چه داروها و مکمل‌هایی را می‌توان از داروخانه آنلاین تهیه کرد؟

0

همان طور که احتمالاً می‌دانید چند سالی است که داروخانه‌ها و شرکت‌های توزیع محصولات مراقبتی، دارویی و پزشکی، کالاهای خود را به صورت آنلاین و در قالب داروخانه‌های اینترنتی به فروش می‌رسانند تا در زمان و هزینه شما صرفه جویی شود. با توجه به اینکه نام این فروشگاه‌ها «داروخانه آنلاین» است و فروش داروها از طریق اینترنت امکان پذیر نیست، ممکن است برایتان سؤال شود که چه داروها و مکملهایی را میتوان از این فروشگاهها خریداری کرد؟

برای پاسخ به این سؤال و آشنایی بیشتر با نحوه کار داروخانه‌های اینترنتی، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله میخواهیم به معرفی داروها و مکملهایی بپردازیم که از طریق داروخانههای آنلاین قابل سفارش و خریداری هستند.

آشنایی با داروخانه آنلاین

یکی از اتفاقات بسیار خوبی که در فضای کسب و کارهای اینترنتی رخ داده، افزوده شدن داروخانه‌ها به فروشگاههای اینترنتی است. با وجود داروخانههای آنلاین دیگر لازم نیست برای تهیه مولتی ویتامین‌ها و مکملهای غذایی یا دارویی به صورت حضوری به داروخانه مراجعه کنید. از طریق فروشگاههایی اینترنتی مانند داروخانه آنلاین صبا می‌توانید به راحتی انواع مکمل‌ها و مولتی ویتامین‌ها، مکمل‌های ورزشی، محصولات تخصصی مراقبتی پوست و مو و محصولات عطر، آرایشی و بهداشتی و… مورد نیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با اطمینان از سلامت کالا تهیه کنید.

داروخانه‌های آنلاین برای تهیه آن بخش از نیازهای درمانی و بهداشتی جامعه طراحی شده‌اند که طبق دستورالعمل وزارت بهداشت و درمان از نوع OTC (Over the counter) یا بدون نسخه هستند. داروخانههای اینترنتی با ارائه تخفیف و پیشنهادهای ویژه شرایطی را فراهم کردهاند که اقشار مختلف جامعه بتوانند محصولات بهترین برندهای ایرانی و خارجی را با قیمت‌های مناسب و اقتصادی تهیه کنند.

داروها و مکملهایی که میتوانید از داروخانه آنلاین بخرید

همان طور که در بخش قبلی توضیح دادیم، بخشی از خدمات داروخانههای آنلاین شامل فروش مولتی ویتامین‌ها و مکملهای دارویی است. در ادامه با جزئیات این کالاها آشنا میشویم:

·        مکملهای دارویی

مکملهای دارویی شامل انواع مولتی ویتامین عمومی، مولتی ویتامین بانوان، مولتی ویتامین آقایان، مولتی ویتامین کودکان، مولتی ویتامین بارداری و شیردهی، مولتی ویتامین میانسالان و سالمندان، مولتی ویتامین ورزشی، مولتی ویتامین بیماران کلیوی، ویتامین‌های عمومی مانند ب کمپلکس، مکمل آهن، زینک، روی، منیزیم، فولیک اسید، مکملهای تقویت سیستم ایمنی بدن، مکملهای تنظیم وزن، مکملهای بهبود گوارش، مکملها و داروهای گیاهی، مکملهای تنظیم خواب و… هستند.

·        مکملهای ورزشی

مکملهای ورزشی که میتوانید از داروخانههای آنلاین سفارش دهید، شامل مواردی مانند انواع پروتئین ورزشی، کربوهیدارت، آمینواسیدها، انواع مکملهای تنظیم وزن، انواع انرژیزا و ویتامینهای ورزشی هستند.

سایر کالاها و خدمات داروخانه‌های اینترنتی

علاوه بر مکمل‌ها و مولتی‌ ویتامین‌ها، کالاهایی که در ادامه توضیح می‌دهیم نیز جزو خدمات داروخانه‌های اینترنتی هستند:

·        محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست و مو

علاوه بر مواردی که گفتیم، انواع لوازم آرایشی، بهداشتی، محصولات مراقبت از پوست و محصولات آرایشی و مراقبت از مو را هم می‌توانید از داروخانه‌های آنلاین خریداری کنید.

·        تجهیزات ارتوپدی

تجهیزاتی مانند بالشهای طبی، ساپورتهای طبی، ماساژور، تشک مواج، پتو برقی، تشک برقی، انواع کیسه آب گرم و سرد، محافظ بینی، بالش نگهدارنده کودک و زیر نشیمن طبی را هم میتوانید از داروخانههای اینترنتی تهیه کنید.

·        کالاهای بهداشت و سلامت

کالاهای مخصوص بهداشت دهان و دندان (مسواک، خمیر دندان، دهانشویه و…)، محصولات مخصوص بهداشت فردی خانمها و آقایان، وسایل بهداشت عمومی (خوشبو کننده، دستمال مرطوب، دستمال کاغذی، پوشک کودکان و بزرگسالان) و کالاهای بهداشت زناشویی.

·        ابزارهای پزشکی و سلامت

تجهیزات ایمنی و مراقبت (ضدعفونی کنندهها، دستکش، گان، شیلد و…)، ابزارهای سلامت فردی (تب سنج، فشارسنج، دستگاه بخور، تست قند خون، ترازو، گام شمار و دستگاه آب هیدروژنه)، محصولات کمک درمانی (واکر، ویلچر، عصا، توالت فرنگی، موش گیر و سمعک)، تجهیزات پزشکی خانگی (محصولات پانسمان، کیف انسولین و جا قرصی) و تجهیزاتی مانند لنز طبی.

مزایای خرید از داروخانه‌های اینترنتی

خرید از داروخانههای اینترنتی مانند خرید از سایر فروشگاههای آنلاین باعث صرفه جویی در زمان و هزینههای رفت و آمد شما میشود، ولی مزیت خرید از این داروخانه‌ها فقط محدود به خرید آسان و سریع نیست و امتیازهای دیگری هم دارد که در ادامه توضیح میدهیم:

ü     خرید آسان از بهترین برندها

اولین مزیت خرید از داروخانه‌های اینترنتی، دسترسی آسان به مکمل های دارویی، مکملهای ورزشی و کالاهای آرایشی و بهداشتی و مراقبتی بهترین برندهای بازار است. اغلب داروخانههای آنلاین معتبر و شناخته شده مانند داروخانه صبا، محصولات بهترین برندهای بازار را با ضمانت اصالت کالا ارائه میکنند. بعضی از کالاهای این شرکتها ممکن است در داروخانه‌های حضوری به سختی پیدا شوند، ولی در داروخانه‌های اینترنتی میتوانید به آسانی آنها را سفارش دهید.

ü     اطمینان از سلامت و کیفیت کالاها

دومین مزیت خرید از داروخانه آنلاین، اطمینان از اصالت کالا، استاندارد بودن و کیفیت آن است. این داروخانهها برای شروع به فعالیت باید از سازمان غذا و دارو مجوزهای لازم را دریافت کنند، به همین دلیل محصولاتی را به فروش میرسانند که استاندارد، مورد تایید وزارت بهداشت و از تولیدات برندهای مطرح و شناخته شده بازار باشند.

ü     استفاده از مشاوره رایگان و تخصصی

با خرید از فروشگاههای آنلاین محصولات دارویی و بهداشتی، میتوانید از مشاوره رایگان پزشک داروساز نیز استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر طریقه صحیح مصرف مولتی ویتامینی که میخواهید تهیه کنید را نمیدانید، میتوانید از طریق مشاوره رایگان آن را از پزشک متخصص داروخانه آنلاین بپرسید. حتی برای خرید مکمل‌های ورزشی یا کالاهای آرایشی و بهداشتی نیز می‌توانید از خدمات مشاوره کارشناسان استفاده کنید.

ü     بهره مندی از تخفیف و پیشنهادهای ویژه

اغلب داروخانههای اینترنتی در مناسبتهای خاص یا به صورت هفتگی برای محصولات و کالاهای خود تخفیف در نظر میگیرند. در این تخفیفها یا پیشنهادهای ویژه میتوانید هر آنچه نیاز دارید با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنید.

ü     عدم محدودیت زمانی و مکانی در ثبت سفارش

ممکن است کالایی که نیاز دارید در داروخانههای شهر شما موجود نباشد، در چنین شرایطی میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز آن را از داروخانههای آنلاین سفارش دهید.

ü     دسترسی به اطلاعات دقیق درباره نحوه مصرف داروها

در اغلب داروخانههای اینترنتی، توضیحات دقیق درباره خود محصول و نحوه مصرف آن ارائه شده است. با توجه به اینکه این اطلاعات توسط پزشک داروساز گردآوری شده، میتوانید با خیال آسوده از آنها استفاده کنید.

ü     امکان برگشت کالا و ضمانت مرجوعی

مزیت بعدی خرید از داروخانه آنلاین، امکان برگشت دادن کالاهایی است که در حمل و نقل دچار آسیب فیزیکی شدهاند یا در چارچوب قوانین و مقررات مرجوعی کالای داروخانه شامل گارانتی تعویض میشوند.

یکی از این داروخانههای اینترنتی و معتبر، داروخانه آنلاین صبا است که از علاوه بر عرضه داروها و مکمل‌های ورزشی و تغذیه، محصولات تخصصی مراقبت از پوست و مو، زیبایی، آرایشی و عطر و ادکلن را نیز در سبد محصولات خود قرار داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید، میتوانید همین حالا به نشانی https://www.sabads.com/ مراجعه کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.