نصب اولین جدیدترین و بروز ترین تکنولوژی لیزر موهای زائد در ایران – بررسی کامل دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس

0
رپورتاژ

نصب اولین جدیدترین و بروز ترین تکنولوژی لیزر موهای زائد در ایران – بررسی کامل دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس

خلاصی از شر موهای زائد، یکی از دغدغه‌های همه انسان‌ها است. به همین دلیل، روش‌های مختلفی برای حل این مشکل ارائه شده‌اند. اولین پیشنهاد ما به شما در این زمینه، استفاده از لیزر است، لیزر موجب می‌شود پوستی نرم و شفاف داشته باشید. در صنعت لیزر، شرکت‌های فراوانی وجود دارند که هر ساله محصولات جدیدی را به بازار عرضه می‌کنند تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب کنند. کندلا یکی از شرکت‌های خوشنام و پیشرو این حوزه محسوب می‌شود که در سال 2022 دستگاه جنتلمکس پرو پلاس را راهی بازار کرده است. این دستگاه جدید لیزر کندلا از جدیدترین تکنولوژی‌های روز بهره می‌برد.

در این مقاله به شما خواهیم گفت که چرا بهترین راه حل رفع موهای زائد، استفاده از جدیدترین دستگاه لیزر کندلا است.

 

دستگاه لیزر جتلمکس پرو پلاس چگونه کار می‌کند؟

دستگاه لیزر کندلا با استفاده از طول‌موج‌های مشخصی اشعه را به سطح پوست می‌تاباند تا فولیکول‌های مو را نابود سازد. در اثر برخورد اشعه به پوست و نفوذ در آن، گرما تولید خواهد شد. در نتیجه این فرآیند، شما از شر موهای زائد خود خلاص می‌شوید. چرخه رشد مو در پوست با یک جلسه لیزر متوقف نخواهد شد. در نتیجه، نیاز به چند جلسه درمان است تا به ‌طور کلی و دائمی از شر موهای زائد بدن خود رهایی پیدا کنید. با استفاده از تکنولوژی جنتلمکس پرو پلاس در سریع‌ترین زمان و با حداکثر کیفیت، موهای زائد شما برای همیشه از بین خواهند رفت.

جنتلمکس پرو پلاس دست رد به سینه هیچ پوستی نمی‌زند

با وجود دستگاه لیزر جدید کندلا، هیچ مراجعه‌کننده‌ای از لیزر موهای زائد بی‌نصیب نخواهد ماند. این دستگاه از 2 طول موج مختلف استفاده می‌کند. طول موج الکساندرایت 755 آن برای پوست‌های روشن کاربرد دارد و پوست‌های تیره را با طول موج ND:YAG 1064 درمان می‌کند.

 

جدیدترین دستگاه  لیزر کندلا بدون درد است

انجام لیزر موهای زائد بدن با استفاده از جنتلمکس پرو پلاس دردی ندارد. زیرا این دستگاه از سیسم ضد درد DCD استفاده می‌نماید. در این سیستم، قبل از اینکه پالس لیزر به بدن برخورد کند، کرایجون به محل موردنظر پاشیده می‌شود و پوست احساس خنکی می‌کند. سپس پالس لیزر به بدن تابیده می‌شود. در نتیجه، شما دردی را حس نمی‌کنید.

جدیدترین دستگاه لیزر کندلا با هدف حذف درد از فرآیند لیزر افراد با هر نوع پوستی، سیستم ضد درد خود را در مقایسه با نسل‌های پیشین خود ارتقا داده است. بنابراین افرادی که از این دستگاه برای حذف موهای زائد خود استفاده می‌کنند، لیزری بدون درد را تجربه خواهند کرد.

سرعت بالای دستگاه جنتلمکس پرو پلاس

همه افراد تمایل دارند که جلسه انجام لیزر در زمان کمی و بدون درد به پایان برسد. شرکت کندلا در جنتلمکس پرو پلاس به خوبی به این دو مورد پاسخ داده است. در مورد بدون درد بودن دستگاه لیزر کندلا توضیحات لازم را ارائه دادیم. حال می‌خواهیم ببینیم که چگونه لیزر موهای زائد بدن با این دستگاه به‌ سرعت انجام می‌شود.

اولین دلیل برای سرعت زیاد این دستگاه این است که جنتلمکس پرو پلاس مساحت 1.5 تا 26 میلی‌متر را با هند پیس‌های مختلف در هر پالس پوشش می‌دهد. عدد جادویی 26 میلی‌متر را هیچ‌کدام از دستگاه‌های موجود در بازار ندارند. در نتیجه، در نواحی که موهای زائد بدن زیاد هستند، با سرعت بیشتری نسبت دیگر دستگاه‌ها عمل لیزر انجام خواهد شد. نتیجه این سرعت بالا، صرف زمان کمتر برای اتمام فرآیند لیزر موهای زائد شما است.

از طرفی دیگر، یکی دیگر از ویژگی‌های دستگاه لیزر جدید کندلا این است که قدرت تابش اشعه آن بالاتر از دیگر دستگاه‌های موجود در بازار می‌باشد. در نتیجه، این قدرت زیاد موجب شده است که سرعت و کارایی دستگاه  هم افزایش یابد.

استفاده از تکنیک سایشی در جنتلمکس پرو پلاس

وجود این تکنیک به این معنی است که پرتوهای دستگاه برای عملکرد بهتر، به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کنند، ولی هیچ آسیبی را به سطح پوست نمی‌رسانند. در نتیجه، علاوه بر این که موهای زائد شما از ریشه از بین می‌روند، سطح پوست شما دچار هیچ‌گونه آسیبی نخواهد شد.

حذف دائمی موهای کرکی و نازک با جنتلمکس پرو پلاس

خانم‌هایی که پوست روشن با موهای کرکی و نازک دارند، همیشه از نتایج لیزر بدن خود ناراضی بوده‌اند. زیرا دستگاه لیزری در بازار وجود نداشته است که بتواند آن‌ها را از شر موهای کرکی خلاص کند. تکنولوژی جنتلمکس پرو پلاس این نقیصه را برطرف کرده است و این بانوان نیز می‌توانند با موهای کرکی خود خداحافظی کنند.

استفاده از جنتلمکس پرو پلاس اقتصادی و به‌صرفه است

تعداد جلسات لیزر موهای بدن با این دستگاه به‌مراتب کمتر از دیگر دستگاه‌ها است. در نتیجه، شما پول کمتری را با حفظ کیفت بالا، پرداخت خواهید کرد. از طرفی دیگر، با استفاده از این دستگاه به طور دائم از شر موهای زائد بدن خود خلاص خلاص خواهید شد. در نتیجه، مجبور نیستند چند ماه یا چند سال بعد، دوباره لیزر موهای زائد بدن خود را تکرار کنید. از طرف دیگر، لیزر با این دستگاه نیازی به ریکاوری ندارد و پس از انجام لیزر می‌توانید کارهای روزانه خود را انجام دهید و نیازی به مرخصی از کار ندارید. در نتیجه، لیزر با دستگاه جنتلمکس پرو پلاس از همه جهت به نفع شما خواهد بود.

جمع‌بندی

جنتلمکس پرو پلاس جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه لیزر است که به دلیل برخورداری از قابلیت‌های برجسته، تحولی بزرگ در صنعت لیزر موهای زائد محسوب می‌شود. خوشبختانه در ایران هم می‌توانید از خدمات این دستگاه بی‌نظیر استفاده کنید. کسانی که علاقمند هستند با آخرین تکنلوژی روز دنیا از دستگاه لیزر موهای زائد استفاده کنند، می‌توانند از طریق سایت دکتر مجید زاده نسبت به رزرو وقت اقدام کنند.

منبع

https://candelamedical.com/products/gentle-pro-series/

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.