بهترین فیلم های شاهرخ خان بر اساس امتیاز IMDB به همراه خلاصه و معرفی آنها

0

شاهرخ خان بازیگر هندی در بالیوود است. او در دهلی نو، پایتخت هندوستان، متولد شد. با نام مستعار پادشاه بالیوود، که بیش از ۵۵ فیلم و مجموعه تلویزیونی در کارنامهٔ خود دارد. اولین فیلم او یک کار تلویزیونی با نام آنی جیوس آیت توس آنس این ویچ بود. شاهرخ که در تلویزیون به موفقیت دست یافته بود در سال ۹۱ با یکی از دوستانش وارد بمبئی می شود و مورد توجه هما مالینی ستاره زن آن زمان روزگار قرار می گیرد هیما می خواهد تا او بازیگر اولین فیلمی باشد که کارگردانی می کند. ۱۲ سال بعد پس از آن فیلم شاهرخ خان به سوپراستار سینمای هند بدل می شود. نام این فیلم «دل آشناهه» بود. در ۲۵ اکتبر ۱۹۹۱ با گوری خان ازدواج می کند. سال ۱۹۹۰ بهترین ستاره هند شد. در فیلمهای آدیتا چو پرا بدون خواندن فیلمنامه بازی می کند. زوج سینمایی وی کاجول بود. شاهرخ خان یک کمپانی تولید فیلم به نام دریمز آنلیمیتد را اداره می کند. البته در ادارهٔ آن با جوهی چاولا و عزیز میرزا همکار و شریک است.

سریال ارتش فراموش شده
The Forgotten Army

«ارتش فراموش شده»، مینی سریالی هندی در ژانر تاریخی، اکشن-جنگی و محصول سال 2020 است. این مجموعه روایتگر مبارزات استقلال طلبانه ی فرمانده ای به نام سودی و ارتش ملی هند در طول جنگ جهانی دوم است. در این مجموعه شاهد تلاش ها و از خود گذشتگی های ارتش هند از دید سربازانش باشید.

سریال ارتش فراموش شده به کارگردانی کبیر خان و انیل سنیور در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این سریال راجویر چوهان، سانی کاشال، شروری وگ، تی جی بانو، روهیت چوداری و شاهرخ خان به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال بیتال
Betaal

بیتال سریالی در ژانر وحشت ساخت کشور هند است که به نویسندگی و کارگردانی پاتریک گراهام است. داستان از جایی شروع می شود که دولت قصد دارد به کمک ارتش جاده ای در دل کوهی به نام بیتال بسازد اما مردم بومی آن منطقه به شدت مخالفت می کنند چرا که معتقدند هرکس به آن کوه دست بزند شیطان را بیدار خواهد کرد و شیطان از هیچکس نخواهد گذشت…

سریال بیتال به کارگردانی پاتریک گراهام در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و وحشت می‌باشد. در این سریال وانیت کومار سینق، آهانا کومرا، سوچیترا پیلای، جتین گوسوامی، سیدهارث منون و منجیری پوپالا به هنرمندی پرداخته‌اند.
قسمت‌های

سریال شاعر خون
Bard of Blood

«شاعر خون» سریالی هندی به کارگردانی ریبهو داسگوپتا در سال 2019 است که براساس رمانی به همین نام ساخته بلال صدیقی در سال 2015 ساخته شده است. داستان درباره کبیر آناند یکی از مأموران سابق بال اطلاعات جاسوسی هند (IIW) است که پس از عملیاتی که منجر به مرگ شریک زندگی اش شد، از پا می افتد. او اکنون یک معلم ادبیات است که از همسر خود مراقبت می کند. هنگامی که چهار افسر اطلاعاتی هند به دست طالبان اسیر می شوند، صدیق شیخ مدیر سرویس مخفی کبیر را که خواستار نجات آنها است احضار می کند و …

سریال شاعر خون به کارگردانی ریبهو داسگوپتا در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال عمران هاشمی، سوبهیتا دولیپالا، جایدیپ اهلاوات، شیشیر شارما و انکیت هانس به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم صفر
Zero

در فیلم صفر، مردی قد کوتاه به نام باوا سینگ که از قلبی بزرگ و هوشی سرشار برخوردار است ، تلاش می کند که افق های پیش روی خود را گسترش دهد و اهدافی بزرگ را در زندگی دنبال کند و…

فیلم صفر به کارگردانی آناند ال رای در سال 2018 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم آنوشکا شارما، کاترینا کیف، محمد زیشان ایوب، آبهای دئول، مادهاوان و شاهرخ خان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم طرفدار
Fan

فیلم هندی جدید شاهرخ خان که در سال 2016 ساخته شده و داستان در مورد مردی است که وسواس شدید و خطرناکی در مورد بازیگر بزرگی دارد که کاملا شبیه اوست.

فیلم طرفدار به کارگردانی منیش شارما در سال 2016 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم شاهرخ خان، شریا پیلگانکار، سایانی گوپتا و طاهر شبیر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زندگی عزیز
Dear Zindagi

«زندگی عزیز»، فیلمی در ژانر عاشقانه-خانوادگی و محصول کشور هند در سال 2016 است. این فیلم برد یک جایزه و نامزدی دریافت 10 جایزه دیگر را در کارنامه دارد و بازیگرانی همچون آلیا بات و شاهرخ خان در آن ایفای نقش کرده اند. داستان این فیلم درباره کایرا فیلم سازی بلندپرواز و با استعدادی در حال شکوفاست که در جستجوی زندگی ای بی نقص است. ملاقاتش با جاگ که عقایدی نامتعارف دارد، به او کمک می کند دیدگاه جدیدی نسبت به زندگی پیدا کند. او به این حقیقت پی می برد که خوشبختی همان پیدا کردن آسایش در ناملایمات زندگیست.

فیلم زندگی عزیز به کارگردانی گائوری شیند در سال 2016 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم آلیا بات، شاهرخ خان، کونال کاپور، پریانکا مودلی، آدیتیا روی کاپور، علی ظفر و انگاد بدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم من خان هستم
My Name Is Khan

من خان هستم با بازی شاهرخ خان داستان پسر مسلمانی به نام رضوان خان که بیماری اسپرگر دارد که با دختری هندو به نام مندیرا در سانفرانسیسکو ازدواج می کند، اما بعد از رخدادهای یازده سپتامبر، او به اشتباه به عنوان یک تروریست تحت پیگرد قرار می گیرد. او، که به دنبال اثبات بی گناهی خود است، سعی در دیدار با جرج بوش، رئیس جمهور آمریکا دارد…

فیلم من خان هستم به کارگردانی کاران جوهر در سال 2010 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم شاهرخ خان، کاجول موکرجی، سونیا جیهان، جیمی شرگیل، زارینا وهاب، ارجان آئجلا و آرجون ماتور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یک لحظه جدایی
Yeh Lamhe Judaai Ke

دوشن (شاهرخ خان) خواننده بسیار ثروتمند و مشهوری است که از زندگی اش راضی نیست . او از بچگی به جایا (راوینا تاندون) علاقمند بوده است ولی اکنون نیشا(ناوینت نیشان) و پدرش شرایطی برای او بوجود آورده اند که مجبور شود با نیشا ازدواج کند و …

فیلم یک لحظه جدایی به کارگردانی پاوان کال و بیرندرا نات تیواری در سال 2004 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم شاهرخ خان، راوینا تاندون، ناونیت نیشان، آوتار گیل، مهنیش بهل و دیون بوجانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ویر و زارا
Veer-Zaara

«ویر پراتاپ سینگ» (شاهرخ خان) یک خلبان در نیروی هوایی هند است که روزی یک زن زیبای پاکستانی بنام «زارا هیات خان» (پریتی زینتا) را می بیند. با وجود اینکه اکثر هندی ها میانه ای با پاکستانی ها ندارند، ویر بعد از چند ملاقات اولیه عاشق زارا می شود، اما بزودی در میابد که او نامزد یک پاکستانی ظالم و کج خلق است. یکی از دوستان زارا به ویر می گوید که زارا هم حس مشابهی به او دارد، و قصد دارد نامزدی اش را بهم بزند. اما وقتی که ویر به دنبال زارا می آید، اتفاقاتی غیر منتظره رخ می دهد و او به زندان می افتد. بیست سال بعد، ویر که هنوز پشت میله های زندان است، می فهمد که قرار است پرونده اش دوباره به جریان بیفتد…

فیلم ویر و زارا به کارگردانی یاش چوپرا در سال 2004 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم شاهرخ خان، پریتی زینتا، رانی موکرجی، کایرن کر، دیویا دوتا و بومان ایرانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم همسفر
Chalti

عده ای از دوستان با تعریف کردن قصه عشق دوست دیگرشان سعی می کنند عشق را به زندگی رفیق شفیقی بازگردانند…

فیلم همسفر به کارگردانی عزیز میرزا در سال 2003 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم شاهرخ خان، رانی موکرجی، جاس آرورا، ساتیش شاه و جانی اهرم به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شکاک
Hum Tumhare Hain Sanam

«شکاک»، فیلمی در ژانر عاشقانه-خانوادگی و درام، به کارگردانی «کی. اس. آدیامان» و محصول سال 2002 سینمای هند است. داستان این فیلم، از آنجایی آغاز می شود که زندگی سعادتمندانه گوپال و رادا، پس از وسواس گوپال نسبت به کار دوست خواننده اش، سوراج، دچار مشکل شده و زندگیشان به دلیل حسادت گوپال از هم می پاشد.

فیلم شکاک به کارگردانی کی اس آدیامان در سال 2002 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم شاهرخ خان، مادهوری دیکشیت، سلمان خان و آتل آگنیهوتری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قدرت
Shakthi: The Power

«شکر» که بدون اطلاع خانواده جنگجویش در خارج ازدواج کرده، بعد از 8 سال به همراه همسر و پسرش به زادگاهش که محل منازعه دیرینه خاندانش و گروه رقیب است باز می گردد. در بدو ورود رقبا سعی می کنند «شکر» را که مخالف کشت و کشتار است، بکشند ولی …

فیلم قدرت به کارگردانی کریشنا ومسی در سال 2002 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم کاریسما کاپور، نانا پاتکار، سنجای کپور، شاهرخ خان، دیپیتی نوال و آیشواریا رای به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گاهی خوشی گاهی غم
Kabhi Khushi Kabhie Gham…

روهان ریچاند پسر یک تاجرپولداربه نام یاش وردهن ریچاند و ناندینی است. وی برادری داشته که ۱۰سال پیش خانه را به دلیل نامعلومی ترک کرده ودیگربرنگشته. روهان از مادربزرگ هایش می خواهد که حقیقت را بگویند و ….

فیلم گاهی خوشی گاهی غم به کارگردانی کاران جوهر در سال 2001 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و موزیکال می‌باشد. در این فیلم آمیتاب باچان، جایا باچان، شاهرخ خان، کاجول، هریتیک روشن، کارینا کاپور و فریدا جلال به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یک + دو میشه چهار
One 2 Ka 4

جاوید عباس و ارون ورما دو مامور پلیس وظیفه شناس و دو دوست صمیمی اند که در پی شخصی به نام کریشان قاچاقچی خطرناکی هستند و …

فیلم یک + دو میشه چهار به کارگردانی ششیلال کی نیر در سال 2001 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم شاهرخ خان، جوهی چاولا، جکی شروف، نیرمال پاندی و Dilip Joshi به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دل های هندوستانی
Dilhaye hindustani

«دل های هندوستانی»، فیلمی در ژانر کمدی-عاشقانه، موزیکال و درام، به کارگردانی «عزیز میرزا» و محصول سال 2000 سینمای هند است. این فیلم با حضور در جشنواره های داخلی و بین المللی متعدد، موفق شد نامزد دریافت 4 جایزه شود که در این بین، جایزه «بهترین جلوه های ویژه» را از آن خود کرده است. ستارگانی چون «شاهرخ خان» و «جوهی چاولا» در این فیلم خوش درخشیده اند. داستان این فیلم درباره مردی است که به دنبال گرفتن انتقام از سیاستمداری است که او را مسئول مرگ دخترش می داند؛ بدین منظور، دو خبرنگار رقیب دست به دست هم می دهند تا به وی کمک کرده و بتواند بی گناهیش را به اثبات برساند.

فیلم دل های هندوستانی به کارگردانی عزیز میرزا در سال 2000 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم شاهرخ خان، جوهی چاولا و پارش راوال به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پادشاه دلها
Baadshah

یک شاهزاده زیبا و سخت گیر پس از اینکه چهار روز قبل از مراسم تاجگذاری اش عده ای برای ترور کردنش اقدام کردند، در حال گذراندن دوران نقاهت است. اما خبر ندارد که قرار است شخص دیگری را جایگزینش کنند…

فیلم پادشاه دلها به کارگردانی عباس علیبهای برماوالا در سال 1999 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم شاهرخ خان، تووینکل خانا، آمریش پاری، جانی اهرم و پرم چوپرا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اسیردل
Dil Se

در فیلم اسیردل ، یک گزارشگر جوان رادیو که عازم یک سفر کاری است در ایستگاه قطار با یک دختر آشنا می شود اما دختر…

فیلم اسیردل به کارگردانی مانی راتنام در سال 1998 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم شاهرخ خان، مانیشا کویرالا، پریتی زینتا، راگوویر یاداو و پیوش میشرا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم غریبه
Pardes

«غریبه»، فیلمی در ژانر عاشقانه-موزیکال و درام، به کارگردانی «سوبهاش گای» و محصول سال 997 سینمای هند است. این فیلم پس از حضور در جشنواره های داخلی و بین المللی متعدد، موفق شد نامزد دریافت 13 جایزه در بخش های مختلف شود که در این بین، 6 جایزه همچون «بهترین بازیگر نقش اول زن» و «بهترین فیلم نامه» را از آن خود کرده است. ستارگان سینمای هند از جمله «شاهرخ خان»، «ماهیما چودری» و «آمریش پاری» در این فیلم به هنرنمایی پرداخته اند. داستان این فیلم از آنجایی آغاز می شود که مردی هندی، ساکن آمریکا، به نام «کیشوریلال»، می خواهد برای پسر غرب زده اش، عروس هندی در نظر بگیرد و بدین منظور، پسرش را با دختر دوستش، «گنگا» نامزد کرده و او را به آمریکا می آورد. اما گنگا حس عمیق تری نسبت به پسر دیگر کیشوریلال دارد و…

فیلم غریبه به کارگردانی سوبهاش گای در سال 1997 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و موزیکال می‌باشد. در این فیلم شاهرخ خان، ماهیما چودری، آمریش پاری، آپوروا آگنیهوتری، آلوک نات، هیمانی شیوپوری و پدماوتی رائو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تمنا
Chaahat

«تمنا»، فیلمی در ژانر عاشقانه-موزیکال و درام، به کارگردانی «ماهش بات» و محصول سال 1996 سینمای هند است. این فیلم با حضور در جشنواره های داخلی و بین المللی متعدد، موفق شد نامزد دریافت یک جایزه شود. ستارگانی چون «شاهرخ خان»، «نصیرالدین شاه» و «پوجا بات» در این فیلم به هنرنمایی پرداخته اند. داستان این فیلم درباره خواننده ای به نام «روپ» است که همراه با پدرش برای مداوا به شهر می آیند و در آنجا «رشما» عاشق روپ می شود. از طرفی دیگر، روپ عاشق «پوجا»ست ، اما وقتی با تهدید به خودکشی رشما مواجه می گردد، قبول می کند که با او ازدواج کند. اما…

فیلم تمنا به کارگردانی ماهش بات در سال 1996 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم نصیرالدین شاه، شاهرخ خان، پوجا بات، انوپم کهیر، رامیا کریشنان و آوتار گیل به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم رام جانه
Ram Jaane

«رام جانه » کودک سر راهی برای دستیابی به ثروت و موقعیت راه ناجوری را انتخاب می کند. او تقاضای کار در یک گروه قاچاق حرفه ای را می کند. تقاضای او پذیرفته می شود و او در میان آنها بزرگ می شود تا اینکه …

فیلم رام جانه به کارگردانی راجیو مهرا در سال 1995 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور – و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم شاهرخ خان، جوهی چاولا، ویوک مشران، پانکاج کاپور، پونیت ایسار و تینو آناند به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کاران و ارجون
karan arjun

کاران و آرجون در نقاط مختلفی ازکشور زندگی می کنند اما ایمان مادر آنها این دو را به منظور گرفتن انتقامشان، نزد هم می آورد…

فیلم کاران و ارجون به کارگردانی راکیش روشن در سال 1995 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم راکهی گلزار، سلمان خان، شاهرخ خان، آمریش پاری، کاجول و مامتا کلکارنی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم انجام
Anjaam

ویجای آنگی هوتری” مردی پولدار است که به همراه مادر خود در شهر بمبئی زندگی میکند. مادرش او را بیش از حد لوس کرده و به او اجازه انجام هر کاری و حتی بیشتر از اون چیزی که میخواد رو داده…

فیلم انجام به کارگردانی راهول راوایل در سال 1994 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم مادهوری دیکشیت، شاهرخ خان، تینو آناند، Johnny Lever و Kalpana Iyer به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ترس
َِِDARR

سانی و نامزدش بزودی ازدواج می کنند. اما مزاحمتهای تلفنی یک جوان آنها را نگران می کند. هر لحظه که زمان ازدواج نزدیکتر می شود ، این مزاحمت ها شدت می یابد تا جائیکه جان آنها را به خطر می اندازد و …

فیلم ترس به کارگردانی یاش چوپرا در سال 1993 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم سانی دئول، جوهی چاولا، شاهرخ خان، دالیپ تاهیل و انوپم کهیر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دیوانه
Deewana

یک زن زیبا و جوان و با استعداد به نام “کجال” که شرکت درمراسمات آهنگ و رقص را دوست دارد در یکی از شو ها “راوی” را میبیند که یک خواننده محبوب است و هر دو آن ها …

فیلم دیوانه به کارگردانی راج کانوار در سال 1992 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم ریشی کاپور، دیویا بهرتی، شاهرخ خان، آلوک نات و دون ورنا به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

حداقل مجازات کسانی که این چیزها را طراحی کرده‌اند، زندان است!

طراحی خوب در هر عرصه‌ای چه فضای وب، معماری، وسایل خانگی و صنعتی و گجت‌ها مهم است. یک طراح باید بتواند خود را جای کاربران نهایی بگذارد و حدس بزند که در استفاده از وسیله یال محل چه مشکلاتی پیش خواهد آمد یا در شرایط مختلف و با گذشت زمان چه…

داستان قهرمانانه خواهران میرابال، فعالان دومینیکنی که به سرنگونی یک دیکتاتور کمک کردند

خواهران میرابال: پاتریا، مینروا و ماریا ترزا که در خانواده‌ای کشاورز از طبقه متوسط به دنیا آمدند، در جمهوری دومینیکن زندگی نسبتاً راحتی داشتند.اما با به قدرت رسیدن رافائل تروخیو، دیکتاتور خشن، در سال ۱۹۳۰، زنجیره‌ای از حوادث به راه…

چرا بسیاری از ساختمان‌های تاریخی در بریتانیا دارای پنجره‌های آجرکوبی شده هستند؟

زمانی در بریتانیای کبیر داشتن پنجره در خانه‌ها و ساختمان‌ها بسیار گران از آب درمی‌آمد! چرا؟!چون در سال ۱۶۹۶ با وضع مالیات بر پنجره که بسیار در جامعه منفور بود، وضعیت تغییر کرد. در این زمان مالیات بر صاحبان املاک را بر اساس تعداد…

فهرست چیزهایی که تا همین 20 – 30 سال پیش در ایران و جهان معمولی بودند، اما الان کارها و خریدها…

اوضاع اقتصادی کلی دنیا خوب نیست. از یک سو میل و اشتیاق همه به کمتر کار کردن و بیشتر داشتن و به خصوص سخت گرفتن به هم بیشتر شده و از سوی دیگر، درآمدها آنچنان افزایش نیفتاده‌اند. در این میان برخی کشورها با تورم‌های باورنکردنی دست به گریبان…

ریز علی خواجوی فرنگی‌ها: چگونه کیت شلی یک قطار را نجات داد؟

در سال 1901، راه آهن شیکاگو و شمال غربی، پل جدیدی را بر روی رودخانه Des Moines در بون، آیووا، در آمریکا افتتاح کرد. این پل رسماً پل راه‌ بون نام گرفت، اما اما مردم محلی به سرعت به آن لقب پل‌های بالای کیت شلی را دادند، به یادبود بانوی قهرمان…

اگر این شخصیت‌های سینمایی و تلویزیونی به صورت گربه تصور می‌شدند

این کاری است با هوش مصنوعی انجام آن نستا ساده شده است. اما به یاد دارم که در سالیان دور برای همانند نشان دادن برخی سگ‌ها با شخصیت‌ها انسانی خاص، عکاس و روتوش کار چه زحمتی کشیده بود و این سری عکس‌ها را در شماره ظاهرا نوروزی یک شماره مجله…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.