هزینه مراقبت از کودک در منزل توسط پرستار چقدر است؟

0
رپورتاژ

برای خانواده هایی که در منزل کودک خردسالی دارند و نمی توانند نگهداری و مراقبت از آن را انجام دهند و مشغله های کاری و مشکلات متعددی دارند مراقبت از کودک در منزل به واسطه پرستار راه حل خوبی برای شما و کودکتان است. از طرفی بعضی از مادران که به تازگی صاحب فرزند می شوند معمولاً آشنایی کافی و دانش لازم در خصوص مراقبت از نوزاد را ندارند یا برای اینکه کودک را استحمام کنند و موارد دیگر دچار اضطراب می‌شوند که قطعاً استخدام پرستار کودک می‌تواند در این شرایط کمک شایسته ای به مادر و کودک داشته باشد. از اصلی ترین خدماتی که توسط پرستاران کودک انجام می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعویض لباس های کودک و رسیدگی به نظافت او، حمام کردن کودک همراه با سرگرمی، تنظیم ساعت خواب کودک، کمک به انجام تکالیف درسی، سرگرم کردن کودک با بازی های متنوع و متناسب با سن، تعویض پوشک، کمک به افزایش میزان دانش و مهارت، تهیه وعده های غذایی با توجه به سن کودک و همچنین میان وعده های لذیذ و خوشمزه.

یکی از اصلی ترین سوالاتی که در خصوص مراقبت از کودک در منزل پرسیده می شود به هزینه ها اختصاص دارد؛ قبل از آن باید بدانید که انواع پرستار کودک شامل پرستار نیمه وقت، پرستار تمام وقت، پرستار کودک اوتیسم، پرستار کودک دوقلو، پرستار کودک مبتلا به سندروم داون، مادر یار و کودک یار می باشد که نقش تعیین کننده ای در قیمت و هزینه مراقبت از کودک در منزل خواهد داشت.

عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت مراقبت از کودک در منزل

موسسات معتبری که اقدام به ارائه خدمات پزشکی در منزل و خدمات پرستاری در منزل نظیر آرین تب می نمایند برای تعیین هزینه پرستار کودک فاکتورهای متنوعی را در نظر می‌گیرند که می توان به موارد زیر به عنوان اصلی‌ترین اشاره کرد:

  • پرستار کودک از چندین کودک باید مراقبت کند؟
  • قرار است که پرستار به صورت تمام وقت باشد یا نیمه وقت؟ (تعداد روزهای کاری پرستار و ساعات کاری باید مشخص شود)
  • مدرک تحصیلی پرستار
  • دوری و نزدیکی محل کار
  • مشخص شدن وظایف مراقب و پرستار در منزل (ممکن است خانواده در قرارداد وظایف دیگری را نیز برای پرستار مشخص کرده باشند)
  • سابقه و مهارت پرستار در نگهداری و مراقبت از کودک

اگر به دنبال قیمت های منصفانه و تعیین شده از سوی نهادهای معتبر هستید و میخواهید علاوه بر اینکه از بهترین پرستار ها استفاده می کنید بلکه بالاترین کیفیت خدمات پرستاری در منزل و خدمات پزشکی در منزل را نیز دریافت نمایید بهتر است آرین طب را انتخاب کنید. نه تنها برای مراقبت از کودک در منزل بلکه برای خدمات متنوع و گسترده دیگری نظیر ویزیت پزشک متخصص در منزل، اجاره تجهیزات پزشکی، مراقبت از سالمند در منزل، تزریق سرم در منزل، فیزیوتراپی در منزل و….آرین طب در کنارشماست.

برای استفاده از این خدمات می توانید از طریق فرم موجود در سایت درخواست خودتان را ثبت نمایید یا با شماره تماس مجموعه در ارتباط باشید.

علاقه مندان به اخبار و مقالات پزشکی نیز می‌توانند به صورت روزانه جدیدترین و معتبرترین ها را در وبلاگ آرین طب مطالعه کنند.

مراقبت از کودک در منزل و مزایای آن

برخی افراد تصور می‌کنند که استفاده از پرستار برای کودک تنها برای افرادیست  که شاغل هستند اما همه شما می توانید پرستار کودک در منزل را استخدام کنید و در کنار اینکه نقش مادرانه خود را بخوبی انجام میدهید بلکه زمان های را نیز به خودتان اختصاص داده باشید و کارهای شخصی تان را انجام بدهید.

با مراقبت از کودک در منزل به واسطه پرستار می توانید روی فرزند خود تمرکز کنید و قطعاً فشارهای زیادی از روی دوش مادران کاسته خواهد شد؛ این راهکار عالی منجر به کاهش سطح استرس روزانه تان هم می شود و به شما حس راحتی خواهد داد.

پرستار کودک برای والدین شاغل بسیار مفید است و زمانی که درگیر کارهای شخصی و کاری خود هستید به شما این اطمینان داده می شود که پرستار به خوبی مراقبت از کودک در منزل را انجام می دهد البته با کمک پرستار نظم بیشتری در خانواده خواهید داشت.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.