معتبرترین داروخانه آنلاین ایران

0

تصور کنید در بین قفسه‌های داروخانه راه می‌روید داروی مورد نظر خود را پیدا می‌کنید، تنوع آن را می‌بینید، اطلاعات مربوط به آن را می‌خوانید و از تجربیات دیگران پرس‌و‌‌جو می‌نمایید. در پایان، دارو را انتخاب کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول خود را دریافت می‌کنید.

جالب است بدانید همه‌ی این موارد می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان و با ماندن در خانه اتفاق بیفتد!!! بدون آنکه در ترافیک شهری و در صف‌های طولانی داروخانه بمانید.

تمام این قابلیت‌ها در داروخانه آنلاین وجود دارد و شما به راحتی و تنها با داشتن اینترنت در خانه می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

معرفی داروخانه آنلاین دکتر یزدیان

 

داروخانه آنلاین دکتر یزدیان (با 18 سال سابقه کاری) با اخذ مجوز از معاونت غذا و دارو علوم پزشکی قم و با هدف دسترسی آسان به انواع محصولات گیاهی و مکمل‌ها، محصولات آرایشی و بهداشتی آغاز به کار کرده است.

بیش از 5000 محصول با انواع برندهای خارجی و داخلی به صورت آنلاین عرضه و به فروش می‌رسد.

این داروخانه مطابق دستورالعمل معاونت غذا و دارو کلیه‌ی اطلاعات مربوط به دارو که داخل کاتالوگ محصول قرار دارد و همچنین اطلاعاتی تکمیلی شرکت تولید‌کننده را جهت مطالعه کاربر در اختیار او قرار داده است.

محصولات موجود در سایت تاییدیه‌های لازم و مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را دارا می‌باشند.

چه محصولاتی در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان به فروش می رسد؟

 

در این داروخانه مکمل‌های داروهای (OTC) به فروش می‌رسد. OTC آن دسته از داروهایی هستند که بدون نسخه پزشک فروش آن‌ها امکان پذیر می‌باشد.

در این داروخانه انواع مکمل‌های دارویی، مکمل‌های بدنسازی و محصولات آرایشی و بهداشتی و لوازم و تجهیزات پزشکی به فروش می‌رسد که همگی از برندهای مطرح و دارای کیفیتی بالا و قیمتی مناسب می باشند.

ساخت نسخه‌های ترکیبی پوست و مو با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تحت نظارت و تایید وزارت بهداشت از خدمات این داروخانه به مشتریان خود می‌باشد.

از جمله محصولات عرضه شده در این وب سایت:

آرایشی و بهداشتی

محصولات آرایشی و بهداشتی به شما کمک می‌کنند تا به ظاهری زیبا و سالم دست یابید. از جمله محصولات عرضه شده در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان شامل مجموعه‌ای از محصولاتی است که برای مراقبت از پوست، مو، زیبایی و بهداشت فردی استفاده می‌شود. در زیر به برخی از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی که در این داروخانه آنلاین موجود هستند، اشاره می‌کنیم:

  • لوازم آرایشی پوست
  • محصولات مراقبت از مو
  • محصولات بهداشت دهان و دندان،
  • محصولات بهداشتی بدن
  • لوازم بهداشتی برای مراقبت از دست و پا

این تنها نمونه‌هایی از محصولات آرایشی و بهداشتی هستند که در این داروخانه آنلاین عرضه می شوند.

انواع مکمل‌های ورزشی و تنظیم وزن

مکمل‌های ورزشی به محصولاتی گفته می‌شود که به عنوان تکمیل‌کننده رژیم غذایی و تمرینات ورزشی استفاده می‌شوند. این موارد شامل ویتامین‌ها، مواد معدنی، عناصر رویشی، آمینو اسیدها، پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌ها، چربی‌ها و مواد مختلف دیگر می‌شوند. هدف استفاده از مکمل‌های ورزشی ممکن است شامل افزایش قدرت و استقامت، افزایش حجم عضلات، بهبود بازسازی عضلانی، بهبود عملکرد ورزشی و کاهش خستگی و زمان بهبودی پس از تمرینات باشد.

انواع مکمل های ورزشی که در داروخانه آنلاین  یزدیان به فروش می‌رسند شامل مکمل‌های زیر است:

پروتئین (Protein)

انرژی زا (Energy)

آمینو اسید (Amino Acid)

کربوهیدرات (Carbohydrate)

کراتین (Creatine)

گلوتامین (Glutamine)

ال آرژنین (L-Arginine)

ال کارنیتین (L-Carnitine)

چربی سوز (Fat Burner)

سایر محصولات

داروخانه آنلاین یزدیان از کامل ترین  داروخانه ها در سطح ایران است  و محصولاتی که به فروش می رساند فقط به مواردی که در بالا گفتیم ختم نمی شود که از جمله مهمترین  محصولات شامل:

مکمل های غذایی

محصولات جنسی

مکمل های تنظیم وزن

محصولات مادر و کودک و تجهیزات پزشکی

فروش انواع داروهای ایرانی و خارجی در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان

در هر داروخانه، داروهای خارجی به تعداد محدود وجود دارد که برای پیدا کردن آن‌ها نیاز به صرف وقت است.

بسیاری از محصولات و داروها فقط نسخه خارجی دارند و همچنین پیدا کردن برخی از داروهای خارجی به دلیل مشکلاتی همچون تحریم، اختلاف قیمت در داروخانه‌های مختلف و یا کمیاب بودن آن‌ها، کار بسیار دشواری است.

سایت داروخانه دکتر یزدیان بستری را فراهم کرده است که شما با مراجعه به آن می‌توانید داروها و محصولات خارجی خود را سفارش و درب منزل تحویل بگیرید.

همچنین انواع محصولات و داروهای ایرانی با برندهای معتبری همچون (قائم‌دارو، زردبند، باریج اسانس، گل دارو و….) که شامل انواع محصولات گیاهی، طبیعی، سنتی و مکمل‌ها می‌باشد عرضه می‌شود.

مزایای خرید انواع دارو از داروخانه آنلاین یزدیان

 

خریدی آسان

نیازی نیست برای خرید دارو از خانه خارج شوید و هزینه‌ای برای رفت و آمد خود بپردازید. می‌توانید این کار را تنها با داشتن اینترنت در منزل به راحتی انجام دهید.

شما با وارد شدن به سایت داروخانه‌ی دکتر یزدیان به آسانی می‌توانید لیست محصولات مورد نیاز خود را سرچ کنید.

تنوع آن‌ها را مشاهده نمایید، ویژگی‌های آن‌ را مطالعه کنید، محصولات پرفروش را بیابید، قیمت و تخفیف و فروش ویژه‌ی داروخانه را در نظر بگیرید و با رضایت، به انتخابی مناسب برسید.

مشتری مداری

ارائه خدمات پشتیبانی، آرامش و بهداشت روانی مشتری از جمله مواردی است که باید در یک فروشگاه اینترنتی در نظر گرفته شود.

تمام محصولات ارائه شده در وب سایت داروخانه اصل و دارای تاریخ انقضا و از شرکت‌ها و برندهای معتبر و قابل اعتماد می‌باشند.

و این تضمین به شما مشتری گرامی داده می‌شود که هیچ‌گونه محصول جعلی و فاقد اعتبار از شرکت‌ها و کمپانی‌های سازنده عرضه نخواهد شد.

همچنین تمامی محصولات دارای قیمت مصرف‌کننده می‌باشد که به صورت آنلاین بروز‌رسانی می‌شوند.

اگر محصول خریداری شده به هر دلیلی با عکسی که در داخل سایت قرار دارد مغایر باشد مشتری گرامی می‌تواند محصول را عودت کند.

داروخانه شبانه روز باز است!

در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید به راحتی با چند کلیک ساده روی گوشی خود داروی مورد نظر خود را سفارش داده و آن را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

وب سایت داروخانه همه روزه از ساعت 8 تا 18 پاسخگوی سوالات شما مشتریان عزیز خواهد بود.

تنوع کافی

شما می‌توانید انواع داروها و محصولات با برندهای مختلف را که پیدا کردن آن‌ها نیاز به جستجو و صرف زمان در داروخانه‌های سنتی دارد را به راحتی در  این داروخانه آنلاین سفارش دهید.

تخفیفات ویژه

شما می توانید با مراجعه به لینک محصولات تخفیف خورده از تخفیفات ویژه 5 تا 70 درصدی و پیشنهادات ویژه (بیش از 1000 محصول) برخوردار شوید.

امکان مقایسه محصولات

شما در داروخانه‌ی سنتی باید اطلاعات محصول مورد نیاز خود را از پیش بدانید و یا از متصدی داروخانه بپرسید.

شما می توانید اطلاعاتی کامل از محصول را در این داروخانه آنلاین بدست آوردید و به اصطلاح مشاوره‌ای رایگان در اختیار شما قرار دارد که شما را به آگاهی می‌رساند و همچنین فرصت مقایسه انواع محصولات و برندها را به شما می‌دهد و در انتخاب شما را یاری می‌دهد.

حفظ حریم خصوصی

به واسطه‌ی رابطه‌ی چهره‌‌به‌چهره که در داروخانه‌های سنتی وجود دارد ممکن است خرید برخی محصولات برای افراد اضطراب‌آور باشد.

در این داروخانه آنلاین حفظ حریم شخصی افراد به طور کامل رعایت شده است و کاربر با خیال راحت می‌تواند خریدی محرمانه داشته باشد.

جمع بندی

امروزه داروخانه‌های زیادی اقدام به فروش آنلاین داروهای خود کرده‌اند اما پیدا کردن یک داروخانه آنلاین که دارای محصولاتی با تنوع کافی و برندهای معتبر و پاسخگو سلیقه‌های مختلف مشتری باشد و اطلاعات جامعی را در اختیار ایشان قرار دهد کار سختی است.

آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.