بهترین فیلم های سلمان خان بر اساس امتیاز IMDB به همراه خلاصه و معرفی آنها

0

سلمان خان ، متولد 27 دسامبر 1965 در ایندور، از موفق ترین بازیگران سینمای هند، تهیه کننده و مجری است.

سلمان خان پیش از ورود به سینما برای دوچرخه های Hero Honda و پیراهن های Double Bull تبلیغ میکرد. در سال 1988 با ایفای نقش مکمل در فیلم یک همسر باید مثل این باشد وارد سینما شد. سال 1989 در فیلم سینمایی دوست دارم به عنوان نقش اصلی حضور پیدا کرد و جایزه Filmfare بهترین بازیگر مرد تازه وارد را کسب کرد. این فیلم یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ هند است.

او در فصل دوم برنامه تلویزیونی داس کا دام که از شبکه Sony Entertainment Televisionپخش میشد نیز به عنوان مجری حضور داشت. Sony TV پس از این برنامه در رتبه بندی تلویزیون هند جایگاه سوم را بدست آورد. او در سال 1999 با آیشواریا رای هنرپیشه محبوب هندی نامزد کرد و در سال 2003 از او جدا شد. سال 2010 رابطه عاطفی او و کاترینا کایف پس از 5 سال به شکست انجامید.

سال 2015 مجله فوربز نام سلمان را در لیست ۱۰۰ سرگرمی ساز مشهور جهان قرار داد و در سال 2018 نام او در ۱۰۰ سلبریتی دریافت کنندهٔ بیشترین دستمزد، با درآمد ۳۷٫۷ میلیون دلاری در رتبه ۸۲ قرار گرفت. او در موسسات خیریه نیز به کارهای بشردوستانه مشغول است. سلمان خان در سال ۲۰۱۵ در یک حادثه رانندگی پنج نفر را با ماشین زیر گرفت و یک نفر کشته شد اما به دلیل کافی نبودن شواهد تبرئه شد.

در سال 2018 نیز به علت شکار غیرقانونی سیاه کل به پنج سال زندان محکوم شد و اکنون به قید وثیقه آزاد است. او موسس سازمان های خیریه Being Human و Salman Khan Films وBeing Strong ا است که تمام درامد آنها را صرف حمایت از افراد محروم میکند علاوه بر این او دستی هم در نقاشی دارد و با حراج نقاشی های خود برای آموزش کودکان محروم، پول جمع میکند.

سلمان به عنوان سفیر تجاری با کمپانی های Mountain Dew ، Yatra.com ، Suzuki، Relaxo Hawaii ، Red Tape Shoes، Wheel، Chlormint ،Dixcy Scott، BlackBerry Playbook، Sangini، بیسکوییت تایگر، Revital در Yuvraj Singh و… بوده است.

فیلم پایان: آخرین حقیقت
Antim: The Final Truth

داستان فیلم سینمایی « پایان: آخرین حقیقت»، درباره فرزند کشاورزی است که پس از آنکه شاهد درد و رنجی است که خانواده اش متحمل شدند، به قدرت می رسد. او مسیر زندگی خود را به سمت گانگستر شدن سوق می دهد و وارد بازی های سیاه سیاست و قدرت می شود. هم زمان، یک پلیس وظیفه شناس رد او را می گیرد و می خواهد قبل از آنکه او همه کاره شهر شود، جلویش را بگیرد.

فیلم پایان: آخرین حقیقت به کارگردانی ماهش مانجرکار در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، آیوش شارما، ماهیما ماکوانا، ماهش مانجرکار، جیشو سنگوپتا، نیکیتین دیر، اوپندرا لیمایه و سایاجی شینده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دفترچه خاطرات
Notebook

فیلم دفترچه خاطرات به کارگردانی نیتین کاکار در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند است و در ژانر عاشقانه و خانوادگی است. در این فیلم بازیگرانی چون زهیر اقبال و میرمحمد مهروس حضور دارند. یک افسر سابق ارتش ، کبیر ، در مدرسه ای که وضعیت بدی دارد ، در کاشمر معلم می شود. وقتی کبیر دفترچه ای را پیدا کرد که معلم سال گذشته (پرانوتان بهل) صاحب آن بوده است ، اوضاع تغییر می کند.

فیلم دفترچه خاطرات به کارگردانی نیتین کاکار در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم ظهیر ایکبال، پرانوتان بهل، میرمحمد مهروس و سلیحه مقبول به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بهارات
Bharat

بهارات پسری است که در هشت سالگی در اثر جدایی هند و پاکستان و اختلافات مذهبی ، به همراه خانواده خود مجبور به ترک پاکستان می شود. در این بین قولی به پدر خود می دهد که وفای به آن زندگی اش را تحت الشعاع قرار میدهد…

فیلم بهارات به کارگردانی علی عباس ظفر در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، کاترینا کیف، سانیل گروور و تابو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم برادر باجرانگی
Bajrangi Bhaijaan

«برادر باجرانگی»، فیلمی در ژانر اکشن-کمدی و ماجراجویی، به کارگردانی «کبیر خان» و محصول سال 2015 سینمای هند است. این فیلم با حضور در جشنواره های داخلی و بین المللی فیلم، موفق شد نامزد دریافت 43 جایزه شود که در این بین، 27 جایزه همچون «بهترین فیلم»، «بهترین کارگردانی» و «بهترین بازیگر نقش مکمل مرد» را از آن خود کرده است. ستارگانی چون «سلمان خان»، «کارینا کاپور» و «هارشالی مالهوترا» در این فیلم بازی های درخشانی از خوش به نمایش گذارده اند. همچنین این فیلم موفق به کسب رتبه 141 در بین 250 فیلم برتر هندی از نگاه سایت معتبر آی.ام.دی.بی شده است. این فیلم با داستانی جذاب و پرماجرا، درباره یک مرد هندی سخاوتمند، با روحی بزرگوار است که یک دختر جوان لال پاکستانی را به وطنش باز می گرداند تا او را به خانواده اش برساند…

فیلم برادر باجرانگی به کارگردانی کبیر خان در سال 2015 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، هارشعلی مالهوترا، ناوازودین سیدیکویی، کارینا کاپور و شارات ساکسنا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم لگد
Kick

«لگد»، فیلمی در ژانر اکشن-کمدی، به کارگردانی «ساجد نادیادوالا» و محصول سال 2014 سینمای هند است. این فیلم با حضور در جشنواره های داخلی و بین المللی معتبر، موفق شد نامزد دریافت 24 جایزه شود که در این بین، 11 جایزه همچون «بهترین بازیگر نقش مکمل مرد» را از آن خود کرده است. ستارگانی چون «سلمان خان»، «ژاکلین فرناندز» و «راندیپ هودا» در این فیلم به هنرنمایی پرداخته اند. داستان این فیلم درباره یک فرد عاشق ماجراجویی است که زندگی جدیدی را به عنوان یک دزد آغاز می کند؛ با این وجود، او به زودی تحت تعقیب یک افسر پلیس کهنه کار قرار گرفته و با یک گانگستر محلی درگیر می شود…

فیلم لگد به کارگردانی ساجد نادیادوالا در سال 2014 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، ابهینای راج سینگ، ژاکلین فرناندز، ناوازودین سیدیکویی و راندیپ هودا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جی هو
Jai Ho

دختر معلولی به نام سومان چون به خطر نداشتن دست نمی تواند در امتحان بنویسد از برادرش می خواهد تا به عنوان منشی در امتحان برای او جواب سوالات را بنویسد اما برادرش در ترافیک گرفتار می شود و عامل این ترافیک محافظت از دختر وزیر می باشد به همین خاطر برادر به خواهرش نمی رسد و سومان از هرکس کمک می خواهد حاضر به کمک نمی شود سومان که نتوانسته در امتحان شرکت کند خودکشی می کند.یک نظامی سابق به نام جی این صحنه را می بیند و تصمیم به مبارزه با وزیر که سینگ نام دارد می گیرد او تصمیم می گیرد تا زنجیره خوبی ها را درست کند به این ترتیب که هر نفر به سه نفر کمک کند و او هم در مقابل و برای تشکر به سه نفر دیگر کمک کند دیری نمی گذرد که این حرکت فراگیر می شود و منجر به تقابل وزیر دشرات سینگ با جی می شود و…

فیلم جی هو به کارگردانی سهیل خان در سال 2014 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، ابهینای راج سینگ، دیزی شاه، تابو و دنی دنزونگپا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زمانی تایگر وجود داشت
Ek Tha Tiger

یک افسر اطلاعاتی هند به نام تایگردر یک عملیات عاشق دختری به نام زویا که یک افسر اطلاعاتی پاکستان است، می شود. پس از مدتی تایگر متوجه می شود که زویا هم یک مامور اطلاعاتی است و برای پاکستان کار می کند. آنها به خاطر شغلشان نمی توانند با هم زندگی کنند پس از مدتی در یک اجلاس امنیتی در استانبول با هم مواجه می شوند و تصمیم می گیرند باهم از دست ماموران هر دو کشور فرار کنند و…

فیلم زمانی تایگر وجود داشت به کارگردانی کبیر خان در سال 2012 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، کاترینا کیف، گیریش کارناد و رانویر شوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بادیگارد
Bodyguard

«بادیگارد»، فیلمی در ژانر اکشن-کمدی، به کارگردانی «صدیق» و محصول سال 2011 سینمای هند است. این فیلم با حضور در جشنواره های داخلی و بین المللی فیلم، موفق شد نامزد دریافت 28 جایزه شود که در این بین، 17 جایزه همچون بهترین بازیگر مرد و زن را از آن خود کرده است. ستارگانی چون «سلمان خان»، «کارینا کاپور» و «آدیتای پانچولی» در این فیلم به هنرنمایی پرداخته اند. داستان این فیلم درباره دختر یک نجیب زاده ثروتمند است که به طور مخفیانه عاشق بادیگارد خود می شود…

فیلم بادیگارد به کارگردانی صدیق در سال 2011 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، کارینا کاپور، راج بابر، هازل کیچ و آدیتیا پانچولی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ویر
Veer

ویر پرتاپ سینگ شاهزاده پینداری و پسر جنگجوی بزرگ پریتوای سینگ که به خاطر مبارزاتش برای آزاد سازی هند از سلطه بریتانیا شناخته می شود، است. او آرزو دارد میراث پدرش را دنبال کرده و جنبشی برای آزاد سازی هند آغاز کند، اما…

فیلم ویر به کارگردانی آنیل شارما در سال 2010 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، جکی شروف، زارین خان، میتون چاکرابورتی و نینا گوپتا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خدایا تو بزرگی
God Tussi Great Ho

«خدایا تو بزرگی»، فیلمی در ژانر کمدی-خانوادگی، درام و فانتزی، به کارگردانی «رومی جافری» و محصول سال 2008 سینمای هند است. در این فیلم که بر اساس فیلم آمریکایی «بروس قادر مطلق» ساخته شده، بازیگران مطرحی چون «سلمان خان»، «پریانکا چوپرا» و «آمیتاب باچان» به هنر نمایی پرداخته اند. این فیلم، داستان یک کارمند شبکه تلویزیونی را روایت می کند که همیشه خدا را مقصر زندگی ناموفقش می داند. سرانجام خدا ظاهر می شود و قدرت بی کرانش را به مدت 10 روز به او می دهد تا ببیند چگونه می تواند همه را شاد و راضی و خوشحال نگه دارد…!

فیلم خدایا تو بزرگی به کارگردانی رامی جافری در سال 2008 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، پریانکا چوپرا، آمیتاب باچان و سهیل خان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پدر عروس
Baabul

مردی در تلاش است تا روحیه را به عروسش که به تازگی همسرش را از دست داده بازگرداند آن هم در حالیکه خودش هنوز با غم از دست دادن پسرش دست و پنجه نرم میکند…

فیلم پدر عروس به کارگردانی راوی چوپرا در سال 2006 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم آمیتاب باچان، هما مالینی، سلمان خان، رانی موکرجی، جان آبراهام و اوم پوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم برای اینکه
Kyon Ki

داستان فیلم برای اینکه درباره ی مردی خوشبخت بنام اناد است که عاشق مایا می شود و دیوانه وار او را دوست دارد تا اینکه در یک ماجرا به شوخی و ناخواسته باعث مرگ او می شود و ….

فیلم برای اینکه به کارگردانی پریا دارشان در سال 2005 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، کارینا کاپور، ریمی سن، جکی شروف، اوم پوری و مانوج جوشی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم افتخار
Garv

آرجون افسر پلیسی صادق و درستکار در برابر گروهی مافیایی ایستادگی می کند ولی به اتهام قتل دستگیر می شود و زندگی او در مسیر جدیدی قرار می گیرد.

فیلم افتخار به کارگردانی پونیت ایسار در سال 2004 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، شیلپا شتی، ارباز خان، فریدا جلال و آمریش پاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم با من ازدواج میکنی
Mujhse Shaadi Karogi

“سامر” به شهر گوئا رفته و در آنجا عاشق “رانی” می رود.اما هم اتاقی جدید او “سانی” نقشه های دیگری برای او دارد…

فیلم با من ازدواج میکنی به کارگردانی دیوید داوان در سال 2004 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، آکشی کومار، پریانکا چوپرا جوناس، آمریش پاری، ساتیش شاه، سوپریا کارنیک و قادرخان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آنچه دل بخواهد
Dil Ne Jise Apna Kaha

ریشاب مردی است که در یک شرکت رسانه ای بزرگ کار می کند و همسرش پری نیز یک پزشک قلب است . آنها زندگی آرامی دارند اما پری در یک تصادف می میرد. آخرین آرزوی او اهدای قلب خود به یک بیمار بود…

فیلم آنچه دل بخواهد به کارگردانی آتل آگنیهوتری در سال 2004 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، پریتی زینتا، بومیکا چاولا، راتی آگنیهوتری و رنوکا شاهانه به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم به امید دیدار
Phir Milenge

در فیلم به امید دیدار ، تمنا ساهنی عضو یک آزانس تبلیغاتی است ، ایده ها و طرح های او کمک زیادی به این آژانس کرده است ، اما بعد از ملاقات او با دوست دوران دانشگاهش اتفاقاتی برایش میفتد که از کارش اخراج شود ….

فیلم به امید دیدار به کارگردانی روثی در سال 2004 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، آبیشک باچان، شیلپا شتی، میتا وشیشت و نثار به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم باغبان
Baghban

«باغبان»، فیلمی در ژانر خانوادگی-عاشقانه و درام، به کارگردانی «راوی چوپرا» و محصول سال 2003 سینمای هند است. این فیلم با حضور در جشنواره های داخلی و بین المللی متعدد، موفق شد نامزد دریافت 23 جایزه در بخش های مختلفی شود که در این بین، 2 جایزه همچون «بهترین زوج بازیگر» را از آن خود کرده است. در این فیلم که به نوعی بازسازی فیلم تحسین شده آمریکایی «راهی به فردا ساختن 1937» محسوب می شود، ستارگانی چون «آمیتاب باچان»، «سلمان خان» و «هما مالینی» خوش درخشیده اند. داستان این فیلم درباره زوج سالخورده ای است که آرزو دارند فرزندانشان در سنین پیری از آن ها مراقبت کنند؛ اما فرزندانشان به چشم سربار به آن ها نگاه می کنند و این زوج باید تلاش نمایند تا ارزش و کرامتشان را برای خود و دیگران دوباره به دست آورند.

فیلم باغبان به کارگردانی راوی چوپرا در سال 2003 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم آمیتاب باچان، هما مالینی، سلمان خان، ماهیما چودری و امان ورما به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم به خاطر تو
Tere Naam

وقتی بزهکاری به نام “رادهی موهان” عاشق دختری به نام “نیرجارا” می شود مشکلات بسیاری به وجود می آید و…

فیلم به خاطر تو به کارگردانی ساتیش کاوشیک در سال 2003 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، بومیکا چاولا، ساشین خدکار، ساویتا پرابهون، راوی کیشان و آنانگ دسای به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ازدواج پرماجرا
Shaadi Karke Phas Gaya Yaar

آیان که خانواده ای ثروتمند دارد صاحب گاراجی است که روزی گذار عشقش به آنجا می افتد و دفترچه خاطراتش را جا می گذارد. آیان فرصتی میبیند تا عشق دختر دلخواهش را بدست آورد ولی …

فیلم ازدواج پرماجرا به کارگردانی کی اس آدیامان در سال 2002 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، شیلپا شتی، ریما لاگو، مهنیش بهل و شاکتی کاپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم فراموشی
Tumko Na Bhool Paayenge

یک مرد عادی به یکباره متوجه می شود که آینده را به صورت بریده شده میبیند و متخصص هنرهای رزمی ای است که کسی مشابهش را تاکنون ندیده

فیلم فراموشی به کارگردانی پانکاج پرشار در سال 2002 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، سوشمیتا سن، دیا میرزا، شارات ساکسنا، پانکاج دایر و موکش ریشی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شکاک
Hum Tumhare Hain Sanam

«شکاک»، فیلمی در ژانر عاشقانه-خانوادگی و درام، به کارگردانی «کی. اس. آدیامان» و محصول سال 2002 سینمای هند است. داستان این فیلم، از آنجایی آغاز می شود که زندگی سعادتمندانه گوپال و رادا، پس از وسواس گوپال نسبت به کار دوست خواننده اش، سوراج، دچار مشکل شده و زندگیشان به دلیل حسادت گوپال از هم می پاشد.

فیلم شکاک به کارگردانی کی اس آدیامان در سال 2002 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم شاهرخ خان، مادهوری دیکشیت، سلمان خان و آتل آگنیهوتری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جلوه عشق
Yeh Hai Jalwa

مردی که مدت ها فکر میکرد پدرش را از دست داده متوجه می شود که پدرش زنده و سلامت و ثروتمند است و در انگلستان زندگی می کند…

فیلم جلوه عشق به کارگردانی دیوید داوان در سال 2002 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم ریشی کاپور، آمیشا پاتل، راتی آگنیهوتری، رینکه خانا و سلمان خان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آهسته آهسته
Chori Chori Chupke Chupke

راج و پریا به تازگی با هم ازدواج کرده اند. پریا صاحب فرزند می شود، ولی با یک اتفاق غیر منتظره او فرزندش را از دست می دهد و قادر به باردار شدن مجدد نیست …

فیلم آهسته آهسته به کارگردانی عباس علیبهی و بورماولا و ماستان علیبایی در سال 2001 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم پریتی زینتا، سلمان خان، رانی موکرجی، آمریش پاری، دالیپ تاهیل و Johnny Lever به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم به دنبال داماد
Dulhan hum le jayenge

«به دنبال داماد»، فیلمی در ژانر کمدی-خانوادگی و درام، به کارگردانی «دیوید داوان» و محصول سال 2000 سینمای هند است. این فیلم با حضور در جشنواره های داخلی و بین المللی متعدد، موفق شد نامزد دریافت 2 جایزه شود. بازیگرانی چون «سلمان خان»، «کاریسما کاپور» و «اوم پوری» در این فیلم به هنرنمایی پرداخته اند. داستان این فیلم درباره شخصی به نام «سپنا» است که پدر و مادرش را در کودکی از دست داده و با سه عموی عجیب و غریبش زندگی می کند. پس از مدتی سپنا که از تناقضات آن ها خسته شده، به اروپا فرار می کند و در آنجا با «راجا» آشنا می شود. آن ها رفته رفته عاشق هم می شوند و سپنا تمام تلاشش را برای جلب رضایت و حمایت سه عمویش به کار می برد.

فیلم به دنبال داماد به کارگردانی دیوید داوان در سال 2000 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، کاریسما کاپور، اوم پوری، پارش راوال و انوپم کهیر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بریم برادر
Chal Mere Bhai

”پرم اوبروی” و “ویکی” دو برادر از قشر مرفه، پولدار و کارخانه دارند. روزی دختری به شرکت آن ها می آید و هر دو برادر به او علاقه مند می شوند. خانواده ی دو برادر غافل از اینکه “پرم اوبروی” هم به آن دختر علاقه دارد، دختر را برای برادر بزرگ یعنی “ویکی” می پسندند اما..

فیلم بریم برادر به کارگردانی دیوید داوان در سال 2000 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم سانجی دات، سلمان خان، کاریسما کاپور، دالیپ تاهیل، سوشما ست، شاکتی کاپور و ناگما به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم همسر بی نظیر
Biwi No.1

پرم مردی است که با پوجا ازدواج کرده ولی او از همسرش راضی نیست و وارد رابطه ای احساسی با روپالی می شود که زنی مدرن است و لباس های مد روز میپوشد. همسر او از این رابطه باخبر می شود و…

فیلم همسر بی نظیر به کارگردانی دیوید داوان در سال 1999 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم کاریسما کاپور، سلمان خان، آنیل کاپور، سوشمیتا سن، تابو و هیمانی شیوپوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سلام برادر
Hello Brother

هیرو با بازی سلمان خان که عاشق همکارش رانی است در شرکت شخصی به نام خانا کار می کند. با ورود فردی به نام ویشال که در ساختمان کناری مشغول به کار است، هیرو می فهمد که خانا در کار قاچاق مواد مخدر است. هیرو که همواره از رئیس خود دفاع می کرده سرانجام به اشتباهش پی می برد و…

فیلم سلام برادر به کارگردانی سهیل خان در سال 1999 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، رانی موکرجی، ارباز خان، جانی اهرم، نراج ورا و شاکتی کاپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جان من قبول کن
Jaanam Samjha Karo

در فیلم جان من قبول کن، پیرمرد ثروتمند با تنها نوه بی بند و بارش شرط می کند که اگر هر چه سریعتر دختر مورد علاقه اش را نیافته و ازدواج نکند، تمام ثروتش را به یک خیریه می بخشد. نوه او نیز نقشه ای می کشد که…

فیلم جان من قبول کن به کارگردانی اندالب سلطانپوری در سال 1999 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، اورمیلا ماتوندکار، جاسپال بهاتی، شامی کاپور، بیندو دسای و ناونیت نیشان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هرکسی میتونه
Jab Pyaar Kisise Hota Hai

سوراج که پسری از خانواده ثروتمند است وقت خود را به بیهودگی و عیش و نوش میگذراند و ثروت خانوادگی را خرج میکند تا اینکه با کومال آشنا می شود و سعی می کند او را فریفته خود کند ولی وقتی کومال حقیقت او را میبیند ترکش میکند ولی…

فیلم هرکسی میتونه به کارگردانی دیپک سارین در سال 1998 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، تووینکل خانا، جانی اهرم، فریدا جلال، سعید جعفری و هیمانی شیوپوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جدا نشدنی
Bandhan

«جدا نشدنی»، فیلمی در ژانر عاشقانه-خانوادگی، اکشن و درام، به کارگردانی «کی ماریلموندا رائو» و «راجش مالیک» و محصول سال 1998 سینمای هند است. ستارگان سینمای هند همچون «سلمان خان»، «جکی شروف» و «رمبها» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این فیلم درباره خانواده فقیری است که با ارتباط نامتعارف داماد خانواده، دچار تزلزل و مشکل می شوند.

فیلم جدا نشدنی به کارگردانی کی مورالیموهانا روا و راجش مالک در سال 1998 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم جکی شروف، سلمان خان، رمبها، آشوینی بیهیو و شاکتی کاپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آزار
Auzaar

دو دوست و هم دانشگاهی پس از گذشت سال ها یکدیگر را در دادگاه میبینند ولی یکی در جایگاه وکالت و دیگری در جایگاه متهم…

فیلم آزار به کارگردانی سهیل خان در سال 1997 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، سنجای کپور، شیلپا شتی، نیرمال پاندی، کایران کومار و جانی اهرم به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خاموشی
Khamoshi : The Musical

در فیلم خاموشی ، جوزف و همسرش کر و لال می باشند و زندگی نرمالی دارند. وقتی همسر جوزف صاحب دختری می شود که می تواند حرف بزند…

فیلم خاموشی به کارگردانی سانجای لیلا بانسالی در سال 1996 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و موزیکال می‌باشد. در این فیلم مانیشا کویرالا، نانا پاتکار، سلمان خان، سیما بیسواس و راگوویر یاداو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کاران و ارجون
karan arjun

کاران و آرجون در نقاط مختلفی ازکشور زندگی می کنند اما ایمان مادر آنها این دو را به منظور گرفتن انتقامشان، نزد هم می آورد…

فیلم کاران و ارجون به کارگردانی راکیش روشن در سال 1995 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم راکهی گلزار، سلمان خان، شاهرخ خان، آمریش پاری، کاجول و مامتا کلکارنی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دلدار عاشق
Dil Tera Aashiq

سونیا همراه با مادر بیمار خود زندگی می کند. او مجبور به بستری کردن مادرش در بیمارستان می شود ولی…

فیلم دلدار عاشق به کارگردانی لارنس دسوزا در سال 1993 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم مادهوری دیکشیت، سلمان خان، قادرخان، آسرانی، انوپم کهیر، آنیل کاپور و شاکتی کاپور به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

داستان پسر دو سر بنگال، آن هم به صورتی تقریبا دیده نشده!

در ماه مه 1783، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…

مهندسان بامزه با اختراعات و ابداعات عجیب و غریب و کارا ! گالری عکس

بسیار پیش می‌آید که برای انجام کاری تنها دو راه داریم، یا خرید یک محصول گران و استفاده از آدم‌های کاربلد برای راه‌اندازییا اینکه خودمان با یک سری ابتکار و به صورت به اصطلاح زمخت ولی کارراه‌انداز، تقریبا بدون هزینه کار را انجام بدهیم.…

داستان واقعی اسکینر: روانشناس مشهور دهه ۱۹۴۰- آیا او واقعا دخترش را در داخل یک جعبه برای آزمایشاتش…

بوروس فردریک اسکینر معروف به بی‌اف اسکینر یک روانشناس، رفتارشناس، نویسنده، مخترع و فیلسوف اجتماعی آمریکایی بود. او در ۲۰ مارس ۱۹۰۴ در Susquehanna در پنسیلوانیا به دنیا آمد و در ۱۸ اوت ۱۹۹۰ در کمبریج، ماساچوست درگذشت.اسکینر بیشتر به خاطر…

در جریان قرار و ملاقات (برای انتخاب همسر) چه آداب معاشرت و نکاتی را باید رعایت کنیم؟

آداب قرار ملاقات به مجموعه‌ای از رفتار‌ها و انتظارات قابل قبول اجتماعی اشاره دارد که معمولاً هنگام قرار ملاقات رعایت می‌شود. در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:وقت‌شناس باشید: به موقع برسید یا به طرف دیگر…

روجلدهای خاطره‌انگیز مجموعه کتاب های طلایی که کودکی‌مان را رنگی می‌کردند!

عبدالرحیم جعفری، پایه گذار انتشارات امیرکبیر و کتاب های طلایی، است. او ۱۲ آبان ۱۲۹۸ در تهران زاده شد. عبدالرحیم جعفری در سال ۱۳۲۸ انتشارات امیرکبیر را پایه گذاشت. و در سال ۱۳۴۰ انتشار مجموعه ی کتابهای طلائی را آغاز کرد. کتابهای طلایی مجموعه…

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5