10 فیلم مهیج روانشناختی شبیه فیلم “جزیره شاتر” به نقل از راتن تومیتوز

0

آیا عاشق یک تریلر روانشناختی خوب هستید؟ آیا اغلب در اینترنت به دنبال هیجان‌های جدید برای تماشا هستید؟ اگر چنین است، شما خوش شانس هستید. Rotten Tomatoes فهرستی برای افراد عادی ترسناک روانشناختی دارد، مخصوصاً برای کسانی که از جزیره شاتر مارتین اسکورسیزی بیرون می‌آیند.

هیجان‌انگیز‌های روان‌شناختی، سواری‌های فراموش‌نشدنی و هیجان‌انگیز هستند که باعث می‌شوند همه چیز را زیر سؤال ببرید، از انگیزه‌های خودتان گرفته تا انگیزه‌های همسایه همسایه‌تان. آن‌ها همچنین دارای ژانر هستند و رقصندگان باله پیچ خورده در ماجرا‌های فریبنده قطار حضور دارند: چیزی برای همه وجود دارد.

«دختری در قطار» (2016) – ‘The Girl On The Train’ (2016)

 

ریچل واتسون (امیلی بلانت) هر روز با قطار به سر کار می‌رود و در خیابانی که قبلاً در آن زندگی می‌کرد، یک زوج به ظاهر عالی را می‌بیند، مگان و اسکات. یک روز، او شاهد یک رویداد تکان‌دهنده است که در خانه آن‌ها رخ می‌دهد و به زودی خود را در یک تحقیق پیچیده برای کشف حقیقت می‌بیند.

The Girl On The Train همه چیز را دارد – شوهران سابق سمی، روابط جنسی، رسوایی‌ها، آشفتگی‌های درونی، اعتیاد به الکل و موارد دیگر. در حالی که فیلم تلاش می‌کند تا مرز بین هیجان‌انگیز و ملودرام را طی کند، در کل تجربه تماشایی دلپذیری را برای کسانی که طرفدار این ژانر هستند فراهم می‌کند.

بازی (1997) – The Game

آیا می‌خواهید بازی کنید؟ نیکلاس ون اورتون (مایکل داگلاس) در ابتدا مردد است. یک بانکدار موفق با برادر جدا شده خود، کنراد (شان پن) ناهار می‌خورد و یک هدیه عجیب و غریب از یک بازی واقعی و شخصی به او هدیه می‌دهد. او با اکراه می‌پذیرد و به زودی خود را برای زندگی خود می‌ترسد.

هیچ چیز در این داستان پیچیده پول، قدرت و همه چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست – شما تا پایان اوج آن حدس می‌زنید.

“قوی سیاه” (2010) – Black Swan

اگر از طرفداران تریلر‌های روان‌شناختی و رقابت‌های قدیمی خوب هستید، به دنبال Black Swan نباشید. نینا (ناتالی پورتمن) به عنوان جانشین پریما بالرین برای اجرای شرکتش از قو سیاه انتخاب می‌شود که هم نقش قو سیاه و هم نقش قو سفید را بازی می‌کند.

آنچه بعداً می‌آید مجموعه‌ای از پیچ و خم‌ها، رقابت‌ها، فریب‌ها و روان‌های ترک خورده است. Black Swan از آن دسته فیلم‌هایی است که به قدری جسورانه است که باید آن را بیش از یک بار ببینید تا به طور کامل سر خود را دور آن بپیچید.

“دختر رفته” (2014) – Gone Girl

امی‌دان در حال حمام کردن در Gone Girl.

نیک‌دان (بن افلک) نویسنده سابق مقیم نیویورک و همسرش امی (رزاموند پایک) تصویری عالی از یک زوج متاهل به نظر می‌رسند. هنگامی که امی در پنجمین سالگرد ازدواجشان ناگهان ناپدید می‌شود، نیک به عنوان مظنون اصلی پرونده خود را در یک گردباد گرفتار می‌یابد.

به زودی، تصویر این جفت از بین می‌رود و نیک و امی را همان‌طور که واقعاً هستند می‌بینیم. اسرار فاش می‌شوند، چهره‌های قدیمی باز می‌گردند، و ما به زودی متوجه می‌شویم که هیچ چیز آنطور که برای امی‌دان و داستان پیچیده‌اش به نظر می‌رسد نیست.

“شروع” (2010) – Inception

Inception یک فیلم کلاسیک کریستوفر نولان با لئوناردو دی کاپریو در نقش دوم کاب است، مردی که می‌تواند وارد رویا‌های مردم شود و اسرار را از ناخودآگاه آن‌ها بدزدد. او به زودی کاری را به عهده می‌گیرد که به نظر غیرممکن می‌رسد – کاشتن یک ایده در ذهن کسی. آنچه در ادامه می‌آید داستانی است از پایان دادن به غیرممکن‌ها، روابط ویران‌شده، دشمنان مرگبار، و هر آنچه در این بین وجود دارد – با پایانی که به اندازه کافی تکان‌دهنده است که شما را برای روز‌ها بیدار نگه دارد.

طرفداران دی کاپریو عاشق این تریلر روانشناختی خواهند بود که جوزف گوردون-لویت و الیوت پیج نیز در آن بازی می‌کنند. این فیلم با امتیاز تماشاگران 91 درصد در روتن تومیتوز، موفقیت چشمگیری داشت و جایگاه خود را در این فهرست به دست آورد.

“یادگار” (2000) – Memento

لئونارد (گای پیرس) در حال ردیابی مردی است که به همسرش تجاوز کرده و او را به قتل رساند. با این حال، دشواری یافتن قاتل همسرش با این واقعیت تشدید می‌شود که او از نوعی نادر و غیرقابل درمان از دست دادن حافظه رنج می‌برد. لئونارد اگرچه می‌تواند جزئیات زندگی قبل از تصادف را به خاطر بیاورد، اما نمی‌تواند به یاد بیاورد که پانزده دقیقه پیش چه اتفاقی افتاده است، کجا می‌رود یا چرا.

یادگاری یکی دیگر از فیلم‌های کریستوفر نولان است که در بازی Rotten Tomatoes امتیاز تماشاگران 94 درصد را کسب کرده است. فیلم باعث می‌شود فکر کنید می‌دانید چه اتفاقی می‌افتد، و ناگهان نمی‌دانید – گواهی بر ماهیت پیچ خورده آن است.

ماشین‌کار (2004) – The Machinist

کریستین بیل در ماشین ساز

فیلمی به کارگردانی برد اندرسون The Machinist با بازی کریستین بیل و مایکل آیرونساید ساخته می‌شود. پس از اینکه تروور رزنیک (بیل) کارگر کارخانه باعث یک حادثه کاری می‌شود که همکارش را مجروح می‌کند، او بیشتر و بیشتر در روان پریشی فرو می‌رود.

The Machinist داستانی درخشان و البته پیچیده است که تأثیرات بی‌خوابی را بر شخص نشان می‌دهد. این فیلم شما را وادار می‌کند تا همه چیز‌هایی را که می‌دانید، هم در مورد خودتان و هم در مورد اطرافیانتان حدس بزنید.

“پنجره مخفی” (2004)-  Secret Window

مورت رینی نویسنده (جانی دپ) در حین طلاق از همسرش، برای کمی خلوت در کلبه دورأفتاده خود به نیویورک نقل مکان می‌کند. بلافاصله پس از آن، او توسط کشاورز جان شوتر (جان تورتورو) به سرقت ادبی متهم شد. به زودی، این اتهامات به خشونت تبدیل می‌شود.

پنجره مخفی توسط دیوید کوپ کارگردانی می‌شود، و بازی جانی دپ موفق می‌شود مفهومی خسته‌کننده را به تصویر بکشد و آن را به چشم‌اندازی ذهن‌آمیز و تازه درباره ماهیت پیچ‌خورده نویسندگی و اعتبار تبدیل کند.

“تغییر” (2008) – Changeling

این فیلم به کارگردانی کلینت ایستوود که در سال 1928 اتفاق می‌افتد، روی مادر مجرد کریستین کالینز (آنجلینا جولی) متمرکز است. او به خانه در لس آنجلس می‌رسد تا پسرش را گم شده بیابد که پس از پنج ماه به طور معجزه آسایی دوباره ظاهر می‌شود. اما مشکل این است که این پسر او نیست.

تغییر برای کسانی که خود را در حال زیر سؤال بردن برتری در اطراف خود می‌دانند عالی است. این فیلم شما را در سفری به افشای فساد LAPD می‌برد، جایی که هیچ چیز آنطور که واقعاً به نظر می‌رسد نیست.

“هویت” (2003) – Identity

هویت ده نفر را دنبال می‌کند که در طی یک طوفان وحشیانه به متل منزوی در نوادا پناه می‌برند: با این حال، آن‌ها ناگهان خود را هدف یک قاتل زنجیره‌ای شرور می‌بینند.

راننده لیمو، اد داکوتا (جان کیوزاک) متعهد به کشف هویت این قاتل زنجیره‌ای است و آماده است هر کاری که لازم است برای انجام این کار انجام دهد. البته او در هر مرحله در معرض خطر و عدم اطمینان است، بدون اینکه بداند چه چیزی در انتظارش است یا چه کسی دنبال همه آنهاست.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نه! ژاپن واقعا شبیه هیچ کشور دیگری نیست – عکس‌هایی که این را ثابت می‌کنند

هر کشوری ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی و حکمرانی و اقلیمی متفاوتی از کشور دیگری دارد. اما تفاوت برخی از کشورها با دیگران، چشم‌گیرتر است. ژاپن را یک اقیانوس از دنیاهای دیگر جدا نکرده، اما اگر شما هم این عکس‌ها را با من مرور می‌کنید، می‌بینید که…

کهن‌ترین درختان جهان

" بث مون " عکاسی است که در سانفرانسیسکو زندگی می کند و بیش از 14 سال از عمرش را صرف شناسایی و عکاسی از قدیمی ترین درختان جهان کرده است. او به کشورها و سرزمین های دورافتاده سفر می کند تا از درختان قطور قدیمی تصاویر زیبایی را ثبت کند. او می…

تخیل: تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی از زمین بازدید می‌کرد و در اینستاگرام پست به سبک…

ما نمی‌دانیم که هیچ وقت بیگانگانی که می‌گویند اینقدر وجودشان محتمل است، از زمین بازدید خواهند کرد یا آیا آشکارا رخ خواهند نمود یا نه.فعلا در حد داستان‌های علمی تخیلی به قضیه نگاه می‌کنیم.اما تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی…

سخت است باور کنیم که این عکس‌ توهم‌برانگیز، واقعا عکس است و نقاشی نیست – چرا علیرغم هوش مصنوعی…

اخیراً توجه زیادی به جهان‌های فانتزی ایجاد شده در هنر هوش مصنوعی شده است. با این وجود عکاسی هنوز قدرت و تازگی خاص خودش را دارد و می‌تواند جادو کند و صحنه‌های فانتزی خیره‌کننده ایجاد کند.برخی از عکس‌های تارین گلدمن -عکاس آفریقای جنوبی-…

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…

بازیگران سریال به‌یادماندنی «آفیس» را در قالب تصویری گیم GTA یا سریال گیم آو ترونز ببینید!

سریال دفتر یا "The Office" یک سریال کمدی تلویزیونی محبوب آمریکایی بود که از سال 2005 تا 2013 پخش شد. این سریال توسط گرگ دانیلز ساخته شد و توسط ریکی جرویز و استفان مرچنت که در اصل نسخه بریتانیایی سریال را ایجاد کرده بودند، توسعه یافت. سریال…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.