواند راهنمای شناسایی هویت تروریست باشد درمیگیرد…

فیلم خارجی به کارگردانی مارتین کمپل در سال 2017 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم جکی چان، پیرس برازنان، کیتی لیانگ و روفوس جونز به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کونگ فو یوگا
Kung Fu Yoga

جک که یک باستان شناس مشهور و با اعتبار است به همراه تیمی از شاگردان و همکارانش راهی هند می شود تا گنجینه ای تاریخی را پیدا کند ولی توسط تعدادی مزدور مورد حمله قرار میگیرد و در میان جنگل رها می شود. جک با استفاده از دانش عظیمش از کنگ فو و تاریخ دنیا را برای شکست مزدورها و نجات دادن آن گنجینه می پیماید…

فیلم کونگ فو یوگا به کارگردانی استنلی تانگ در سال 2017 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، ییشینگ ژانگ، میا ماکی، دیشا پاتانی و عارف رحمان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم فولاد خونین
Bleeding Steel

فیلم فولاد خونین با بازی جکی چان در مورد یک مامور نیروهای ویژه است که ماموریت دارد از یک دانشمند و اختراعش در مقابل یک گروه شیطانی محافظت کند…

فیلم فولاد خونین به کارگردانی لئو ژانگ در سال 2017 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور چین و در ژانر اکشن و علمی تخیلی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، شو لو، نانا او یانگ، اریکا چیا هو و کالن مالوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زمین : یک روز شگفت انگیز
Earth : One Amazing Day

مستند جذاب بی بی سی که در یک سفر جذاب یک روزه قدرت فوق العاده طبیعت دنیا را نشان می دهد و در طی همین یک روز مستند از طلوع خورشید در مرتفع ترین کوه ها آغاز می شود و به دور افتاده ترین جزیره ها و عجیب ترین جنگل ها می رود …

فیلم زمین : یک روز شگفت انگیز به کارگردانی ریچارد دیل و لیکسین فن و پیتر وبر در سال 2017 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و در ژانر مستند و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم رابرت ردفورد و جکی چان به هنرمندی پرداخته‌اند.

جکی چان

فیلم لگو نینجاگو
The LEGO Ninjago Movie

داستان انیمیشن لگویی بگو نینجاگو داستان شش نوجوان است که زیر نظر یک استاد کهنه کار تمرین می کنند و یک شبه به نینجاهای قهرمان تبدیل می شوند. آن ها با هیولاها می جنگند، و سرزمین نینجاگو را از دست هیولاها نجات می دهند. و هیچ کس نمیداند آنها که هستند تا اینکه ….

فیلم لگو نینجاگو به کارگردانی چارلی بین و پل فیشر و باب لوگان در سال 2017 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن و اکشن می‌باشد. در این فیلم دیو فرانکو، جاستین ثرو، فرد ارمیسن، الیویا مان، کمیل نانجیانی، مایکل پنیا، زک وودز و جکی چان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پاندای کونگ فوکار 3
Kung Fu Panda 3

پاندای کنگ فو کار در ادامه ماجراجویی هایش باید با دو چالش بزرگ، اما متفاوت رو برو شود: یکی رویارویی با پدر واقعی اش، و دیگری مقابله با یک رقیب شکست ناپذیر…

فیلم پاندای کونگ فوکار 3 به کارگردانی جنیفر یو نلسون و الساندرو کارلونی در سال 2016 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کانادا و در ژانر انیمیشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم جک بلک، آنجلینا جولی، داستین هافمن، لوسی لیو، ست روگن، جکی چان، دیوید کراس، ربل ویلسون، برایان کرانستون، مس دیتمان میکلسن، رندل دوک کیم و کیت هادسون به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شمشیر اژدها
Dragon Blade

داستان فیلم در دوران سلسلهٔ هان اتفاق می افتد و دربارهٔ عده ای سرباز رومی می باشد که سر از چین درمی آورند و با محافظان جاده ابریشم که به آنجا تبعید شده اند مواجه می شوند…

فیلم شمشیر اژدها به کارگردانی دنیل لی در سال 2015 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور چین و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم جکی چان، جان کیوسک، آدرین برودی، چوی سی وان و پنگ لین به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم میمون شاه
Monkey King: Hero Is Back

داستان فیلم انیمیشن میمون شاه داستن میمونی است که یک جنگجوی قدرتمند می باشد ، امپراطوری بزرگی در این دنیا داشته است اما هنگامی که به طور ناخواسته خدایان را خشمگین میکند آنها تصمیم می گیرند او را مجازات کنند و او را در یک کوه یخی زندانی می کنند .ولی پس از 500 سال موجودات شیطانی به یک دهکده کوچک حمله می کنند ، کودکان دهکده نیز از ترس جانشان به کوه یخی پناه می برند و ناخواسته میمون شاه را آزاد می کنند …

فیلم میمون شاه به کارگردانی تیان سیو پنگ در سال 2015 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور چین و در ژانر انیمیشن و اکشن می‌باشد. .

فیلم داستان پلیسی: حبس
Police Story: Lockdown

کاراگاه ژانگ ون به دنبال دختر از دست رفته اش به رستوران وو می رود و متوجه می شود که دخترش میائو میائو با صاحب رستوران در رابطه است…

فیلم داستان پلیسی: حبس به کارگردانی شنگ دینگ در سال 2013 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هنگ کنگ و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، یه لیو، تیان جینگ، یو رونگ گوانگ و پیگی لیو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جنگجویان افسانه ای
Legendary Amazons

در سال های ابتدایی قرن یازدهم، خاندان پادشاهی مورد حمله قرار می گیرد. وقتی آخرین فرمانده نیز در جنگ کشته می شود، همسرش تصمیم میگیرد در برابر دشمن ایستادگی کند و…

فیلم جنگجویان افسانه ای به کارگردانی فرانکی چان در سال 2011 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور چین و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم سیسیلیا چیانگ، لیو شاچنگ، ریچی رن، چنگ پی پی و شیاو مینگ یو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پاندای کونگ فوکار ۲
Kung Fu Panda 2

فیلم پاندای کونگ فو کار 2 به کارگردانی جنیفر یو نلسون در سال 2011 توسط کشور آمریکا ساخته شده است.جک بلک، آنجلینا جولی و جکی چان به جای شخصیتهای این انیمیشن صحبت میکنند. پو و دوستانش برای جلوگیری از تسخیر یک طاووس شرور با یک سلاح مرگبار جدید در چین مبارزه می کنند ، اما ابتدا جنگجوی اژدها باید با گذشته خود کنار بیاید.

فیلم پاندای کونگ فوکار ۲ به کارگردانی جنیفر یو نلسون در سال 2011 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن و اکشن می‌باشد. .

فیلم جکی و شمشیر امپراطور
The Legend of Silk Boy

ماجراهای شخصیت کارتونی جکی چان در دنیای کارتونی افسانه ها که هربار با ماجرای جدیدی روبرو می شود و باید در مقابل شیاطین و نیروهای شر از انسان ها کحافظت کند.

فیلم جکی و شمشیر امپراطور به کارگردانی دیوید لیو در سال 2010 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هنگ کنگ و در ژانر انیمیشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، اشلی بال، گری چاک، مایکل دونوان و ریچارد ایین کاکس به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کاراته کید
The Karate Kid

است به مشکل بر می خورد و به صورت خودمونی تر با دیگران درگیر می شود و چون از هنر های رزمی هیچی بلند نبوده است مدام از دیگر بچه ها کتک می خورد این روال آنقدر او را اذیت می کند که تصمیم می گیرد هر جور شده به کشورش باز گردد ولی ناگهان با استاد کونگ فویی( جکی چان ) آشنا می شود که تصمیم می گیرد به او هنر های رزمی را آموزش دهد.

فیلم کاراته کید به کارگردانی هارالد زوارت در سال 2010 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم جیدن اسمیت، جکی چان، تراجی پی هنسون، ون ون هان و رونگ گانگ یو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم همسایه جاسوس
The Spy Next Door

«همسایه جاسوس»، فیلمی در ژانر کمدی-اکشن، به کارگردانی «برایان لوانت» و محصول سال 2010 سینمای آمریکاست. این فیلم با حشور در جشنواره های متعدد، موفق شد نامزد دریافت 2 جایزه شود. «جکی چان» در این فیلم به هنرنمایی پرداخته است. داستان این فیلم درباره یک مامور ویژه و جاسوس موفق سازمان سیا، به نام «باب هو» است که این بار باید سخت ترین ماموریت زندگیش را انجام دهد: مراقبت از سه فرزند نامزدش که رابطه خوبی هم با او ندارند!

فیلم همسایه جاسوس به کارگردانی برایان لوانت در سال 2010 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، آمبر والتا، مادلین کارول، ویل شدلی و بیلی ری سایرس به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جکی چان شگفت انگیز – گنج افسانه ای
Jackie Chan Adventures

ماجراهای شخصیت کارتونی جکی چان در دنیای کارتونی افسانه ها که هربار با ماجرای جدیدی روبرو می شود و باید در مقابل شیاطین و نیروهای شر از انسان ها کحافظت کند.

فیلم جکی چان شگفت انگیز – گنج افسانه ای به کارگردانی کریستوفر بریکلی در سال 2010 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هنگ کنگ و در ژانر انیمیشن و ماجراجویی می‌باشد. .

فیلم در جستجوی جکی
Looking for Jackie

جکی چان یک استاد کنگ فو است که هیچ وقت شکست نخورده. وقتی یک کونگ فو کار تصمیم میگیرد از استاد مبارزه را یاد بگیرد مبارزه های عجیبی را مشاهده میکند و درس های زندگی عجیبی یاد میگیرد…

فیلم در جستجوی جکی به کارگردانی گنگلیانگ فنگ در سال 2009 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور چین و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم ییشان ژانگ، جکی چان، بینگ بای، هونگ بو جیانگ و یومینگ پن به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قلمرو ممنوعه
The Forbidden Kingdom

یک نوجوان آمریکایی با علاقه ای که به کنگ فو دارد برای یافتن جواب سوال هایش به چین سفر می کند. در آنجا او به گروهی از جنگجویان رزمی ملحق می شود تا…

فیلم قلمرو ممنوعه به کارگردانی راب مینکاف در سال 2008 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم جت لی، مایکل آنگارانو، جکی چان، توماس مک دونل، لیو ییفئی و لی بینگ بینگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پاندای کونگ فوکار 1
Kung Fu Panda

این فیلم، نامزد دریافت جایزه بهترین انیمیشن از جشنواره های اسکار و گلدن گلوبز شده است. خرسی پاندا به نام پو، درحالیکه دست و پا چلفتیست و اضافه وزن دارد، به عنوان محافظ دره صلح انتخاب می شود. دشمنی پر قدرت در راه است و با رسیدن او، توانایی های پو مورد آزمایش قرار می گیرد.

فیلم پاندای کونگ فوکار 1 به کارگردانی مارک آزبرن و جان استیونسن در سال 2008 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن و اکشن می‌باشد. .

فیلم ساعت شلوغی ۳
Rush Hour 3

لس آنجلس. «بازرس لی» (چان) محافظت از دیپلماتی چینی را به عهده دارد که اطلاعات زیادی در مورد تشکیلات جنایتکار «تریاد» دارد. اما دیپلمات پیش از این که بتواند به افشاگری بپردازد مورد سوء قصد آدم کشی به نام «کنجی» (سانادا) قرار می گیرد. از قرار «کنجی» دوست دوران کودکی و برادر «بازرس لی» بوده و او نمی تواند دستگیرش کند. با این همه خیلی زود «بازرس لی» به هم کار قدیمی خود «کارآگاه جیمز کارتر» (تاکر) ملحق می شود و این دو برای پی گیری پرونده ی ماجراهای «تریاد» رهسپار پاریس می شوند…

فیلم ساعت شلوغی ۳ به کارگردانی برت راتنر در سال 2007 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم کریس تاکر، جکی چان، هیرویوکی سانادا، یوکی کودو و ماکس فون سیدو به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم دور دنیا در 80 روز
Around the World in Eighty Days

برای برنده شدن در یک شرط بندی یک مخترع بریتانیایی و به همراه شاگرد چینیش و یک هنرمند فرانسوی باید دور دونیا را در 80 روز طی کنند….

فیلم دور دنیا در 80 روز به کارگردانی فرانک کوراکی در سال 2004 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، استیو کوگان، سسیل دو فرانس، رابرت فایف، جیم برودبنت و ایان مک نیس به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مدال

کارآگاهی هنگ کنگی به نام «ادی چانگ» (چان)، مدال اسرارآمیزی را از پسر بچه ای می گیرد و صاحب قدرت های ابر انسانی می شود. او حالا باید با یکی از بی رحم ترین تبهکاران اروپایی به نام «اسنیکهد» (سندز) که پسر بچه را ربوده و به دنبال مدال است مبارزه کند. سرانجام در ایرلند، «ادی» و «اسنیکهد» رو در روی هم قرار می گیرند…

فیلم مدال به کارگردانی گوردون چان در سال 2003 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، لی ایوانز، کلر فورلانی و جولیان سندز به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تاکسیدو
The Tuxedo

«تاکسیدو»، فیلمی در ژانر کمدی-اکشن، به کارگردانی «کوین دوناوان» و محصول سال 2002 سینمای آمریکاست. این فیلم با حضور در فستیوالهای داخلی و بین المللی، موفق شد نامزد دریافت 3 جایزه در بخشهای مختلف شود که در این میان 2 جایزه بازی درخشان بازیگران زن و مرد را از آن خود کرده است. در این فیلم ستارگانی چون «جکی چان»، «جنیفر لاو هویت» و «جیسون ایزاکس» به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم، داستان راننده بیچاره ای است که باید با استفاده از تاکسیدوی مخصوصش، جای مامور مخفی حرفه ای که در کماست، را پیدا کند.

فیلم تاکسیدو به کارگردانی کوین دونووان در سال 2002 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، جنیفر لاو هیوت و جیسون آیزاکس به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جاسوس تصادفی
The Accidental Spy

فیلم جاسوس تصادفی با بازی جکی چان داستان یک فروشنده لوازم ورزشی نه چندان موفق است که به دنبال هیجان در زندگیش است و یک روز به دو فرد جالب در خیابان بر میخورد و….

فیلم جاسوس تصادفی به کارگردانی تدی چن در سال 2001 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هنگ کنگ و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، اریک جانگ، ویویان سو، آلفرد چئونگ، چیون تات مینگ و وینسنت کوک به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ساعت شلوغی ۲
Rush Hour 2

«جیمز کارتر» (تاکر)، کارآگاه لس آنجلسی، برای گذران تعطیلات و دیدن دوستش، «کارگاه لی» (چان) به هنگ کنگ می رود. این دو خیلی زود درگیر پرونده ی یک باند جاعل اسکناس می شوند و پس از چندی به امریکا می روند.

فیلم ساعت شلوغی ۲ به کارگردانی برت راتنر در سال 2001 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، کریس تاکر، جان لون، آلن کینگ، روزلین سانچز، هریس یولین و جانگ زئی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مبارز همه فن حریف
Gorgeous

یک دختر رمانتیک به هنگ کنگ سفر میکند تا عشقش را پیدا کند ولی با یک مبارز حرفه ای مهربان آشنا می شود که…

فیلم مبارز همه فن حریف به کارگردانی وینسنت کوک در سال 1999 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هنگ کنگ و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، شو چی، تونی چیو وای لونگ، امیل چاو و ریچی رن به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم من کیم؟
? Who Am I

گروهی از کماندوها مامور ربودن دانشمندی در آفریقا می شوند. در بازگشت هیلیکوپتر آنها مورد حمله سازمان مخفی آمریکا قرار می گیرد و فقط یک نفر از آنها نجات پیدا می کند…

فیلم من کیم؟ به کارگردانی بنی چان در سال 1998 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هنگ کنگ و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، میشل فر، رون اسمرچاک و اد نلسون به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ساعت شلوغی
Rush Hour

دو مامور پلیس که کوچکترین نقطه اشتراکی ندارند، مجبورند با همکاری یکدیگر یک دختر بچه دزدیده شده را به پدرش برگردانند.

فیلم ساعت شلوغی به کارگردانی برت راتنر در سال 1998 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، کریس تاکر، تام ویلکینسون، کریس پن و الیزابت پنیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم داستان پلیسی: اولین برخورد
Police Story 4: First Strike

«کاکویی چان»، مأمور پلیس هنگ کنگی، مأموریت می یابد تا زنی به نام «ناتاشا» را حین سفرش به اوکراین تعقیب کند. «ناتاشا» در حال قاچاق دلار امریکا به شوروی سابق است. این دلارها آن قدر هست که تروریستی به نام «تسویی» بتواند در بازار سیاه از مافیای روس یک کلاهک هسته ای خریداری کند…

فیلم داستان پلیسی: اولین برخورد به کارگردانی استنلی تانگ در سال 1996 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، آنی وو و جکسون لو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شورش در برانکس
Rumble in the Bronx

در فیلم شورش در برانکس ، مرد جوانی که برای دیدن عمویش و کمک به او به نیویورک آمده است نا گهان خود را درگیر با اراذل و دزدان خیابانی می یابد که با هنرهای رزمی خود با آنها مبارزه می کند و …

فیلم شورش در برانکس به کارگردانی استنلی تانگ در سال 1995 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هنگ کنگ و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، آنیتا موی، بیل تونگ و گاروین کراس به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم صاعقه
Thunderbolt

چان (جکی چان) مکانیک خودرو های مسابقه است.او برای آزادی خواهر خود که دزدیده شده است باید در یک مسابقه شرکت کند.

فیلم صاعقه به کارگردانی گوردون چان در سال 1995 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هنگ کنگ و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، انیتا یون، مایکل ونگ، تورستن نیکل و یوئن چور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم داستان پلیس 3
Police Story 3: Super Cop

«داستان پلیس 3»، فیلمی در ژانر کمدی-اکشن و جنایی، به کارگردانی «استنلی تانگ» و محصول سال 1992 کشور هنگ کنگ است. این فیلم پس از حضور درخشان در جشنواره های متعدد، موفق شد نامزد دریافت 6 جایزه شود که در این میان، 2 جایزه «بهترین بازیگر نقش اول مرد» و «بهترین تدوین» را از آن خود کرده است. در این فیلم که دنباله مجموعه فیلم های «داستان پلیس» است، «جکی چان»، «میشل یئو» و «مگی چونگ» به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این فیلم درباره یک کارآگاه هنگ کنگی است که با همکاری همتای زن چینی خود، تلاش می کنند یک باند مخوف قاچاق مواد مخدر را متلاشی کنند.

فیلم داستان پلیس 3 به کارگردانی استنلی تانگ در سال 1992 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هنگ کنگ و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، میشل یئو، مگی چونگ، کنت تسانگ و بیل تونگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم عملیات کندور 2
Armour of God II: Operation Condor

مامور “جکی” استخدام می شود تا مخفیگاه طلاهای نازیها را در صحرای آفریقا پیدا کند. او با سه زن که به طریقی با هم ارتباط دارند همکار می شود. از طرفی گروهی مزدور هم به دنبال طلاها است و…

فیلم عملیات کندور 2 به کارگردانی جکی چان در سال 1991 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور چین و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، آلدو سامبرل، کن گودمن و استیو تارتالیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جزیره آتش
Island Of Fire

یک پلیس وظیفه شناس برای تحقیق در مورد یک قتل با هویت ناشناس وارد زندان می شود . در زندان با استیو اشناشده و…

فیلم جزیره آتش به کارگردانی ین چو پینگ در سال 1990 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور چین و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، اندی لاو، سامو کام بو هونگ، تونی کا فای لئونگ و جیمی وانگ یو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم داستان پلیس ۲
Police Story 2

«کاکویی چان» باید گروهی اخاذ که بمب گذاری می کنند را متوقف کند، از طرفی دیگر دشمنان قبلی چان نیز، تصمیم به گرفتن انتقام دارند…

فیلم داستان پلیس ۲ به کارگردانی جکی چان در سال 1988 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور چین و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، مگی چونگ و چارلی چو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پروژه آ دو
Project A 2

دراگون حالا به عنوان رییس پلیس منطقه سای وان منصوب میشود . و باید یک گانگستر و چند دزد فراری و … دست و پنجه نرم کند..

فیلم پروژه آ دو به کارگردانی جکی چان در سال 1987 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هنگ کنگ و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، مگی چونگ، روزاموند کوان، کارینا لائو، دیوید لم، بیل تونگ و ری لو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم عملیات کندور
Armour of God

«جکی» (چان) که قبلا خواننده ی معروف موسیقی پاپ بوده و حالا با لقب «شاهین آسیایی»، یک ماجراجوی بین المللی است، موفق می شود شمشیری را از یک قبیله ی آفریقایی برباید و آن را در یک حراجی بفروشد. در واقع شمشیر یکی از پنج قطعه ی عتیقه ای است که به «زره الهی» مشهورند…

فیلم عملیات کندور به کارگردانی جکی چان و اریک جانگ در سال 1986 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور چین و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، آلن تام، لولا فورنر و روزاموند کوان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پسر کاراته باز 2
The Karate Kid

جانی که از شکستش در قسمت قبل خیلی عصبانی است به قهرمان داستان حمله می کند ولی میاگی مداخله می نماید و بنظر می رسد رقابت بین دو پسر همچنان باقی است…

فیلم پسر کاراته باز 2 به کارگردانی هارالد زوارت در سال 1986 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم جیدن اسمیت، جکی چان، تراجی پی هنسون، وانگ ژنوی و یو رونگ گوانگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پسر کاراته باز 2
The Karate Kid

جانی که از شکستش در قسمت قبل خیلی عصبانی است به قهرمان داستان حمله می کند ولی میاگی مداخله می نماید و بنظر می رسد رقابت بین دو پسر همچنان باقی است…

فیلم پسر کاراته باز 2 به کارگردانی هارالد زوارت در سال 1986 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم جیدن اسمیت، جکی چان، تراجی پی هنسون، وانگ ژنوی و یو رونگ گوانگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم رستوران سیار
Wheels on Meals

فیلم رستوران سیار با بازی جکی چان داستان دو شریک یک رستوران سیار است که میخواهند به کمک دوستشان موبی زنی کیف قاپ به نام سیلویا را از دست یک گروه تبهکار نجات دهند….

فیلم رستوران سیار به کارگردانی سامو کام بو هونگ در سال 1984 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هنگ کنگ و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، بیائو یوئن، سامو کام بو هونگ، بنی اورکیدز و هرب ادلمن به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم برندگان و گناهکاران
Winners and Sinners

پنج زندانی که تازه از زندان خارج شده اند و میخواهند از جرم و جنایت دور باشند درگیر مسائل تازه ای میشوند….

فیلم برندگان و گناهکاران به کارگردانی سامو کام بو هونگ در سال 1983 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هنگ کنگ و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم سامو کام بو هونگ، جان شام، ریچارد نگ، چارلی چین، استنلی سوی فن فونگ، چری چانگ و جکی چان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پروژه آ یک
Project A

یک بازیگر چینی که زبانی تند دارد با گروهی از دزدان در هنگ کنگ قدیم درگیر میشود …

فیلم پروژه آ یک به کارگردانی جکی چان در سال 1983 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هنگ کنگ و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، سامو کام بو هونگ، بیائو یوئن، دیک وی و هوی سانگ لی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پسر اژدها
Dragon Lord

دراگون و پسر عمویش ، تصادفی با گروهی سارق که قصد دارند یکی از گنجینه های ملی کشور چین را دزدیده و بفروشند رو به رو می شوند و …

فیلم پسر اژدها به کارگردانی جکی چان در سال 1982 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هنگ کنگ و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، مایکل وای من شن، شرلی ییم و پل چانگ چانگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هفت ضربه مرگبار
Spiritual Kung Fu

این فیلم با بازی جکی چان داستان دانش آموزی دست و پا چلفتی است که آخرین رموز کونگ فو را یاد میگیرد و توسط افراد معبد شائولین تکنیک پنج انگشتی را یاد میگیرد….

فیلم هفت ضربه مرگبار به کارگردانی وی لو در سال 1978 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هنگ کنگ و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، چیه پینگ چیانگ، سی ایی فنگ و هونگ هسو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مار در سایه عقاب
Snake in the Eagles Shadow

چین فو، خدمت کار مدرسه رزمی استاد لی تصادفا با استاد پای چای چن، استاد سبک مشت مار آشنا می شود و توسط او آموزش داده می شود…

فیلم مار در سایه عقاب به کارگردانی وو پینگ یوئن در سال 1978 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هنگ کنگ و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم جکی چان، سیو تین یون، جونگ لی هوانگ و دن شک به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قدرت یک مشت
New Fist of Fury

در فیلم قدرت یک مشت ، خانم لی به اتفاق دوتن دیگر از بازماندگان حادثه شانکهای که منجر به کشته شدن چن گردید به جزیره تایوان می گریزند. کوچاوا استاد بدسرشت ژاپنی هم علاقه ای ندارد که کونگ فو در آنجا رایج شود. او حتی باعث می شود استاد سو بزرگ استادان کونگ فو سکته قلبی کند و….

فیلم قدرت یک مشت به کارگردانی وی لو در سال 1976 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هنگ کنگ و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم جکی چان، نورا میائو، سینگ چن و یینگ چیه هان به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…

خانه‌های با مبلمان‌هایی از غذاهای خوشمزه

هانسل و گرتل، نام داستانی شاه‌پریانی با منشأ آلمانی است که برادران گریم آن را ثبت کرده‌اند. این داستان ماجرای یک برادر و خواهر کوچک به نام‌های هانسل و گرتل را روایت می‌کند که پس از رها شدن در جنگل به خانه‌ای که از کیک و آب‌نبات ساخته شده…

۸ خودروی جذاب تاریخی که توسط طراحان ایتالیایی بازطراحی و جاودانه شدند

ایتالیا خانه‌های طراحی معروفی دارد. Pininfarina ،Bertone ،Touring ،Giugiaro و Vignale برخی از مهم‌ترین نام‌های طراحی خودرو هستند.در این خانه‌های طراحی، همه‌چیز از جمله خودرو طراحی می‌شود. چه خودروهایی که تجاری و قابل تولید باشند؛ چه…

عکس‌هایی که به ما جلوه‌ای عجیب و جالب از دوره ویکتوریایی و ادواردین در انگلیس می‌دهند

دورهٔ ویکتوریا یا دورهٔ ملکه ویکتوریا، که گاهی دورهٔ ویکتوریایی نیز گفته می‌شود، دورهٔ اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا بود.پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت…

Fotomat: یادآوری غرفه‌های پردازش عکس دهه 1980 آمریکا که با خودرو از کنار آنها می‌گذشتند و فیلم‌…

در دوران قبل از عکاسی دیجیتال و آپلود آسان عکس‌ها (در این دومی شک دارم که فعلا در ایران ساده باشد!)، یک راه حل جذاب و نوآورانه برای ظاهر کردن فیلم‌های آنالوگ وجود داشت:  Fotomat.در طول دهه 1980، این غرفه‌های پردازش عکس در سراسر آمریکا،…

اولم، یکی از عجیب‌ترین جانداران روی زمین – شبیه جنین نارس یا موجودات سری فیلم‌های بیگانگان

جانداری به نام Proteus anguinus که همچنین به عنوان اولم olm شناخته می‌شود، گونه‌ای سمندر است که بومی آب‌های زیرزمینی آلپ در جنوب شرقی اروپا است. این جاندار از معدود مهره‌داران غارنشین است و به دلیل شکل سر و دست‌ها  رنگ سفید مایل به صورتی و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.